*SMST*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga even papa beneden vergezellen door Freek de Jonge met 'm te kijken. Zij die mijn nummer hebben, jullie kunnen me bereiken.
Nog steeds toch, Zweeds meisje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAAR ZAT IK OP, RIETJESDRINKENDEHOMO.
C_N heeft mn ping. Die motherfucker kan me altijd bereiken.quote:
shit homiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
waarom ik man. ik krijg nog steeds picca/hyves van jou.
NEE FLIKKER, IK BEN GESLAAGD. SUCK ON THAT.quote:
TIK weekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die dit filmpje bekijken en niet pauzeren op 0.44.
Ik heb nog wel wat vragen voor die motherfucker. Met z'n berry.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
C_N heeft mn ping. Die motherfucker kan me altijd bereiken.
Krijg je dat nu al te horen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE FLIKKER, IK BEN GESLAAGD. SUCK ON THAT.
oh gefeliciteerd man, en wat nu?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE FLIKKER, IK BEN GESLAAGD. SUCK ON THAT.
You don't know shit homie.quote:
Mn leraren verklapte of ik goede cijfers had. En almaal ja, dus geslaagd.quote:
Moet je niet zo tof doen. Dat doe je alleen als Lakitu hier is he.quote:
Wat doe je. Dalijk moeten we allemaal door rietjes drinken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Japsnars het volgende:
Poll: Mensen die ongezond leven moeten meer zorgpremie betalenJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lekker danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You don't know shit homie.
[..]
Mn leraren verklapte of ik goede cijfers had. En almaal ja, dus geslaagd.
Ik hou 'm in de gaten, dushi. Als ik hier ben praat niemand biggie tegen je, ik zorg er voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je niet zo tof doen. Dat doe je alleen als Lakitu hier is he.
Nee hoor, ik maakte maar een grapje maar neutraliseerde met aardige PI maar jij vat het meteen slecht op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je niet zo tof doen. Dat doe je alleen als Lakitu hier is he.
Jij. Mijn nummer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker danGefeliciteerd
En wedden dat ik hem heb
Ik heb hem ook, ik heb je alleen nooit gesmst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij. Mijn nummer.Enige die hem hebben zijn Otis en RV en Bragi.
Ik wil even weten wat voor argumenten geven voor het feit dat mensen die ongezond leven niet meer zorgpremie zouden moeten betalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe je. Dalijk moeten we allemaal door rietjes drinken.
Één van die 3 is een snitch.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wait...wut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij belde mij met Otis' telefoon. En als je hem daarvan overgenomen hebt en me ooit smst, ik reageer niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, ik heb je alleen nooit gesmst.
Nee gestemd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Japsnars het volgende:
Poll: Mensen die ongezond leven moeten meer zorgpremie betalenJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij belde mij met Otis' telefoon. En als je hem daarvan overgenomen hebt en me ooit smst, ik reageer niet.
Nee.quote:
Ja, die zag ik irl. Op Parkpop.quote:
Haten op Koning Skylark. pleasequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij belde mij met Otis' telefoon. En als je hem daarvan overgenomen hebt en me ooit smst, ik reageer niet.
Waarom zouden mensen die ongezond leven niet meer zorgpremie moeten betalen dan mensen die gezond leven en daardoor minder kans maken op ziektes?quote:
Je hebt hem dus gewoon gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, die zag ik irl. Op Parkpop.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die ongezond leven niet meer zorgpremie moeten betalen dan mensen die gezond leven en daardoor minder kans maken op ziektes?
Omdat je zo aan de gang kunt blijven, er is geen gemiddelde mens en ik vind dat iedereen mag bepalen hoe ze zelf leven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die ongezond leven niet meer zorgpremie moeten betalen dan mensen die gezond leven en daardoor minder kans maken op ziektes?
In je gedachten wel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo blijf je mensen in hokjes stoppen.quote:
Statistieken wijzen uit dat 3,7% van alle ziektekosten in Nederland worden veroorzaakt door roken, nog eens 5% door een overmaat aan vet en alcohol.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat je zo aan de gang kunt blijven, er is geen gemiddelde mens en ik vind dat iedereen mag bepalen hoe ze zelf leven.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Bragi het volgende:
Ik heb laatst wd gefeliciteerd per sms. Lief, hè.
Wat zei je vriendin ervan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Bragi het volgende:
Nohquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Bragi het volgende:
Ik betaal volgens mij 90. En nee, ik ben het er nog steeds niet mee eens. Ik kan ook 3 klonten boter opeten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Statistieken wijzen uit dat 3,7% van alle ziektekosten in Nederland worden veroorzaakt door roken, nog eens 5% door een overmaat aan vet en alcohol.
165 euro betaal jij nu. Stel jij rookt niet en drinkt geen alcohol, dan zou jij straks maar 150.65 hoeven te betalen.
Het verschil wordt verrekend door middel van accijnzen op vet, tabak en alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |