Wanneer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij met je posten in het verkeerde topic!
Zat je weer in KPD je eigen naaktfotos te plaatsen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Over wie hebben we het hier nou?![]()
Het antwoord is sowieso nee, trouwens
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat je weer in KPD je eigen naaktfotos te plaatsen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat je weer in KPD je eigen naaktfotos te plaatsen?
quote:
oh ja, als ze niet gebeld heeft is het haar eigen schuld ja...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol weet ik veel dat ze in bad lag.
En ze is van het kaas BRENGEN, niet van het ontvangen
Van Benny hequote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van Benny he![]()
Maar als jij daar van houdt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van Benny he![]()
Het woord naaktfoto's deed het een en ander triggeren, maar als ze van Benny zijn, neuh.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van Benny he![]()
En links komt er helemaal niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
PvdA en VVD even groot. Met PVV erbij precies 75, en dat is te weinig!
En paars komt op 72.
Ik heb geen toegang tot KPDquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ze al gezien Tombo, is het wat?
Das een exitpoll. die trekt nog wel bij hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
PvdA en VVD even groot. Met PVV erbij precies 75, en dat is te weinig!
En paars komt op 72.
quote:
Nope, ik hoor het.quote:
quote:
ik heb even in jullie beide posthistory gekeken, maar er heeft helemaal niemand in KPD gepost.quote:
Maar PVV groter dan CDA had ik niet verwacht!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das een exitpoll. die trekt nog wel bij hoor
As ifquote:
Die heb ik ook uit mn history gewistquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb even in jullie beide posthistory gekeken, maar er heeft helemaal niemand in KPD gepost.
hahahahaha, je hebt toch een fokker als vrouw?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
KPDOh , wacht ik hoef geen fokkers te zien.
Niet dat ik pro Wilders ben, maar ik vind het een dikke vette "In youre face!!!" voor JPBquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar PVV groter dan CDA had ik niet verwacht!
[..]
As if![]()
Non remember
Nou er zijn een paar draadjes daarzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
KPDOh , wacht ik hoef geen fokkers te zien.
Je wist het uit je AT, niet uit je historyquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik ook uit mn history gewist
love the new tools
Bij de gemeenteraadsverkiezingen was ook een boel pas de volgende ochtend officieel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ik wacht het wel af, en het word sowieso een nek-aan-nek race, en zoals Maurice de Hond zei zit op die exitpolls PER PARTIJ een speling van 4 / 5 zetels, das een enorm verschil als het zo'n close call is...
Zie het morgenochtend wel, de uitslagen van de grote steden laten wss toch wel tot begin vd nacht op zich wachten omdat het weer stemmen met potlood was
Ja maar goed, JIJ hebt ook een halfjaarsban gehadquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.![]()
Als mod krijg je het gratis cadeau.
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dat ik pro Wilders ben, maar ik vind het een dikke vette "In youre face!!!" voor JPB
Nou, verraad me eens nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wist het uit je AT, niet uit je history
ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat die christelijke hoek op 30 zetels max staat
Zondaar! Repent!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat die christelijke hoek op 30 zetels max staat
Crew, ik ben geen mod. Ik heb geen kleurtje volgens mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.![]()
Als mod krijg je het gratis cadeau.
poll blijft poll natuurlijk hequote:
Dat was ook een cadeau ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar goed, JIJ hebt ook een halfjaarsban gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |