Ja wa hadde nou?? Nog een grote bek opzetten? Ga je schamen, en wel heel diep, maffe Tinusquote:
Tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja wa hadde nou?? Nog een grote bek opzetten? Ga je schamen, en wel heel diep, maffe Tinus
Ik ga je straks afklappuh jonguh
Ja tof idd, totdat je 2 blauwe bonen hep.quote:
Je mag al blij zijn dat jij 1 waarschuwing krijgt. Hoeveel uitzendingen hij gehad heeft doet er niet toe, ja natuurlijk hij heeft er in zo'n setting waarschijnlijk iets aan over gehouden maar je moet er wel rekening mee houden dat hij echt wel wist in wat voor situatie hij als militair zat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef cw2cu het volgende:
wat een ***dag!
Een collega die al 2 uitzendingen achter de rug heeft wordt oneervol ontslagen door 2 keer achter het stuur te hebben gezeten met alcohol (in het weekend in burger).
Veel te zwaar als je het mij vraagt..
2 keer ga je ook het hek over hoor. En kijk maar is in de WPG hoe makkelijk dat is voor een commandant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, mja, vliegers zijn natuurlijk harstikke duur en schaars, die doe je niet zomaar weg
Maar inderdaad, een veel te zware straf, snap niet hoe dat kan. Hoe krijgt Defensie er iets van te horen?
Geloof mij, er zijn grote doofpotten bij defensie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef Esses het volgende:
[..]
2 keer ga je ook het hek over hoor. En kijk maar is in de WPG hoe makkelijk dat is voor een commandant.
centrale administratie lijkt mij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is een WPG? Volgens mij wordt echt niet iedereen zo makkelijk gewipt hoor. Sowieso, hoe zou een commandant zoiets te weten kunnen komen eigenlijk?
WPG is de Wet PolitieGegevens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is een WPG? Volgens mij wordt echt niet iedereen zo makkelijk gewipt hoor. Sowieso, hoe zou een commandant zoiets te weten kunnen komen eigenlijk?
Goh, no kiddingquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geloof mij, er zijn grote doofpotten bij defensie.
Ja Lightning. Dat dus via dat systeem WGP. Hoe het werkt weet ik niet, maar het "werkt" dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Wordt Defensie automatisch in kennis gesteld van zo'n geval dat je bijvoorbeeld je rijbewijs kwijt bent geraakt, ook al was het buiten werktijd en in burger? Zo ja, hoe werkt dat dan precies? Via welke kanalen gaat dat?
Hehquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Lightning_NL het volgende:![]()
![]()
De droomwereld waar sommigen in leven...
Ja dit kan, buiten werktijd en in burger ben en blijf je een ambtenaar en dit moet je je daarom ook heel goed beseffen in je doen en laten. Je commandant kan heel makkelijk achterhalen of jij al dan niet een ontzegging heeft door de PG van zijn personeel op te vragen. Er zijn CDT's die dit regelmatig doen. Daarbij mag jij als je rijbewijs ingevorderd is niet rijden, zelfs niet met een militair RBW. Dit kan bekend gemaakt worden via OvJ, HOvJ, Restant-OM, Politie of KMar. Dit mag gewoon, samen met de reden, aan je commandant medegedeeld worden als hij erom vraagt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Wordt Defensie automatisch in kennis gesteld van zo'n geval dat je bijvoorbeeld je rijbewijs kwijt bent geraakt, ook al was het buiten werktijd en in burger? Zo ja, hoe werkt dat dan precies? Via welke kanalen gaat dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |