What ... the.. fuck..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog een soort van oeps pose.
ait beter danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
meester is gaan slapen, vriendje. ik neem de honors waar.
NATUURLIJK ZEGGEN PARTIJEN WAT HUN ACHTERBAN WIL HOREN, DAT MAAKT ZE EEN PARTIJ. ZE WILLEN STANDPUNTEN DIE HUN ACHTERBAN OOK WIL.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen zijn egoisten, zowel partijen als kiezers, dus zeggen partijen wat hun mogelijke achterban graag wil horen, omdat ze een goede spindoctor ingehuurd hebben, en reageren kiezers naar hun portemonnee.
Als je dat niet hebt is iedere discussie zinloos omdat je zoekt naar een eerlijk evenwicht, zonder daar zelf voordeel uit te halen, dus heeft het geen zin om te discussieren met anderen die wel subtiel, en het liefst zonder het te laten merken hun eigen portemonnee in gedachte hebben. Dus laat ik nooit eindigende politieke discussies gewoon aan anderen over, en ben ik tevreden met mijn mening, zonder die aan anderen op te dringen, omdat dat toch niet werkt.
Die twee moesten hier gewoon een keer van pas komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
What ... the.. fuck..
Die gezichtsuitdrukking en die strik.. hoe/wat/waar/wat/heh?
tietenpicsquote:
Subtiel de tieten inbeeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier was mijn oeps pose voor
Oké, jo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwe Ynuhh, ik wil u vriendelijk edoch dwingend verzoeken u niet meer met Koning Lakitu's bestuur ende regie te bemoeien, anders zullen er maatregelen worden genomen.
[ afbeelding ]
Politici volksvertegenwoordigers noemenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
NATUURLIJK ZEGGEN PARTIJEN WAT HUN ACHTERBAN WIL HOREN, DAT MAAKT ZE EEN PARTIJ. ZE WILLEN STANDPUNTEN DIE HUN ACHTERBAN OOK WIL.
VOLKSVERTEGENWOORDIGERS!
Ben je dom ofzo.
Die zijn niet te missen, nog effe en het zijn fucking watermelonsquote:
Cup?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn niet te missen, nog effe en het zijn fucking watermelons
Nu C, maar de doen weer zeer dus ze groeien.quote:
Ze heeft maar 1 picca. Ik doe niet aan chicks met 1 picca.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu C, maar de doen weer zeer dus ze groeien.
Dat is tantoe lelijk gek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een klasgenootje van mij heeft 85E
Fucking gigantisch zijn die dingen.
mensen die niet weten dat ze meer heeft als je vriendje bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze heeft maar 1 picca. Ik doe niet aan chicks met 1 picca.
Ik ben een gamba, als mijn titties groter worden val ik naar voren.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu C, maar de doen weer zeer dus ze groeien.
waarom praten als je niet weet omdat je geen vriendje bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat ze meer heeft als je vriendje bent
Klopt, die zogenaamde inhoudelijkheid is ook zinloos, omdat je niemand gaat overtuigen met objectieve gedachtes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, maar dan kunnen politici en jij beiden net zo goed nergens inhoudelijk op reageren.
Bullshitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef Bragi het volgende:
Zo!
Volgens de Politieke Barometer levert de VVD drie zetels in!Van 36 naar 33.
ik durf te wedden vriendjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarom praten als je niet weet omdat je geen vriendje bent
HAHAHAHAHAH OMGquote:
ik pak hem opquote:
ik werd niet gebeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik pak hem op
ik kijk op het schermpje wie het is
ik neem niet op en begint met het typen aan m'n volgende post
Doe het dan, ze is niet een chick voor veel picca's. Geloof me.quote:
quote:
Je kan echt nooit op foto's vertrouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De Onderste bevalt Mij. Uw smaak stemt mij goed.
Ik kan echt precies zo kijken, je hebt geluk dat ik geen webcam heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH OMGIK LACH ZO HARD NU
ECHT
![]()
waarom ik man. ik krijg nog steeds picca/hyves van jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe het dan, ze is niet een chick voor veel picca's. Geloof me.
Ik ben niet kankerdom vriend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan echt precies zo kijken, je hebt geluk dat ik geen webcam heb.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
Hoogstaande schiet de zwarte bal erin en ik win 5k
Deze is veel beter:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat doe je dan op het vmbo
[ afbeelding ]
DAAR ZAT IK OP, RIETJESDRINKENDEHOMO.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat doe je dan op het vmbo
[ afbeelding ]
onbereikbaar voor mij dus =$ =$quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga even papa beneden vergezellen door Freek de Jonge met 'm te kijken. Zij die mijn nummer hebben, jullie kunnen me bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |