Meh, ik denk dat wij toch wel gaan winnen van de tegenstanders.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik betaal volgens mij 90. En nee, ik ben het er nog steeds niet mee eens. Ik kan ook 3 klonten boter opeten.
Kinderachtig zeg, discussies persoonlijk opvattenquote:
Mannen die FYI zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg, discussies persoonlijk opvatten. Nou schatje, FYI, ik ben geen homo.
Nee, ik vind je gewoon een fag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg, discussies persoonlijk opvatten. Nou schatje, FYI, ik ben geen homo.
Wat zou ze ervan moeten zeggen?quote:
Ik vind jou kankerkansloos met die voetballers die je niet geregeld krijgt maar waarbij jij denkt dat 'jij ze afstoot'. Dat post ik toch ook niet in je gezicht.quote:
Hahaha jij bent homoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die de HA-HA-jij-bent-homo-grap anno 2010 nog leuk vinden_!
You just did, fag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind jou kankerkansloos met die voetballers die je niet geregeld krijgt maar waarbij jij denkt dat 'jij ze afstoot'. Dat post ik toch ook niet in je gezicht.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER HOEREN KANKER T-MOBILE KANKER LANGZAAM KUTTUFYS HOEREN SYFILIS NETWERK PROBLEEM.
Ik snap je Engelse zin nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You just did, fag.And it just doesn't do a thing.
Bullshit, als ze vroeger sterven leveren ze ook minder op voor de economie. En uiteindelijk kosten rokers NOG minder als ze zelf hun ziektes gaan betalenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Ugjerke het volgende:
Onzin, over hun hele leven gezien kosten rokers veel minder omdat ze vroeger sterven. Des te ouder je word des te hoger je kosten stijgen. (En dat stijgt FLINK boven de 70)
Ja maar los van het feit dat verzekeringen vaak worden misbruikt, hoor je ook niet te moeten betalen voor iemand die zo ongezond als de tiefus leeft en daardoor enorm veel ziektekosten maakt terwijl jij zelf toch wel verplicht verzekerd moet zijn want stel nou dat jij kanker of weet ik veel wat krijgt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Is het hele principe van een "verzekering" niet dat je dus met zijn allen geld betaald, zodat wanneer je een dure operatie nodig hebt je die kan betalen?
Het steeds preciezer indelen van mensen in categorieėn doet een beetje af van dit principe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |