Allebei poten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ik ze niet ken zegt al genoeg
Ik haat ook niemand, ik haat enkel het gedrag van mensen, als persoon ken ik ze niet, dus zou het nogal zinloos zijn om echt te haten.quote:
Een of andere autistische huisvrouw die niet kan schrijven, echt totaal niet en dom is. En dan daag ik haar uit en krijg ik PM met 'flikker op man eikul' enzo.quote:
Ik krijg bijna enkel aardige PM-metjes. Ze slaan mij daar gelukkig wel over.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een of andere autistische huisvrouw die niet kan schrijven, echt totaal niet en dom is. En dan daag ik haar uit en krijg ik PM met 'flikker op man eikul' enzo.
Is ze niet dyslectisch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een of andere autistische huisvrouw die niet kan schrijven, echt totaal niet en dom is. En dan daag ik haar uit en krijg ik PM met 'flikker op man eikul' enzo.
nou nouquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die muziek van Laura Pausini niet waarderen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die muziek van Laura Pausini niet waarderen.
Hij kon goed rellen, trollen en hij was slim.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is mijn meest memorabele herinnering aan hem.
Maakt me niet uit, ik erger me vooral aan haar vraagtekens en uitroeptekens. Zij denkt dat ze overtuigender overkomt met een stuk of 30.quote:
wat lul jij nou over mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik erger me vooral aan haar vraagtekens en uitroeptekens. Zij denkt dat ze overtuigender overkomt met een stuk of 30.
Goede imitatie!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
wat lul jij nou over mij![]()
![]()
![]()
je moet je bek houden eikul!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |