Ik wijs mijn forumvriend Lamon er slechts op dat het videospel Mario Kart met een K en niet met een C geschreven dient te worden.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak anders gifje ofzo, die kan van pas komen.
Goed gifje, alleen die randen zijn wel kaolo lelijk.quote:
True maar ik ben al blij met het resultaatquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goed gifje, alleen die randen zijn wel kaolo lelijk.
Zhe-AnGel = Voequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een hekel aan Voe hebben?
Gekke spelling eigenlijk he? Leuk woord om te nemen trouwens, erg cool.quote:
Ik zie geen vrouwen hier, beste vriend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
rouwen liggen nu aan je voeten.Gekke spelling eigenlijk he? Leuk woord om te nemen trouwens, erg cool.
Vrouwen liggen nu te soppen om je post.
OH SNAPquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie geen vrouwen hier, beste vriend.
Nee totaal niet, een cart in het Engels is iets totaal anders dan een kart, maar goed, met jouw superieure kennis van die taal wist je dat natuurlijk alquote:
Dit denkt Sky nu:quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SAY WHATquote:
Zo'n zwakke deuren hebben ze bij onze voetbalclub ook. Daar schoppen ze regelmatig gaten in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dit denkt Sky nu:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Haha ik moest lachen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
Lady Gaga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
heilige neuknootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Haha hoe doe je dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.![]()
![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Adobe After Effects of CS3, maar beter AE.quote:
Okay laat maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adobe After Effects of CS3, maar beter AE.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.
![]()
Hij kijkt wel schattig boosquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kijkt wel schattig boos. OMG ik word echt homo ofzo
Waarom denk ik steeds dat jij of C_N dat was toentertijd en niet RV?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kijkt wel schattig boos. OMG ik word echt homo ofzo
geen flauw ideequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij of C_N dat was toentertijd en niet RV?
GOOI ER ZOUT OP DANGZ ALS HET FLAUW IS!!!quote:
hmm?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat jij of C_N dat was toentertijd en niet RV?
muay toyquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
We moeten muay-toy in onze click opnemen.
Nee hij was vroeger beter. Toen ie nog die shinchan ui had.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef wolvendagen het volgende:Stuk leuker nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grote ogen knop gevonden.
![]()
HOOR DEZE NERDquote:
quote:
TR. Geen kliekjes hier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee totaal niet, een cart in het Engels is iets totaal anders dan een kart, maar goed, met jouw superieure kennis van die taal wist je dat natuurlijk al
Hij vraagt hoe, niet met welk programma.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adobe After Effects of CS3, maar beter AE.
Hij bedoelde met welk programma.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij vraagt hoe, niet met welk programma.
Dan moet 'ie dat vragen, de vagerd.quote:
Matige diss dit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]please je rent om de 2 minuten naar je pc om te kijken of iemand op MSN nog wat had gezegd
Hij is dus alleen voor mij herkenbaar.quote:
Haha, Bragi snapt de vraag gewoon niet.quote:
Of spek, kaas en ui.quote:
noordquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
Geen zin om op te zoeken maar welke Korea is Korea DPR?
k thanks.quote:
yepquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
Zijn Zhe-Angel en Zhe-Devill dezelfde persoon?
Oost-Korea. West-Korea werd ook wel de BNR genoemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
Geen zin om op te zoeken maar welke Korea is Korea DPR?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oost-Korea. West-Korea werd ook wel de BNR genoemd.
quote:
Vergeet zuid-west korea niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oost-Korea. West-Korea werd ook wel de BNR genoemd.
Wat is het nut daar nou weer van.quote:
quote:
Piratenpartij verwacht ik er min 1 max 2-3.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die hebben een meningsverschil over zoeen spoorlijn. De noord-zuidlijn ofzo.
Ja, matig zegquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die hebben een meningsverschil over zoeen spoorlijn. De noord-zuidlijn ofzo.
Is dat leuke muziek?quote:
Mmm. Piratenpartij-stemmers hoor je vooral online, dus het zou kunnen dat je daardoor denkt dat ze zo veel zetels halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Piratenpartij verwacht ik er min 1 max 2-3.
Jij hebt nog geen 802.11n WiFi vibo?quote:
quote:
quote:
quote:
Hij wil aandacht. En jullie geven hetquote:
Ik ben standaard geil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
Mensen die geen controle hebben over wanneer ze geil zijn.
Vrouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
Mensen die geen controle hebben over wanneer ze geil zijn.
TR geplaatst. Ban..quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Lamon gaat even een minderjarig meisje van msn plukken, of ze haar tieten wil laten zien.
Een sticker dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven gestemd en krijg niet eens een lolly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |