abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82518139
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan had ie haar op een makkelijkere manier om het leven gebracht. Met een mes of een pistool ofzo. En een seriemoordenaar doodt met het plezier om het doden, haalt daar genot uit.
Waarschijnlijk speelde hier dat Joran geld nodig had.
Nee hoor, je hebt ook oa seriemoordenaars die moorden om het geldelijk gewin. Vooral de vrouwelijke seriemoordenaars die met gif werkten zijn daar bekend om. Die hadden dus ordinair geld nodig en hielpen dan iemand om zeep. Geen genotskwestie, maar wel een: ik interesseer me niet in de levens van anderen-kwestie.

De beruchte huisarts Harold Shipman uit Engeland, die naar wordt vermoed wordt honderden oudere mensen heeft vermoord, kwam stomtoevallig iedere keer weer terug in de testamenten, die voor hun dood waren gewijzigd.

Joran lijkt wel in deze categorie te kunnen vallen. Alleen zijn er nog niet voldoende slachtoffers gevonden/gemaakt om hem een seriemoordenaar te kunnen noemen.
pi_82518182
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ik pro Joran ? hoe kom je daar bij ? ik heb alleen gezegd dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel bewezen is .
Ik vind ook dat dit allemaal nogal erg vreemd gaat daar in chili en Peru .
Er komen erg vreemde (tegenstrijdige) berichten naar buiten en ik heb de indruk dat Peru wil laten zien hoe goed ze het daar allemaal aanpakken .
En als je je er dan in verdiept blijkt het tegendeel waar te zijn .
Ik vond je altijd wel erg op de hand van Joran i.t.t. wat ik nu van je lees. Geen probleem, maar gewoon opvallend.

Wat gaat er vreemd in Chili en Peru? Tot nu toe pakken ze het allemaal beter aan dan op Aruba.
pi_82518913
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef watchers het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt ook oa seriemoordenaars die moorden om het geldelijk gewin. Vooral de vrouwelijke seriemoordenaars die met gif werkten zijn daar bekend om. Die hadden dus ordinair geld nodig en hielpen dan iemand om zeep. Geen genotskwestie, maar wel een: ik interesseer me niet in de levens van anderen-kwestie.

De beruchte huisarts Harold Shipman uit Engeland, die naar wordt vermoed wordt honderden oudere mensen heeft vermoord, kwam stomtoevallig iedere keer weer terug in de testamenten, die voor hun dood waren gewijzigd.

Joran lijkt wel in deze categorie te kunnen vallen. Alleen zijn er nog niet voldoende slachtoffers gevonden/gemaakt om hem een seriemoordenaar te kunnen noemen.
Inderdaad. Er zijn nog niet voldoende slachtoffers. En de kans is groot dat er met die vermiste meisjes in Columbia, een heel crimineel land, iets heel anders aan de hand is.
Laten we even wachten tot er meer bekend is.
pi_82519267
tja wat gaat er mis daar .

ik kwam een foto tegen van deze vrouw en die zat in 1994 al 15 jaar vast .
ze is veroordeeld door een faceless tribunal en ze zit daar waarschijnlijk nu nog .
Deze foto heeft een ongekende schoonheid maar wat heeft het voor zin om zo'n oude vrouw Zo lang op te sluiten ?

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:33:30 #155
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82519489
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:37 schreef watchers het volgende:

[..]

Bij een verdwijning waren ze al heel snel bij die hotelkamer aangekomen, gezien het feit dat ze het laatst met van der Sloot was gezien en ze ook nog eens op camerabeelden stonden. Geen willekeurig hotel dus.

Ook met 40 keer schoonmaken wis je allerlei sporen niet uit.

En... http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_conviction_without_a_body

Nee, jij gaat het echt niet redden als moordenaar, hoor
Het gaat er om dat er dan veel meer tijd zou zitten tussen het vinden van het lichaam en dus constateren dat er een dode is, dan wanneer je het lijk op zou ruimen. Ze had ruzie gehad met 'r vader, dus ze had weken weg kunnen zijn onder het mom "weggelopen".

Wil je me nu zeggen dat mijn carrière kansloos is?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82519628
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ie een seriemoordenaar is. Dit is geen goed geplande moord.
Maar dan kan ie alsnog een psychopaat zijn.
Ik sluit me aan bij wat Weltschmerz hierboven zegt, maar met een toevoeging: een "seriemoordenaar" ben je volgens de gangbare theorieën pas nadat je drie moorden hebt gepleegd op een termijn langer dan dertig dagen (er is meestal een "cooling down"-periode tussen de moorden). Dat is bij Joran voorlopig nog niet bewezen. Maar sommige "seriemoordenaars" worden gevat voor ze hun derde moord kunnen plegen, terwijl je wel kan vermoeden dat ze opnieuw zouden toeslaan als ze de gelegenheid hebben. (Al is dat laatste dus speculatie.)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:38:23 #157
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82519867
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef johan555 het volgende:

ze is veroordeeld door een faceless tribunal en ze zit daar waarschijnlijk nu nog .
Deze foto heeft een ongekende schoonheid maar wat heeft het voor zin om zo'n oude vrouw Zo lang op te sluiten ?

[ afbeelding ]
Iemands leeftijd zegt verder niets over iemands daden.

Als men destijds de nazi kopstukken tot levenslang had veroordeeld ipv geëxecuteerd, dan hadden ze tot op zeer hoge leeftijd gewoon vastgezeten. Dat maakt ze dan niet meteen tot oude zielige mannen omdat ze op hoge leeftijd nog vastzitten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82520442
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef johan555 het volgende:

[ afbeelding ]
Wat is het verhaal erachter? Waarom zit ze vast?
pi_82520752
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat is het verhaal erachter? Waarom zit ze vast?
Weet ik niet precies zal het proberen op te zoeken ,ik kwam die foto enkele dagen geleden ergens tegen .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82521372
June 8, 2010 | 2:24 PM ET
BREAKING NEWS: IT WAS HOLLOWAY ATTORNEY JOHN Q. KELLY WHO SET UP THE MAY 10 STINGGreta Van Susteren | Anchor

Following up on the tip I reported her last week that John Q. Kelly was in Aruba twice in May, sources have now confirmed to me that it was John Q. Kelly, the Holloway family attorney who set up the sting operation on May 10.

Here is how it unfolded:

Sources confirm that the plan started in early April. Kelly was engaged in email traffic back and forth with Joran van der Sloot for some time prior to Easter Sunday. Kelly traveled to Aruba on or about Easter, met with van der Sloot and began to set the stage. Kelly was seeking information as to what happened to Natalee Holloway and was seeking that information for his clients, the parents of Natalee Holloway. For reasons unclear, Kelly did not get the information on Easter Sunday but returned to the United States and made contact with the FBI.

Kelly, with the FBI, and with the assistance of Aruban law enforcement, set up the sting operation for May 10. A hotel room in Aruba and a car were both equipped with videotape equipment so that the crime could be caught on tape.

The plan was to tape van der Sloot extorting money from Beth Holloway via her lawyer. Van der Sloot was given $10,000 cash (he counted it twice on tape) which is the extortion count and was wired $15,000 (wire fraud count.) The FBI has all the bank information for the bank transfer. The method of money transfer - cash and wire - was deliberate part of the plan in order to set up these two crimes.

Once the crime was committed on tape - it was - the FBI planned to make arrangements to arrest van der Sloot. The FBI arrest obviously did not happen. Kelly spent several hours being taped with van der Sloot. The FBI has the entire tape. The Aruban authorities do not have the tape.

3 days after Van der Sloot was caught on tape committing the two planned crimes, he boarded a flight from Aruba to Columbia and on to Peru. The Aruban Attorney General told me that the FBI was warned that van der Sloot was leaving the country but that the FBI did not move.

At no time after he left the country, per my sources, was Kelly told by the FBI that the FBI had "lost" van der Sloot. Instead, Kelly was - it apears - mislead by the FBI into thinking an arrest was imminent.

After the murder in Peru, the US Attorney in Alabama unsealed an Amended Criminal Complaint charging van der Sloot with extortion and wire fraud (per the original plan.) What is not known is what was Amended or when the original Criminal Complaint was filed (it was apparently under seal.) Both these pieces of information could be helpful in better understanding what happened.

What is still not fully explained - is why the FBI did not act. It appears the crime was "delivered" to them on May 10 and in the best possible manner: on tape.
pi_82521397
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad. Er zijn nog niet voldoende slachtoffers. En de kans is groot dat er met die vermiste meisjes in Columbia, een heel crimineel land, iets heel anders aan de hand is.
Laten we even wachten tot er meer bekend is.
Zeker, in een land als Columbia lopen er wel meer roofdieren rond. Een paar van de meest beruchte seriemoordenaars zijn zelfs in die contrijen actief (geweest).
pi_82521752
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef johan555 het volgende:
BREAKING NEWS: IT WAS HOLLOWAY ATTORNEY JOHN Q. KELLY WHO SET UP THE MAY 10 STINGGreta Van Susteren | Anchor

verhaal

uitlokking en voor zover ik weet maakt elke advocaat daar gehakt van...

mits waar
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82521756
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef Ladidadida het volgende:
Het gaat er om dat er dan veel meer tijd zou zitten tussen het vinden van het lichaam en dus constateren dat er een dode is, dan wanneer je het lijk op zou ruimen. Ze had ruzie gehad met 'r vader, dus ze had weken weg kunnen zijn onder het mom "weggelopen".
Wellicht... Maar als de naam Joran van der Sloot bekend was geworden, was er waarschijnlijk al vrij snel actie ondernomen om dat spoor na te gaan. Hij was natuurlijk al een bekende van de politie en eerder verdacht. Dat maakte het al een stuk moeilijker voor hem om met wat dan ook weg te komen deze keer.
quote:
Wil je me nu zeggen dat mijn carrière kansloos is?
Nou, misschien eerst nog wat studeren en oefenen?
pi_82521832
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

uitlokking en voor zover ik weet maakt elke advocaat daar gehakt van...

mits waar
Uitlokking is geen probleem in de VS.
pi_82521851
Echt een gemiste kans, die afpersingszaak.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:02:53 #166
163094 Ladidadida
pi_82521857
quote:
Ambassadeur kaart behandeling Van der Sloot aan
Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft zijn onvrede geuit over de manier waarop in Peru wordt omgegaan met de privacy van Joran van der Sloot. Hij heeft daarover gesproken met de Nederlandse ambassadeur in Peru.

De arrestatie van de 22-jarige Van der Sloot was een ware mediagebeurtenis. Zo werd hij op een persconferentie getoond aan de journalisten. Hij moest maar liefst drie keer heen en weer lopen, zodat er foto's en filmbeelden konden worden gemaakt. De journalisten mochten hem zelfs vragen stellen.

Ook worden er aan de lopende band beelden van de verdachte getoond en verklaringen gelekt.

'Beter behandeld'
"Wij gaan in Nederland zorgvuldiger om met het bekendmaken van de identiteit van verdachten", verduidelijkte een woordvoerder van minister Verhagen. "We zouden liever zien dat Van der Sloot beter wordt behandeld in Peru."

De Nederlandse ambassadeur zal de Peruaanse autoriteiten nu vragen om "een meer zorgvuldige behandeling" van de verdachte.
Nu ineens wel? Eerder vandaag ontkende Verhagen dit toch nog?
pi_82522030
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef watchers het volgende:

[..]

Uitlokking is geen probleem in de VS.
Ik haal NL en de VS door elkaar
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:05:02 #168
163094 Ladidadida
pi_82522053
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef watchers het volgende:

[..]

Wellicht... Maar als de naam Joran van der Sloot bekend was geworden, was er waarschijnlijk al vrij snel actie ondernomen om dat spoor na te gaan. Hij was natuurlijk al een bekende van de politie en eerder verdacht. Dat maakte het al een stuk moeilijker voor hem om met wat dan ook weg te komen deze keer.
[..]

Nou, misschien eerst nog wat studeren en oefenen?
De vraag is natuurlijk of die naam dan zo snel zou zijn opgedoken, als hij zich normaal had gedragen en niet zou zijn gevlucht maar in alle rust dat lijk had weggewerkt.

Ik zal binnenkort eens een oefening opzetten
pi_82523096
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef aychelle het volgende:
hij legde trouwens een gedwongen verklaring af onder druk van de polizie

http://www.depers.nl/binn(...)ekentenis-Joran.html
Jij snapt de definitie niet van het woord 'mogelijk'?

Trouwens het wordt ook nog eens gequote. Zeker niet bevestigd dus.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:18:09 #170
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82523153
Snollebolt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:19:28 #171
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_82523259
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef johan555 het volgende:
Wat een raar verhaal. Ik weet dat ze in de US niet zo moeilijk doen over uitlokking, maar toch... Het klinkt alsof die advocaat Joran zelf geld geboden heeft. Er was al een heel plan. Als dat zo is, is het toch geen afpersing, zou je zeggen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_82523444
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef Jane het volgende:

[..]

Wat een raar verhaal. Ik weet dat ze in de US niet zo moeilijk doen over uitlokking, maar toch... Het klinkt alsof die advocaat Joran zelf geld geboden heeft. Er was al een heel plan. Als dat zo is, is het toch geen afpersing, zou je zeggen.
Meer een gevalletje van uitpersen........
pi_82523983
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:22 schreef danilel het volgende:

[..]

Meer een gevalletje van uitpersen........
whehehe, die advocaat wou vast een percentage
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 22:33:27 #174
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_82524187

Als dat idd het meisje is dan valt het bloedbad best wel mee.
pi_82524707
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

whehehe, die advocaat wou vast een percentage
PERScentage
pi_82524937
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is al tig keer gemeld, dat is van een reconstructie.
pi_82524972
quote:
[ afbeelding ]

Is een foto van een reconstructie die al eerder gemaakt is.

Edit; He Felixa
pi_82524980
Hier het filmpje van CNN met de tekening van het lichaam met de verwondingen, beschrijving van de verwondingen, tekening van de hotelkamer etc.

http://edition.cnn.com/vi(...)der.sloot.camera.cnn
pi_82525048
quote:
[ afbeelding ]

Ze had toch iets heel anders aan?
pi_82525102
Ow
pi_82525275
De grootste kenau van CNN, Nancy Grace, ugghhhh
pi_82525345
quote:
[ afbeelding ]

Ja en er waren vage omschrijvingen van groene plekken bij haar voeten. (Dit zijn dan toch oude blauwe plekken?)

Ik zit het hele gebeuren echt met verbazing te lezen. En dan nog die datum terwijl het gepresenteerde verhaal wel op doodslag en geldroof lijkt. Bizar.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:52:49 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82525555
peru21.pe bericht dat er weer gezocht wordt naar holloway. Bullshit?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_82525563
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dat is al tig keer gemeld, dat is van een reconstructie.
Okay, dit wist ik ook niet.
Nou, dan zijn de reconstructies van bijv. Opsporing Verzocht wel meer nauwkeurig.
pi_82525994
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Qwea het volgende:
peru21.pe bericht dat er weer gezocht wordt naar holloway. Bullshit?
ik denk dat er gedoeld wordt op een bericht wat eerder dit jaar al op fok stond waarin duikers een skelet dachten gevonden te hebben.
pi_82526704
twitter:

MIsschien moet Carglass vestiging openen in Peru....denk dat Joran zijn sterretje flink gerepareerd moet gaan worden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:14:37 #189
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82527047
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef johan555 het volgende:
twitter:

MIsschien moet Carglass vestiging openen in Peru....denk dat Joran zijn sterretje flink gerepareerd moet gaan worden.
Daar had Remqo al lang een paint van gemaakt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:15:37 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_82527104
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef johan555 het volgende:
twitter:

Die grap was in deeltje zoveel inc cartoon al gemaakt...

Edit: Zie bericht boven mij.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 23:16:12 #191
236264 crew  capricia
pi_82527143
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die grap was in deeltje zoveel inc cartoon al gemaakt...
Daarbij houd ik niet van dat soort humor. Maar ieder de zijne, natuurlijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82527172
Hij schijnt ook een paar wijven in Colombia omgelegd te hebben!!1
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 23:17:13 #193
236264 crew  capricia
pi_82527198
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Hij schijnt ook een paar wijven in Colombia omgelegd te hebben!!1
Bron?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82527246
Shownieuws.
pi_82527377
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daar had Remqo al lang een paint van gemaakt
dankje wist ik niet ,mooi gemaakt !
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 23:21:22 #196
236264 crew  capricia
pi_82527419
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Shownieuws.
Thanx! Dan weet ik hoe ik het in moet schatten...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:24:06 #198
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:25:32 #199
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82527649
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het is mijn humor ook niet.
De mijne ook niet, en vooral niet als het honderd keer per dag herhaald wordt
Leef en Laten Leven
pi_82527658
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk of die naam dan zo snel zou zijn opgedoken, als hij zich normaal had gedragen en niet zou zijn gevlucht maar in alle rust dat lijk had weggewerkt.

Ik zal binnenkort eens een oefening opzetten
Hou ons op de hoogte
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:25:45 #201
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82527661
quote:
Dat was hier al lang bekend..

Edit: Iemand al iets gehoord of ze al begonnen zijn met de reconstructies?
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 23:27:36 #202
236264 crew  capricia
pi_82527776
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

De mijne ook niet, en vooral niet als het honderd keer per dag herhaald wordt
Ook dat.
En als Joran het gedaan heeft, verdient hij gewoon gevangenisstraf. Niet allerlei lijfstraffen er nog eens bij.
Ik weet dat er veel mensen anders over denken en hopen dat hij minimaal 10 keer per dag verkracht wordt. Maar persoonlijk houd ik daar niet van.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:29:07 #203
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_82527843
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef capricia het volgende:
En als Joran het gedaan heeft, verdient hij gewoon gevangenisstraf. Niet allerlei lijfstraffen er nog eens bij.
Ik weet dat er veel mensen anders over denken en hopen dat hij minimaal 10 keer per dag verkracht wordt. Maar persoonlijk houd ik daar niet van.
Dat dus.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_82528005
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Dat was hier al lang bekend..

Dat zal wel weer breed uitgemeten worden in de pers, zodra dat gaat gebeuren
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:32:30 #205
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82528047
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Ook dat.
Ik persoonlijk vind dat gedoe erom heen nogal sensatiegericht, ook al weet ik dat het schijnt voor te komen.
Maar er wordt ook veel ingevuld, zus en zo zal het gaan, blablabla...dat weet nog niemand, want niemand kan in de toekomst kijken.
Ik ben wel heel blij dat deze jongeman van de straat is, mijn inziens had dat al veel eerder moeten gebeuren, maar ja.
Leef en Laten Leven
pi_82528162
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:29 schreef Masanga het volgende:

[..]

Dat dus.
Het is niet dat Capricia de menselijkheid uitgevonden heeft.
Een normaal mens wil geen achterlijke en barbaarse straffen, dit is al heel veel langsgekomen.

Ik heb de post van SeLang gelezen en zo wens je het niemand toe. Het is ver van de beschaving wil je zo'n straf iemand toewensen.
pi_82528198
quote:

[..]

Zo te zien wel

dinsdag 8 juni 2010 @ 23:44:19 #208
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_82528708
Is er trouwens nog iets bekend geworden over waarom zij uberhaupt met Joran mee ging naar die hotelkamer?

Ik vind het verhaal van Joran niet erg aannemelijk. Als je zo goed van vertrouwen bent om met een onbekende mee te gaan naar zijn hotelkamer ga je dan nog de volgende ochtend informatie over diegene opzoeken in Google? Andersom lijkt me logischer.
pi_82528832
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:44 schreef _Boo_ het volgende:
Is er trouwens nog iets bekend geworden over waarom zij uberhaupt met Joran mee ging naar die hotelkamer?

Ik vind het verhaal van Joran niet erg aannemelijk. Als je zo goed van vertrouwen bent om met een onbekende mee te gaan naar zijn hotelkamer ga je dan nog de volgende ochtend informatie over diegene opzoeken in Google? Andersom lijkt me logischer.
Ze hebben zn laptop in beslag genomen, dus lijkt me dat eea wel te traceren valt (IE geschiedenis, IP adres, dat soort dingen).
pi_82528952
quote:

Als zijn laptop aan stond, vind ik het helemaal niet ongeloofwaardig. De mens is erg nieuwsgierig. En dan hangt het af van wat die persoon vervolgens op de laptop tegenkomt of iemand nog nieuwsgieriger wordt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82529035
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Drumpie het volgende:
Hier alle interessante punten op een rijtje sinds 2005 tot nu.
[..]

Bron: http://nos.nl/artikel/135(...)t-in-het-nieuws.html
Zo, dat is een mooi lijstje. Pas 22 jaar en al 2 moorden op zijn bordje. De andere akkefietjes beschouwen we maar even als hobbyisme
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:50:56 #213
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82529086
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Als zijn laptop aan stond, vind ik het helemaal niet ongeloofwaardig. De mens is erg nieuwsgierig. En dan hangt het af van wat die persoon vervolgens op de laptop tegenkomt of iemand nog nieuwsgieriger wordt.
Hij ging naar buiten met een rugzak op zijn rug en een weekendtas in zijn hand. Maar dan zal hij zijn laptop op die kamer laten staan.
Volgens mij klopt hier iets niet.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:51:19 #214
117098 Hathor
Effe niet
pi_82529108
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Een normaal mens wil geen achterlijke en barbaarse straffen, dit is al heel veel langsgekomen.

Ik heb de post van SeLang gelezen en zo wens je het niemand toe. Het is ver van de beschaving wil je zo'n straf iemand toewensen.
Een normaal mens wil ook dat zijn dochter in goede gezondheid opgroeit, en niet ten prooi valt aan tyfuslijers zoals J vd S. Beschaving of niet, die bloedhond moet aan de hoogste boom worden opgehangen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 23:52:08 #215
236264 crew  capricia
pi_82529146
quote:

Ik heb geen bron, maar naar wat ik begrepen heb, zou ze er sws een paar dagen zijn (bij Joran). En zouden ze daarna bij die 'kennis' (die de aangifte gedaan heeft van vermissing) een afspraak hebben. Of zo...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:59:32 #216
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_82529503
Joran wordt met geen vinger aangeraakt door die kleine mannen aldaar. Naar alle waarschijnlijkheid zal Joran degene zijn die de hoogste baas verkracht.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_82529571
quote:
[..]
Ik hoorde op rtl4 nieuws dat dat uitgesteld is vanwege teveel Pers bij het hotel.
pi_82529605
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een normaal mens wil ook dat zijn dochter in goede gezondheid opgroeit, en niet ten prooi valt aan tyfuslijers zoals J vd S. Beschaving of niet, die bloedhond moet aan de hoogste boom worden opgehangen.
Tuurlijk kun je primair reageren, sjeezus, waarschijnlijk zou ik er ook geen moeite mee hebben wanneer het om mijn dochter zou gaan. Hoewel ik het helemaal niet kan weten hoe ik daadwerkelijk zou reageren. Dat weet ik gewoon niet. Het is sowieso geen gezonde jongen die Joran, dit is in ieder geval echt iets dat vaststaat als een huis.

Maar zulke barbaarse omstandigheden, gun ik in principe helemaal niemand en ook die flippo van een Joran niet. Ik vind het onmenselijk.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 00:06:45 #220
236264 crew  capricia
pi_82529861
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijkt hebt, weet je dat..
Maar ik lees soms zoveel haatdragende posts...daar word ik misselijk van.

Ter aanvulling: Ik vraag me af hoe er gereageerd zou worden als Peru de doodstraf nog zou kennen.
En bijzonder opmerkelijk dat ze het daar afgeschaft hebben, maar in de VS kennelijk niet (maar dat geheel terzijde.. )
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82529869
Omg hou eens op met die verkrachtingsonzin!
Lees eerst eens rapporten over hoe het werkelijk aan toe gaat in die gevangenissen.
Als je geld hebt, heb je priviléges, en dan kun je ook ook gewoon hoertjes krijgen daar. Er lopen daar tevens ook drag queen achtige types rond die homosexuele relaties hebben met andere medegevangenen. De gangsters daar hebben heus wel geld om een keer bij een prostituee aan hun trekken te komen ipv zielig een man aan te randen. Ja de wat armere straathond types die daar rondlopen daar die zullen dat vast wel met elkaar doen, maargoed die moeten ook op het beton slapen omdat ze geen matras kunnen betalen. Die gasten zullen joran echt niet aan kunnen raken op die manier. Die zullen eerder bij hem bedelen om geld en een enkeling zal hem wel bedreigen oid, maar daar zal ie snel genoeg doorheen zien als hij de machtsstructuur daar een beetje leert doorgronden.
pi_82529885
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb geen bron, maar naar wat ik begrepen heb, zou ze er sws een paar dagen zijn (bij Joran). En zouden ze daarna bij die 'kennis' (die de aangifte gedaan heeft van vermissing) een afspraak hebben. Of zo...
O, ik dacht dat er iets was met een 'zakelijke afspraak'. Geld? Joran had gokschulden, en aangezien ze rechtstreeks uit het casino kwamen, ligt het voor de hand (als je de afloop kent) dat er op die hotelkamer een ruzie is ontstaan over geld. Dat vind ik nog steeds de meest aannemelijke theorie; dat laptop-verhaal is een beetje ver gezocht. Het kán, maar dan heeft Stephany niet gedaan wat de meeste vrouwen in die situatie zouden doen, namelijk: 1) ervandoor gaan (wat misschien niet kom omdat hij alweer in de deuropening stond), en 2) doen alsof je neus bloedt en belangstelling en/of begrip veinzen. Ze is vast niet gaan gillen toen ze die informatie ontdekte.

Sowieso: Joran heeft ontelbare hits op google, hij is eraan gewend dat mensen ontdekken wie hij is en wat hij op zijn kerfstok heeft. Daar zal hij echt niet finaal van zijn doorgeslagen. Het moet dus om een persoonlijk document zijn gegaan, iets dagboekachtigs. Maar zoiets zet je niet op je laptop als je nog verdachte bent in een moordzaak, en je bovendien op doorreis bent en je voortdurend langs douanes komt. Bovendien zou die tekst dan in het Nederlands zijn geschreven.
pi_82529928
Als niemand anders dan Joran en het slachtoffer op de hotelkamer was, dan kun je nooit achterhalen wat er precies is gebeurd. Joran kan dus lullen wat ie wil over wat er in de hotelkamer is gebeurd, niemand anders was erbij en hij heeft niets te verliezen.

Zelf heb ik het vermoeden dat het in werkelijkheid gewoon om een ordinaire roofmoord gaat, en dat het verhaal van die laptop gewoon bullshit is. Maarja, dat is alleen een vermoeden.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 00:10:56 #224
236264 crew  capricia
pi_82530078
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef SSeth het volgende:
Als niemand anders dan Joran en het slachtoffer op de hotelkamer was, dan kun je nooit achterhalen wat er precies is gebeurd. Joran kan dus lullen wat ie wil over wat er in de hotelkamer is gebeurd, niemand anders was erbij en hij heeft niets te verliezen.

Zelf heb ik het vermoeden dat het in werkelijkheid gewoon om een ordinaire roofmoord gaat, en dat het verhaal van die laptop gewoon bullshit is. Maarja, dat is alleen een vermoeden.
Oh.
Ik ben best wel een tijdje bezig geweest met poker. En volgens mij verdiende Joran daar gewoon zijn geld mee. Hij was niet een bijzonder goede speler, maar wel iemand die een paar duizend dollar pakt op een tournooi, waarbij hij het entree-geld ook via poker bij elkaar speelde.
Zo staat hij toch ook bekend in de poker wereld?
BTW: Ik zelf speelde alleen maar quitte..
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:10:58 #225
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82530083
'Mogelijk valse bekentenis Joran' AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft mogelijk onder zware druk een valse bekentenis afgelegd over de moord op Stephany Flores. Dat zegt zijn Nederlandse advocaat, Bert de Rooij.

Joran van der Sloot wordt getoond aan de Peruaanse en internationale pers, tot grote ergernis van de Nederlandse ambassade in Peru. Van der Sloot moest in gevangeniskleding drie keer heen en weer lopen, terwijl er foto's en video's werden gemaakt.
Volgens De Rooij heeft Joran kort voor zijn bekentenis in een telefoongesprek met zijn moeder aangegeven dat hij bang was voor de verhoormethoden van de Peruaanse politie, zegt hij tegen RTL Nieuws. De huilende Joran zou die methoden hebben aangeduid als 'barbaars.'

De Rooij vertegenwoordigt Van der Sloot in deze zaak niet, maar hij adviseert hem wel.

OMG hij begint weer helemaal overnieuw. Wel niet wel niet
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')