Waarom kies je die naam dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noem me maar Bella, die trix klinkt zo sm.
Harry Potterquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom kies je die naam dan?![]()
Give us more gossip
Dik/dun maar niet modeldun.![]()
he/ho/bi
lang/kort
relatie/single
werk/opleiding
noord/oost/zuid/west/midden
links/rechts (D66)
spaghetti/macaroni
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie schreef er dan gister de jongste te zijn met iets van 19? *terug zoeken gaat*
quote:
bekt lekker he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Benny&Bella, dat klinkt wel als een leuk setje
Brabant, kut. En ik ben eigenlijk net gestopt met werken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Zuid als in; Brabant/Limburg?
En wat voor werk doe je?
Oeh als vrouw de marine in, das wel gedurfd tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brabant, kut. En ik ben eigenlijk net gestopt met werken.Ik wil volgende jaar, in januari denk ik, beginnen met de Marine.
Niet als Marinier naturlich, dat mag niet. Operationele dienst, en leren doe je sowieso, alleen niet meer zoveel uit boekjes waar ik heel dankbaar voor ben. Praktijk leer je toch het meeste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh als vrouw de marine in, das wel gedurfd toch![]()
Geen zin meer om te leren dus
Oh, weet ik veelquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet als Marinier naturlich, dat mag niet. Operationele dienst, en leren doe je sowieso, alleen niet meer zoveel uit boekjes waar ik heel dankbaar voor ben. Praktijk leer je toch het meeste.
Heerlijk lijkt het me. Je komt nog eens ergens! En het betaalt machtig goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, weet ik veelLijkt me iig als vrouw zijnde geen pretje op zo'n boot ofzo
![]()
Wat doe je bij operationele dienst dan? Mag je dan ook assistent worden van de staatssecretaris en met hem batsen
Nou ja goed, er zijn toch niet kinderachtige verhalen verschenen over dat vrouwen het nou niet altijd erg leuk hadden op zo;n schip, om het zo ff te zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt het me. Je komt nog eens ergens! En het betaalt machtig goed.
Het besturen van het schip, maar ook laden en lossen soms, het dek vrijhouden. Neen, ik bats geen lelijke oude mannen.Als ie knap is, who knows.
![]()
![]()
![]()
Ja er word nergens zoveel melding gemaakt van seksueel misbruik als in de Marina. Qua defensie dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, er zijn toch niet kinderachtige verhalen verschenen over dat vrouwen het nou niet altijd erg leuk hadden op zo;n schip, om het zo ff te zeggen.
Maar dat zijn hopelijk dan maar gewoon uitschieters![]()
1600! De sociale werkplaats gaat dicht![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
1600! De sociale werkplaats gaat dicht![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja er word nergens zoveel melding gemaakt van seksueel misbruik als in de Marina. Qua defensie dan.
Ik slaap gewoon met een schaar onder mijn kussen, en als er iets gebeurd, hap knip weg ballen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
en als er iets gebeurd, hap knip weg ballen.
Dat zei ik ook net inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Hm, toch wel apart dat er een lagere opkomst tot nu toe is dan vorige keer![]()
Het is toch wel zo belangrijk om te gaan stemmen.
(Aan de andere kant... je kunt stemmen wat je wilt, die pipo's doen straks toch iets heel anders in het pluche van de Kamer dan dat ze nu roepen waarschijnlijkIk denk dat dat dus ook echt invloed heeft op het aantal stemmers, de wetenschap dat als jouw partij de grootste wordt, dat je dan nog maar moet afwachten wat er tijdens de formatie gaat gebeuren
)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
(Aan de andere kant... je kunt stemmen wat je wilt, die pipo's doen straks toch iets heel anders in het pluche van de Kamer dan dat ze nu roepen waarschijnlijkIk denk dat dat dus ook echt invloed heeft op het aantal stemmers, de wetenschap dat als jouw partij de grootste wordt, dat je dan nog maar moet afwachten wat er tijdens de formatie gaat gebeuren
)
Oh ik ook hoor, ik heb vanmorgen voor het werk al gestemd zelfsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zei ik ook net inderdaadMaar toch stem ik ook. En iedereen in mijn omgeving eigenlijk ook, allemaal. Behalve eentje, maar die stemt bewust niet.
Ja, laten we hopen dat die lagere opkomst tot nu toe gewoon betekent dat er meer mensen werk hebben dan toenquote:Er zijn natuurlijk ook nog zat mensen aan het werk die strak pas kunnen stemmen
Mogen ze toch lekker zelf wetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat er een hoop na werktijd gaan. En anders dikke vinger voor ze
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, ik heb vanmorgen voor het werk al gestemd zelfsMaar ik denk wel dat die gedachtengang sommige mensen wel tegenhoudt om te gaan stemmen inderdaad.
[..]
Ja, laten we hopen dat die lagere opkomst tot nu toe gewoon betekent dat er meer mensen werk hebben dan toen
Dat mogen ze zelf weten alleen klagen ze dan wel lekker het hardst de komende 4 jaar en daar heb ik geen trek in.quote:
Want je kent ze allemaal, die mensen die (al dan niet bewust) niet stemmen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mogen ze zelf weten alleen klagen ze dan wel lekker het hardst de komende 4 jaar en daar heb ik geen trek in.
Dit is een mening:quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mogen ze zelf weten alleen klagen ze dan wel lekker het hardst de komende 4 jaar en daar heb ik geen trek in.
Ja easy way out.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:10 schreef Goodbye het volgende:
Mensen die niet stemmen hebben niet gekozen voor het zittende kabinet. Zij mogen juist klagen
Niks easy way out, die mensen zijn het niet eens met het systeem zoals het nu is. Mag je ook respect voor hebben hoorquote:
Ho! Een kennis van me heeft al gesolliciteerd naar die positie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, weet ik veelLijkt me iig als vrouw zijnde geen pretje op zo'n boot ofzo
![]()
Wat doe je bij operationele dienst dan? Mag je dan ook assistent worden van de staatssecretaris en met hem batsen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Want je kent ze allemaal, die mensen die (al dan niet bewust) niet stemmen?
Dan kan je juist kijken wat er verbeterd kan worden, maar je kunt ook thuis blijven ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niks easy way out, die mensen zijn het niet eens met het systeem zoals het nu is. Mag je ook respect voor hebben hoor
Ah, antwoord op mijn vraag: je houdt van handvaardigheid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja er word nergens zoveel melding gemaakt van seksueel misbruik als in de Marina. Qua defensie dan.
Ik slaap gewoon met een schaar onder mijn kussen, en als er iets gebeurd, hap knip weg ballen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
Er zijn - geloof het of niet - ook écht mensen die het aan hun reet zal roesten hoor, die hele politiek. Die houden het niet in de gaten, stemmen niet en hebben er verder ook geen enkele mening over.
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik ga altijd stemmen, ben blij dat we dat recht hebben maar twijfel er zwaar aan of de partijen iets van wat ze beloven waar kunnen maken. Daarvoor liggen de belangen te ver uit elkaar en wordt het weer polderen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
)
*proest*quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit is een mening:
Mensen die niet stemmen hebben niet gekozen voor het zittende kabinet. Zij mogen juist klagen, in plaats van de mensen die gestemd hebben en er voor gezorgd hebben dat bepaalde mensen in de Tweede Kamer zitten.
Niet mijn mening, maar wel van mijn kennis die bewust niet stemt. Wat is de wereld toch gekleurd aan meningen
Nou nou, ik had van jou niet zo'n oordeel verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor maar de mensen die stemmen zijn vaak toch een stuk positiever, die willen dat er iets gebeurd, volgen wat er gaande is, lezen programma's en roepen niet bij voorbaat dat het kut is, omdat het kut is.
En ook nog "oh ja geen zin hoor want ik moest net langs tante Mientje en het regende".
De stemmers klagen en wauwelen (minstens) net zo hard dat alles kut is. Dat is wat IK vindquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die mensen niet de hele dag wauwelen dat het kut in Nederland is, dan heb ik daar vrede mee hoor.
Wie zegt van niet dan? Niet kribbig doen omdat we hier niet helemaal op één lijn zitten hoor, dat kan toch?quote:En ja we zitten op een forum altijd nog en op een dag als vandaag kun je er prima over praten lijkt me.
Nee dat is echt te erg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ho! Een kennis van me heeft al gesolliciteerd naar die positie!![]()
Serieus!Er was een vacature als secretaresse, had ze op gereageerd maar toen Jack vertrok is de vacature ingetrokken.
![]()
Wel stoer hoor Bella (trix), bij de marine. Wat trekt je erin aan buiten het praktijkgericht leren?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, antwoord op mijn vraag: je houdt van handvaardigheid.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
Wie zegt van niet dan? Niet kribbig doen omdat we hier niet helemaal op één lijn zitten hoor, dat kan toch?
Die klagen over de punten, de mensen die niet stemmen klagen zonder programma's gelezen te hebben, dát vind ik gewoon sneu. Zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
De stemmers klagen en wauwelen (minstens) net zo hard dat alles kut is. Dat is wat IK vind
Sjonge, ik weet niet waar je last van hebt vandaag, maar als je er uit bent wat ik nou precies verkeerd heb gezegd dan hoor ik het wel van je he? Ik doe niet betuttelend, ik geef net als jij mijn mening. Lijkt me niets mis mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je over respect begint klinkt het alweer alsof er niks gezegd mag worden, dus we moeten kusjekroel doen ipv gewoon lekker te discusseren op een dag dat er gestemd wordt en er juist veel te discusseren valt.
En op die ene zin reageer ik ja, komt een tikkie betuttelend over en geen zin om er woorden aan vuil te maken verder.
Ik heb vanmorgen vroeg al gestemd, al drie keer gezegd, dus ik blijf niet thuis.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die klagen over de punten, de mensen die niet stemmen klagen zonder programma's gelezen te hebben, dát vind ik gewoon sneu. Zeiken om het zeiken.
Als jij thuis blijft en meent dat er van alle programma's niks voor je bij zit, prima blijf je thuis, alleen is dat echt niet de grote groep die thuis blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |