Meh, ik denk dat wij toch wel gaan winnen van de tegenstanders.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik betaal volgens mij 90. En nee, ik ben het er nog steeds niet mee eens. Ik kan ook 3 klonten boter opeten.
Kinderachtig zeg, discussies persoonlijk opvattenquote:
Mannen die FYI zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg, discussies persoonlijk opvatten. Nou schatje, FYI, ik ben geen homo.
Nee, ik vind je gewoon een fag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg, discussies persoonlijk opvatten. Nou schatje, FYI, ik ben geen homo.
Wat zou ze ervan moeten zeggen?quote:
Ik vind jou kankerkansloos met die voetballers die je niet geregeld krijgt maar waarbij jij denkt dat 'jij ze afstoot'. Dat post ik toch ook niet in je gezicht.quote:
Hahaha jij bent homoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die de HA-HA-jij-bent-homo-grap anno 2010 nog leuk vinden_!
You just did, fag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou kankerkansloos met die voetballers die je niet geregeld krijgt maar waarbij jij denkt dat 'jij ze afstoot'. Dat post ik toch ook niet in je gezicht.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER HOEREN KANKER T-MOBILE KANKER LANGZAAM KUTTUFYS HOEREN SYFILIS NETWERK PROBLEEM.
Ik snap je Engelse zin nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You just did, fag.And it just doesn't do a thing.
Bullshit, als ze vroeger sterven leveren ze ook minder op voor de economie. En uiteindelijk kosten rokers NOG minder als ze zelf hun ziektes gaan betalenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Ugjerke het volgende:
Onzin, over hun hele leven gezien kosten rokers veel minder omdat ze vroeger sterven. Des te ouder je word des te hoger je kosten stijgen. (En dat stijgt FLINK boven de 70)
Ja maar los van het feit dat verzekeringen vaak worden misbruikt, hoor je ook niet te moeten betalen voor iemand die zo ongezond als de tiefus leeft en daardoor enorm veel ziektekosten maakt terwijl jij zelf toch wel verplicht verzekerd moet zijn want stel nou dat jij kanker of weet ik veel wat krijgt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Is het hele principe van een "verzekering" niet dat je dus met zijn allen geld betaald, zodat wanneer je een dure operatie nodig hebt je die kan betalen?
Het steeds preciezer indelen van mensen in categorieën doet een beetje af van dit principe...
Ey, ik heb een voorstel; Zullen we de strijdbijl begraven? Dit past niet in de filosifie die ik wilde toepassen in KLB, ik ben zelfs Lamon als vriend gaan zien.quote:
Die vettax zal luttele centen bedragen en worden afgetrokken van het verplicht eigen risico.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het een beetje raar als er een vet tax zou komen, je 'straft' hier ook de mensen mee die een normaal voedingspatroon hebben.
Je gaat toch wel weer Mr. Tough uithangen tegen me.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey, ik heb een voorstel; Zullen we de strijdbijl begraven? Dit past niet in de filosifie die ik wilde toepassen in KLB, ik ben zelfs Lamon als vriend gaan zien.
En mensen die meer vatbaar zijn voor ziektes ook?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die moeten we voor de trein werpen.
Hm, oke.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die vettax zal luttele centen bedragen en worden afgetrokken van het verplicht eigen risico.
Uitroeien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
En mensen die meer vatbaar zijn voor ziektes ook?
Ik ben gewoon Mr. Though Guy (quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat toch wel weer Mr. Though uithangen tegen me.
Ik maakte een typo. Het is tough. En je bent helemaal niet te direct en ik heb er helemaal geen moeite mee, maar als ik dan rietjesgrapjes over jou maak is het huhhbubhubh huil.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Mr. Though Guy (). Nouja, ik vind het ook niet leuk om gemeen tegen jou te doen maar ik ben soms wat te direct en ik merk dat jij daar moeite mee hebt.
Wat een kutzinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Mr. Though Guy (). Nouja, ik vind het ook niet leuk om gemeen tegen jou te doen maar ik ben soms wat te direct en ik merk dat jij daar moeite mee hebt.
Ik wil nu zo'n goede grap maken maar dan wordt je boos omdat we het er niet meer over mochten hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iets met rietjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil nu zo'n goede grap maken maar dan wordt je boos omdat we het er niet meer over mochten hebben
Ik vond het gewoon niet grappig meer, maar ik heb besloten dat je maar rietjesgrappen maakt als je daar zin in hebt. Maar waarom ben jij dan nog gemeen tegen mij als ik niet te direct ben en je er geen moeite mee hebt en ik juist het slachtoffer ben volgens jou redenering?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maakte een typo. Het is tough. En je bent helemaal niet te direct en ik heb er helemaal geen moeite mee, maar als ik dan rietjesgrapjes over jou maak is het huhhbubhubh huil.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Laturrrr, Freek de Jonge is calling me.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
Laturrrr, Freek de Jonge is calling me.
Je doet gewoon als een eerste klas zuignap tegen me en het slaat nergens op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon niet grappig meer, maar ik heb besloten dat je maar rietjesgrappen maakt als je daar zin in hebt. Maar waarom ben jij dan nog gemeen tegen mij als ik niet te direct ben en je er geen moeite mee hebt en ik juist het slachtoffer ben volgens jou redenering?
Ja, ik vind hem ook verschrikkelijk, ik zit er totaal niet op te letten. En je maakt maar rietjesgrappen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil nu zo'n goede grap maken maar dan wordt je boos omdat we het er niet meer over mochten hebben
Zuignap, hoezo dat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je doet gewoon als een eerste klas zuignap tegen me en het slaat nergens op.
Mensen leveren wat op op middelbare leeftijd. Dat is niet de leeftijd waarop de gemiddelde roker sterft. Na je 60e ga je steeds meer kosten en minder opleveren. En een rokende 65'er is een stuk goedkoper dan een niet-rokende 75'er.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bullshit, als ze vroeger sterven leveren ze ook minder op voor de economie. En uiteindelijk kosten rokers NOG minder als ze zelf hun ziektes gaan betalen
Klopt dus niks van wat jij zegt.
Omdat ik het zeg. Je bent gewoon een zuignap. Zo'n afgelikte die tig keer op de grond is gevallen maar toch weer gelikt wordt en toch weer niet blijft plakken. Zo een zuignap. Een die slechte grappekes maakt tegen mij.quote:
Aan wie wil ik dan blijven plakken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. Je bent gewoon een zuignap. Zo'n afgelikte die tig keer op de grond is gevallen maar toch weer gelikt wordt en toch weer niet blijft plakken. Zo een zuignap. Een die slechte grappekes maakt tegen mij.
Aan WD natuurlijkquote:
Daar ben ik het niet mee eens. Lang niet alle rokers sterven jonger terwijl ze uiteindelijk wel voor 3,7% van de ziektekosten per jaar zorgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mensen leveren wat op op middelbare leeftijd. Dat is niet de leeftijd waarop de gemiddelde roker sterft. Na je 60e ga je steeds meer kosten en minder opleveren. En een rokende 65'er is een stuk goedkoper dan een niet-rokende 75'er.
Ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Aan WD natuurlijk![]()
Wie zou nou niet aan haar vast willen plakken?
latahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
MAAR NU IS FREEK DE JONGE ME NOG STEEDS AAN HET CALLEN. latah
Aight. kom we gaan stoer doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
Ey lakitu ben blij dat je er weer bent ik durf alleen tof te doen als je hierbent (L)
GODVERquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor iedereen
Jongens, het spijt me voor jullie maar ik ga de SC verkopen. Zonder SC'ers erin. Jullie moeten 10 juni eruit zijn.quote:
Brazilie is soberzo overschatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
In de onderlinge confrontaties heeft Nederland slechts één keer meer verloren van Brazilië dan andersom.
Denken dat deze SC waarde heeft zonder mij en zonder SC-sma'squote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jongens, het spijt me voor jullie maar ik ga de SC verkopen. Zonder SC'ers erin. Jullie moeten 10 juni eruit zijn.
En Spanje en Argentinië delven het onderspit tegen Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
In de onderlinge confrontaties heeft Nederland slechts één keer meer verloren van Brazilië dan andersom.
Sowieso 3 van de 4 gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef MouzurX het volgende:
Plannen voor vanavond:
Stage zoeken [ ]
Fitnessen [ ]
Afwassen [ ]
Was in de wasmachine doen/andere er uit halen [ ]
Naja dan ga ik maar afwassen en was erin gooien, zodat ik iig wat heb gedaan
Ik wilde schoon schip maken, iedereen eruit, strict deurbeleid en wat nieuwe smatjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denken dat deze SC waarde heeft zonder mij en zonder SC-sma's![]()
![]()
Als wd maar blijftquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde schoon schip maken, iedereen eruit, strict deurbeleid en wat nieuwe smatjes.
Mag ik bedanken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor iedereen
Hachée als je laat pijpen. Voor de rest wel k.quote:
Boeiend, als jij zo leeft is dat toch niet het probleem van een ander? Ik leef ook graag gezond en voel me graag fit.quote:
Beter gaan we een keer samen hardlopen en daarna een een wildstoofpot van jou etenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Boeiend, als jij zo leeft is dat toch niet het probleem van een ander? Ik leef ook graag gezond en voel me graag fit.
www.hyverzoeken.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je die link van een hyves foto in kon voeren waarna hij je naar de profielpagina stuurt ofzo?
Had die een keer gezien en vraag me toch af wat dat nou was.
hyverzoeken.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je die link van een hyves foto in kon voeren waarna hij je naar de profielpagina stuurt ofzo?
Had die een keer gezien en vraag me toch af wat dat nou was.
haat maar vriendje ik ben ook aan het opstomen naar de hogere regionenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
http://sterriestrawberry.hyves.nl/
1400 vrienden![]()
![]()
GET REAL
Zij heeft de auto van mijn broertje op haar achtergrond.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
1400 vrienden![]()
![]()
GET REAL
Ze is dan ook een ster(re)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
1400 vrienden![]()
![]()
GET REAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
He eh is je broertje al 18?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zij heeft de auto van mijn broertje op haar achtergrond.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haat maar vriendje ik ben ook aan het opstomen naar de hogere regionen
nu lachen straks huilen om al mijn R&R's die ik krijg via public frontpagequote:
R&Rquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
nu lachen straks huilen om al mijn R&R's die ik krijg via public frontpage
Dat is dr ping.quote:
Nog nooit gebruikt.quote:
Sneller dan mij dit dat. Deze zomer haal ik rijbewijs en autoquote:
quote:
JA. Maar zeg niet dat ze creepy is.quote:
Hij is eind november 18 geworden en heeft al meerdere auto's gehad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sneller dan mij dit dat. Deze zomer haal ik rijbewijs en auto
Nee, zelfs hem gun ik dit niet. Wat een enge meid.quote:
Je wilt zeggen dat je haar niet creepy vindt?quote:
wat. Van je pa gekregen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is eind november 18 geworden en heeft al meerdere auto's gehad.
Geilquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan zeggen wat je wil, maar deze shit is gewoon creepy.
Haar hoofd is idd een beetje kutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je haar niet creepy vindt?
-1quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:29 schreef Madridista het volgende:
[..]
Haar hoofd is idd een beetje kutmaar die kont doet het hem wel
Eens, ofja, dat ben ik altijd want bij Lakitu ben ik tof.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:28 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar als ze er 10 procent van de tijd er zo uit ziet doe ik dr gewoon:
[ afbeelding ]
Sackboy voor mijn tijdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
WAAR IS SACKBOY
Lakitu, Sackboy was voor jouw tijd maar jij had hem gemogen.
Ik zit hier het langst van iedereen wat kom je pratenquote:
Ik moest HARD lachenquote:Ze willen me Exen zoenen om te proeven hoe pik smaakt
about 9 hours ago via UberTwitter
Link?quote:
Kleurtje. Dus nee.quote:
Maakt me niks uit.quote:
10 min te vreogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef Lakitu het volgende:
ik ga slapen liefjes hou het clean
god is love
rev lak
Die is viesssss, patrickquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon een neger. http://twitter.com/killahkeezy
Hij is vriendje van hef. =$
Blond + bolle wangen =quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ik pik ze uit mn vrienden jeweet.
[ afbeelding ]
Standaard blond meisje en veel te erg geëpileerde wenkbrauwen, nee dankjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zou geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
zou doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook blond en speelt softbal op hoog niveau.
Dat kapsel geeft haar hoofd een hele rare vorm en haar ogen zien er wat vaag uit. Wel mooie lach en neus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Valt best meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoop ventjequote:
Japsnars heeft smaakquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Standaard blond meisje en veel te erg geëpileerde wenkbrauwen, nee dankje!
Ze heeft dr haar in een staart.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kapsel geeft haar hoofd een hele rare vorm en haar ogen zien er wat vaag uit. Wel mooie lach en neus.
quote:
OMG, DESPERATE!quote:
Leuk maar is ze kaal aan de linkerkant van haar hoofd of zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
oh jammer want ik wilde meteen via hyves haar een privébericht gaan sturenquote:
oepsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:45 schreef Bragi het volgende:
WTF, wd. Beetje foto's van je (hyves)vrienden in deze SC gooien.
to latequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oepsm'n nicht vindt het sowieso niet erg.
die andere edit ik wel evens
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Madridista het volgende:
WD heeft veels te weinig donkerharige vriendinnen
brunettesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef Madridista het volgende:
WD heeft veels te weinig donkerharige vriendinnen
vakantie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
Die nicht is echt vies bruinGeen idee of ik het wat vind.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kapsel geeft haar hoofd een hele rare vorm en haar ogen zien er wat vaag uit. Wel mooie lach en neus.
Oké ik heb haar hyves gechecked en ze is best wel heel erg lekker.quote:
Dat klinkt best goed. Alhoewel die blonde sletjes net teveel make-up en niet te nep moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik val op 2 types.
H&M meisjes; meestal bruin haar, goed gekleed, goed make-up gedoseerd, havo+
Sletjes: geblondeerd, goede tieten, iets teveel make-up, vmbo en zelden havo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
waarom negeerde je onze vriendschappelijke hardloopdatequote:
Welke?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
waarom negeerde je onze vriendschappelijke hardloopdate
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
Mn nicht is trouwens brunette.Is je tante op een vakantie naar turkije met een turkse vent gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
PICS graagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik val op 2 types.
H&M meisjes; meestal bruin haar, goed gekleed, goed make-up gedoseerd, havo+
Sletjes: geblondeerd, goede tieten, iets teveel make-up, vmbo en zelden havo
M'n nicht zit zowat het hele jaar door in Spanje of St. Tropez.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is je tante op een vakantie naar turkije met een turkse vent gegaan?
Rijke ouders of golddigger?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n nicht zit zowat het hele jaar door in Spanje of St. Tropez.
In Istanbul heb ik echt mooie Turkse jongens gezien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is je tante op een vakantie naar turkije met een turkse vent gegaan?
Dat is best wel chill. Dat wil ik ook welquote:
Ik heb een hekel aan meisjes die het over 'mooie jongens' hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In Istanbul heb ik echt mooie Turkse jongens gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter gaan we een keer samen hardlopen en daarna een een wildstoofpot van jou eten. Ik ben benieuwd of ik je bij kan houden qua rennen.
Ik aan jongens die mij zonder aanleiding een hoer noemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan meisjes die het over 'mooie jongens' hebben![]()
Wie noemt jou een hoer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik aan jongens die mij zonder aanleiding een hoer noemen.
En dan nog iets donkerder haar (H&M)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:01 schreef Skylark. het volgende:
Je kunt nooit goede vb's zo snel vinden but I tried:
Sletje:
[ afbeelding ]
H&M:
[ afbeelding ]
waar slaat dit op?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik aan jongens die mij zonder aanleiding een hoer noemen.
En vollere wenkbrauwen ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan nog iets donkerder haar (H&M)
Ja klopt wel. Ben jij goed met zalm (niet gerookt)?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Stoofpot past bij de herfst.Maar ik wil best een keer met je hardlopen.
quote:
Ja, dit zijn wel hele erge lijntjes.quote:
Heb ik nou serieus 'hoer' gezegd tegen jou?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op die pm die je mij stuurde, dat weet je best. En doe maar niet schijnheilig...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Madridista het volgende:
[..]
Heb ik nou serieus 'hoer' gezegd tegen jou?!
Nou ja.. ik weet niet echt wat me toen bezielde![]()
![]()
Sorry iig
Das een goeie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Madridista het volgende:
[..]
![]()
Sorry iig
He's begging for mercyquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:07 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen? Z'on chinees/japaner die het op het strand uitschreeuwt?
Geen goede zet, er zitten wel wat meisjes in deze sc die geen hoeren zijn, maar waar je het wel tegen zou kunnen zeggen zonder dat het compleet het tegenovergestelde zou zijn, en je neemt de meest onterechte.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Madridista het volgende:
[..]
![]()
Sorry iig
waarom tegen je kloon praten danquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen goede zet, er zitten wel wat meisjes in deze sc die geen hoeren zijn, maar waar je het wel tegen zou kunnen zeggen zonder dat het compleet het tegenovergestelde zou zijn, en je neemt de meest onterechte.
Ja daar kan ik wel wat mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Ben jij goed met zalm (niet gerookt)?
We gaan een kloontest doen. Ik heb een getal in mijn hoofd en jij moet raden wat het is, als je het goed raadt ben je wel mijn kloon.quote:
7quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We gaan een kloontest doen. Ik heb een getal in mijn hoofd en jij moet raden wat het is, als je het goed raadt ben je wel mijn kloon.
Ik dacht dat Biogarde al had verteld dat dat niet het geval was, je bent te jong om nu al paranoide te worden, SL.quote:
Oké, is al goed. Iedereen maakt weleens fouten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Madridista het volgende:
[..]
![]()
Sorry iig
Sowieso is de afkorting 'Sky' en Bio houdt er geen rekening mee dat jij meer dan 1 laptop hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Biogarde al had verteld dat dat niet het geval was, je bent te jong om nu al paranoide te worden, SL.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Shit, ben je toch mijn kloon. Wie had dat verwacht?
Met draadloos internet blijven ook 3 laptops gewoon op 1 IP-adres hoor, tenzij ik JonDo aanzet, maar dat is zooooh traag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso is de afkorting 'Sky' en Bio houdt er geen rekening mee dat jij meer dan 1 laptop hebt.
Nu even beginnen met luisterenquote:
Klooncheck checkt browsers, geinstalleerde programma's en je hebt nog altijd internet van de buren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met draadloos internet blijven ook 3 laptops gewoon op 1 IP-adres hoor, tenzij ik JonDo aanzet, maar dat is zooooh traag.
Kan je beter Cyber Ghost VPN nemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met draadloos internet blijven ook 3 laptops gewoon op 1 IP-adres hoor, tenzij ik JonDo aanzet, maar dat is zooooh traag.
Sorry Sky maar je kan als webdeveloper geen toegang krijgen tot geïnstalleerde programma's van gebruikers. Alleen resolutie, operating system, flash versie, java versie, etc, etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klooncheck checkt browsers, geinstalleerde programma's en je hebt nog altijd internet van de buren.
ja bedoel ik, plug-ins en shit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry Sky maar je kan als webdeveloper geen toegang krijgen tot geïnstalleerde programma's van gebruikers. Alleen resolutie, operating system, flash versie, java versie, etc, etc.
Ja luisterde hem net ook. Goeie suggestie he, dat housetopic.quote:
Ik gebruik het verder niet, het was even een uitkomst toen ik 2 dagen gebanned was, verder zit ik gewoon altijd op 1 IP-adres. Adjes zouden dat kunnen bevestigen, als ze niet beters te doen hadden.quote:
Onder 14-17 is ook gewoon kinderporno en ik weet gewoon dat jij dat wel hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik gebruik het verder niet, het was even een uitkomst toen ik 2 dagen gebanned was, verder zit ik gewoon altijd op 1 IP-adres. Adjes zouden dat kunnen bevestigen, als ze niet beters te doen hadden.
Maar veel boeiender, ik heb nog nooit in mijn leven kinderporno op mijn pc of laptop gehad, vanwaar kwam die beschuldiging vanmorgen? Ik begin me samen met dat hele huis in de fik steken-gedoe, wel een beetje zorgen te maken over hoe stabiel jij werkelijk bent.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:34 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben het keihard met Peter R. eens trouwens.
quote:
Hele dag niet gezien.quote:
Ik normaal gesproken ook, maar hij zat vandaag bij DWDD en ik was het eigenlijk constant met hem eens.quote:
Dunno, ligt eraan wat er was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, maar hij zat vandaag bij DWDD en ik was het eigenlijk constant met hem eens.
Moet ik me zorgen gaan maken?
Fuck yesquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:36 schreef Japsnars het volgende:
EVERYTIME I LOOK INTO YOUR EYES I SEE THE FUTURE TUDUDUDUDUD MIND DIMENSION
Hetzelfde heb ik met Wildersquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, maar hij zat vandaag bij DWDD en ik was het eigenlijk constant met hem eens.
Moet ik me zorgen gaan maken?
8 km is ook heel netjes. Die 10 km komt van zelf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan wat er was.
Die 10 km is het trouwens niet geworden zaterdag, bleef steken bij 8.
Kijk uit wat je zegt, ik heb dat namelijk nooit gehad, en als je dat soort dingen blijft zeggen, kan ik mijn goodwill wel eens kwijtraken en je aanklagen voor dergelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onder 14-17 is ook gewoon kinderporno en ik weet gewoon dat jij dat wel hebt.
I WEAR MY SUNGLASSES AT NIGHT SO I CAN SO I CAN, WATCH YOU WEAVE THEN BREATH YOUR STORY LINESquote:
Yeah, 10 is me ook al weleens gelukt. Komt wel weer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
8 km is ook heel netjes. Die 10 km komt van zelf.
Die vond ik leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
I WEAR MY SUNGLASSES AT NIGHT SO I CAN SO I CAN, WATCH YOU WEAVE THEN BREATH YOUR STORY LINES
Klaag mij vooraal aan voor smaad. Ik heb gewoon verhalen gehoord van users die hier niet meer actief zijn maar wel betrouwbaar waren, dat jij dat materiaal wel in bezit hebt gehad of in ieder geval hebt gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt, ik heb dat namelijk nooit gehad, en als je dat soort dingen blijft zeggen, kan ik mijn goodwill wel eens kwijtraken en je aanklagen voor dergelijke opmerkingen.
Bij anderen weet ik dat ze nog wel eens aan het fucken zijn vanwege het puber zijn enzo, maar jij klinkt soms echt eng.
Het feit dat je ongelukkig bent hoef je niet op internetusers te projecteren, althans, niet in zo'n extreme mate. Ik ben ook niet het meest gelukkige mens ter wereld, maar zover als jij gaat om je agressie kwijt te raken...niet gezond.
I'D LOVE TO COMB YOUR HAIR,YOUR HAIR IS SUCH A MESSquote:
Tschüssquote:
Ban...quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klaag mij vooraal aan voor smaad. Ik heb gewoon verhalen gehoord van users die hier niet meer actief zijn maar wel betrouwbaar waren, dat jij dat materiaal wel in bezit hebt gehad of in ieder geval hebt gezien.
Het was ook eigenlijk te warm om echt grenzen te verleggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Yeah, 10 is me ook al weleens gelukt. Komt wel weer.
Nee. Ik mag zeggen wat ik weet. Ga vooral bij Yvonne, Danny of Bio klagen dat ik een ban moet krijgen maar ik heb gewoon mijn vrijheid van meningsuiting.quote:
quote:
Vroeger niks, totdat hij hier alleen maar kwam om te trollen en te verkondigen hoeveel beter hij wel niet is dan ons en hoe erg hij boven alle miezerige users op FOK! staat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:44 schreef Madridista het volgende:
Wat hebben jullie trouwens tegen lamon allemaal?![]()
Ik vind hem best een toffe gozer
Dit, precies dit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vroeger niks, totdat hij hier alleen maar kwam om te trollen en te verkondigen hoeveel beter hij wel niet is dan ons en hoe erg hij boven alle miezerige users op FOK! staat.
Hij roept ook alleen maar 'ik heb hier verder toch niks toe te voegen'. Nou, rot dan ook vooral op kerel
Vervelende kerel is het gewoon.
Joah true. Ik heb gisteren ook gelopen maar ben na 5 km gelijk gestopt. Vond het echt te warm.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk te warm om echt grenzen te verleggen.
Ik vond het wel erg dat hij bij jou reacties ging uitlokken waarna jij gewoon rustig reageerden terwijl hij bleef trollen en jij vervolgens een ban te pakken had terwijl de aanstichter vrolijk rond mocht blijven lopen op FOK!.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:46 schreef Bragi het volgende:
Ik vond het nav die keren dat Lamon. zei dat een van ons een ban zou krijgen, wel gaaf dat het haast al die keren niet is uitgekomen en hij weer eens ongelijk had. Maar dat is mijn dingetje.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind Lamon een opperbeste kerel.
Het bevestigde alleen maar mijn observatie van Lamon, dus /care.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg dat hij bij jou reacties ging uitlokken waarna jij gewoon rustig reageerden terwijl hij bleef trollen en jij vervolgens een ban te pakken had terwijl de aanstichter vrolijk rond mocht blijven lopen op FOK!.
Alsof hij Yvonne persoonlijke donaties stuurt ofzo.
warm = extra zweet = sneller afvallen =quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah true. Ik heb gisteren ook gelopen maar ben na 5 km gelijk gestopt. Vond het echt te warm.
Jij nog gelopen dan?
Nee, dan verlies je alleen maar extra vocht ipv vet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
warm = extra zweet = sneller afvallen =![]()
Dries Roelvink.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
Peter R. de Vries.
Hero Brinkman. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:48 schreef Lamon. het volgende:
Japsnars gaat te ver met leugens en hele zieke opmerkingen, ik heb het een dagje met rust gelaten, omdat ik zelf ook wel weet dat ik niet altijd even diplomatiek ben, maar dit is nadat hij ooit gezegd heeft mijn huis in de fik te willen steken, de tweede keer dat hij bijna psychopatisch gedrag vertoont.
Aggressie richting ondere users is me niet onbekend, maar hij moet over grenzen gaan die niet kunnen, wettelijk zelfs niet in orde zijn....
Het hele weekend niet, omdat ik met mijn vriend bij mijn ouders was en geen hardloopkleding mee had. Gister heb ik 1:15 gelopen en morgen wil ik 1:30 eens gaan proberen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah true. Ik heb gisteren ook gelopen maar ben na 5 km gelijk gestopt. Vond het echt te warm.
Jij nog gelopen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |