Weet je, soms is het gewoon verstandiger om niet alles wat je denkt te zeggen en het gewoon stil te houden. Zo lok je het gezeur tegen jou alleen maar uit. En het wordt er hier niet echt leuker op.quote:
er niet op reageren kan ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet je, soms is het gewoon verstandiger om niet alles wat je denkt te zeggen en het gewoon stil te houden. Zo lok je het gezeur tegen jou alleen maar uit. En het wordt er hier niet echt leuker op.
Rellen = leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet je, soms is het gewoon verstandiger om niet alles wat je denkt te zeggen en het gewoon stil te houden. Zo lok je het gezeur tegen jou alleen maar uit. En het wordt er hier niet echt leuker op.
Doe er dan wat mee, want dit is de zoveelste keer...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
er niet op reageren kan ook. Maar goed je punt is duidelijk
Ik heb jou backquote:
Ze hebben, voor zover ik weet, geen ruzie gehad. Misschien omdat de vriend van BT geen achterlijk dwijl is zoals jij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zeker, helemaal als er ruzie zou ontstaan.
je houdt het bij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe er dan wat mee, want dit is de zoveelste keer...
haha mensen zetten takkie maar weten nikssquote:
nou, niks aan de hand dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze hebben, voor zover ik weet, geen ruzie gehad.

quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
Mijn huisgenoot is kneiterstoned naar de supermarkt gegaan. Heeft die 10 pakken van 16 wc-rollen gekocht.
Ga anoniempje zijn dan, vriendjequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha mensen zetten takkie maar weten nikss
I love it when you talk dirtyquote:
Dat je die al op msn hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef Lakitu het volgende:
Waarom praat er een negerin met me op msn? wat is dit.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WHY YOU GOTTA BE ANONYMOUS
Dat is mijn titelsong =$
Heb je haar terug?quote:
Ik ben nog aan het connecten met een DJ die alles aan elkaar mixt. we blijven in touch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef ynuhh het volgende:
Laki komt binnenkort zijn mixtape brengen, dan maak ik voor jullie wel even een foto.
Ik voel me vies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat je die al op msn hebt! !!!!!
Dat nummer zing ik voor jou, ja.quote:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Thanks Remlof die instant post in een topic van me. Een uniek moment.
Maak er een t-shirt van.quote:
Hoe moet je het anders opvatten? Je opmerking ging over een persoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef wise het volgende:
Iedereen die het persoonlijk opvat¡¡ de tering
Wie dan? =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat nummer zing ik voor jou, ja.
Ik zou echt een Fok!ker neerslaan als ik een foto van jou zou mogen zien.
Neger of negerin? Anders ben je een vieze racist.quote:
Negerin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Neger of negerin? Anders ben je een vieze racist.
Noh man, ik heb geen grudge tegen fokkers, ik hou van iedereen.quote:
Haha ik dacht al. Ik ook maar ik heb een neger familie kant dus daar zitten wat negerinnen bij. Maar die tel ik niet mee.quote:
Grudgequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, ik heb geen grudge tegen fokkers, ik hou van iedereen.
Obviously not. Misgunnerquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, ik heb geen grudge tegen fokkers, ik hou van iedereen.
Mijn get real stelen en 'm fout doenquote:
klopt, ik ben kankerlelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obviously not. Misgunner. Je moet wel lelijk zijn, anders had je allang toegegeven.
Wat doe ik fout jongequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn get real stelen en 'm fout doen![]()
GET REAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |