Omdat ik het zeg. Je bent gewoon een zuignap. Zo'n afgelikte die tig keer op de grond is gevallen maar toch weer gelikt wordt en toch weer niet blijft plakken. Zo een zuignap. Een die slechte grappekes maakt tegen mij.quote:
Aan wie wil ik dan blijven plakken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. Je bent gewoon een zuignap. Zo'n afgelikte die tig keer op de grond is gevallen maar toch weer gelikt wordt en toch weer niet blijft plakken. Zo een zuignap. Een die slechte grappekes maakt tegen mij.
Aan WD natuurlijkquote:
Daar ben ik het niet mee eens. Lang niet alle rokers sterven jonger terwijl ze uiteindelijk wel voor 3,7% van de ziektekosten per jaar zorgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mensen leveren wat op op middelbare leeftijd. Dat is niet de leeftijd waarop de gemiddelde roker sterft. Na je 60e ga je steeds meer kosten en minder opleveren. En een rokende 65'er is een stuk goedkoper dan een niet-rokende 75'er.
Ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Aan WD natuurlijk![]()
Wie zou nou niet aan haar vast willen plakken?
latahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
MAAR NU IS FREEK DE JONGE ME NOG STEEDS AAN HET CALLEN. latah
Aight. kom we gaan stoer doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
Ey lakitu ben blij dat je er weer bent ik durf alleen tof te doen als je hierbent (L)
GODVERquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor iedereen
Jongens, het spijt me voor jullie maar ik ga de SC verkopen. Zonder SC'ers erin. Jullie moeten 10 juni eruit zijn.quote:
Brazilie is soberzo overschatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
In de onderlinge confrontaties heeft Nederland slechts één keer meer verloren van Brazilië dan andersom.
Denken dat deze SC waarde heeft zonder mij en zonder SC-sma'squote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jongens, het spijt me voor jullie maar ik ga de SC verkopen. Zonder SC'ers erin. Jullie moeten 10 juni eruit zijn.
En Spanje en Argentinië delven het onderspit tegen Nederland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
In de onderlinge confrontaties heeft Nederland slechts één keer meer verloren van Brazilië dan andersom.
Sowieso 3 van de 4 gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef MouzurX het volgende:
Plannen voor vanavond:
Stage zoeken [ ]
Fitnessen [ ]
Afwassen [ ]
Was in de wasmachine doen/andere er uit halen [ ]
Naja dan ga ik maar afwassen en was erin gooien, zodat ik iig wat heb gedaan
Ik wilde schoon schip maken, iedereen eruit, strict deurbeleid en wat nieuwe smatjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denken dat deze SC waarde heeft zonder mij en zonder SC-sma's![]()
![]()
Als wd maar blijftquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde schoon schip maken, iedereen eruit, strict deurbeleid en wat nieuwe smatjes.
Mag ik bedanken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor iedereen
Hachée als je laat pijpen. Voor de rest wel k.quote:
Boeiend, als jij zo leeft is dat toch niet het probleem van een ander? Ik leef ook graag gezond en voel me graag fit.quote:
Beter gaan we een keer samen hardlopen en daarna een een wildstoofpot van jou etenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Boeiend, als jij zo leeft is dat toch niet het probleem van een ander? Ik leef ook graag gezond en voel me graag fit.
www.hyverzoeken.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je die link van een hyves foto in kon voeren waarna hij je naar de profielpagina stuurt ofzo?
Had die een keer gezien en vraag me toch af wat dat nou was.
hyverzoeken.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je die link van een hyves foto in kon voeren waarna hij je naar de profielpagina stuurt ofzo?
Had die een keer gezien en vraag me toch af wat dat nou was.
haat maar vriendje ik ben ook aan het opstomen naar de hogere regionenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
http://sterriestrawberry.hyves.nl/
1400 vrienden![]()
![]()
GET REAL
Zij heeft de auto van mijn broertje op haar achtergrond.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
1400 vrienden![]()
![]()
GET REAL
Ze is dan ook een ster(re)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
1400 vrienden![]()
![]()
GET REAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
He eh is je broertje al 18?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zij heeft de auto van mijn broertje op haar achtergrond.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haat maar vriendje ik ben ook aan het opstomen naar de hogere regionen
nu lachen straks huilen om al mijn R&R's die ik krijg via public frontpagequote:
R&Rquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
nu lachen straks huilen om al mijn R&R's die ik krijg via public frontpage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |