Je maakt het er niet makkelijker op he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volledige naam; John Fitzgerald, dus op zijn Engels dus zoiets als Djerald ofzo
Mijn jarretelletjes en natuurlijk 19 cm hak en een rokje dat net te kort is als ik buk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe jij aan? sowieso visnet stockings, hoge killer pumps
meer bier ook goed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
Mijne is Mirne. Spreek uit als Mirne. Mirnuh. "Meeeeeeeeeeerrrrrrr-nuhhhhhhhhhhhh"
Ik heb een neef ofzo die djerald heetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volledige naam; John Fitzgerald, dus op zijn Engels dus zoiets als Djerald ofzo
Dan lijkt het tenminste nog wat eejquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je maakt het er niet makkelijker op he.
Scherpquote:
just en een te strak topje waar onze borsten bijna uitspattenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn jarretelletjes en natuurlijk 19 cm hak en een rokje dat net te kort is als ik buk.
"PeZu, wat doet u nu?!"
Kut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een neef ofzo die djerald heet
Laat die k weg en je zit goedquote:
nee eerder dorstquote:
Borstjes vooruit, lipjes getuit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
just en een te strak topje waar onze borsten bijna uitspatten
j o sj. Tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
Ach ja iedereen spreekt mijn naam eerst toch te moeilijk uit
Jawel!quote:
Je spreekt je naam toch gewoon uit als jos?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
Ach ja iedereen spreekt mijn naam eerst toch te moeilijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |