quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Excuus wachtmeester, ik heb mezelf gestraft

Whehehehe, de Bierstier!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je kent ook de regel dat de jongeren het bier betalen voor de ouderen?

BPS, LIST, NSIS, VPN, OPRS euh....quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef Laydina het volgende:
Iedereen heeft het wel eens gebruikt PeopleSoft (selfservice) Dido, NSK, Planon, Cognos en weet ik niet wat nog meer.
Dus alles wat je wil weten/vragen/vertellen/klagen of wat dan ook over deze fantastische systemen van Defensie doe dat hier

En dan is opperwachtmeester weer zo'n lang woord... maak er dan gewoon opper van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]

Zet er opper voor dan ben ik tevreden.

quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Excuus opper-wachtmeester, ik heb mezelf gestraft

Is idd meer dan genoeg... De bereden wapens houden niet zo van die poespas. "Opper gaan we voorwaarst?" Is natuurlijk beter dan "sergeantmajoor gaan we voorwaarts?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan is opperwachtmeester weer zo'n lang woord... maak er dan gewoon opper van.

opper is ook beter, mazzel dat wij bereden zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is idd meer dan genoeg... De bereden wapens houden niet zo van die poespas. "Opper gaan we voorwaarst?" Is natuurlijk beter dan "sergeantmajoor gaan we voorwaarts?"
 Overigens, sergeantmajoor word bij mijn weten gewoon tot majoor afgekort. Daarbij... OW is zonder streepie
 Overigens, sergeantmajoor word bij mijn weten gewoon tot majoor afgekort. Daarbij... OW is zonder streepie

Ook bij de KL hoor... Hoor 't wel isquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat SM afgekort werd eerlijk gezegd, behalve bij de marine.

P&O Selfservice, geen VRA meer te schrijven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef ControlFreak1983 het volgende:
Vra's schrijven, wat een achterhaalde sheiss...

Mooi om te weten dat dat eruit gaat. Ja op die manier communiceer ik niet naar hun, denk dat ze dat niet zo waarderen hehe....quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef Esses het volgende:
nee VRA gaat eruit, geen zaken mee doen heb ik geen boodschap aan. Het is de juiste methode, hun probleem.

VRA's kun je ook digitaal invullen, knippen en plakken, vervolgens in 3-voud uitprinten of direct naar de PCC en Foef mailen, probleem opgelost.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef ControlFreak1983 het volgende:
Vra's schrijven, wat een achterhaalde sheiss...

quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef Bekaaier het volgende:
Ik wil trouwens even spauen over DCHR in het algemeen..
Wat een incompetenten daar, een hersencel minder en ze schijten zichzelf helemaal onder

JIj kent de regel dat ouderen het bier voor jongeren betalen, omdat laatstgenoemde over het algemeen altijd blut zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je kent ook de regel dat de jongeren het bier betalen voor de ouderen?

Jammer dat het VRA'tje eruit gaat. Stukje nostalgiequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef Esses het volgende:
nee VRA gaat eruit, geen zaken mee doen heb ik geen boodschap aan. Het is de juiste methode, hun probleem.

quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef Bekaaier het volgende:
Ik wil trouwens even spauen over DCHR in het algemeen..
Wat een incompetenten daar, een hersencel minder en ze schijten zichzelf helemaal onder

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |