quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is die post van Lamon. die ik had aangepast?
[KLB SC #2173] Je moeder is een droll.quote:Ik ben Lamon. Ik zeur constant over deze slechte wereld waar wij in leven. Mijn ouders twijfelde ernstig aan het ter wereld zetten van mij, omdat zij precies dezelfde gedachte hebben als ik nu; deze wereld is boos. Maar gelukkig schonken zij mij een leven en hier zit ik dan, aan mijn pik te sjorren op mensen die zich aan mij ergeren. Ik stopte even met typen, ik keek namelijk even in de spiegel die tegenover mij staat. Ik realiseerde mij dat ik de enige goede mens ben hier op aarde, samen met mijn ouders en vriendin. SUCK MY DICK, I AM LAMON, SUCK MY DICK.
Ja, goed gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Wij", wie is wij?
Zijn jullie een groep ofzo?
Ik moest hier wel om lachen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Bragi het volgende:
En weer open. Gewoon normaal posten, mensen.
neequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is overbodig. Klik toch gewoon op 'Volg topic', jij eigenwijs mannetje.
Ik ook.quote:
Inderdaad, wie aan ons komt die komt aan Bragi.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:41 schreef Bragi het volgende:
Ik haat op niemand. Ik ga alleen in tegen mensen die mijn familie aanpakken.
Hij was een top user in het algemeen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De enige uitdaging die ik had met films raden. Jammer, maar helaas.
Allebei poten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ik ze niet ken zegt al genoeg
Ik haat ook niemand, ik haat enkel het gedrag van mensen, als persoon ken ik ze niet, dus zou het nogal zinloos zijn om echt te haten.quote:
Een of andere autistische huisvrouw die niet kan schrijven, echt totaal niet en dom is. En dan daag ik haar uit en krijg ik PM met 'flikker op man eikul' enzo.quote:
Ik krijg bijna enkel aardige PM-metjes. Ze slaan mij daar gelukkig wel over.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een of andere autistische huisvrouw die niet kan schrijven, echt totaal niet en dom is. En dan daag ik haar uit en krijg ik PM met 'flikker op man eikul' enzo.
Is ze niet dyslectisch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een of andere autistische huisvrouw die niet kan schrijven, echt totaal niet en dom is. En dan daag ik haar uit en krijg ik PM met 'flikker op man eikul' enzo.
nou nouquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die muziek van Laura Pausini niet waarderen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die muziek van Laura Pausini niet waarderen.
Hij kon goed rellen, trollen en hij was slim.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is mijn meest memorabele herinnering aan hem.
Maakt me niet uit, ik erger me vooral aan haar vraagtekens en uitroeptekens. Zij denkt dat ze overtuigender overkomt met een stuk of 30.quote:
wat lul jij nou over mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik erger me vooral aan haar vraagtekens en uitroeptekens. Zij denkt dat ze overtuigender overkomt met een stuk of 30.
Goede imitatie!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
wat lul jij nou over mij![]()
![]()
![]()
je moet je bek houden eikul!!!!!!!
DAT DUS!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waar men zich allemaal wel niet aan ergert tegenwoordig.
GET A LIFE!!!!!!!
Kan mij dat schelen wat de buren stemmen?
Nou en? Ik stem op wat ik een goede partij vind en zij ook..so whot?
Nee, maar het gaat erom hoe het klinkt. Het hoeft toch niet altijd vrolijk te zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nou nouVrolijk maakt mij het ook niet
Goed nummer maar ik ga het niet luisteren bedoel ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat erom hoe het klinkt. Het hoeft toch niet altijd vrolijk te zijn.
Hoe kan dat dan?quote:
Nee zeker niet. Die waren leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die PM's van gister van mij waren toch niet negatief.
Jouw PI-gebruik mij ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef j95 het volgende:
De verkiezingen beginnen me nu echt te vervelen zeg![]()
Je hebt er toch geen last van manquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef j95 het volgende:
De verkiezingen beginnen me nu echt te vervelen zeg![]()
Ik zou het niet weten. Ik negeer ze in de meeste gevallen toch gewoon, wat moet ik er anders mee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Je bent genuanceerd en hebt gewoon een niet extreem onaangename mening over dingen, wat bezielt users om je via PM af te kraken dan?
Ze stuurde mij geen naaktfoto's.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Je bent genuanceerd en hebt gewoon een niet extreem onaangename mening over dingen, wat bezielt users om je via PM af te kraken dan?
Keizer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Goed nummer maar ik ga het niet luisteren bedoel ik
Kijk deze echte versleten man eens :
Hou eens op met meisjes hoer te noemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze stuurde mij geen naaktfoto's.
De hoer!
Heb geen zin om er steeds ččn in te stellen, in de nieuwe layout kan je er eentje als standaard instellenquote:
Niets, of meteen deleten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik negeer ze in de meeste gevallen toch gewoon, wat moet ik er anders mee?
Wat een vernuft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets, of meteen deleten.
Ik bewaar de enkele pm mails die niet normaal zijn wel altijd, mocht het ooit van pas komen, ik ben een vooruitdenkend persoon.
Ze noemde me 'megool' via PM.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel hebben aan Zhe-AnGeL?
Je mag best in de sc posten hoor, hij is van iedereen, doe gezellig, kom eens wat vaker langs.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel hebben aan Zhe-AnGeL?
Je hoort wat onze woordvoerder zegt, Penisbaard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag best in de sc posten hoor, hij is van iedereen, doe gezellig, kom eens wat vaker langs.
Hoeft niet iedereen te weten, schatje.quote:
Echt he, die chick maakt me zo fucking agressief.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag best in de sc posten hoor, hij is van iedereen, doe gezellig, kom eens wat vaker langs.
Ah, Fotoboek van Pericoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:53 schreef Bragi het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rd_terug_na_rut.html
[ afbeelding ]
WIE?!
Ik RAGE achter de computer als ik haar zie posten. Rood voor de ogen alless.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echt he, die chick maakt me zo fucking agressief.
Met 300 als die gast zijn zoon dood ziet gaan, zo ga ik elke dag dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik RAGE achter de computer als ik haar zie posten. Rood voor de ogen alless.
Met recoil?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik RAGE achter de computer als ik haar zie posten. Rood voor de ogen alless.
Maak anders gifje ofzo, die kan van pas komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met 300 als die gast zijn zoon dood ziet gaan, zo ga ik elke dag dan.
Het moment dat ZE DOOD ISquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
ik ben bezigg voe-gifje maken, wie kent een leuk voe-moment? =$
Even kijken of dat lukt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak anders gifje ofzo, die kan van pas komen.
Ik ken alleen plaatjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
ik ben bezigg voe-gifje maken, wie kent een leuk voe-moment? =$
En dan 'I belong to Voe <3 ' als sigquote:
roflquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan 'I belong to Voe <3 ' als sig![]()
GET REAL
Mario Kart. Met de K van kanker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Lamon. het volgende:
Jeuh, eindelijk op 7200 punten bij Mario cart, ik kan kleine dingen nog echt waarderen, ik ben net een lopende "Toen was geluk heel gewoon."
quote:
Ik wijs mijn forumvriend Lamon er slechts op dat het videospel Mario Kart met een K en niet met een C geschreven dient te worden.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak anders gifje ofzo, die kan van pas komen.
Goed gifje, alleen die randen zijn wel kaolo lelijk.quote:
True maar ik ben al blij met het resultaatquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goed gifje, alleen die randen zijn wel kaolo lelijk.
Zhe-AnGel = Voequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel aan Voe hebben?
Gekke spelling eigenlijk he? Leuk woord om te nemen trouwens, erg cool.quote:
Ik zie geen vrouwen hier, beste vriend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
rouwen liggen nu aan je voeten.Gekke spelling eigenlijk he? Leuk woord om te nemen trouwens, erg cool.
Vrouwen liggen nu te soppen om je post.
OH SNAPquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie geen vrouwen hier, beste vriend.
Nee totaal niet, een cart in het Engels is iets totaal anders dan een kart, maar goed, met jouw superieure kennis van die taal wist je dat natuurlijk alquote:
Dit denkt Sky nu:quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SAY WHATquote:
Zo'n zwakke deuren hebben ze bij onze voetbalclub ook. Daar schoppen ze regelmatig gaten in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dit denkt Sky nu:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Haha ik moest lachen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
Lady Gaga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
heilige neuknootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Haha hoe doe je dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.![]()
![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Adobe After Effects of CS3, maar beter AE.quote:
Okay laat maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adobe After Effects of CS3, maar beter AE.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.
![]()
Hij kijkt wel schattig boosquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kijkt wel schattig boos. OMG ik word echt homo ofzo
Waarom denk ik steeds dat jij of C_N dat was toentertijd en niet RV?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kijkt wel schattig boos. OMG ik word echt homo ofzo
geen flauw ideequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij of C_N dat was toentertijd en niet RV?
GOOI ER ZOUT OP DANGZ ALS HET FLAUW IS!!!quote:
hmm?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij of C_N dat was toentertijd en niet RV?
muay toyquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
We moeten muay-toy in onze click opnemen.
Nee hij was vroeger beter. Toen ie nog die shinchan ui had.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef wolvendagen het volgende:Stuk leuker nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.
![]()
HOOR DEZE NERDquote:
quote:
TR. Geen kliekjes hier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee totaal niet, een cart in het Engels is iets totaal anders dan een kart, maar goed, met jouw superieure kennis van die taal wist je dat natuurlijk al
Hij vraagt hoe, niet met welk programma.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adobe After Effects of CS3, maar beter AE.
Hij bedoelde met welk programma.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij vraagt hoe, niet met welk programma.
Dan moet 'ie dat vragen, de vagerd.quote:
Matige diss dit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]please je rent om de 2 minuten naar je pc om te kijken of iemand op MSN nog wat had gezegd
Hij is dus alleen voor mij herkenbaar.quote:
Haha, Bragi snapt de vraag gewoon niet.quote:
Of spek, kaas en ui.quote:
noordquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
Geen zin om op te zoeken maar welke Korea is Korea DPR?
k thanks.quote:
yepquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
Zijn Zhe-Angel en Zhe-Devill dezelfde persoon?
Oost-Korea. West-Korea werd ook wel de BNR genoemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
Geen zin om op te zoeken maar welke Korea is Korea DPR?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oost-Korea. West-Korea werd ook wel de BNR genoemd.
quote:
Vergeet zuid-west korea niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oost-Korea. West-Korea werd ook wel de BNR genoemd.
Wat is het nut daar nou weer van.quote:
quote:
Piratenpartij verwacht ik er min 1 max 2-3.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die hebben een meningsverschil over zoeen spoorlijn. De noord-zuidlijn ofzo.
Ja, matig zegquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die hebben een meningsverschil over zoeen spoorlijn. De noord-zuidlijn ofzo.
Is dat leuke muziek?quote:
Mmm. Piratenpartij-stemmers hoor je vooral online, dus het zou kunnen dat je daardoor denkt dat ze zo veel zetels halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Piratenpartij verwacht ik er min 1 max 2-3.
Jij hebt nog geen 802.11n WiFi vibo?quote:
quote:
quote:
quote:
Hij wil aandacht. En jullie geven hetquote:
Ik ben standaard geil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
Mensen die geen controle hebben over wanneer ze geil zijn.
Vrouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
Mensen die geen controle hebben over wanneer ze geil zijn.
TR geplaatst. Ban..quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Lamon gaat even een minderjarig meisje van msn plukken, of ze haar tieten wil laten zien.
Een sticker dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven gestemd en krijg niet eens een lolly.
Ik was geil, ik verloor controle.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Bragi het volgende:
Mensen die happen op zo'n overduidelijke aandachttrekkende post.
Bij ons hadden ze appels, bastogne en spekjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht, laat ik hem maar vast maken, hoeft hij het niet te doenquote:
quote:
Goede tactiek, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Lamon gaat even een minderjarig meisje van msn plukken, of ze haar tieten wil laten zien.
Lijkt me een beetje vervelend in de winter, zo'n bevroren sloot.quote:
Ik kreeg alleen een: "Ehhh... je mag niet samen in een hokje."quote:
Als je voor de eerste keer seks hebt krijg je ook geen lolly. Je mag overigens wel ergens anders aan likken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
Deden jullie dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een: "Ehhh... je mag niet samen in een hokje."
Je mag niet eens stemmen, drol.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik houd niet van zure smakenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je voor de eerste keer seks hebt krijg je ook geen lolly. Je mag overigens wel ergens anders aan likken.
Ik vraag altijd om een piemel op de webcam. Succes is ver te zoeken.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie hem even monarchistisch zijn.quote:
Ik stond met mn moeder. En toen zei die jongen die daar zei zo ja je mag niet samen.quote:
Ik kreeg een hartaanval van het geschreeuw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je voor de eerste keer seks hebt krijg je ook geen lolly. Je mag overigens wel ergens anders aan likken.
Chatroulette.com, gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag altijd om een piemel op de webcam. Succes is ver te zoeken.
Ik ben 17. Lul.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Jij stond zeker met Pascalle te debatteren wie te kiezen?
Ik heb een semi door dit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie hem even monarchistisch zijn.
Wel een mooie UI verder.
www.jippii.nl, succes gegarandeerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet ook vragen om een lul op de webcam. Gegarandeerd meer succes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die piemels zijn lelijk en klein. Ik haat lelijk en klein.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chatroulette.com, gegarandeerd succes.
Originele post.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
www.jippii.nl, succes gegarandeerd!
Jij houdt van geschut dat je baarmoeder kan pureren ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die piemels zijn lelijk en klein. Ik haat lelijk en klein.
HMMMMMMMM LEKKERRRR.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij houdt van geschut dat je baarmoeder kan pureren ja?
Ik zou zo piemelmodel of stuntcock kunnen worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat breng jij het toch altijd heerlijk subtiel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan had je het ook eerst netjes moeten vragen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartaanval van het geschreeuw.
Jij insinueert dat Mozy een kleine lul heeft?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik porno acteur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou zo piemelmodel of stuntcock kunnen worden.
True.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat proef je toch niet als je geil bent.
Nu nog een fluffer zien te vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie dat soort modellen nooit op billboards.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kak.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de dvd's koop en 's avonds wat leuks doe.quote:
Jij bent nog nooit in amsterdam geweest?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie dat soort modellen nooit op billboards.
Je bent een neger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je bent bij mij aan het juiste adres
"Gelul."quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in amsterdam geweest?!
Nee ik insinueer dat groot geschut ook nadelig kan zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij insinueert dat Mozy een kleine lul heeft?
Ja.quote:
Jij wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee, hij is een kloon.quote:
Zeggen ze.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel?Of ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Bragi het volgende:
Hou eens op met jullie gepraat over piemels!Zij hebben ook gevoel, hoor.
Ik lag er vanacht te lang op. Toen kon ik me buik swaffelen terwijl het voelde alsof een andere vent dat deed. Er zat geen gevoel meer inquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Bragi het volgende:
Hou eens op met jullie gepraat over piemels!Zij hebben ook gevoel, hoor.
Nee daar kom ik niet zo vaak en volgens mij zie je daar ook meer Sloggi dames dan heren. Discriminatie is het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in amsterdam geweest?!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik lag er vanacht te lang op. Toen kon ik me buik swaffelen terwijl het voelde alsof een andere vent dat deed. Er zat geen gevoel meer in.
En dat vond je wel geil ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik lag er vanacht te lang op. Toen kon ik me buik swaffelen terwijl het voelde alsof een andere vent dat deed. Er zat geen gevoel meer in.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel?Gelukkig niet zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM me pics.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef Madridista het volgende:
[..]
Skylark denkt dat ik Lamon benis niet waar hoor
Conõ.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
WHehehe ik vind de opmerking zelf zelfs vies
Had je maar niet zo'n vadsig mokkel moeten hosselen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
Like a satellite i'm in an orbit all the way around you.
Shrunk ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van Steroïden will shrunk your dick. Spoiler trouwens!
Ik heb helemaal niemand gehosseldquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n vadsig mokkel moeten hosselen.
Coņo.quote:
Oops, gevalletje verkeerd gebruik van de voltooide tijdquote:
Met haar ga ik trouwen.quote:
Heeft Japsnars wat gehosseld ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n vadsig mokkel moeten hosselen.
Week nie, maar als je als een satelliet om iemand heen moet draaien kan dat alleen maar een dik mokkel zijn.quote:
1. Niet fucken met mijn lafheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |