Suikertaartjequote:
en anders wel stoeienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
eay ik kom voor gezelligheid!![]()
dus ga lekker lache met iedereen!
Dat deed ik heul niet!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nienke gaat me dan toch weer pesten met mijn lengte
Ez en ik bij jou in bed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hihi, ik heb nog een kamer over dus dan gooi ik die vol matrassen, maken we er een orgie van!
Zo te zien zou ik rustiger aan gaan doen..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
ik wa seven bier halen i shet topic alweer vol, sletjes
Jawel toen ik bovenop jou, Erwin en nijner ging liggenquote:
als ik kom dan kan ik iedereen pesten met hun lengtequote:
Ik heb al een oplossing verzonnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook alleen boehoeeoeoeoe![]()
Ik durf ook eigenlijk helemaal niet.
Zal ik dan toch maar met je meegaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook alleen boehoeeoeoeoe![]()
Ik durf ook eigenlijk helemaal niet.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
ik wa seven bier halen i shet topic alweer vol, sletjes
Oh maar maar maar maar maar oh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel toen ik bovenop jou, Erwin en nijner ging liggen
Dat komt danw elquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, jij kan er niks aan doen dat we wouden kijken wie nou het kleinste was
er zat iets tussen mijn spatiebalkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zo te zien zou ik rustiger aan gaan doen..
Olle voelt zich alleenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh maar maar maar maar maar oh.
Dat bedoelde ik niet gemeen, want ik vind jou heul mooi
Ja, maar jouw naam is jouw naam ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wordt vaak genoeg bij mijn nick genoemd dus mij boeit het niet
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik zag de TS, en ik MOEST dit topic aanklikken.
Jaaaaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar met je meegaan?
Dat is wel waar!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
mij is het ook gelukt dus lukt haar ook!
Jou noem ik gewoon c0n.quote:
Halloooooooooooooooquote:
185 2xquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je mijn maat heb, hoewel op matrassen gaat niet goed en tuin is hard
Nee, ik denk toch maar van niet. Vergeet wat ik zei.quote:
Ja, ik dacht daar vanmiddag ook aan. Volgensmij ga ik hem ook nog echt Trev noemen ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wordt vaak genoeg bij mijn nick genoemd dus mij boeit het niet
Ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar met je meegaan?
En anders noemen mijn vrouwelijke fans me altijd Geer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch maar van niet. Vergeet wat ik zei.
dit is een inkoppertje maar laat maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand trouwens iets om op te slapen? Want dat hebben wij hier thuis niet.
Dat is niet mijn schuld hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jouw naam is jouw naam ook niet
Ik bied me aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand trouwens iets om op te slapen? Want dat hebben wij hier thuis niet.
Ik vind jou heel mooi en ik wil met Thijs trouwen zodat ik tenminste een leuke schoonmoeder hebquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh maar maar maar maar maar oh.
Dat bedoelde ik niet gemeen, want ik vind jou heul mooi
Je kunt het makkelijk in je eentje af. Ik weet het zeker.quote:
ennuuhquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben Mirne. Maar. "HEEE JIJ!" werkt meestal ook.
Dat moet wel passenquote:
Zo noemen een paar maten van mij mij soms ook dus ik reageer welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik dacht daar vanmiddag ook aan. Volgensmij ga ik hem ook nog echt Trev noemen ook.![]()
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je kunt het makkelijk in je eentje af. Ik weet het zeker.
hee pssst je lekt een beetjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou heel mooi en ik wil met Thijs trouwen zodat ik tenminste een leuke schoonmoeder heb
Niet meer met de kleine van ajf?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou heel mooi en ik wil met Thijs trouwen zodat ik tenminste een leuke schoonmoeder heb
Ja maar ik vind het zo triest enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat moet wel passen
[..]
Zo noemen een paar maten van mij mij soms ook dus ik reageer wel
Ing. JF Ver<insertderest> Bsc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En anders noemen mijn vrouwelijke fans me altijd Geer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja om je nou bij je echte naam te noemen vind ik raar, ik noem je altijd c0n.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ja. Maar ik ben zo iemand die van iedereen slokjes neemt en dan stiekem alles zelf opdrinkt.quote:
Natuurlijk wel. En je kent mij ook niet, dus wat voor verschil zou dat nou maken?quote:
¿QUE?quote:
Mijn zegen hebben julliequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook best, ik ben erg makkelijk in de omgangquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja om je nou bij je echte naam te noemen vind ik raar, ik noem je altijd c0n.
beide niet, ben te moequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij was aan het slapen(oh nee douchen
)
Dat werkt bij mij.quote:
Ik heb jou op msn, als je online komt en ik klik op die popup dan krijg ik een error en kan ik niet met je praten. Je staat trouwens ook niet in mijn lijst van online mensen. Echt raar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
Ga dan eens snel naar bedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beide niet, ben te moemorgenochtend weer een nieuwe dag
Een wereld van verschilquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En je kent mij ook niet, dus wat voor verschil zou dat nou maken?
Slaapse!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen liefjes, welterusten alvast!![]()
Jij staat er bij mij volgens mij helemaal niet in, niet online iig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb jou op msn, als je online komt en ik klik op die popup dan krijg ik een error en kan ik niet met je praten. Je staat trouwens ook niet in mijn lijst van online mensen. Echt raar.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die houd ik voor erbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn zegen hebben jullie![]()
En Ez dan?
Als je mijn naam bent vergeten hé.....................quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Man, ik weet ook niet hoe iedereen echt heet hoor
Weet je ;t van mij wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Man, ik weet ook niet hoe iedereen echt heet hoor
Ja maar ik heb je helemaal nooit toegevoegd, en je staat nergens in mijn lijst, en ik kan dus ook je msn adres niet zien. Maar je komt wel steeds onlinequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij staat er bij mij volgens mij helemaal niet in, niet online iig.Doe eens verwijderen en opnieuw toevoegen?
slaap lekker snoetje, morgen even bellen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
WTF.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb je helemaal nooit toegevoegd, en je staat nergens in mijn lijst, en ik kan dus ook je msn adres niet zien. Maar je komt wel steeds online![]()
Kom jij ook dan, Jeffrey?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je mijn naam bent vergeten hé.....................
quote:
quote:
Cool.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet alleen c0nd0r, LovelyLady en PeZu hun namen niet denk ik.
ik heet shirleyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Slaap lekker lieffie en graagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
slaap lekker snoetje, morgen even bellen?
Dat is m;n vader.quote:
Kijk anders in de lijst van wie er komen, staan er wel meer tussen die je niet kent denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Nouja, als je Dennis blijkt te heten dan is er niks mysterieus aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Cool.
Vrouwen houden van mysterieuze mannen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Cool.
Vrouwen houden van mysterieuze mannen
quote:
quote:
Weet je hoe je het uitspreekt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Nee oke, maar ik had het even over de mensen die nu in de SC zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk anders in de lijst van wie er komen, staan er wel meer tussen die je niet kent denk ik
Dat is wel waar!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, als je Dennis blijkt te heten dan is er niks mysterieus aan
Kijk anders zijn profiel evenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, als je Dennis blijkt te heten dan is er niks mysterieus aan
Dnarpeots?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:01 schreef Stoeprand het volgende:
Mijn echte naam is gewoon m'n username, maar dan omgedraaid. Weten jullie dat ook alvast.
en samen zijn we 2 bloed geile cougars on the prowl, rawwwrquote:
Die van jou niet denk ik.quote:
Maar dan is het als nog de vraag of je alles wel goed uitspreektquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik had het even over de mensen die nu in de SC zijn
RAAAAAAAAAWR.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
en samen zijn we 2 bloed geile cougars on the prowl, rawwwr
Ik twijfelquote:
Tuurlijk niet, maar ik ben ook niet goed in namen uitspreken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan is het als nog de vraag of je alles wel goed uitspreekt
Frans, ja dat is meestal niet mijn uitleg, maar het is ook een aanpak!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Gerald, spreek het uit op zo'n frans. Sjerhalt
mijne dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
En weet je die van Olle dan wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik ben ook niet goed in namen uitspreken.
het zijn net klimpalen , ze krijgen er allemaal klim palen vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
RAAAAAAAAAWR.
En we hebben bloedlange benen. Geile benen ook.
Hint: ik typte het net fonetischquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van jou niet denk ik.Zeker niet omdat je het nu al vraagt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Gerald, spreek het uit op zo'n frans. Sjerhalt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van jou niet denk ik.Zeker niet omdat je het nu al vraagt
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
het zijn net klimpalen , ze krijgen er allemaal klim palen van
Wat is jouw uitleg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Frans, ja dat is meestal niet mijn uitleg, maar het is ook een aanpak!
wat doe jij aan? sowieso visnet stockings, hoge killer pumpsquote:
FUCK A DUCK!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe jij aan? sowieso visnet stockings, hoge killer pumps
Ja. Da's sowieso een pluspunt.quote:
Je maakt het er niet makkelijker op he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volledige naam; John Fitzgerald, dus op zijn Engels dus zoiets als Djerald ofzo
Mijn jarretelletjes en natuurlijk 19 cm hak en een rokje dat net te kort is als ik buk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe jij aan? sowieso visnet stockings, hoge killer pumps
meer bier ook goed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
Mijne is Mirne. Spreek uit als Mirne. Mirnuh. "Meeeeeeeeeeerrrrrrr-nuhhhhhhhhhhhh"
Ik heb een neef ofzo die djerald heetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volledige naam; John Fitzgerald, dus op zijn Engels dus zoiets als Djerald ofzo
Dan lijkt het tenminste nog wat eejquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je maakt het er niet makkelijker op he.
Scherpquote:
just en een te strak topje waar onze borsten bijna uitspattenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn jarretelletjes en natuurlijk 19 cm hak en een rokje dat net te kort is als ik buk.
"PeZu, wat doet u nu?!"
Kut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een neef ofzo die djerald heet
Laat die k weg en je zit goedquote:
nee eerder dorstquote:
Borstjes vooruit, lipjes getuit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
just en een te strak topje waar onze borsten bijna uitspatten
j o sj. Tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
Ach ja iedereen spreekt mijn naam eerst toch te moeilijk uit
Jawel!quote:
Je spreekt je naam toch gewoon uit als jos?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
quote:
quote:
quote:
Zo makkelijk is het ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
Je spreekt je naam toch gewoon uit als jos?
Omdat je het namelijk anders schrijft dan dat het is, net als bij Ix, maar dan andersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
slipjes uit!quote:
Dat zijn twee vier pluspunten.quote:
Hallo Jos.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
Je spreekt je naam toch gewoon uit als jos?
Ach ja ik ben er aan gewent dat mijn naam op tich manieren wordt uitgesprokenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je het namelijk anders schrijft dan dat het is, net als bij Ix, maar dan anders
Waarom staat er dan die H achter eigenlijk? Als je toch Jos zegtquote:
Nee, wantquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel iedereens dialect uitlachen. Want dat ben ik niet gewent uit Rotterdam.
Ah gos.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel iedereens dialect uitlachen. Want dat ben ik niet gewent uit Rotterdam.
Als je maandverbandje maar goed zit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ha gjin aksent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ja maar iedereen noemt mij toch DW daarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je het namelijk anders schrijft dan dat het is, net als bij Ix, maar dan anders
Oh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gos.
JIJ bent degene met het dialect dan, mop
naandaa dan?quote:
Maar het is zo makkelijk en soms na het gezegd te hebben gaat het nog foutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo Jos.![]()
Ik zal al bij Djosj. Maar dit wist ik toevallig
Dat wordt dan heel leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ah dan ken ik met jou lulluh want daar kom ik oorsponkuhlek ook vandaahnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ze doen ook worteltjes en doperwtjes door de pastaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom staat er dan die H achter eigenlijk? Als je toch Jos zegt?
[..]
Nee, wantBrabants
.
Ik heb geen dialect of accent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Vonden mijn ouders mooi staanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom staat er dan die H achter eigenlijk? Als je toch Jos zegt?
[..]
Nee, wantBrabants
.
ga ik jou uitlachen omdat je uit rotterdam komt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Dan ben je een van de weinigequote:
Ah, okayquote:
Maar vandaag nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze doen ook worteltjes en doperwtjes door de pasta
Ik dacht dat jij gewoon olle heette?quote:
Ik spreek prachtig hoog Haarlemsquote:
rotterdams is ook zwaar lelijk btwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je maandverbandje maar goed zit!met als bonus track, een echte schipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ja wat moet ik dan, plat Fries praten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige.
[..]
Ah, okay.
hehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon olle heette?
ik ookquote:
JONGUH.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
ga ik jou uitlachen omdat je uit rotterdam komt!
Dat is minderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn huis is niet waterdicht!Ik hoorde gedruppel vanuit de slaapkamer, lekt het gewoon langs 1 van mijn kantelramen naar binnen
![]()
Dus morgen maar even de woningbouw bellen... maar wel kut
Nee? Ik zeg alleen dat er weinig mensen zijn zonder accentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan, plat Fries praten?
Dot must dwan joh!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan, plat Fries praten?
Limburg is geniaal. Helemaal als ze plat praten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Komt er ook iemand uit Limburg? Want die versta ik ECHT niet
Aj dat is niet zo mooi!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn huis is niet waterdicht!Ik hoorde gedruppel vanuit de slaapkamer, lekt het gewoon langs 1 van mijn kantelramen naar binnen
![]()
Dus morgen maar even de woningbouw bellen... maar wel kut
Ja, maar nu toch maar slapen en hopen ook geen hoosbuien vannachtquote:
Dat is zo stoerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik spreek prachtig hoog Haarlems
Zei iemand ooit tegen me aan de telefoon
Ik versta geloof ik te veelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Die plekken waren er al, van 2 jaar geleden, toen had het gehoosd toen ik op vakantie was... erg fijn thuiskomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aj dat is niet zo mooi!
Probeer het wel even droog te maken zo goed mogelijk voor lelijke plekken e.d.
Ik hoop het voor je, slaap zequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar nu toch maar slapen en hopen ook geen hoosbuien vannacht
Trusten
nee juist meer, water danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah dan ken ik met jou lulluh want daar kom ik oorsponkuhlek ook uit de buurt vandaahn
Hmmquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die plekken waren er al, van 2 jaar geleden, toen had het gehoosd toen ik op vakantie was... erg fijn thuiskomen
Klopt. Heb jij een accent?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee? Ik zeg alleen dat er weinig mensen zijn zonder accent.
Dost ek mei?quote:
Kan het wel indienen op m'n inboedelverzekering, maar ik ga toch niet schilderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm
Ja ik ken het hier is het ook niet geweldig
omdat het ook een kier kan zijn, of een lek rubberquote:
Ja. Brabantquote:
Neequote:Dost ek mei?
Zo veel optiesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het ook een kier kan zijn, of een lek rubber_!
Voorwaarde 1: Naatje blijft thuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Stoeprand het volgende:
Ik twijfel of ik ook moet komen, want ik wil meedoen met de voorpret.
Ik ben klein, Mirne niet.quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk dat ik redelijk ABN praat, maar er zal vast het en der een accent doorklinken.
Wat ook leuk is is dat ik me altijd aanpas aan mensen dat ik het accent overneem, ik kan van alles wel een beetje
mirrorenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk dat ik redelijk ABN praat, maar er zal vast het en der een accent doorklinken.
Wat ook leuk is is dat ik me altijd aanpas aan mensen dat ik het accent overneem, ik kan van alles wel een beetje
Ach bij mij had de onderbuurman er alleen maar last van, die toevallig ook mijn huurbaas is, en toen moest er maar een nieuwe badkamer komen! Lastigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan het wel indienen op m'n inboedelverzekering, maar ik ga toch niet schilderenIs de studeerkamer maar
Ik neem ook accenten overquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
Dan moet je eens met m'n oma uit Helmond pratenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
Kom nouuuuuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Stoeprand het volgende:
Ik twijfel of ik ook moet komen, want ik wil meedoen met de voorpret.
Het zal je verbazen, ik versta ook vrijwel allesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan moet je eens met m'n oma uit Helmond praten.
Hij mag sowieso al niet naar meets, dus dat stelt alvast gerust.quote:
Ik ga wel altijd denken in het accent dat ik het meeste hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
vergeet je OMA nietquote:
Ja, dat is ook de bedoeling. Dat je het dan meedoetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, ik versta ook vrijwel alles
Mooi.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij mag sowieso al niet naar meets, dus dat stelt alvast gerust.
Is maar goed dat Ruler er niet is want dan leg je het afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga wel altijd denken in het accent dat ik het meeste hoor.
omdat ik dat pertinent weigerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoezo heb ik jou dan nog nooit Achterhoeks horen doen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de bedoeling. Dat je het dan meedoet.
ja we treffen het nietquote:
quote:
quote:
Zucht.. Bestond WOW nog maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
We konden het ook niet echt uren en uren volhouden zo he
quote:
Spannendquote:
Het lijkt er anders wel opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
We konden het ook niet echt uren en uren volhouden zo he
quote:
sweet memoriesquote:
Doe eens lief manquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[WOW][SC][FC] Deel 31: Giet best hard zeau!.
Inlezen n00b.
mini tietjesquote:
Evanna Lynch. LUNA LOVEGOODquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |