Nee ik insinueer dat groot geschut ook nadelig kan zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij insinueert dat Mozy een kleine lul heeft?
Ja.quote:
Jij wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee, hij is een kloon.quote:
Zeggen ze.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel?Of ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Bragi het volgende:
Hou eens op met jullie gepraat over piemels!Zij hebben ook gevoel, hoor.
Ik lag er vanacht te lang op. Toen kon ik me buik swaffelen terwijl het voelde alsof een andere vent dat deed. Er zat geen gevoel meer inquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Bragi het volgende:
Hou eens op met jullie gepraat over piemels!Zij hebben ook gevoel, hoor.
Nee daar kom ik niet zo vaak en volgens mij zie je daar ook meer Sloggi dames dan heren. Discriminatie is het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in amsterdam geweest?!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik lag er vanacht te lang op. Toen kon ik me buik swaffelen terwijl het voelde alsof een andere vent dat deed. Er zat geen gevoel meer in.
En dat vond je wel geil ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik lag er vanacht te lang op. Toen kon ik me buik swaffelen terwijl het voelde alsof een andere vent dat deed. Er zat geen gevoel meer in.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel?Gelukkig niet zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM me pics.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef Madridista het volgende:
[..]
Skylark denkt dat ik Lamon benis niet waar hoor
Conõ.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
WHehehe ik vind de opmerking zelf zelfs vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |