Dat is al tig keer gemeld, dat is van een reconstructie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat idd het meisje is dan valt het bloedbad best wel mee.
Is een foto van een reconstructie die al eerder gemaakt is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had toch iets heel anders aan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en er waren vage omschrijvingen van groene plekken bij haar voeten. (Dit zijn dan toch oude blauwe plekken?)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:33 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, dit wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat is al tig keer gemeld, dat is van een reconstructie.
ik denk dat er gedoeld wordt op een bericht wat eerder dit jaar al op fok stond waarin duikers een skelet dachten gevonden te hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:52 schreef Qwea het volgende:
peru21.pe bericht dat er weer gezocht wordt naar holloway. Bullshit?
Daar had Remqo al lang een paint van gemaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef johan555 het volgende:
twitter:
MIsschien moet Carglass vestiging openen in Peru....denk dat Joran zijn sterretje flink gerepareerd moet gaan worden.
Die grap was in deeltje zoveel inc cartoon al gemaakt...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef johan555 het volgende:
twitter:
MIsschien moet Carglass vestiging openen in Peru....denk dat Joran zijn sterretje flink gerepareerd moet gaan worden.
Daarbij houd ik niet van dat soort humor. Maar ieder de zijne, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die grap was in deeltje zoveel inc cartoon al gemaakt...
Bron?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Hij schijnt ook een paar wijven in Colombia omgelegd te hebben!!1
dankje wist ik niet ,mooi gemaakt !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar had Remqo al lang een paint van gemaakt
Thanx! Dan weet ik hoe ik het in moet schatten...quote:
Het is mijn humor ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarbij houd ik niet van dat soort humor. Maar ieder de zijne, natuurlijk.
De mijne ook niet, en vooral niet als het honderd keer per dag herhaald wordtquote:
Hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of die naam dan zo snel zou zijn opgedoken, als hij zich normaal had gedragen en niet zou zijn gevlucht maar in alle rust dat lijk had weggewerkt.
Ik zal binnenkort eens een oefening opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |