Daar zou ik me echt niet zo op vastpinnen. Dat is zeker nu zo onbetrouwbaar als de pest, kan nog alle kanten op.quote:
als dat zo blijft denk ik dat de pvda ms weleens de grootste kan worden door een restzetel.quote:
Als ik mijn vrouw in KPD zou zien, moet ik toch een hartig woordje gaan praten met haar. Volgens mij kan ze er ook nog in, door in de crew te zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, je hebt toch een fokker als vrouw?
Moet je maar niet steun betuigen aan "foute" mensenquote:
Mwoah. Ik moet rustig aan doen want de zware fysio heeft ervoor gezorgd dat het gaatje in mijn oog weer groter is. Maar verder is ie okee, we gaan vol goede moed verderquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Muis!
Gaat het nog steeds de goede kant op?
quote:
Misschien heeft het wel een positieve invloed op jullie liefdesleven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik mijn vrouw in KPD zou zien, moet ik toch een hartig woordje gaan praten met haar. Volgens mij kan ze er ook nog in, door in de crew te zitten.
Toen was ik nog druistig, nu ben ik machtig stabiel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je maar niet steun betuigen aan "foute" mensen
Bijna vakantie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwoah. Ik moet rustig aan doen want de zware fysio heeft ervoor gezorgd dat het gaatje in mijn oog weer groter is. Maar verder is ie okee, we gaan vol goede moed verderen bij jou?
Ach jochie toch... * aai *quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen was ik nog druistig, nu ben ik machtig stabiel.
quote:
Wat had je uitgespookt dan? Een half jaar is niet niets...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen was ik nog druistig, nu ben ik machtig stabiel.
Nee gewoon pech. Dat gaatje zat er al maar door de fysio is het erger gewordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna vakantie.
Verder weinig spannends. Was dat van te voren bekend dan? Dat de fysiotherapie dat soort bijwerkingen kon hebben? Of was dat gewoon botte pech?
Ja! Alleen hondenvoer nog! Maar we hebben nog frikandellen in de vriezer dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhLaatste dagen aftellen
Ben je er al helemaal klaar voor?
Crap zeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee gewoon pech. Dat gaatje zat er al maar door de fysio is het erger geworden![]()
Doe je zo je best om beter te worden..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! Alleen hondenvoer nog! Maar we hebben nog frikandellen in de vriezer dus dat komt wel goed.
Ach, een groot misverstand.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat had je uitgespookt dan? Een half jaar is niet niets...
quote:
quote:BREAKING NEWS: in cappelle aan den ijssel is Amelie B. de straat opgegaan luid scanderend: Papa komt thuis!! #tk2010
Ik volg dat kind niet, omdat ik denk dat er ook zoiets is als teveel dushi kimberley. Maar ze is wel retegrappig af en toe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
dushi_kimberley ZIJN DER MEER MENSE DIE WEL HEBBE GESTEM MAAR GEEN BEESIE HEBBE GEKREGE?????
about 1 hour ago via web
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijgen we een topic in F&F?
Met veul foto's?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik volg dat kind niet, omdat ik denk dat er ook zoiets is als teveel dushi kimberley. Maar ze is wel retegrappig af en toe.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Maar niet zaterdag al want ik moet m natuurlijk eerst flink vertroetelen enzo
Aaahw! Ik ga straks na mijn vakantie een kitten krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaamijn nieuwe puppy! Zaterdag precies 8 weken.
Eens! Luister naar hem Muis!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Nou je kan toch tijdens het vertroetelen foto's maken, wat is dat nou
Jij houdt er toch ook niet van om foto's te maken terwijl je vertroeteld wordt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Nou je kan toch tijdens het vertroetelen foto's maken, wat is dat nou
Zie KPDquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij houdt er toch ook niet van om foto's te maken terwijl je vertroeteld wordt?
Oh wacht..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij houdt er toch ook niet van om foto's te maken terwijl je vertroeteld wordt?
Oh wacht..
Zal ik dan toch maar eens toegang aanvragen?quote:
quote:
Wij vonden hem wel leuk hoorquote:
als ik net ff allemaal zo zat te lezen, begon ik bijna te denken dat jullie er allemaal al lang zatenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar eens toegang aanvragen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij vonden hem wel leuk hoor
En Dirk is verder meteen weggegaan zeker?
He should.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij vonden hem wel leuk hoor
En Dirk is verder meteen weggegaan zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |