Nee gestemd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Japsnars het volgende:
Poll: Mensen die ongezond leven moeten meer zorgpremie betalenJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij belde mij met Otis' telefoon. En als je hem daarvan overgenomen hebt en me ooit smst, ik reageer niet.
Nee.quote:
Ja, die zag ik irl. Op Parkpop.quote:
Haten op Koning Skylark. pleasequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij belde mij met Otis' telefoon. En als je hem daarvan overgenomen hebt en me ooit smst, ik reageer niet.
Waarom zouden mensen die ongezond leven niet meer zorgpremie moeten betalen dan mensen die gezond leven en daardoor minder kans maken op ziektes?quote:
Je hebt hem dus gewoon gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, die zag ik irl. Op Parkpop.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die ongezond leven niet meer zorgpremie moeten betalen dan mensen die gezond leven en daardoor minder kans maken op ziektes?
Omdat je zo aan de gang kunt blijven, er is geen gemiddelde mens en ik vind dat iedereen mag bepalen hoe ze zelf leven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die ongezond leven niet meer zorgpremie moeten betalen dan mensen die gezond leven en daardoor minder kans maken op ziektes?
In je gedachten wel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij. Mijn nummer.Enige die hem hebben zijn Otis en RV en Bragi.
Zo blijf je mensen in hokjes stoppen.quote:
Statistieken wijzen uit dat 3,7% van alle ziektekosten in Nederland worden veroorzaakt door roken, nog eens 5% door een overmaat aan vet en alcohol.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat je zo aan de gang kunt blijven, er is geen gemiddelde mens en ik vind dat iedereen mag bepalen hoe ze zelf leven.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Bragi het volgende:
Ik heb laatst wd gefeliciteerd per sms. Lief, hè.
Wat zei je vriendin ervan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Bragi het volgende:
Nohquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Bragi het volgende:
Ik betaal volgens mij 90. En nee, ik ben het er nog steeds niet mee eens. Ik kan ook 3 klonten boter opeten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Statistieken wijzen uit dat 3,7% van alle ziektekosten in Nederland worden veroorzaakt door roken, nog eens 5% door een overmaat aan vet en alcohol.
165 euro betaal jij nu. Stel jij rookt niet en drinkt geen alcohol, dan zou jij straks maar 150.65 hoeven te betalen.
Het verschil wordt verrekend door middel van accijnzen op vet, tabak en alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |