Jascquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja. En daarna gecropt en geresized in Jasc Animation Shop.
Gast, je bent 21. Groei eens opquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Struggles vriend. Ik spreek nu af en toe af met die 15 jarige vriendin. Maar ze is helemaal verliefd denk ik maar daar heb ik geen zin inMaar nu komt de complicatie. Een teamgenoot van die 15 jarige vind me ook leuk. Die is 16 en met haar wil ik ook wel eens gaan voor de fa2. Maar het moet allemaal weg geheim zijn want die 14 jarige kent beide en ik wil dat niemand het weet.
Geen zin in.quote:
Makkelijk, simpel en snel. Niet zo groot en langzaam opgestart als dat van Adobe.quote:
De "We haten Lamon, maar lokken hem graag hierheen, for reasons unknown to us, must be our subconsonsious.."-post?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef reetveter het volgende:
Oh is dit niet het Ellen ten Damme topic?
In ieder geval
Aldus Mr. Ik Kan Zo Goed Engels.quote:
Wie is dit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef x-toys.nl het volgende:
[..]
Excuses, we hebben per ongeluk de staafmixer uit onze kantine opgestuurd.
Klaarblijkelijk jij omdat jij het serieus grappig vindquote:
Jouw kennis van de Engelse taal is echt tenenkrommend, vrind.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De "We haten Lamon, maar lokken hem graag hierheen, for reasons unknown to us, must be our subconsonsious.."-post?
Really?
Adobe is bij mij minstens net zo snel opgestart al dan niet sneller. Zal wel een hardware beperking bij jou zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Makkelijk, simpel en snel. Niet zo groot en langzaam opgestart als dat van Adobe.
Hoi Lamon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De "We haten Lamon, maar lokken hem graag hierheen, for reasons unknown to us, must be our subconsonsious.."-post?
Really?
You've got to be shitting mequote:
Ja, want dan ga ik het ook op zó'n manier in deze SC posten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk jij omdat jij het serieus grappig vind
Look at me..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want dan ga ik het ook op zó'n manier in deze SC posten. [ afbeelding ]
Dan begrijp je gelijk mijn keuze.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Adobe is bij mij minstens net zo snel opgestart al dan niet sneller. Zal wel een hardware beperking bij jou zijn
... En dat ben ik dus niet.quote:
Als het inderdaad aan je hardware ligt, dan zeker. Maar ik vind Adobe zo veel fijner werken en het heeft ook nog eens veel meer functies.quote:
Nope, ik vind dat die partij best een paar zetels mogen hebben in het parlement en daar help ik ze graag bij. Ik vind onze privacy iets om voor te waken. Nu, maar zeker ook in de toekomst.quote:
De wanderlei silva smileyquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want dan ga ik het ook op zó'n manier in deze SC posten. [ afbeelding ]
Ik heb mijn vingerafdrukken al gegeven, omdat nieuw paspoort.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nope, ik vind dat die partij best een paar zetels mogen hebben in het parlement en daar help ik ze graag bij. Ik vind onze privacy iets om voor te waken. Nu, maar zeker ook in de toekomst.
Ach, ze staan heus niet in voor onze privacy. Wij zijn tegenwoordig al overal te volgen door middel van je GSM en ook al je internetgegevens zijn geen geheim meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nope, ik vind dat die partij best een paar zetels mogen hebben in het parlement en daar help ik ze graag bij. Ik vind onze privacy iets om voor te waken. Nu, maar zeker ook in de toekomst.
Dat soort dingen dus, je wil dat daar zorgvuldig mee omgesprongen wordt en niet zomaar uitgewisseld gaat worden met allerlei instanties en buitenlandse instanties/ regeringen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn vingerafdrukken al gegeven, omdat nieuw paspoort.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, ze staan heus niet in voor onze privacy. Wij zijn tegenwoordig al overal te volgen door middel van je GSM en ook al je internetgegevens zijn geen geheim meer.
Van de piratenpartij heb ik twee filmpjes gezien, 1 interview met nu.nl en het interview met geenstijl en oh mijn god wat een amateuristische rotzooi is dat. Meteen opdoeken die club
Jammer dat de partij van Sigmund niet mee doet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef Bragi het volgende:
Jammer dat De Partij Voor De Mens en alle overige aardbewoners zich net te laat had ingeschreven.
Ik had graag op de MoederCAO willen stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef Bragi het volgende:
Jammer dat De Partij Voor De Mens en alle overige aardbewoners zich net te laat had ingeschreven.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef Bragi het volgende:
Ik vroeg aan de ambtenaar wat er met mijn vingerafdruk ging gebeuren, maar dat wist ze niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus, je wil dat daar zorgvuldig mee omgesprongen wordt en niet zomaar uitgewisseld gaat worden met allerlei instanties en buitenlandse instanties/ regeringen.
[..]
Whaha, uitknipbaar inschrijfformulier op teh interwebz!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had graag op de MoederCAO willen stemmen.
Vooral hun uiterst makkelijk leesbare image-only website doet het goed:
http://moedercao.nl/brochure.htm
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:18 schreef postmortum het volgende:
knal die sc gewoon eens 1 week dicht als ze zich niet kunnen gedragen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
i second that!
Elke keer weer dat trieste gelul tussen die gasten.
Denken dat de sc van hun is en maar moeilijk doen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef postmortum het volgende:
zoals ik al eerder had voorgesteld :
1ste x week dicht
2de x Maand Dicht
3x Dicht voor altijd
Hoe lang moeten we dit gezeur nog aanzien ? Admins , Fa's Mods grijp eens in!
Idioot tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg aan de ambtenaar wat er met mijn vingerafdruk ging gebeuren, maar dat wist ze niet.
" Nee hoor, het komt niet in een database. "
Ja, en het lastige is dat je wel moet, want zonder paspoort, geen werk.quote:
Jawel. Postmortum en vooral Stevenmac zijn uiterst treurige ventjes die alleen maar trollen en jankenquote:
En daar hap jij op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel. Postmortum en vooral Stevenmac zijn uiterst treurige ventjes die alleen maar trollen en janken
Not this shit again. I've never seen your comprehension of the English Language, but it's doubtful that it's anything more than average.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |