quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Me love you long time

[ afbeelding ]

Net zoiets als over de KMar joh.quote:

Maar dat is toch wat anders. Vaak hebben de verschillende onderdelen vaak al een natuurlijke haat/nijd naar andere onderdelen. Het DC HR is een klein groepje mensen (300 man ong) en iedereen daar toch wel mee te maken heeft/krijgt.quote:

Ik weet niet overal wat vanaf.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Bob-B het volgende:
Klachten over DCHR?
Waar zal ik beginnen:
- Duurt lang
- Verdwijnen van de Sgt'n CEB
- "Te bereiken" tussen 0800 en 1200
- Vaak volgens mij een student die als bijbaantje daar achter de telefoon zit
- Wtf in Enschede?!?!?

quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik weet niet overal wat vanaf.
Er is voor Enschede gekozen omdat de vliegbasis Twente sloot en de mensen wel een baan wilden geven. om het simpel te zeggen. Maar het is voor ons soms best wel lastig.
Studenten zitten er niet meer. Eerder wel op een mutatieafdeling, maar door de selfservice en dido is dit niet meer het geval.
Er zijn nog wel wat problemen, maar dat heeft elk bedrijf. Maar ik heb wel zeker het gevoel dat de mensen daadwerkelijk hun werk goed willen doen. In tegenstelling zeg maar van toen ik bij de kpn helpdesk werkte en de instelling bagger was.
 kpn helpdesk afdeling digitenne
 kpn helpdesk afdeling digitenne  ? Achterstand inhalen enz
 ? Achterstand inhalen enz   eind 2007?
  eind 2007?

Nee DDSL 2006 volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:53 schreef viezerdt het volgende:
[..]
kpn helpdesk afdeling digitenne
? Achterstand inhalen enz
eind 2007?

Vooral die openingstijd is zwaar kut, dienstencentrum voor een paar duizend man wat enkel in de ochtend open isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Bob-B het volgende:
Klachten over DCHR?
Waar zal ik beginnen:
- Duurt lang
- Verdwijnen van de Sgt'n CEB
- "Te bereiken" tussen 0800 en 1200
- Vaak volgens mij een student die als bijbaantje daar achter de telefoon zit
- Wtf in Enschede?!?!?

Geef daar het CDC maar de schuld van. Door bezuinigingen moesten daar de mensen weg en kon het niet anders dan de openingstijden aan te passenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:20 schreef Erasmo het volgende:
Vooral die openingstijd is zwaar kut, dienstencentrum voor een paar duizend man wat enkel in de ochtend open is

Ok jij bent lievquote:

Ik snap precies wat je bedoelt! Dat is ook flink kut! Kan er ook niks anders van maken voor je.. want het is niet mijn afdelingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:46 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Ok jij bent liev
verhaal
DCHR
Laydina
Zo beter?
 (of eig
 (of eig  )
 )  

Extra nulletje voor de komma bij m'n salaris en we hebben t er niet meer overquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt! Dat is ook flink kut! Kan er ook niks anders van maken voor je.. want het is niet mijn afdeling(of eig
)
Met dergelijke situaties snap ik dat je er helemaal klaar mee bent

Ik zit niet meer op de salarisafdelingquote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Bekaaier het volgende:
Extra nulletje voor de komma bij m'n salaris en we hebben t er niet meer over
Als je dat voor me regelt, neem ik je mee uit eten
 Al heb ik nog altijd wel mutatierechten, maar dat valt dan wel op he
 Al heb ik nog altijd wel mutatierechten, maar dat valt dan wel op he  

Niet uit eten dusquote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik zit niet meer op de salarisafdelingAl heb ik nog altijd wel mutatierechten, maar dat valt dan wel op he

Wat een kut kick......quote:

Er zijn veel fouten gemaakt binnen Defensie. Maar KPU staat toch zeker in de top 2.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef thesystem het volgende:
Lang leve het KPU.....
Wil je, na een X aantal JAAR eindelijk eens je sokken vervangen omdat je altijd goed om ging met je spullen, is je order geannuleerd omdat ik niet meer recht heb op een 5 paar sokken

Wacht maar tot je andere strepen nodig hebt. Kun je nog langer wachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:20 schreef thesystem het volgende:
Ik heb maar weer mijn 2de klacht naar ze gestuurd....binnen 2 weken
Dan te bedenken, deze sokken heb ik vorig jaar besteld!
Ik heb ze maar een gevraagd of het de bedoeling is dat ik zelf alles moet gaan aanschaffen? Dat is toch de koers die mindef wil dat we gaan varen? Lekker erbij lopen als een kerstboom?

. Kan je ze op je oude naaien. Machinaal. 40 mm van die lijn X mm van die lijn.... Wie heeft een naaimachine? Ik niet... Waar kan ik de kosten declareren? Mijn eigen bankrekening...
. Kan je ze op je oude naaien. Machinaal. 40 mm van die lijn X mm van die lijn.... Wie heeft een naaimachine? Ik niet... Waar kan ik de kosten declareren? Mijn eigen bankrekening...

Ik ben de draad kwijt... wat voor dingen moet je dan op je mouw naaien?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Esses het volgende:
Kut KPU. Wij krijgen elk 10 straatnaambordjes voor op de mouwen van overhemden... Voor als je nieuwe overhemden niet passen. Kan je ze op je oude naaien. Machinaal. 40 mm van die lijn X mm van die lijn.... Wie heeft een naaimachine? Ik niet... Waar kan ik de kosten declareren? Mijn eigen bankrekening...

Straatnaambordjes;quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt... wat voor dingen moet je dan op je mouw naaien?

Kan me niet echt herinneren dat de Kmar nog rondloopt met dat soort zaken, maar ik kan het mis hebben aangezien ik vrij weinig zaken met de Kmar doe...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Straatnaambordjes;
[DEF] Herkenningsquiz #13 Van kogels tot granaten.
Die dingen hadden wij vroeger nog op de schouder zitten, je kan ze natuurlijk overal in naaien.

Ze hebben ze op jassen, op de blousequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan me niet echt herinneren dat de Kmar nog rondloopt met dat soort zaken, maar ik kan het mis hebben aangezien ik vrij weinig zaken met de Kmar doe...

Heb je geen kleermaker op een grote kazerne bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Esses het volgende:
Kut KPU. Wij krijgen elk 10 straatnaambordjes voor op de mouwen van overhemden... Voor als je nieuwe overhemden niet passen. Kan je ze op je oude naaien. Machinaal. 40 mm van die lijn X mm van die lijn.... Wie heeft een naaimachine? Ik niet... Waar kan ik de kosten declareren? Mijn eigen bankrekening...

Dat is toch reeds afgeschaft? En nee niet dat ik weet. Eigen kostenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb je geen kleermaker op een grote kazerne bij jou in de buurt?

Ik heb hier in Den Helder gewoon een kleermaker op de kazerne zitten. Ik zou gewoon m'n bonnetje inleveren bij de administratie, als het goed is zijn er wel declaratieformulieren voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is toch reeds afgeschaft? En nee niet dat ik weet. Eigen kosten

De KM heeft dat nog, de KL al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hier in Den Helder gewoon een kleermaker op de kazerne zitten. Ik zou gewoon m'n bonnetje inleveren bij de administratie, als het goed is zijn er wel declaratieformulieren voor.

Apart, juist bij die kerstbomen van de landmacht had ik eigenlijk wel een kleermaker op de kazerne verwacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
De KM heeft dat nog, de KL al jaren niet meer.

Kerstbomen = KLU.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Apart, juist bij die kerstbomen van de landmacht had ik eigenlijk wel een kleermaker op de kazerne verwacht.

Neuh, wij hebben geen rode strepen op de pantalons van ons DT.:Pquote:

Ja, maar dat moet je dan via je eigen bevokanaal regelen met de (dikke) kans dat je kledingstuk de eerstkomende 4 jaar in de mist is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
Via het kledingpunt is nog altijd een kleermaker te boeken.

Nee, aanvragen via het kledingpunt. En binnen een week is de kleermaker er.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je dan via je eigen bevokanaal regelen met de (dikke) kans dat je kledingstuk de eerstkomende 4 jaar in de mist is.

Ik hoor het voor het eerst... Zal maar eens een aanvraag de deur uitdoen en kijken of het werkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, aanvragen via het kledingpunt. En binnen een week is de kleermaker er.
Let wel: volgens de "experts" is die er alleen voor het aanpassen van het DT voor vrouwen of mannen met aparte maten. Zij doen echter alle werkzaamheden mbt uniformen.

Nee is niet te declareren. Het is verstrekt omdat wij het oude overhemd niet meer mogen dragen. Het nieuwe overhemd is alleen niet leverbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb hier in Den Helder gewoon een kleermaker op de kazerne zitten. Ik zou gewoon m'n bonnetje inleveren bij de administratie, als het goed is zijn er wel declaratieformulieren voor.

Zakje naai erbij pakken en lekker onder diensttijd dat ding erop naaienquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee is niet te declareren. Het is verstrekt omdat wij het oude overhemd niet meer mogen dragen. Het nieuwe overhemd is alleen niet leverbaar.

Mag niet handmatigquote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zakje naai erbij pakken en lekker onder diensttijd dat ding erop naaien

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |