De 'quote:
Wegwezen. Is tot 15 jaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki gaat mee naar FRIS dus een select groepje zal hem daar IN REAL LIFE ZIEN.
Forgive me master.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De '' moet twee keer.
Mensen die dat niet weten![]()
GET REAL
FAKE ID's.quote:
Er zit niks in voor mij dushi. Dan blijf ik liever hot en anoniem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik meen het Laki. Je moet jezelf verdedigen. Laat zien dat je hot bent.
Handtekeningen pas na sluitingstijd =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki gaat mee naar FRIS dus een select groepje zal hem daar IN REAL LIFE ZIEN.
Je moet gewoon met CJP-pas waar een verkeerde leeftijd opstaatquote:
Wij gaan zuipen met hemquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja vast, broertje. Ik moet gewoon een beeld hebben van Laki.
Ik heb je al zo vaak een voorstel gedaan, maar jij bent gewoon pussy. Zeg dan op z'n minst hoe je eruit ziet etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zit niks in voor mij dushi. Dan blijf ik liever hot en anoniem.
Schets dan even het beeld dat je right now van me hebt. wil ik wel weten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja vast, broertje. Ik moet gewoon een beeld hebben van Laki.
Ja, gewoon echt niks dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Schets dan even het beeld dat je right now van me hebt. wil ik wel weten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Schets dan even het beeld dat je right now van me hebt. wil ik wel weten.
Leugens, je moet wel IETS van een beeld hebben. Maakt niet uit wat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon echt niks dus. Normaal heb je wel een beeld bij Fok!kers, maar bij jou is het een grote wazige vlek.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan filipino.
Ik heb al 100 verschillende dingen gehoord, dat kan je geen beeld meer noemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens, je moet wel IETS van een beeld hebben. Maakt niet uit wat.
HAHAquote:
Aldus de anonieme onzekere.quote:
watquote:
ik ben gewoon mezelf snapje dat is al lastig genoeg in deze tijden =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb al 100 verschillende dingen gehoord, dat kan je geen beeld meer noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |