Second-hand loners or new loners?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Bragi het volgende:
You are all sooooooooooooooooooooooo stupid!
And now I'll have some chicken wings and hit town!
Bye losers!
And oh, tomorrow I have a date with a girl I met on the internet. Buy, loners.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé die rampage gif is offline, heb je er nog 1?!
Die laatste zin is ook een sneer voor kinderen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef Bragi het volgende:
Die neck-knack is toch wel prijsloos, hoor.
Noot voor Lamon: Met 'prijsloos' bedoel ik natuurlijk 'priceless', maar ik wist niet zeker of je dat Engelse woordje zou begrijpen.
Dat is ook ernstig jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
Maar nu weet ik dus ook wie de afgelopen jaren m'n tv-ervaring heeft verneukt met de slechte vertalingen (van grapjes).
Wat deed jij bij het stembureau?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Leuke jongen bij het stembureau. Hij checkte me uit.
Die zag ik ook al jaquote:
Wat is dezequote:
Denk aan die piccas van gisteravond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg hem de rest van de dag niet meer omhoog
Had je iemand geregeld voor vanavond dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:59 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg hem de rest van de dag niet meer omhoog
Oja, that will do the trick.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk aan die piccas van gisteravond.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je iemand geregeld voor vanavond dan?
INSTANT CUM.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk aan die piccas van gisteravond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |