quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bragi heeft niks om onzeker over te zijn. Hij is kklekker.
Anytime :$quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus, je hosseld een 14 jarige, vervolgens is haar 15 jarige vriendin verliefd op jou, en ga je een teamgenoot van die 15 jarige, die 16 is, hosselen?
haha
quote:
Sowieso R&R voor hem, wie het ook is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus, ik zeg: 'He dushi, jij weet je bent alles voor mij weetje. Zij wou mij conjo vies pipa doen..'
Wat heb jij schattige armpjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso R&R voor hem, wie het ook is.
Moordwapens vriend, moordwapens.quote:
ff kijken of het luktquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Hoordeze,, spierballen
jij bent niet moeders mooiste zie ik..
ya ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik probeer het nu via www.gifsoup.com, maar die site is traaaaaaag.
En http://www.gickr.com/from_youtube zegt dat het een video met adult content is, wtf.quote:
die site heeft hier nooit gewerkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
En http://www.gickr.com/from_youtube zegt dat het een video met adult content is, wtf.
Nou ik zal er zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga straks pannenkoeken eten, jullie zijn uitgenodigd.
Eet je bij mij ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
Pannenkoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
True. Kankerhinderlijk. Ik probeerde het ooit met een picca van een voe-youtube filmpje die ik in mn fobo wil doen, uiteindelijk viavia maar de kwaliteit is omin laag:quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
En http://www.gickr.com/from_youtube zegt dat het een video met adult content is, wtf.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
WAT. Waarom wist ik dit niet eerderquote:
oh ok. Je mist niks ik ben toch fucking lelijkquote:
Kom je bij mij eten? Ik ben ook lelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oh ok. Je mist niks ik ben toch fucking lelijk
Prima.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Graag. Wellicht kunnen we het over lelijkemensen-dingen hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kom je bij mij eten? Ik ben ook lelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
quote:
Goedzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, voor m'n herkansing voor financieel heb ik, volgens mijn berekeningen, 22 van de 30 punten
Leukquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanks, guys.quote:
Ja. En daarna gecropt en geresized in Jasc Animation Shop.quote:
wtf, zo doe ik het ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja. En daarna gecropt en geresized in Jasc Animation Shop.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet niet eens meer wat je hiervoor hadNON IDENTITY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |