waarom praten als je niet weet omdat je geen vriendje bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat ze meer heeft als je vriendje bent
Klopt, die zogenaamde inhoudelijkheid is ook zinloos, omdat je niemand gaat overtuigen met objectieve gedachtes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, maar dan kunnen politici en jij beiden net zo goed nergens inhoudelijk op reageren.
Bullshitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef Bragi het volgende:
Zo!
Volgens de Politieke Barometer levert de VVD drie zetels in!Van 36 naar 33.
ik durf te wedden vriendjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
waarom praten als je niet weet omdat je geen vriendje bent
HAHAHAHAHAH OMGquote:
ik pak hem opquote:
ik werd niet gebeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik pak hem op
ik kijk op het schermpje wie het is
ik neem niet op en begint met het typen aan m'n volgende post
Doe het dan, ze is niet een chick voor veel picca's. Geloof me.quote:
quote:
Je kan echt nooit op foto's vertrouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De Onderste bevalt Mij. Uw smaak stemt mij goed.
Ik kan echt precies zo kijken, je hebt geluk dat ik geen webcam heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH OMGIK LACH ZO HARD NU
ECHT
![]()
waarom ik man. ik krijg nog steeds picca/hyves van jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe het dan, ze is niet een chick voor veel picca's. Geloof me.
Ik ben niet kankerdom vriend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan echt precies zo kijken, je hebt geluk dat ik geen webcam heb.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Japsnars het volgende:
Hoogstaande schiet de zwarte bal erin en ik win 5k
Deze is veel beter:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat doe je dan op het vmbo
[ afbeelding ]
DAAR ZAT IK OP, RIETJESDRINKENDEHOMO.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat doe je dan op het vmbo
[ afbeelding ]
onbereikbaar voor mij dus =$ =$quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga even papa beneden vergezellen door Freek de Jonge met 'm te kijken. Zij die mijn nummer hebben, jullie kunnen me bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |