ga ik jou uitlachen omdat je uit rotterdam komt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel iedereens dialect uitlachen. Want dat ben ik niet gewent uit Rotterdam.
Dan ben je een van de weinigequote:
Ah, okayquote:
Maar vandaag nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze doen ook worteltjes en doperwtjes door de pasta
Ik dacht dat jij gewoon olle heette?quote:
Ik spreek prachtig hoog Haarlemsquote:
rotterdams is ook zwaar lelijk btwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel iedereens dialect uitlachen. Want dat ben ik niet gewent uit Rotterdam.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je maandverbandje maar goed zit!met als bonus track, een echte schipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ja wat moet ik dan, plat Fries praten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige.
[..]
Ah, okay.
hehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon olle heette?
ik ookquote:
JONGUH.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
ga ik jou uitlachen omdat je uit rotterdam komt!
Dat is minderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn huis is niet waterdicht!Ik hoorde gedruppel vanuit de slaapkamer, lekt het gewoon langs 1 van mijn kantelramen naar binnen
![]()
Dus morgen maar even de woningbouw bellen... maar wel kut
Nee? Ik zeg alleen dat er weinig mensen zijn zonder accentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan, plat Fries praten?
Dot must dwan joh!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan, plat Fries praten?
Limburg is geniaal. Helemaal als ze plat praten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Komt er ook iemand uit Limburg? Want die versta ik ECHT niet
Aj dat is niet zo mooi!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn huis is niet waterdicht!Ik hoorde gedruppel vanuit de slaapkamer, lekt het gewoon langs 1 van mijn kantelramen naar binnen
![]()
Dus morgen maar even de woningbouw bellen... maar wel kut
Ja, maar nu toch maar slapen en hopen ook geen hoosbuien vannachtquote:
Dat is zo stoerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik spreek prachtig hoog Haarlems
Zei iemand ooit tegen me aan de telefoon
Ik versta geloof ik te veelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Die plekken waren er al, van 2 jaar geleden, toen had het gehoosd toen ik op vakantie was... erg fijn thuiskomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aj dat is niet zo mooi!
Probeer het wel even droog te maken zo goed mogelijk voor lelijke plekken e.d.
Ik hoop het voor je, slaap zequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar nu toch maar slapen en hopen ook geen hoosbuien vannacht
Trusten
nee juist meer, water danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah dan ken ik met jou lulluh want daar kom ik oorsponkuhlek ook uit de buurt vandaahn
Hmmquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die plekken waren er al, van 2 jaar geleden, toen had het gehoosd toen ik op vakantie was... erg fijn thuiskomen
Klopt. Heb jij een accent?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee? Ik zeg alleen dat er weinig mensen zijn zonder accent.
Dost ek mei?quote:
Kan het wel indienen op m'n inboedelverzekering, maar ik ga toch niet schilderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm
Ja ik ken het hier is het ook niet geweldig
omdat het ook een kier kan zijn, of een lek rubberquote:
Ja. Brabantquote:
Neequote:Dost ek mei?
Zo veel optiesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het ook een kier kan zijn, of een lek rubber_!
Voorwaarde 1: Naatje blijft thuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Stoeprand het volgende:
Ik twijfel of ik ook moet komen, want ik wil meedoen met de voorpret.
Ik ben klein, Mirne niet.quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk dat ik redelijk ABN praat, maar er zal vast het en der een accent doorklinken.
Wat ook leuk is is dat ik me altijd aanpas aan mensen dat ik het accent overneem, ik kan van alles wel een beetje
mirrorenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk dat ik redelijk ABN praat, maar er zal vast het en der een accent doorklinken.
Wat ook leuk is is dat ik me altijd aanpas aan mensen dat ik het accent overneem, ik kan van alles wel een beetje
Ach bij mij had de onderbuurman er alleen maar last van, die toevallig ook mijn huurbaas is, en toen moest er maar een nieuwe badkamer komen! Lastigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan het wel indienen op m'n inboedelverzekering, maar ik ga toch niet schilderenIs de studeerkamer maar
Ik neem ook accenten overquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
Dan moet je eens met m'n oma uit Helmond pratenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |