Waarom kies je die naam dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noem me maar Bella, die trix klinkt zo sm.
Harry Potterquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom kies je die naam dan?![]()
Give us more gossip
Dik/dun maar niet modeldun.![]()
he/ho/bi
lang/kort
relatie/single
werk/opleiding
noord/oost/zuid/west/midden
links/rechts (D66)
spaghetti/macaroni
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie schreef er dan gister de jongste te zijn met iets van 19? *terug zoeken gaat*
quote:
bekt lekker he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Benny&Bella, dat klinkt wel als een leuk setje
Brabant, kut. En ik ben eigenlijk net gestopt met werken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Zuid als in; Brabant/Limburg?
En wat voor werk doe je?
Oeh als vrouw de marine in, das wel gedurfd tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brabant, kut. En ik ben eigenlijk net gestopt met werken.Ik wil volgende jaar, in januari denk ik, beginnen met de Marine.
Niet als Marinier naturlich, dat mag niet. Operationele dienst, en leren doe je sowieso, alleen niet meer zoveel uit boekjes waar ik heel dankbaar voor ben. Praktijk leer je toch het meeste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh als vrouw de marine in, das wel gedurfd toch![]()
Geen zin meer om te leren dus
Oh, weet ik veelquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet als Marinier naturlich, dat mag niet. Operationele dienst, en leren doe je sowieso, alleen niet meer zoveel uit boekjes waar ik heel dankbaar voor ben. Praktijk leer je toch het meeste.
Heerlijk lijkt het me. Je komt nog eens ergens! En het betaalt machtig goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, weet ik veelLijkt me iig als vrouw zijnde geen pretje op zo'n boot ofzo
![]()
Wat doe je bij operationele dienst dan? Mag je dan ook assistent worden van de staatssecretaris en met hem batsen
Nou ja goed, er zijn toch niet kinderachtige verhalen verschenen over dat vrouwen het nou niet altijd erg leuk hadden op zo;n schip, om het zo ff te zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt het me. Je komt nog eens ergens! En het betaalt machtig goed.
Het besturen van het schip, maar ook laden en lossen soms, het dek vrijhouden. Neen, ik bats geen lelijke oude mannen.Als ie knap is, who knows.
![]()
![]()
![]()
Ja er word nergens zoveel melding gemaakt van seksueel misbruik als in de Marina. Qua defensie dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, er zijn toch niet kinderachtige verhalen verschenen over dat vrouwen het nou niet altijd erg leuk hadden op zo;n schip, om het zo ff te zeggen.
Maar dat zijn hopelijk dan maar gewoon uitschieters![]()
1600! De sociale werkplaats gaat dicht![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
1600! De sociale werkplaats gaat dicht![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja er word nergens zoveel melding gemaakt van seksueel misbruik als in de Marina. Qua defensie dan.
Ik slaap gewoon met een schaar onder mijn kussen, en als er iets gebeurd, hap knip weg ballen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
en als er iets gebeurd, hap knip weg ballen.
Dat zei ik ook net inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Hm, toch wel apart dat er een lagere opkomst tot nu toe is dan vorige keer![]()
Het is toch wel zo belangrijk om te gaan stemmen.
(Aan de andere kant... je kunt stemmen wat je wilt, die pipo's doen straks toch iets heel anders in het pluche van de Kamer dan dat ze nu roepen waarschijnlijkIk denk dat dat dus ook echt invloed heeft op het aantal stemmers, de wetenschap dat als jouw partij de grootste wordt, dat je dan nog maar moet afwachten wat er tijdens de formatie gaat gebeuren
)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Hm, toch wel apart dat er een lagere opkomst tot nu toe is dan vorige keer![]()
Het is toch wel zo belangrijk om te gaan stemmen.
(Aan de andere kant... je kunt stemmen wat je wilt, die pipo's doen straks toch iets heel anders in het pluche van de Kamer dan dat ze nu roepen waarschijnlijkIk denk dat dat dus ook echt invloed heeft op het aantal stemmers, de wetenschap dat als jouw partij de grootste wordt, dat je dan nog maar moet afwachten wat er tijdens de formatie gaat gebeuren
)
Oh ik ook hoor, ik heb vanmorgen voor het werk al gestemd zelfsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zei ik ook net inderdaadMaar toch stem ik ook. En iedereen in mijn omgeving eigenlijk ook, allemaal. Behalve eentje, maar die stemt bewust niet.
Ja, laten we hopen dat die lagere opkomst tot nu toe gewoon betekent dat er meer mensen werk hebben dan toenquote:Er zijn natuurlijk ook nog zat mensen aan het werk die strak pas kunnen stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |