quote:
Omdat dat fossielen zijn die de fossiele lay-out nog gebruiken. De gebruikers van die oude lay-out zien die dino's niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen!!!![]()
Waarom hebben sommige een dino achter hun naam?Wat mis ik?
Ow oke.. Maar ik volg even niet wat het "oude" layout is..quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat dat fossielen zijn die de fossiele lay-out nog gebruiken. De gebruikers van die oude lay-out zien die dino's niet.
Bovenin: Opties => Layout.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow oke.. Maar ik volg even niet wat het "oude" layout is..
Ja zover was ik..quote:
Foksilver kiezen dan krijg jij ook een dino.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja zover was ik... Maar je hebt verschillende namen enzo. Ik heb gewoon baggerlayout... snappie
Ooowh... ik snap hem..quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Foksilver kiezen dan krijg jij ook een dino.
Thnx i see!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat zijn die dinosaurussen bij sommige?
Een marinier met godenkast en marinierstattoo...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:05 schreef EllaN het volgende:
Rave,
Geef jevanavond een knuffel van me op het feestje? Hij is het baasje met een godenkast en een tattoo op zijn linker bovenarm aan de binnenkant. Nu vind je hem wel toch
?
.
Daarom, ga maar lekker knuffelen vanavondquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een marinier met godenkast en marinierstattoo...
Gelukkig zijn er daar niet zoveel van...![]()
Ik vrees dat ik mijzelf geheel ongeschiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
Daarom, ga maar lekker knuffelen vanavond
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mijzelf geheel ongeschikt
maak voor wat voor dienst dan ook met behulp van een ontelbare hoeveelheid schuimdragend vocht.
Vraag dat morgenochtend maar als ik weer in de lesbanken zit...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat wordt een mooi feestje vanavond dan
Ach het is maar tot 12 toch? Kun je 5 uurtjes goed slapen, nog steeds dronken wakker worden en een vermakelijke les hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vraag dat morgenochtend maar als ik weer in de lesbanken zit...
denk je nou echt dat ik om 12 al klaar ben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ach het is maar tot 12 toch? Kun je 5 uurtjes goed slapen, nog steeds dronken wakker worden en een vermakelijke les hebben.
Ja wa hadde nou?? Nog een grote bek opzetten? Ga je schamen, en wel heel diep, maffe Tinusquote:
Tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja wa hadde nou?? Nog een grote bek opzetten? Ga je schamen, en wel heel diep, maffe Tinus
Ik ga je straks afklappuh jonguh
Ja tof idd, totdat je 2 blauwe bonen hep.quote:
Je mag al blij zijn dat jij 1 waarschuwing krijgt. Hoeveel uitzendingen hij gehad heeft doet er niet toe, ja natuurlijk hij heeft er in zo'n setting waarschijnlijk iets aan over gehouden maar je moet er wel rekening mee houden dat hij echt wel wist in wat voor situatie hij als militair zat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef cw2cu het volgende:
wat een ***dag!
Een collega die al 2 uitzendingen achter de rug heeft wordt oneervol ontslagen door 2 keer achter het stuur te hebben gezeten met alcohol (in het weekend in burger).
Veel te zwaar als je het mij vraagt..
2 keer ga je ook het hek over hoor. En kijk maar is in de WPG hoe makkelijk dat is voor een commandant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, mja, vliegers zijn natuurlijk harstikke duur en schaars, die doe je niet zomaar weg
Maar inderdaad, een veel te zware straf, snap niet hoe dat kan. Hoe krijgt Defensie er iets van te horen?
Geloof mij, er zijn grote doofpotten bij defensie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Esses het volgende:
[..]
2 keer ga je ook het hek over hoor. En kijk maar is in de WPG hoe makkelijk dat is voor een commandant.
centrale administratie lijkt mij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is een WPG? Volgens mij wordt echt niet iedereen zo makkelijk gewipt hoor. Sowieso, hoe zou een commandant zoiets te weten kunnen komen eigenlijk?
WPG is de Wet PolitieGegevens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is een WPG? Volgens mij wordt echt niet iedereen zo makkelijk gewipt hoor. Sowieso, hoe zou een commandant zoiets te weten kunnen komen eigenlijk?
Goh, no kiddingquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geloof mij, er zijn grote doofpotten bij defensie.
Ja Lightning. Dat dus via dat systeem WGP. Hoe het werkt weet ik niet, maar het "werkt" dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Wordt Defensie automatisch in kennis gesteld van zo'n geval dat je bijvoorbeeld je rijbewijs kwijt bent geraakt, ook al was het buiten werktijd en in burger? Zo ja, hoe werkt dat dan precies? Via welke kanalen gaat dat?
Hehquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Lightning_NL het volgende:![]()
![]()
De droomwereld waar sommigen in leven...
Ja dit kan, buiten werktijd en in burger ben en blijf je een ambtenaar en dit moet je je daarom ook heel goed beseffen in je doen en laten. Je commandant kan heel makkelijk achterhalen of jij al dan niet een ontzegging heeft door de PG van zijn personeel op te vragen. Er zijn CDT's die dit regelmatig doen. Daarbij mag jij als je rijbewijs ingevorderd is niet rijden, zelfs niet met een militair RBW. Dit kan bekend gemaakt worden via OvJ, HOvJ, Restant-OM, Politie of KMar. Dit mag gewoon, samen met de reden, aan je commandant medegedeeld worden als hij erom vraagt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Wordt Defensie automatisch in kennis gesteld van zo'n geval dat je bijvoorbeeld je rijbewijs kwijt bent geraakt, ook al was het buiten werktijd en in burger? Zo ja, hoe werkt dat dan precies? Via welke kanalen gaat dat?
Ja het is al goed, als we zo gaan doen dan wil ik ook 24 uur per dag betaald krijgen. Gelukkig sta ik regelmatig bier te drinken met m'n commandant in de bar dus zo hard zal het niet gaan wsl.quote:Ja dit kan, buiten werktijd en in burger ben en blijf je een ambtenaar en dit moet je je daarom ook heel goed beseffen in je doen en late
Tot jij voor artikel 8 gepakt word en jij volgens het bestuursrecht de organisatie uitgewerkt word. Integriteitsschending, voila schop onder je hol hek over. Je weet het als je er voor kiest. Als iemand je zegt dat je moet blijven dan weet je dat je dat ook wel zal moeten doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja het is al goed, als we zo gaan doen dan wil ik ook 24 uur per dag betaald krijgen. Gelukkig sta ik regelmatig bier te drinken met m'n commandant in de bar dus zo hard zal het niet gaan wsl.
Gebeurd nog steeds wel, daarom zijn er ook mensen die gematst worden. Maar zoals ik al aangeef t is niet altijd zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Dus als je een Commandant hebt van een formaat "ik ben van Pruisische afkomst" dan ben je dus mooi genaaid.
Gelukkig zijn de meeste CC's (althans waren dat) niet van dat formaat en repten over niks behalve een gesprekje in zijn kamer onder het genot van een kop koffie en een sigaret.
Gouwe ouwe tijden waren dat.
Dat snap ik nu wel ja. Indien je CC zwaar anti-alcohol is kan hij dus zijn vooringenomen mening mee wegen in zijn besluit de soldaat te schorsen aka te ontslaan ivm meermalen betrapt te zijn geweest met rijden met alcohol?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Gebeurd nog steeds wel, daarom zijn er ook mensen die gematst worden. Maar zoals ik al aangeef t is niet altijd zo.
Ok, dus je commandant moet er actief om vragen. Dat was mijn vraag dus eigenlijk. Je commandant wordt dus bij zoiets niet automatisch in kennis gesteld. Mag toch wel hopen dat de gemiddelde commandant wat beters te doen heeft dan die PG op te vragenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja dit kan, buiten werktijd en in burger ben en blijf je een ambtenaar en dit moet je je daarom ook heel goed beseffen in je doen en laten. Je commandant kan heel makkelijk achterhalen of jij al dan niet een ontzegging heeft door de PG van zijn personeel op te vragen. Er zijn CDT's die dit regelmatig doen. Daarbij mag jij als je rijbewijs ingevorderd is niet rijden, zelfs niet met een militair RBW. Dit kan bekend gemaakt worden via OvJ, HOvJ, Restant-OM, Politie of KMar. Dit mag gewoon, samen met de reden, aan je commandant medegedeeld worden als hij erom vraagt.
Of zelf een lul met vingers zijn die ze liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef Lightning_NL het volgende:
Denk dat je gewoon een ontzettende lul van een commandant moet hebben wil je zo de sjaak zijn met dit soort gevallen.
Btw, iemand hier al iets nieuws gehoord over dat verhaal???quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Dus als je een Commandant hebt van een formaat "ik ben van Pruisische afkomst" dan ben je dus mooi genaaid.
Jah true, alleen de CC ontslaat hem niet, dat doet P&O in The Hague in overleg met de verdere onderdelen die het juridisch en bestuursrechtelijk controleren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat snap ik nu wel ja. Indien je CC zwaar anti-alcohol is kan hij dus zijn vooringenomen mening mee wegen in zijn besluit de soldaat te schorsen aka te ontslaan ivm meermalen betrapt te zijn geweest met rijden met alcohol?
Bij ingevorderd rijbewijs word hij in kennis gesteld omdat jij voor de dienst niet mag rijden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:13 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ok, dus je commandant moet er actief om vragen. Dat was mijn vraag dus eigenlijk. Je commandant wordt dus bij zoiets niet automatisch in kennis gesteld. Mag toch wel hopen dat de gemiddelde commandant wat beters te doen heeft dan die PG op te vragen
Dit verhaal?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Btw, iemand hier al iets nieuws gehoord over dat verhaal???
Ja, ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef cw2cu het volgende:
Het was niet onze CC maar BC die hem eruit heeft geschopt.
En ontslaan oke, maar oneervol zodat de rest van je hele carrière een moeilijke periode krijgt om werk te zoeken vind ik te ver gaan.
Ontslaan is nog niet okee imo. Die collega wordt al gestraft (boete, rijontzegging en weet ik veel wat) waarom hem dan ook nog eens een keer het hek overkieperen? Ik vind dat echt veel te ver gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef cw2cu het volgende:
Het was niet onze CC maar BC die hem eruit heeft geschopt.
En ontslaan oke, maar oneervol zodat de rest van je hele carrière een moeilijke periode krijgt om werk te zoeken vind ik te ver gaan.
Dit verhaal dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Esses het volgende:
Dit verhaal?
100% eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ontslaan is nog niet okee imo. Die collega krijgt wordt al gestraft (boete, rijontzegging en weet ik veel wat) waarom hem dan ook nog eens een keer het hek overkieperen? Ik vind dat echt veel te ver gaan.
En wie doet dat dan precies? En waarom? Wordt de werkgever van een koerier ook geinformeerd? En wat als je helemaal niet hoeft te rijden voor de dienst?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Bij ingevorderd rijbewijs word hij in kennis gesteld omdat jij voor de dienst niet mag rijden.
Die collega word gestraft, klopt. Alleen op het moment dat jij dit vak kiest weet jij dat jij een voorbeeldfunctie hebt, die is 24/7 per dag, vandaar ook dat gezegd word je bent 24/7 militair. Je moet je in je eigen tijd ook gedragen. Als ambtenaar moet je in overtuiging je vak kunnen uitvoeren en moet je geloofwaardig blijven. Kan je dit niet word je bestuursrechtelijk ontslagen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ontslaan is nog niet okee imo. Die collega krijgt wordt al gestraft (boete, rijontzegging en weet ik veel wat) waarom hem dan ook nog eens een keer het hek overkieperen? Ik vind dat echt veel te ver gaan.
Dit kan de KMar zijn. De KMar stelt bij een rijontzegging in principe de commandant in kennis omdat hij dan zijn roosters om zou moeten kunnen gooien. En een koerier, nee. Weet je waarom niet? Hij is geen ambtenaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En wie doet dat dan precies? En waarom? Wordt de werkgever van een koerier ook geinformeerd? En wat als je helemaal niet hoeft te rijden voor de dienst?
Dat het kan wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk uitgevoerd dient te worden. Ik bedoel bij een krijgstuchtelijk vergrijp krijgt men ook niet altijd een gele flap, vaak wordt dat ff afgedaan met een donderspeech en klarie, over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Die collega word gestraft, klopt. Alleen op het moment dat jij dit vak kiest weet jij dat jij een voorbeeldfunctie hebt, die is 24/7 per dag, vandaar ook dat gezegd word je bent 24/7 militair. Je moet je in je eigen tijd ook gedragen. Als ambtenaar moet je in overtuiging je vak kunnen uitvoeren en moet je geloofwaardig blijven. Kan je dit niet word je bestuursrechtelijk ontslagen.
Tjah, het stukje ontslaan is aan den haag. En idd, dat is het mooie aan tuchtrecht de buitenwereld is er niet bij, niet bij betrokken en zal er ook niets van weten. Dat is een voordeel waarom daar meer in de doofpot kan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het kan wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk uitgevoerd dient te worden. Ik bedoel bij een krijgstuchtelijk vergrijp krijgt men ook niet altijd een gele flap, vaak wordt dat ff afgedaan met een donderspeech en klarie, over tot de orde van de dag.
Weet je, er zijn maar een paar mensen bij wie ik op gedrag zou schrijven... Om te kotsenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Lightning_NL het volgende:
Mja, de KMar staat wel klaar om je te naaien. Om te kotsen
Ik weet nog wel dat we een keertje terugkwamen met een voorzorgslanding, voordat ik uitstapte stond zo'n KMar gast al voor m'n neus, vragend wat er gebeurd was. Alsof die kneus daar wat van zou begrijpenSodemieter op man.
Je geeft hier dus toe dat je niet objectief kunt zijn...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:04 schreef Esses het volgende:
Overigens zal ik mijn verhaal iets nuanceren, ik heb zoveel rotzooi gezien door alcohol in het verkeer dat ik het gewoon niet op kan brengen om op wat voor wijze dan ook enig begrip op te brengen voor mensen die drinken en rijden.
Sorry. Wat mij betreft per direct verdient.
De enige reden dat de KMar er bij staat is omdat dat moet. Een fout gemaakt zodat gelijk strafrechtelijk aangepakt kan worden, jongen word even wakker. Jij bent op 't moment dat jij in de lucht zit op dat vlak niet onder de bevoegdheid van de kmar maar onder die van de KLPD (luchtvaartpolitie) die gaan het ook onderzoeken. Als ze vragen gaan stellen of je een foutje hebt gemaakt gaan ze je namelijk eerst de cautie mededelen... ojaa... Ennuh, je moet eens weten wat er bij ons allemaal rond loopt. Maar daar gaat 't dan verder allemaal maar niet om, want wij zijn alleen maar matennaaiers. Dat vooroordeel is jammer, en geeft alleen al aan dat jij gewoon te weinig ervaring met de KMar hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:11 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee joh, de enige reden dat de KMar er meteen bij staat is om te kijken of ze een schuldige kunnen aanwijzen die misschien een foutje heeft gemaakt zodat ie strafrechtelijk aangepakt kan worden. TOEN wist ik dat nog niet, maar ondertussen zijn we daar al wel uitgebreid voor gewaarschuwd in briefings.
Ennuh, zo'n KMar wachtmeester of whatever gaat er echt geen hol van snappen hoor. Ook al heeft ie een vliegbrevet, dat kun je natuurlijk niet vergelijken met een complex militair toestel.
En ja, het is hun werk om collega's te naaien. Dat is jammer.
Ze stonden toen nog zo'n beetje eerder bij de kist dan de brandweer, stelletje aasgieren
Ik geef toe dat ik, net als de hele organisatie, de brigades en de onafhankelijke teams, zelf mag bepalen waarop ik verbaliseer of niet. Heerlijk die Wet Administratieve Handhaving Verkeer. Ik ga je hierbij dus lekker vertellen dat ik zelf mag weten waarvoor ik schrijf. Op het moment dat jij in een week een aantal maal bij een ongeval letsel staat door alcohol, dan ga jij anders kijken naar het belang van optreden tegen alcoholgebruik. Daar heb jij natuurlijk nergens ervaring mee, hoog en droog in je heli, ver weg van alle ellende... Objectief, jazeker ben ik dat. Alleen iedere casus is anders en dus zal ik ook iedere casus anders bekijken en behandelen als een op zich staand iets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je geeft hier dus toe dat je niet objectief kunt zijn...
Wat ik zojuist beschreef is gewoon zo. Daar worden we keer op keer voor gewaarschuwd. De KMar kan je gewoon keihard naaien. Dat op je cautie wijzen gebeurt ook niet altijd helemaal goed, is al gebleken in het verleden. Dat vooroordeel is logisch, want het blijkt uit heel veel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Esses het volgende:
[..]
De enige reden dat de KMar er bij staat is omdat dat moet. Een fout gemaakt zodat gelijk strafrechtelijk aangepakt kan worden, jongen word even wakker. Jij bent op 't moment dat jij in de lucht zit op dat vlak niet onder de bevoegdheid van de kmar maar onder die van de KLPD (luchtvaartpolitie) die gaan het ook onderzoeken. Als ze vragen gaan stellen of je een foutje hebt gemaakt gaan ze je namelijk eerst de cautie mededelen... ojaa... Ennuh, je moet eens weten wat er bij ons allemaal rond loopt. Maar daar gaat 't dan verder allemaal maar niet om, want wij zijn alleen maar matennaaiers. Dat vooroordeel is jammer, en geeft alleen al aan dat jij gewoon te weinig ervaring met de KMar hebt.
[..]
Hoog en droog? Ten eerste vliegen we vooral alleen laag en ten tweede zijn helicopters over het algemeen alles behalve waterdicht. En ver van alle ellende?quote:Ik geef toe dat ik, net als de hele organisatie, de brigades en de onafhankelijke teams, zelf mag bepalen waarop ik verbaliseer of niet. Heerlijk die Wet Administratieve Handhaving Verkeer. Ik ga je hierbij dus lekker vertellen dat ik zelf mag weten waarvoor ik schrijf. Op het moment dat jij in een week een aantal maal bij een ongeval letsel staat door alcohol, dan ga jij anders kijken naar het belang van optreden tegen alcoholgebruik. Daar heb jij natuurlijk nergens ervaring mee, hoog en droog in je heli, ver weg van alle ellende... Objectief, jazeker ben ik dat. Alleen iedere casus is anders en dus zal ik ook iedere casus anders bekijken en behandelen als een op zich staand iets.
Cautie niet medegedeeld = verhoor is waardeloos. Prent dat dan vooral goed in je hoofd, gewoon een tip van flip. Dat de KMar kan naaien, jazeker kan dat. Gebeurd het ook zoveel? Betwijfel het. Waarom betwijfelt men het? Omdat het negatieve zoveel makkelijker te zeggen is, en dat probleem hebben we, wat mij betrefd, binnen heel defensie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat ik zojuist beschreef is gewoon zo. Daar worden we keer op keer voor gewaarschuwd. De KMar kan je gewoon keihard naaien. Dat op je cautie wijzen gebeurt ook niet altijd helemaal goed, is al gebleken in het verleden. Dat vooroordeel is logisch, want het blijkt uit heel veel.
[..]
Hoog en droog? Ten eerste vliegen we vooral alleen laag en ten tweede zijn helicopters over het algemeen alles behalve waterdicht. En ver van alle ellende?Ik denk dat je in een helicopter in oorlogsgebied HEEEEEEEEEL wat meer ellende tegenkomt dan je denkt.
Same.quote:
ben op station op meneer aan het wachten, maar hij komt iets later, want hij staat ff langs de weg een luchtje te scheppen, omdat hij niet achter het stuur in slaap wilt vallenquote:
Weet ik niet, ik kan me alleen nog een statafel vol bier en bekers vol munten herinneren, met wat wazige achtergrondmuziek..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
ben op station op meneer aan het wachten, maar hij komt iets later, want hij staat ff langs de weg een luchtje te scheppen, omdat hij niet achter het stuur in slaap wilt vallen.
Goed feestje dus?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kan me alleen nog een statafel vol bier en bekers vol munten herinneren, met wat wazige achtergrondmuziek..
Dat is een van de nieuwe luxe kamers. De andere zijn in principe alleen voor boordplaatsers of opstappende officieren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef Laydina het volgende:
Het feest was leuk![]()
En die luxe kamers heb ik niet gezien (want wij hadden de kleine hutjes met 4 man) Al heb ik er niet geslapen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat is een van de nieuwe luxe kamers. De andere zijn in principe alleen voor boordplaatsers of opstappende officieren.
Wat had je dan verwacht? Bubbelbad en roomservice ofzo? Als er een bed, stopcontact, tv-aansluiting, bedlampje in zit is het luxe.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef Laydina het volgende:
Het feest was leuk![]()
En die luxe kamers heb ik niet gezien (want wij hadden de kleine hutjes met 4 man) Al heb ik er niet geslapen
Overigens heb ik een paar maanden geleden twee weken gebivakkeerd in volgens mij de Stormmeeuw op de Nieuwe Haven, zo beroerd vond ik die gebouwen helemaal niet. Terwijl ik altijd een hoop geklaag hoorde van de collega's van de vloot.quote:
Ik had zelfs minder verwacht, maar omdat ze daar ook kamers hebben incl flatscreen enzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Bubbelbad en roomservice ofzo? Als er een bed, stopcontact, tv-aansluiting, bedlampje in zit is het luxe.
Overigens is het bij mij alleen maar luxe als ik mag roken...
Ligt er maar net aan welke kamer je hebt, ik heb daar ook eens op een kamer geslapen waar je het ligt aan kon doen door 2 draadjes met plakband te verbinden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Overigens heb ik een paar maanden geleden twee weken gebivakkeerd in volgens mij de Stormmeeuw op de Nieuwe Haven, zo beroerd vond ik die gebouwen helemaal niet. Terwijl ik altijd een hoop geklaag hoorde van de collega's van de vloot.
Ik probeer het niet eens meer, ik loop meestal gewoon weg. Die lui zijn zo dom, daar valt niet mee te discussierenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Gisteravond in de kroeg een real life troll meegemaakt.
Zo'n type die je heel vaak ziet hier op het forum, die bijvoorbeeld de JSF als het veel te dure Amerikaanse rommel ziet dat niks kan, en de Eurofighter als superieure goedkope Europese uberjet![]()
![]()
Het soort mensen dat over bepaalde dingen als de krijgsmacht, de amerikanen en Afghanistan volledig verstoken is van zijn eigen mening, maar totaal NIETS van de feiten af weet. Hij had zelfs begrip voor 9/11. Toen heb ik hem effe goed voor ongezonde gek verklaard. En dat heeft hij geweten ook, want het ontaarde in een heftige discussie, waar ik gewoon rustig bleef en hem telkens op zijn domme fouten wees, en hij maar steeds agressiever en mongoler werd. Hij flipte bijna haha.
Mja, op een gegeven moment ben ik hem maar gaan negeren toen ie door bleef toen ie door bleef gaan, want ik zag het al bijna gebeuren dat ik 'm neer moest gaan hoeken.
Ik heb er om kunnen lachen en ik heb nu eindelijk eens goed beeld en geluid bij van die mongolen die ook vaak genoeg op dit forum rondzweven en onzin lopen te spuien over dit soort onderwerpen. Het is verschrikkelijk kansloos volk kan ik je vertellen. Ligt voornamelijk aan het feit dat ze niet meer dan 2 of 3 hersencellen hebben, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |