Weet je, soms is het gewoon verstandiger om niet alles wat je denkt te zeggen en het gewoon stil te houden. Zo lok je het gezeur tegen jou alleen maar uit. En het wordt er hier niet echt leuker op.quote:
er niet op reageren kan ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet je, soms is het gewoon verstandiger om niet alles wat je denkt te zeggen en het gewoon stil te houden. Zo lok je het gezeur tegen jou alleen maar uit. En het wordt er hier niet echt leuker op.
Rellen = leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet je, soms is het gewoon verstandiger om niet alles wat je denkt te zeggen en het gewoon stil te houden. Zo lok je het gezeur tegen jou alleen maar uit. En het wordt er hier niet echt leuker op.
Doe er dan wat mee, want dit is de zoveelste keer...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
er niet op reageren kan ook. Maar goed je punt is duidelijk
Ik heb jou backquote:
Ze hebben, voor zover ik weet, geen ruzie gehad. Misschien omdat de vriend van BT geen achterlijk dwijl is zoals jij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zeker, helemaal als er ruzie zou ontstaan.
je houdt het bij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe er dan wat mee, want dit is de zoveelste keer...
haha mensen zetten takkie maar weten nikssquote:
nou, niks aan de hand dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze hebben, voor zover ik weet, geen ruzie gehad.

quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
Mijn huisgenoot is kneiterstoned naar de supermarkt gegaan. Heeft die 10 pakken van 16 wc-rollen gekocht.
Ga anoniempje zijn dan, vriendjequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha mensen zetten takkie maar weten nikss
I love it when you talk dirtyquote:
Dat je die al op msn hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
Waarom praat er een negerin met me op msn? wat is dit.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WHY YOU GOTTA BE ANONYMOUS
Dat is mijn titelsong =$
Heb je haar terug?quote:
Ik ben nog aan het connecten met een DJ die alles aan elkaar mixt. we blijven in touch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef ynuhh het volgende:
Laki komt binnenkort zijn mixtape brengen, dan maak ik voor jullie wel even een foto.
Ik voel me vies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat je die al op msn hebt! !!!!!
Dat nummer zing ik voor jou, ja.quote:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Thanks Remlof die instant post in een topic van me. Een uniek moment.
Maak er een t-shirt van.quote:
Hoe moet je het anders opvatten? Je opmerking ging over een persoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef wise het volgende:
Iedereen die het persoonlijk opvat¡¡ de tering
Wie dan? =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat nummer zing ik voor jou, ja.
Ik zou echt een Fok!ker neerslaan als ik een foto van jou zou mogen zien.
Neger of negerin? Anders ben je een vieze racist.quote:
Negerin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Neger of negerin? Anders ben je een vieze racist.
Noh man, ik heb geen grudge tegen fokkers, ik hou van iedereen.quote:
Haha ik dacht al. Ik ook maar ik heb een neger familie kant dus daar zitten wat negerinnen bij. Maar die tel ik niet mee.quote:
Grudgequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, ik heb geen grudge tegen fokkers, ik hou van iedereen.
Obviously not. Misgunnerquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, ik heb geen grudge tegen fokkers, ik hou van iedereen.
Mijn get real stelen en 'm fout doenquote:
klopt, ik ben kankerlelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obviously not. Misgunner. Je moet wel lelijk zijn, anders had je allang toegegeven.
Wat doe ik fout jongequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn get real stelen en 'm fout doen![]()
GET REAL
De 'quote:
Wegwezen. Is tot 15 jaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki gaat mee naar FRIS dus een select groepje zal hem daar IN REAL LIFE ZIEN.
Forgive me master.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De '' moet twee keer.
Mensen die dat niet weten![]()
GET REAL
FAKE ID's.quote:
Er zit niks in voor mij dushi. Dan blijf ik liever hot en anoniem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik meen het Laki. Je moet jezelf verdedigen. Laat zien dat je hot bent.
Handtekeningen pas na sluitingstijd =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki gaat mee naar FRIS dus een select groepje zal hem daar IN REAL LIFE ZIEN.
Je moet gewoon met CJP-pas waar een verkeerde leeftijd opstaatquote:
Wij gaan zuipen met hemquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja vast, broertje. Ik moet gewoon een beeld hebben van Laki.
Ik heb je al zo vaak een voorstel gedaan, maar jij bent gewoon pussy. Zeg dan op z'n minst hoe je eruit ziet etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zit niks in voor mij dushi. Dan blijf ik liever hot en anoniem.
Schets dan even het beeld dat je right now van me hebt. wil ik wel weten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja vast, broertje. Ik moet gewoon een beeld hebben van Laki.
Ja, gewoon echt niks dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Schets dan even het beeld dat je right now van me hebt. wil ik wel weten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Schets dan even het beeld dat je right now van me hebt. wil ik wel weten.
Leugens, je moet wel IETS van een beeld hebben. Maakt niet uit wat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon echt niks dus. Normaal heb je wel een beeld bij Fok!kers, maar bij jou is het een grote wazige vlek.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan filipino.
Ik heb al 100 verschillende dingen gehoord, dat kan je geen beeld meer noemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens, je moet wel IETS van een beeld hebben. Maakt niet uit wat.
HAHAquote:
Aldus de anonieme onzekere.quote:
watquote:
ik ben gewoon mezelf snapje dat is al lastig genoeg in deze tijden =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb al 100 verschillende dingen gehoord, dat kan je geen beeld meer noemen.
Ik lach al 3 min hardop door je post en de reacties.quote:
Ik stel hem me voor als.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan filipino.
Laat maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ben gewoon mezelf snapje dat is al lastig genoeg in deze tijden =$
Geen dank.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik lach al 3 min hardop door je post en de reacties.
Ja hoor fawaka dang.quote:
Oh, ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wise heeft al vaak zat foto's geplaatst.
Sorry dusherquote:
eh, ik het had over de kleding en ik heb al eens 2 foto's gepost.quote:
Wow die heb ik dan nooit gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wise heeft al vaak zat foto's geplaatst.
xDquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef Bragi het volgende:
Ik zou graag mijn beeld van Laki willen delen met jullie, maar ik mag helaas geen foto's meer van Emimich posten. [ afbeelding ]
Struggles vriend. Ik spreek nu af en toe af met die 15 jarige vriendin. Maar ze is helemaal verliefd denk ik maar daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chill hier, hoe gaat het met het hosselen van je 14yr?
Bragi heeft niks om onzeker over te zijn. Hij is kklekker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
eh, ik het had over de kleding en ik heb al eens 2 foto's gepost.
Onzekere kut.
wat een postquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Struggles vriend. Ik spreek nu af en toe af met die 15 jarige vriendin. Maar ze is helemaal verliefd denk ik maar daar heb ik geen zin inMaar nu komt de complicatie. Een teamgenoot van die 15 jarige vind me ook leuk. Die is 16 en met haar wil ik ook wel eens gaan voor de fa2. Maar het moet allemaal weg geheim zijn want die 14 jarige kent beide en ik wil dat niemand het weet.
Wanneer wil je met mij voor de fa2?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Struggles vriend. Ik spreek nu af en toe af met die 15 jarige vriendin. Maar ze is helemaal verliefd denk ik maar daar heb ik geen zin inMaar nu komt de complicatie. Een teamgenoot van die 15 jarige vind me ook leuk. Die is 16 en met haar wil ik ook wel eens gaan voor de fa2. Maar het moet allemaal weg geheim zijn want die 14 jarige kent beide en ik wil dat niemand het weet.
Dus, je hosseld een 14 jarige, vervolgens is haar 15 jarige vriendin verliefd op jou, en ga je een teamgenoot van die 15 jarige, die 16 is, hosselen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bragi heeft niks om onzeker over te zijn. Hij is kklekker.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bragi heeft niks om onzeker over te zijn. Hij is kklekker.
Anytime :$quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus, je hosseld een 14 jarige, vervolgens is haar 15 jarige vriendin verliefd op jou, en ga je een teamgenoot van die 15 jarige, die 16 is, hosselen?
haha
quote:
Sowieso R&R voor hem, wie het ook is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus, ik zeg: 'He dushi, jij weet je bent alles voor mij weetje. Zij wou mij conjo vies pipa doen..'
Wat heb jij schattige armpjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso R&R voor hem, wie het ook is.
Moordwapens vriend, moordwapens.quote:
ff kijken of het luktquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Hoordeze,, spierballen
jij bent niet moeders mooiste zie ik..
ya ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik probeer het nu via www.gifsoup.com, maar die site is traaaaaaag.
En http://www.gickr.com/from_youtube zegt dat het een video met adult content is, wtf.quote:
die site heeft hier nooit gewerkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
En http://www.gickr.com/from_youtube zegt dat het een video met adult content is, wtf.
Nou ik zal er zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga straks pannenkoeken eten, jullie zijn uitgenodigd.
Eet je bij mij ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
Pannenkoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
True. Kankerhinderlijk. Ik probeerde het ooit met een picca van een voe-youtube filmpje die ik in mn fobo wil doen, uiteindelijk viavia maar de kwaliteit is omin laag:quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
En http://www.gickr.com/from_youtube zegt dat het een video met adult content is, wtf.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
WAT. Waarom wist ik dit niet eerderquote:
oh ok. Je mist niks ik ben toch fucking lelijkquote:
Kom je bij mij eten? Ik ben ook lelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oh ok. Je mist niks ik ben toch fucking lelijk
Prima.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Graag. Wellicht kunnen we het over lelijkemensen-dingen hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten? Ik ben ook lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
quote:
Goedzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, voor m'n herkansing voor financieel heb ik, volgens mijn berekeningen, 22 van de 30 punten
Leukquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanks, guys.quote:
Ja. En daarna gecropt en geresized in Jasc Animation Shop.quote:
wtf, zo doe ik het ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja. En daarna gecropt en geresized in Jasc Animation Shop.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet niet eens meer wat je hiervoor hadNON IDENTITY
ENG!quote:
Jascquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja. En daarna gecropt en geresized in Jasc Animation Shop.
Gast, je bent 21. Groei eens opquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen zin in.quote:
Makkelijk, simpel en snel. Niet zo groot en langzaam opgestart als dat van Adobe.quote:
De "We haten Lamon, maar lokken hem graag hierheen, for reasons unknown to us, must be our subconsonsious.."-post?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef reetveter het volgende:
Oh is dit niet het Ellen ten Damme topic?
In ieder geval
Aldus Mr. Ik Kan Zo Goed Engels.quote:
Wie is dit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef x-toys.nl het volgende:
[..]
Excuses, we hebben per ongeluk de staafmixer uit onze kantine opgestuurd.
Klaarblijkelijk jij omdat jij het serieus grappig vindquote:
Jouw kennis van de Engelse taal is echt tenenkrommend, vrind.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De "We haten Lamon, maar lokken hem graag hierheen, for reasons unknown to us, must be our subconsonsious.."-post?
Really?
Adobe is bij mij minstens net zo snel opgestart al dan niet sneller. Zal wel een hardware beperking bij jou zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Makkelijk, simpel en snel. Niet zo groot en langzaam opgestart als dat van Adobe.
Hoi Lamon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De "We haten Lamon, maar lokken hem graag hierheen, for reasons unknown to us, must be our subconsonsious.."-post?
Really?
You've got to be shitting mequote:
Ja, want dan ga ik het ook op zó'n manier in deze SC posten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk jij omdat jij het serieus grappig vind
Look at me..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want dan ga ik het ook op zó'n manier in deze SC posten. [ afbeelding ]
Dan begrijp je gelijk mijn keuze.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Adobe is bij mij minstens net zo snel opgestart al dan niet sneller. Zal wel een hardware beperking bij jou zijn
... En dat ben ik dus niet.quote:
Als het inderdaad aan je hardware ligt, dan zeker. Maar ik vind Adobe zo veel fijner werken en het heeft ook nog eens veel meer functies.quote:
Nope, ik vind dat die partij best een paar zetels mogen hebben in het parlement en daar help ik ze graag bij. Ik vind onze privacy iets om voor te waken. Nu, maar zeker ook in de toekomst.quote:
De wanderlei silva smileyquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want dan ga ik het ook op zó'n manier in deze SC posten. [ afbeelding ]
Ik heb mijn vingerafdrukken al gegeven, omdat nieuw paspoort.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nope, ik vind dat die partij best een paar zetels mogen hebben in het parlement en daar help ik ze graag bij. Ik vind onze privacy iets om voor te waken. Nu, maar zeker ook in de toekomst.
Ach, ze staan heus niet in voor onze privacy. Wij zijn tegenwoordig al overal te volgen door middel van je GSM en ook al je internetgegevens zijn geen geheim meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nope, ik vind dat die partij best een paar zetels mogen hebben in het parlement en daar help ik ze graag bij. Ik vind onze privacy iets om voor te waken. Nu, maar zeker ook in de toekomst.
Dat soort dingen dus, je wil dat daar zorgvuldig mee omgesprongen wordt en niet zomaar uitgewisseld gaat worden met allerlei instanties en buitenlandse instanties/ regeringen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingerafdrukken al gegeven, omdat nieuw paspoort.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, ze staan heus niet in voor onze privacy. Wij zijn tegenwoordig al overal te volgen door middel van je GSM en ook al je internetgegevens zijn geen geheim meer.
Van de piratenpartij heb ik twee filmpjes gezien, 1 interview met nu.nl en het interview met geenstijl en oh mijn god wat een amateuristische rotzooi is dat. Meteen opdoeken die club
Jammer dat de partij van Sigmund niet mee doet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef Bragi het volgende:
Jammer dat De Partij Voor De Mens en alle overige aardbewoners zich net te laat had ingeschreven.
Ik had graag op de MoederCAO willen stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef Bragi het volgende:
Jammer dat De Partij Voor De Mens en alle overige aardbewoners zich net te laat had ingeschreven.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef Bragi het volgende:
Ik vroeg aan de ambtenaar wat er met mijn vingerafdruk ging gebeuren, maar dat wist ze niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus, je wil dat daar zorgvuldig mee omgesprongen wordt en niet zomaar uitgewisseld gaat worden met allerlei instanties en buitenlandse instanties/ regeringen.
[..]
Whaha, uitknipbaar inschrijfformulier op teh interwebz!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had graag op de MoederCAO willen stemmen.
Vooral hun uiterst makkelijk leesbare image-only website doet het goed:
http://moedercao.nl/brochure.htm
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef postmortum het volgende:
knal die sc gewoon eens 1 week dicht als ze zich niet kunnen gedragen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
i second that!
Elke keer weer dat trieste gelul tussen die gasten.
Denken dat de sc van hun is en maar moeilijk doen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef postmortum het volgende:
zoals ik al eerder had voorgesteld :
1ste x week dicht
2de x Maand Dicht
3x Dicht voor altijd
Hoe lang moeten we dit gezeur nog aanzien ? Admins , Fa's Mods grijp eens in!
Idioot tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg aan de ambtenaar wat er met mijn vingerafdruk ging gebeuren, maar dat wist ze niet.
" Nee hoor, het komt niet in een database. "
Ja, en het lastige is dat je wel moet, want zonder paspoort, geen werk.quote:
Jawel. Postmortum en vooral Stevenmac zijn uiterst treurige ventjes die alleen maar trollen en jankenquote:
En daar hap jij op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel. Postmortum en vooral Stevenmac zijn uiterst treurige ventjes die alleen maar trollen en janken
Not this shit again. I've never seen your comprehension of the English Language, but it's doubtful that it's anything more than average.quote:
Ja, omdat iemand die ventjes eens finaal de tiefus in moet scheldenquote:
Bij "Language" met een hoofdletter ben ik maar gestopt met lezen. Toch bedankt voor de moeite.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Not this shit again. I've never seen your comprehension of the English Language, but it's doubtful that it's anything more than average.
I've been a translator for over 10 years so I can safely say, that your opinion doesn't really hold any grounds.
You're frustrated, I know, but it's been my job for many years now, so if I didn't have a neck for a natural way of translating things, it would have been noticed by now.
But keep trolling, if that's what makes you happy.
I don't give a damn either way, just don't invade my privacy ever again.
Gosh, dat zal helpen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, omdat iemand die ventjes eens finaal de tiefus in moet schelden![]()
![]()
Nee dat moet niet, want dan krijgt die persoon de schuld van alles terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Jij vertaler? No fucking way. Mijn moeder heeft, in tegenstelling tot jij, een diploma tot Engels tolk en die praat echt niet zulk tenenkrommend Engels als dat van jou.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Not this shit again. I've never seen your comprehension of the English Language, but it's doubtful that it's anything more than average.
I've been a translator for over 10 years so I can safely say, that your opinion doesn't really hold any grounds.
You're frustrated, I know, but it's been my job for many years now, so if I didn't have a neck for a natural way of translating things, it would have been noticed by now.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bij "Language" met een hoofdletter ben ik maar gestopt met lezen. Toch bedankt voor de moeite.
quote:
Ja, das toch grappig?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die nog steeds met Lamon (proberen te) communiceren
IEDEREEN TELT MEE!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
neck is knackquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:
Ik denk niet dat dat oplossing is. Hier wordt het niet beter op en dat consequenties voor ons allen hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
OUCH!quote:
Dit is echt een comeback van lik-me-vessie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
This is really a comeback from lick-my-cardigan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit is echt een comeback van lik-me-vessie.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
This is really a comeback from lick-my-cardigan.
Whoehoeee, stoer doen op het internet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Hé die rampage gif is offline, heb je er nog 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Grammaticaal zeer correct. Not.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stoer doen in RLquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whoehoeee, stoer doen op het internet.
Kut, ik heb m niet opgeslagen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé die rampage gif is offline, heb je er nog 1?!
Second-hand loners or new loners?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Bragi het volgende:
You are all sooooooooooooooooooooooo stupid!
And now I'll have some chicken wings and hit town!
Bye losers!
And oh, tomorrow I have a date with a girl I met on the internet. Buy, loners.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé die rampage gif is offline, heb je er nog 1?!
Die laatste zin is ook een sneer voor kinderen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef Bragi het volgende:
Die neck-knack is toch wel prijsloos, hoor.
Noot voor Lamon: Met 'prijsloos' bedoel ik natuurlijk 'priceless', maar ik wist niet zeker of je dat Engelse woordje zou begrijpen.
Dat is ook ernstig jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
Maar nu weet ik dus ook wie de afgelopen jaren m'n tv-ervaring heeft verneukt met de slechte vertalingen (van grapjes).
Wat deed jij bij het stembureau?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Leuke jongen bij het stembureau. Hij checkte me uit.
Die zag ik ook al jaquote:
Wat is dezequote:
Denk aan die piccas van gisteravond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg hem de rest van de dag niet meer omhoog
Had je iemand geregeld voor vanavond dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg hem de rest van de dag niet meer omhoog
Oja, that will do the trick.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk aan die piccas van gisteravond.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je iemand geregeld voor vanavond dan?
INSTANT CUM.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk aan die piccas van gisteravond.
hahahaquote:
Waar jij toch je kicks vandaan haaldtdt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef Bragi het volgende:
Die neck-knack is toch wel prijsloos, hoor.
Noot voor Lamon: Met 'prijsloos' bedoel ik natuurlijk 'priceless', maar ik wist niet zeker of je dat Engelse woordje zou begrijpen.
500 euro mag je hem hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft of kent iemand hier mensen die kaartje mysteryland willen verkopen??
Je maakte het in een post waarin je mij ervan probeert te overtuigen dat je zo goed Engels kan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar jij toch je kicks vandaan haaldtdt.
Ik maak door het te snelle typen ook veel fouten in het Nederlands, mocht je daar ook op kicken.
Soms hele stomme fouten in werkwoordvervoegingen.
quote:
Serieus, jij ook altijd met je te grote plaatjes.quote:
Met snel schrijven maak je typ fouten, dan verwissel je niet woorden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar jij toch je kicks vandaan haaldtdt.
Ik maak door het te snelle typen ook veel fouten in het Nederlands, mocht je daar ook op kicken.
Soms hele stomme fouten in werkwoordvervoegingen.
En vragen.. Ik geef je 100quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Er zijn gekken die dat ervoor geven.
Nadat ik dat filmpje 2 seconden had geluisterd, moest ik 6x dit luisteren om mijn oren te verversen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Serieus, jij ook altijd met je te grote plaatjes.De boodschap komt in het klein ook wel over, hoor.
Nee, ik wil minimaal de prijs van het kaartje zelf en eventuele consumpties eruit halen, dan zit ik toch al tussen de 150 en 200 euro. Dan nog de prijs voor de sfeer; onbetaalbaar. 500 euro is dus nog mild.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik wil minimaal de prijs van het kaartje zelf en eventuele consumpties eruit halen, dan zit ik toch al tussen de 150 en 200 euro. Dan nog de prijs voor de sfeer; onbetaalbaar. 500 euro is dus nog mild.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
rechts
Niet heel lekker maar hou van die bewegingen bij elke vrouw
Terwijl ik jou nog geen fatsoenlijk zinnetje Engels heb zien neerzetten, makkelijk he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je maakte het in een post waarin je mij ervan probeert te overtuigen dat je zo goed Engels kan.![]()
![]()
nasa foto'squote:Op woensdag 9 juni 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geef me 5 minuten en ik regel minimaal 5000 vierkante pixels voor je.
Impossible is nothing.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl ik jou nog geen fatsoenlijk zinnetje Engels heb zien neerzetten, makkelijk he?
Maar het zal me jeuken, je hebt destijds een grens overschreden, en dat laat ik gewoon nooit meer los.
Ik heb ooit nog een PM gestuurd destijds met de vraag om me met rust te laten, en toen wist ik nog niet eens dat je een kloon was van IQM, en de reactie was, tot tweemaal toe.
Ooit ga ik een administrator toestemming geven om mijn hele PM geschiedenis door te lezen, om te zien hoe sommige gebruikers wel een aangename toevoeging zijn, en hoe sommigen beter kunnen verdwijnen, maar ik heb daar geen haast mee.
Alles op zijn tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij overschrijdt ook wel eens grenzen en dat moeten wij dan maar wel slikken. NO FUCKING WAY MAN, NO FUCKING WAYquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl ik jou nog geen fatsoenlijk zinnetje Engels heb zien neerzetten, makkelijk he?
Maar het zal me jeuken, je hebt destijds een grens overschreden, en dat laat ik gewoon nooit meer los.
Ik heb ooit nog een PM gestuurd destijds met de vraag om me met rust te laten, en toen wist ik nog niet eens dat je een kloon was van IQM, en de reactie was, tot tweemaal toe.
Ooit ga ik een administrator toestemming geven om mijn hele PM geschiedenis door te lezen, om te zien hoe sommige gebruikers wel een aangename toevoeging zijn, en hoe sommigen beter kunnen verdwijnen, maar ik heb daar geen haast mee.
Alles op zijn tijd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
Durf op mijn spoiler te klikken.http://www.skylark.co.nzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¡¡¡
btw, in fok silver laad hij em gewoon
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
BETER KIJKEN DAN! Met je valse beschuldigingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij hebt ook een grens overschreden door PM's te posten.quote:Maar het zal me jeuken, je hebt destijds een grens overschreden, en dat laat ik gewoon nooit meer los.
Alles op zijn tijd.
Vraag dan meteen even of ze de PM geschiedenis van WD doorlezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd.
Daar noem je mij ook een lay-out op. De pic is aangepast aan deze SC, alles.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.skylark.co.nz¡¡¡
btw, in fok silver laad hij em gewoon
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
Durf op mijn spoiler te klikken.Valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is die post van Lamon. die ik had aangepast?
[KLB SC #2173] Je moeder is een droll.quote:Ik ben Lamon. Ik zeur constant over deze slechte wereld waar wij in leven. Mijn ouders twijfelde ernstig aan het ter wereld zetten van mij, omdat zij precies dezelfde gedachte hebben als ik nu; deze wereld is boos. Maar gelukkig schonken zij mij een leven en hier zit ik dan, aan mijn pik te sjorren op mensen die zich aan mij ergeren. Ik stopte even met typen, ik keek namelijk even in de spiegel die tegenover mij staat. Ik realiseerde mij dat ik de enige goede mens ben hier op aarde, samen met mijn ouders en vriendin. SUCK MY DICK, I AM LAMON, SUCK MY DICK.
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
Waar is die post van Lamon. die ik had aangepast?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een nieuwe ring. Een waarmee ik een rick james unity in iemands voorhoofd kan slaan. Maar dan staat er love. Alleen ik heb m nog niet binnen. Ik heb nu een sparkles ring, hele mooi. Laat m zo wel zien. Even eten.
"Wij", wie is wij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij overschrijdt ook wel eens grenzen en dat moeten wij dan maar wel slikken. NO FUCKING WAY MAN, NO FUCKING WAY!!!!!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Bragi het volgende:
En weer open. Gewoon normaal posten, mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |