Je maakt het er niet makkelijker op he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volledige naam; John Fitzgerald, dus op zijn Engels dus zoiets als Djerald ofzo
Mijn jarretelletjes en natuurlijk 19 cm hak en een rokje dat net te kort is als ik buk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe jij aan? sowieso visnet stockings, hoge killer pumps
meer bier ook goed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
Mijne is Mirne. Spreek uit als Mirne. Mirnuh. "Meeeeeeeeeeerrrrrrr-nuhhhhhhhhhhhh"
Ik heb een neef ofzo die djerald heetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volledige naam; John Fitzgerald, dus op zijn Engels dus zoiets als Djerald ofzo
Dan lijkt het tenminste nog wat eejquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je maakt het er niet makkelijker op he.
Scherpquote:
just en een te strak topje waar onze borsten bijna uitspattenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn jarretelletjes en natuurlijk 19 cm hak en een rokje dat net te kort is als ik buk.
"PeZu, wat doet u nu?!"
Kut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een neef ofzo die djerald heet
Laat die k weg en je zit goedquote:
nee eerder dorstquote:
Borstjes vooruit, lipjes getuit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
just en een te strak topje waar onze borsten bijna uitspatten
j o sj. Tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
Ach ja iedereen spreekt mijn naam eerst toch te moeilijk uit
Jawel!quote:
Je spreekt je naam toch gewoon uit als jos?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
quote:
quote:
quote:
Zo makkelijk is het ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
Je spreekt je naam toch gewoon uit als jos?
Omdat je het namelijk anders schrijft dan dat het is, net als bij Ix, maar dan andersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
slipjes uit!quote:
Dat zijn twee vier pluspunten.quote:
Hallo Jos.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
Je spreekt je naam toch gewoon uit als jos?
Ach ja ik ben er aan gewent dat mijn naam op tich manieren wordt uitgesprokenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je het namelijk anders schrijft dan dat het is, net als bij Ix, maar dan anders
Waarom staat er dan die H achter eigenlijk? Als je toch Jos zegtquote:
Nee, wantquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel iedereens dialect uitlachen. Want dat ben ik niet gewent uit Rotterdam.
Ah gos.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel iedereens dialect uitlachen. Want dat ben ik niet gewent uit Rotterdam.
Als je maandverbandje maar goed zit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ha gjin aksent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ja maar iedereen noemt mij toch DW daarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je het namelijk anders schrijft dan dat het is, net als bij Ix, maar dan anders
Oh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gos.
JIJ bent degene met het dialect dan, mop
naandaa dan?quote:
Maar het is zo makkelijk en soms na het gezegd te hebben gaat het nog foutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo Jos.![]()
Ik zal al bij Djosj. Maar dit wist ik toevallig
Dat wordt dan heel leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ah dan ken ik met jou lulluh want daar kom ik oorsponkuhlek ook vandaahnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ze doen ook worteltjes en doperwtjes door de pastaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom staat er dan die H achter eigenlijk? Als je toch Jos zegt?
[..]
Nee, wantBrabants
.
Ik heb geen dialect of accent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Vonden mijn ouders mooi staanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom staat er dan die H achter eigenlijk? Als je toch Jos zegt?
[..]
Nee, wantBrabants
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |