DAT DUS!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waar men zich allemaal wel niet aan ergert tegenwoordig.
GET A LIFE!!!!!!!
Kan mij dat schelen wat de buren stemmen?
Nou en? Ik stem op wat ik een goede partij vind en zij ook..so whot?
Nee, maar het gaat erom hoe het klinkt. Het hoeft toch niet altijd vrolijk te zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nou nouVrolijk maakt mij het ook niet
Goed nummer maar ik ga het niet luisteren bedoel ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat erom hoe het klinkt. Het hoeft toch niet altijd vrolijk te zijn.
Hoe kan dat dan?quote:
Nee zeker niet. Die waren leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die PM's van gister van mij waren toch niet negatief.
Jouw PI-gebruik mij ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef j95 het volgende:
De verkiezingen beginnen me nu echt te vervelen zeg![]()
Je hebt er toch geen last van manquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef j95 het volgende:
De verkiezingen beginnen me nu echt te vervelen zeg![]()
Ik zou het niet weten. Ik negeer ze in de meeste gevallen toch gewoon, wat moet ik er anders mee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Je bent genuanceerd en hebt gewoon een niet extreem onaangename mening over dingen, wat bezielt users om je via PM af te kraken dan?
Ze stuurde mij geen naaktfoto's.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Je bent genuanceerd en hebt gewoon een niet extreem onaangename mening over dingen, wat bezielt users om je via PM af te kraken dan?
Keizer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Goed nummer maar ik ga het niet luisteren bedoel ik
Kijk deze echte versleten man eens :
Hou eens op met meisjes hoer te noemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze stuurde mij geen naaktfoto's.
De hoer!
Heb geen zin om er steeds èèn in te stellen, in de nieuwe layout kan je er eentje als standaard instellenquote:
Niets, of meteen deleten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik negeer ze in de meeste gevallen toch gewoon, wat moet ik er anders mee?
Wat een vernuft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets, of meteen deleten.
Ik bewaar de enkele pm mails die niet normaal zijn wel altijd, mocht het ooit van pas komen, ik ben een vooruitdenkend persoon.
Ze noemde me 'megool' via PM.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel hebben aan Zhe-AnGeL?
Je mag best in de sc posten hoor, hij is van iedereen, doe gezellig, kom eens wat vaker langs.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel hebben aan Zhe-AnGeL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |