Ja daar kan ik wel wat mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Ben jij goed met zalm (niet gerookt)?
We gaan een kloontest doen. Ik heb een getal in mijn hoofd en jij moet raden wat het is, als je het goed raadt ben je wel mijn kloon.quote:
7quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We gaan een kloontest doen. Ik heb een getal in mijn hoofd en jij moet raden wat het is, als je het goed raadt ben je wel mijn kloon.
Ik dacht dat Biogarde al had verteld dat dat niet het geval was, je bent te jong om nu al paranoide te worden, SL.quote:
Oké, is al goed. Iedereen maakt weleens fouten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Madridista het volgende:
[..]
Heb ik nou serieus 'hoer' gezegd tegen jou?!
Nou ja.. ik weet niet echt wat me toen bezielde![]()
![]()
Sorry iig
Sowieso is de afkorting 'Sky' en Bio houdt er geen rekening mee dat jij meer dan 1 laptop hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Biogarde al had verteld dat dat niet het geval was, je bent te jong om nu al paranoide te worden, SL.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Shit, ben je toch mijn kloon. Wie had dat verwacht?
Met draadloos internet blijven ook 3 laptops gewoon op 1 IP-adres hoor, tenzij ik JonDo aanzet, maar dat is zooooh traag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso is de afkorting 'Sky' en Bio houdt er geen rekening mee dat jij meer dan 1 laptop hebt.
Nu even beginnen met luisterenquote:
Klooncheck checkt browsers, geinstalleerde programma's en je hebt nog altijd internet van de buren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met draadloos internet blijven ook 3 laptops gewoon op 1 IP-adres hoor, tenzij ik JonDo aanzet, maar dat is zooooh traag.
Kan je beter Cyber Ghost VPN nemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met draadloos internet blijven ook 3 laptops gewoon op 1 IP-adres hoor, tenzij ik JonDo aanzet, maar dat is zooooh traag.
Sorry Sky maar je kan als webdeveloper geen toegang krijgen tot geïnstalleerde programma's van gebruikers. Alleen resolutie, operating system, flash versie, java versie, etc, etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klooncheck checkt browsers, geinstalleerde programma's en je hebt nog altijd internet van de buren.
ja bedoel ik, plug-ins en shit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry Sky maar je kan als webdeveloper geen toegang krijgen tot geïnstalleerde programma's van gebruikers. Alleen resolutie, operating system, flash versie, java versie, etc, etc.
Ja luisterde hem net ook. Goeie suggestie he, dat housetopic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |