Hij – het is vooral een hij – is jong, heeft een goede opleiding, een fulltimebaan en een hoog inkomen. Zie hier de PVV’er.quote:
Want gemiddelden zeggen alles.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hij – het is vooral een hij – is jong, heeft een goede opleiding, een fulltimebaan en een hoog inkomen. Zie hier de PVV’er.
Nogmaals - wees het vooral inhoudelijk met de PVV eens, dat mag gelukkig in een democatie. Maar gebruik dan wel zinnige argumenten.
Dat valt toch best mee? Zoveel stemmen heeft de PvdA nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef RaymondK het volgende:
Toen ik de titel van het topic las dacht ik " Eindelijk iemand die me begrijpt" maar nee.
Ik verbeeld me niks, maar er zijn echt veel egocentrische / egoistisch / asosicale mensen.
Ongetwijfeld. Maar even zoveel die dat niet doen. En evenveel tokkies die op de PvdA stemmen omdat dan de uitkeringen lekker hoog blijven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Want gemiddelden zeggen alles.
Er zijn zat PVVers die wel aan het bekende beeld voldoen.
Wie doet dat nooit eens?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef exdeo het volgende:
Nederlands grootste collectiefe hobby... Mensen in een hokje plaatsen..
Ook al ben ik links, hier klopt niet van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef henrydg het volgende:
Iedereen die rechts stemt is een tokkie. De rest niet.
zoek eens op google naar : trollquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef n3z het volgende:
[..]
Ook al ben ik links, hier klopt niet van.
Alleen de PVV stemmers zijn tokkies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |