Waar jij toch je kicks vandaan haaldtdt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef Bragi het volgende:
Die neck-knack is toch wel prijsloos, hoor.
Noot voor Lamon: Met 'prijsloos' bedoel ik natuurlijk 'priceless', maar ik wist niet zeker of je dat Engelse woordje zou begrijpen.
500 euro mag je hem hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft of kent iemand hier mensen die kaartje mysteryland willen verkopen??
Je maakte het in een post waarin je mij ervan probeert te overtuigen dat je zo goed Engels kan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar jij toch je kicks vandaan haaldtdt.
Ik maak door het te snelle typen ook veel fouten in het Nederlands, mocht je daar ook op kicken.
Soms hele stomme fouten in werkwoordvervoegingen.
quote:
Serieus, jij ook altijd met je te grote plaatjes.quote:
Met snel schrijven maak je typ fouten, dan verwissel je niet woorden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar jij toch je kicks vandaan haaldtdt.
Ik maak door het te snelle typen ook veel fouten in het Nederlands, mocht je daar ook op kicken.
Soms hele stomme fouten in werkwoordvervoegingen.
En vragen.. Ik geef je 100quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Er zijn gekken die dat ervoor geven.
Nadat ik dat filmpje 2 seconden had geluisterd, moest ik 6x dit luisteren om mijn oren te verversen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Serieus, jij ook altijd met je te grote plaatjes.De boodschap komt in het klein ook wel over, hoor.
Nee, ik wil minimaal de prijs van het kaartje zelf en eventuele consumpties eruit halen, dan zit ik toch al tussen de 150 en 200 euro. Dan nog de prijs voor de sfeer; onbetaalbaar. 500 euro is dus nog mild.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik wil minimaal de prijs van het kaartje zelf en eventuele consumpties eruit halen, dan zit ik toch al tussen de 150 en 200 euro. Dan nog de prijs voor de sfeer; onbetaalbaar. 500 euro is dus nog mild.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
rechts
Niet heel lekker maar hou van die bewegingen bij elke vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |