Je hoort wat onze woordvoerder zegt, Penisbaard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag best in de sc posten hoor, hij is van iedereen, doe gezellig, kom eens wat vaker langs.
Hoeft niet iedereen te weten, schatje.quote:
Echt he, die chick maakt me zo fucking agressief.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag best in de sc posten hoor, hij is van iedereen, doe gezellig, kom eens wat vaker langs.
Ah, Fotoboek van Pericoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:53 schreef Bragi het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rd_terug_na_rut.html
[ afbeelding ]
WIE?!
Ik RAGE achter de computer als ik haar zie posten. Rood voor de ogen alless.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echt he, die chick maakt me zo fucking agressief.
Met 300 als die gast zijn zoon dood ziet gaan, zo ga ik elke dag dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik RAGE achter de computer als ik haar zie posten. Rood voor de ogen alless.
Met recoil?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik RAGE achter de computer als ik haar zie posten. Rood voor de ogen alless.
Maak anders gifje ofzo, die kan van pas komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met 300 als die gast zijn zoon dood ziet gaan, zo ga ik elke dag dan.
Het moment dat ZE DOOD ISquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
ik ben bezigg voe-gifje maken, wie kent een leuk voe-moment? =$
Even kijken of dat lukt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak anders gifje ofzo, die kan van pas komen.
Ik ken alleen plaatjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
ik ben bezigg voe-gifje maken, wie kent een leuk voe-moment? =$
En dan 'I belong to Voe <3 ' als sigquote:
roflquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan 'I belong to Voe <3 ' als sig![]()
GET REAL
Mario Kart. Met de K van kanker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Lamon. het volgende:
Jeuh, eindelijk op 7200 punten bij Mario cart, ik kan kleine dingen nog echt waarderen, ik ben net een lopende "Toen was geluk heel gewoon."
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |