quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Gb
Wilde gij.. met mij.. het topic volposten?
quote:
Doet ze tochquote:
Wel hoor.quote:
WORLD DOMINATION!quote:
Nouuuuquote:
Ze vertoont gedrag, ja.quote:
Trut.quote:
Ja, op m'n oog.quote:
Don't flatter yourself. Mijn eten was even (even maar hoorquote:
Cool.quote:
Damn!quote:
Maakt niet uit, ik kom hier ook maar even bruut onbeleefd binnenvallen om mijn kleine zusje te trollen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Niemand die doorheeft dat muis het helemaal niet tegen mij had he?![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Arctura het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kom hier ook maar even bruut onbeleefd binnenvallen om mijn kleine zusje te trollen.
Bendegij het zussie/broertie van Muis?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Arctura het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kom hier ook maar even bruut onbeleefd binnenvallen om mijn kleine zusje te trollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moet jij niet dingen met kleine kindjes doen?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bendegij het zussie/broertie van Muis?![]()
Of is dit ook weer zo'n vage internet relatie zoals sommigen die menen te hebben?
Ik ben de zus van Muis. Ik ben af en toe wel vaag, telt dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
Zeg jongens, het Martijnforum is de andere kant opquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet jij niet dingen met kleine kindjes doen?
What the fuck?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Of is dit ook weer zo'n vage internet relatie zoals sommigen die menen te hebben?
Wat ben je oplettend aan het lezen vandaag, CatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg Tombola, kan jij niet een OP fixen ofzo?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die liggen in bed en dan doe ik liever geen dingen met zequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
lees maar eens vanaf hier:quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat ben je oplettend aan het lezen vandaag, Catje![]()
Zeg Tombola, kan jij niet een OP fixen ofzo?
Geen OP?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lees maar eens vanaf hier:![]()
[V&A SC # 30] Relaties en Lijntjes
* kras *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |