inhoudelijk discussiëren houdt meestal in dat je jou langdurige kritiek tirades af en toe eens af weet te wisselen met een eigen idee of suggestie..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:05 schreef Amos_ het volgende:
De olieramp en het lek van BP - deel 5 Een grote catastrophe
Topic is echt aan het ontsporen omdat meneer curator niet weet wat inhoudelijk discussieren inhoudt. En dat is jammer, een gemiste kans.
Als een ander niet discussieert zoals jij is dat jammer voor je. Voortaan houd je je denigrerende toon jegens andere users maar voor je. Dat men elkaars mening of visie niet deelt, prima. Dat je elkaars visie wil bekritiseren is prima maar de laatste tijd valt ons op dat er met name één is die het op zodanige denigrerende toon doet dat het bijzonder irritant wordt. Blijf dan maar weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
inhoudelijk discussiëren houdt meestal in dat je jou langdurige kritiek tirades af en toe eens af te wisselt met een eigen idee of suggestie..
Anders wordt het een eentonige ondervraging alsof ik bij oom agent op bezoek ben en wordt verhoord wegens een of ander ernstig delict waarvan ik plots de hoofdverdachte van ben geworden..
Just a thought
daar durf ik niet op te reageren , sorry hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als een ander niet discussieert zoals jij is dat jammer voor je. Voortaan houd je je denigrerende toon jegens andere users maar voor je. Dat men elkaars mening of visie niet deelt, prima. Dat je elkaars visie wil bekritiseren is prima maar de laatste tijd valt ons op dat er met name één is die het op zodanige denigrerende toon doet dat het bijzonder irritant wordt. Blijf dan maar weg.
En ja, uiteindelijk krijg je aktie = reactie. Laat elkaar in waarde, een bepaald ondertoontje hoeft niet...dus stop daar mee.
Just a thought![]()
Dat laatste geldt overigens voor een ieder
Inderdaad, bedankt voor het opruimen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef GrotePierFR het volgende:
Goed dat jullie de troll-posts hebben verwijderd in het Israël #25-opnieuw discussie. topic
Dat mag toch ook wel gezegd worden.
Ik vond hem wel grappigquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
Blijven lemmingen gewoon open? Gistermiddag gemeld maar hij staat er nog:
Voor een trein springen is slecht voor de gezondheid
Geen dank hoor, ook dank aan degene die het meldenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef moussie het volgende:
[..]
Inderdaad, bedankt voor het opruimen.
Ik doe over het algemeen mijn best om zulke domme persoonlijke aanvallen te negeren, maar sommigen blijken te denken dat je door niet te antwoorden hun gelijk bevestigd, en komen er later nog op terug ook
Zie dat hij inmiddels naar ONZ is, maar gistermiddag je melding niet gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Disana het volgende:
Blijven lemmingen gewoon open? Gistermiddag gemeld maar hij staat er nog:
Voor een trein springen is slecht voor de gezondheid
Ja was heel raar, eerst was ie dubbel met dat comazuipen, toen was de TT ineens veranderd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Frutsel het volgende:
Zie dat hij inmiddels naar ONZ is, maar gistermiddag je melding niet gezien![]()
Zou toch haast zeker weten dat er bij jou stond: "is al opgelost"...![]()
Maar ik zie het, tis later aangepast... dat heb ik niet meer gezien. Zie dat Paddy het inmiddels heeft aangepakt.
TT heb ik niet veranderd hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja was heel raar, eerst was ie dubbel met dat comazuipen, toen was de TT ineens veranderd.
Goedemorgen
ja dat zei je al in dat topicquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
Ik vind het maar sneu dat een mod het enige tegengeluid in een moslim-bashtopic afdoet als gezeur. De TT moest worden veranderd, de ene bash en persoonlijke aanval na de andere moest worden gewist, maar de enige die bij de les blijft wordt gepakt op een woordje en haar argumenten als gezeur afgedaan door een mod.
Asscher dreigt moskee met ontruiming
Wat ik wil is dat er gewoon een beetje wordt gekeken naar de algemene teneur en niet selectief op het letterlijk enige tegengeluid wordt gesprongen. Een tegengeluid moet kunnen en bevordert als het normaal gaat de discussiequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zei je al in dat topic
en in de topic report
moet ik mezelf hiervoor noten ofzo .,. wat wil je?
maar ik mag geen tegengeluid geven tegen jouw tegengeluid?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik wil is dat er gewoon een beetje wordt gekeken naar de algemene teneur en niet selectief op het letterlijk enige tegengeluid wordt gesprongen. Een tegengeluid moet kunnen en bevordert als het normaal gaat de discussie
ik heb wel meer gezegd over dat enige tegengeluid maar als je door blijft gaan over hetzelfde zonder iets nieuws te zeggen dan noem ik dat gezeur jaquote:Oh, en ik verwacht eigenlijk ook niet dat een mod dat enige tegengeluid afdoet als gezeur.
hoe?quote:Dat is koren op de molen voor alle moslimbashers lijkt me.
Dan ben je niet erg duidelijk sp3c.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef sp3c het volgende:
nee dat noem ik geen gezeur, het zeuren over aannames vind ik gezeur als je zelf ook met aannames zit te schermen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |