abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 14:16:38 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82441223

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN

[ Bericht 1% gewijzigd door RitseB op 07-06-2010 19:16:52 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_82441260
vroegah kon je een tvp plaatsen maar nu niet meer want daar hebben we een knopje voor gekregen

OP
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_82441275
Ik heb ook op Volg topic geklikt
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_82441307
Ik had meegedaan aan deze prijsvraag: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43523919

Kreeg ik net dit volgende mailtje:
quote:
Hey Edwin,

Mooi verhaal. Zou je, je adresgegevens nog kunnen nasturen? Dit i.v.m. het versturen van het album.

Groetjes,

Roy
Je krijgt een album thuisgestuurd als je op de luistersessie mag komen, dus blijkbaar ben ik uitgenodigd.

Nu nog wachten op het verlossende woord..
  maandag 7 juni 2010 @ 14:18:43 #5
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82441323
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:17 schreef Frankii het volgende:
Dat doe ik verdomme elke keer als ik een nieuwe reply wil posten Dat knopje had op een andere plek moeten zitten...
pi_82441361
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat doe ik verdomme elke keer als ik een nieuwe reply wil posten Dat knopje had op een andere plek moeten zitten...
Kijk dan in FB, het zat eerst naast de invoeren button Dus dit is al beter

Mijn heerlijke koffie vergeten en is nu oud
  maandag 7 juni 2010 @ 14:20:17 #7
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82441400
Jammer Edje van je mooie OP, hij heeft het veel topics goed volgehouden!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_82441443
Ook ik ben een volger
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:22:46 #9
258885 Solique
I Kill You !
pi_82441534
Stelletje achtervolgers.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 7 juni 2010 @ 14:24:06 #10
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82441597
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:17 schreef Frankii het volgende:
Ik niet
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 7 juni 2010 @ 14:24:24 #11
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82441617
Ik zit nog op die ouwe layout
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:26:19 #12
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82441712
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef AQuila360 het volgende:
Oldbie
  maandag 7 juni 2010 @ 14:26:22 #13
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82441714
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef AQuila360 het volgende:

Ik op de nieuwe (in test), erg mooi en handige nieuwe functies
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:29:02 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82441873
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oldbie
  maandag 7 juni 2010 @ 14:29:07 #15
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82441879
Nou FIFA tegen EDWINUSS was echt een succes

Maar je hebt zeker iets aan de instellingen veranderd?
Want ik kom de bal niet normaal pasen
pi_82441917
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
Nou FIFA tegen EDWINUSS was echt een succes

Maar je hebt zeker iets aan de instellingen veranderd?
Want ik kom de bal niet normaal pasen
Nee hoor. Gewoon 6 minuten en speed op normal.

Sorry.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:30:09 #17
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82441928
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik op de nieuwe (in test), erg mooi en handige nieuwe functies
Ik zit denk nog op de aller oudste
  maandag 7 juni 2010 @ 14:31:28 #18
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82441986
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon 6 minuten en speed op normal.

Sorry.

WTF dan zal ik zelf wel iets verkeerd in hebben gesteld..
ook iedere keer als ik op goal schoot dan was het behoorlijk mis

of mischien was ik gewoon tering slecht vandaag
pi_82441992
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie BBQ-ers trouwens ook een boel muggenbulten? Mij hebben ze op de meest idiote plekken gestoken
Yup. Maar ach, dat heb je in de natuur.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82442043
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:31 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

WTF dan zal ik zelf wel iets verkeerd in hebben gesteld..
ook iedere keer als ik op goal schoot dan was het behoorlijk mis

of mischien was ik gewoon tering slecht vandaag
Dat denk ik, want vorige keer ownde je wel.

Nu had jij ook heel veel balbezit trouwens, alleen je deed er niet zoveel mee. Je had ook wel heel wat pech hoor.
pi_82442047
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Jammer Edje van je mooie OP, hij heeft het veel topics goed volgehouden!
Ik sta er niet eens in Zelfs niet in het schaakbord. En ik heb niet eens zussen, dus dat gaat ook nooit gebeuren
  maandag 7 juni 2010 @ 14:33:50 #22
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82442121
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:32 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nu had jij ook heel veel balbezit trouwens, alleen je deed er niet zoveel mee. Je had ook wel heel wat pech hoor.

Hey Twitter vriend
  maandag 7 juni 2010 @ 14:34:37 #23
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82442168
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:32 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja jij had vooral veel counters,
en met die ene van z.afrika wist niet wat ik er tegen moest doen..

En de controller viel ook 2 keer uit maar toen had jij toch al balbezit dus maakt weinig uit
pi_82442201
Baggerlayout.
pi_82442227
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef Flodder450 het volgende:
halllo

tvp,just in case
Wie is Kees? Er zijn tvp-knopjes, gebruik ze dan ook Eerst wil men geen bookmarks gebruiken, want die kwamen niet in je MyAT, nu is er een knopje om een topic in je MyAt te duwen, is men te eigenwijs om het te gebruiken
pi_82442362
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wie is Kees? Er zijn tvp-knopjes, gebruik ze dan ook Eerst wil men geen bookmarks gebruiken, want die kwamen niet in je MyAT, nu is er een knopje om een topic in je MyAt te duwen, is men te eigenwijs om het te gebruiken
Het is iets met volgen en laten weten dat je het volgt

Er was toch ooit wel een OP tekst gemaakt voor jou een paar topics terug?
pi_82442403
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja jij had vooral veel counters,
en met die ene van z.afrika wist niet wat ik er tegen moest doen..

En de controller viel ook 2 keer uit maar toen had jij toch al balbezit dus maakt weinig uit
pi_82442435
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Het is iets met volgen en laten weten dat je het volgt

Er was toch ooit wel een OP tekst gemaakt voor jou een paar topics terug?
We weten denk ik wel wie dit volgt Plaats dan een zooi jetsers als je een t wil vinden. Of een man, voor de liefhebbers Maar die drie letters zijn zo afgezaagd

Geen idee, ik zie het niet
pi_82442442
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Pheno: De Japanse slowchatter. Deze beste man is een halve Otaku, komt eens per drie weken in het Land der Rijzende Zon en haalt daar games games games en nog eens games

Hij is niet zo sterk, I know....
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:39:30 #30
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82442449
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef Flodder450 het volgende:
halllo

tvp,just in case
Je hebt zeker niet meegekregen dat reacties met: TVP e.d. vanaf nu worden verwijdert?
(Er is een 'Volg Topic' knop ingebouwd )
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:43:44 #31
258885 Solique
I Kill You !
pi_82442658
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:39 schreef Sigmund666 het volgende:

Je hebt zeker niet meegekregen dat reacties met: TVP e.d. vanaf nu worden verwijdert?
(Er is een 'Volg Topic' knop ingebouwd )
Die knop werkt niet op IE 6.0 en alles dichtgebouwd.
pi_82442662
Pheno: De Japanse slowchatter. Deze beste man is een halve Otaku, komt eens per drie weken in het Land der Rijzende Zon en haalt daar games games games en nog eens games. Laat zijn vrouw ergens achter om met ons te kunnen BBQ-en.

Zo dan?
pi_82442730
Ik vind het allemaal prima joh.
pi_82442790
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Die knop werkt niet op IE 6.0 en alles dichtgebouwd.
IE 6.0. Damn. Is die nog voor Windows 3.11 uitgekomen of zo? Neem die stap, kom in de 21ste eeuw, upgrade eens.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:46:25 #35
187674 Sigmund666
pi_82442809
Tyfus. Kom ik er net achter dat mijn Gold is verlopen op Xbox, terwijl ik nog rond de 3 weken op mijn salaris moet wachten en ik nu dus totaal blut ben
  maandag 7 juni 2010 @ 14:46:45 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82442826
  maandag 7 juni 2010 @ 14:47:12 #37
258885 Solique
I Kill You !
pi_82442854
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:46 schreef Pheno het volgende:

IE 6.0. Damn. Is die nog voor Windows 3.11 uitgekomen of zo? Neem die stap, kom in de 21ste eeuw, upgrade eens.
Zit op werk, elke versie erboven wordt als security issue gezien.
pi_82442879
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat moet die knop eigenlijk doen als je er op drukt. Plaatjes in het topic dumpen!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:47:44 #39
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82442886
okey ok

topic is noe gevolgd

terugvindtpost is nog al;tijd handiger
  maandag 7 juni 2010 @ 14:48:00 #40
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82442904
quote:
[ afbeelding ]

Zijn die ouder dan 18 Benno?
pi_82442911
Goddomme Ross, dat is een mooie TVP. De nieuwe TVP is overigens melden dat je op 'Volg topic' hebt geklikt
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_82442972
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:47 schreef Solique het volgende:

[..]

Say what?!!! Welke zak hooi heeft bedacht dat een niet meer ondersteunde browser veiliger is dan een waar wel updates voor komen om security-issues dicht te timmeren

Ik zou zeggen, permban die gast!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:49:13 #43
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82442980
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Nebo het volgende:
Goddomme Ross, dat is een mooie TVP. De nieuwe TVP is overigens melden dat je op 'Volg topic' hebt geklikt

Nein
  maandag 7 juni 2010 @ 14:49:44 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82443017
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zijn die ouder dan 18 Benno?
Toen die foto genomen werd niet, maar ondertussen vast wel
pi_82443103
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Toen die foto genomen werd niet, maar ondertussen vast wel
Ik dacht dat jij niet naar meisjes met de leeftijd van het zusje van Ritse keek?
pi_82443251
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:47 schreef Solique het volgende:

[..]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82443254

Jongens, ik emigreer naar Zweden
  maandag 7 juni 2010 @ 14:55:08 #48
258885 Solique
I Kill You !
pi_82443342
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:

Say what?!!! Welke zak hooi heeft bedacht dat een niet meer ondersteunde browser veiliger is dan een waar wel updates voor komen om security-issues dicht te timmeren

Ik zou zeggen, permban die gast!
Ach, tja daar heb ik niets over te zeggen. Doe op het moment ook weinig IT gerelateerd werk meer, dus is het ook niet mijn pakkie aan meer.
pi_82443378
pi_82443547
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]

Jongens, ik emigreer naar Zweden
Ik ga met je mee
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:00:29 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82443598
OP verbeterd en Pheno toegevoegd. Sorry Solique jou ken ik nog niet lang genoeg om een leuk stukkie te typen
pi_82443605
Kan iemand de op tekst van Pheno in Wiki plakken, ik ben te lui om een account aan te maken
pi_82443664
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
OP verbeterd en Pheno toegevoegd. Sorry Solique jou ken ik nog niet lang genoeg om een leuk stukkie te typen
Pas ook die van Vlodder eens aan dan
  maandag 7 juni 2010 @ 15:02:41 #54
258885 Solique
I Kill You !
pi_82443694
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Sorry Solique jou ken ik nog niet lang genoeg om een leuk stukkie te typen
Dat probleem heb ik bij andere sites ook, dus geen probleem.

Wel een enorme berg NSFW hierzo, zie soms alleen maar x staan.
Maar meestal merk ik het al aan de laadtijden.
pi_82443695
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef GameBabe het volgende:
Kan iemand de op tekst van Pheno in Wiki plakken, ik ben te lui om een account aan te maken
Moet je daar tegenwoordig een account voor hebben? Damn, ik ben er duidelijk lang niet meer geweest
pi_82443740
Zo, eens kijken wat Super Street Fighter IV is, gekocht, maar nog niet gespeeld. It's Ultra time
  maandag 7 juni 2010 @ 15:05:20 #57
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82443827
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

Done
  maandag 7 juni 2010 @ 15:06:01 #58
187674 Sigmund666
pi_82443851
Ik ga straks ook maar eens een Wiki-account aanmelden
(Ik vind mijn tekst niet echt mooi en volledig waar namelijk)
  maandag 7 juni 2010 @ 15:06:52 #59
270524 Flodder450
pi_82443897
pc dit keer niet opgeblazen
  maandag 7 juni 2010 @ 15:08:34 #60
270524 Flodder450
pi_82443983
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

mijn stukje staat er niet in?
pi_82444001
Kipgezicht, de vrees voor alle kleine zusjes
pi_82444045
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:08 schreef Nebo het volgende:
''Weet je nog? Die ene met die kip op zn gezicht''

pi_82444163
quote:
[ afbeelding ]
ik kies voor T
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_82444183
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:09 schreef Frankii het volgende:

[..]

''Weet je nog? Die ene met die kip op zn gezicht''

"Owja die ene met die bril?"
pi_82444203
Hoi, ik ben er weer
pi_82444258
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ga straks ook maar eens een Wiki-account aanmelden
(Ik vind mijn tekst niet echt mooi en volledig waar namelijk)
Je mag alles aanpassen behalve je eigen tekst (vind ik...)
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:12 schreef CraniuM het volgende:
Hoi, ik ben er weer
Hoe is het ermee? En hoe is het met je vriendinnetje?
  maandag 7 juni 2010 @ 15:14:37 #67
270524 Flodder450
pi_82444301
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:12 schreef CraniuM het volgende:
Hoi, ik ben er weer
pi_82444302
Wel goed.

en waarom ben ik eigelijk De eeuwige slowchatter?
pi_82444314
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Heb jij mij gemist dan?
  maandag 7 juni 2010 @ 15:15:24 #70
258885 Solique
I Kill You !
pi_82444331
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef CraniuM het volgende:
Wel goed.

en waarom ben ik eigelijk De eeuwige slowchatter?
Waarschijnlijk omdat je altijd weer hier terecht komt.
pi_82444364
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:15 schreef Solique het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je altijd weer hier terecht komt.
Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
pi_82444566

Blijft leuk
pi_82444848
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:08 schreef Nebo het volgende:
Opeens begint me iets te dagen
  maandag 7 juni 2010 @ 15:27:27 #74
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82445047
Ik wou dat kipgezicht mijn kloon was
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_82445166
quote:
Gefeliciteerd!
Jij bent één van de gelukkigen die aanstaande woensdag, 9 juni, naar de luistersessie van Sticks mag. Om het gezellig te houden, mag je ook 1 vriend of vriendin meenemen. Tijdens de luistersessie zul alle nummers horen afkomstig van 'Alledaagse Waanzin', het derde solo-album van Sticks. 'Alledaagse Waanzin' wordt op 18 juni gereleast. Sticks is woensdag natuurlijk ook aanwezig!

De locatie is in het Top Notch/Universal Music gebouw in Baarn.
Hieronder vind je alle informatie. Wees op tijd en maak aub gebruik van het openbare vervoer ivm het gebrek aan parkeergelegenheid.
(Het is maar 3 minuten lopen vanaf het station.)

Wij hopen dat je er woensdag ook bij bent
pi_82445219
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Neem Flodder mee, dan kunnen jullie weer vriendjes worden.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:31:20 #77
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82445264
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Opeens begint me iets te dagen
Kan je mij ook helpen dagen?
  maandag 7 juni 2010 @ 15:31:35 #78
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82445277
Potver wat een lekkere memmen in de OP
  maandag 7 juni 2010 @ 15:32:07 #79
306133 Kipgezicht
Playt je zusje!
pi_82445307
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wou dat kipgezicht mijn kloon was
Kopuh?
Lekker je hele gezicht onder! :9
  maandag 7 juni 2010 @ 15:32:45 #80
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82445336
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Tof Ed
  maandag 7 juni 2010 @ 15:33:22 #81
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82445376
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Kipgezicht het volgende:

[..]

Kopuh?
Ik heb nog wat kip gevonden... eh, ergens. Ruilen?
pi_82445415
Maar ik moet werken die dag.
pi_82445454
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Kan je mij ook helpen dagen?
Iemand at alsof hij weken niets gegeten had. Om daarna als een soort Jokerface zijn verdere leven voort te zetten.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:42:04 #84
306133 Kipgezicht
Playt je zusje!
pi_82445836
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Iemand at alsof hij weken niets gegeten had. Om daarna als een soort Jokerface zijn verdere leven voort te zetten.
Lekker je hele gezicht onder
pi_82445890
Zo, ik heb mijn slaaptekort van afgelopen weekend ook weer ingehaald!

fallen, waren er nog mensen van jullie groep aanwezig? heb een tijdje met twee amsterdammers staan praten maar zag pas later dat ze een blauwe das hadden en verkennerleiding waren...

En siggy, gamebabe heeft gelijk, eigen tekst mag je niet aanpassen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_82445891
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:42 schreef Kipgezicht het volgende:

[..]

Lekker je hele gezicht onder
Ook heerlijk met ei!

Wat was er eerder: de kip of het ei
pi_82445980
In dit verhaal de Kip GameBabe

Ik kijk nu naar een baas op Nederland 2 die uit het niets een prachtig schilderij maakt. Niet zo'n baas als Bob Ross, maar hij doet het best netjes!
pi_82446003
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ook heerlijk met ei!

Wat was er eerder: de kip of het ei
de kip
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 7 juni 2010 @ 15:45:35 #89
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82446010
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zet mijn geld op Frankii, het beest!
  maandag 7 juni 2010 @ 15:46:08 #90
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82446037
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:45 schreef Nebo het volgende:
In dit verhaal de Kip GameBabe

Ik kijk nu naar een baas op Nederland 2 die uit het niets een prachtig schilderij maakt. Niet zo'n baas als Bob Ross, maar hij doet het best netjes!
Je begint altijd met niets!
pi_82446085
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jawel hoor, diegene begon met een kip.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:47:21 #92
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82446111
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jawel hoor, diegene begon met een kip.

Kuiken!
pi_82446129
quote:
[ afbeelding ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_82446145
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nope
pi_82446168
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Kuiken!
Nee, daar was het boutje toch te groot voor.
pi_82446173
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Altijd? Maakte jij ook altijd eerst je eigen uitlijning in je kleurboek?
  maandag 7 juni 2010 @ 15:50:44 #97
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82446263
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:48 schreef Nebo het volgende:

[..]

Altijd? Maakte jij ook altijd eerst je eigen uitlijning in je kleurboek?
Bij schilderen toch niet Nebo Of je had wel van die vakjes met letters toen altijd
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nope
Gamer_V was het!
pi_82446289
pi_82446373
Binnenkort mijn HTC Desire binnen Geen zin meer om te wachten voor een QWERTY telefoon met Android
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:55:13 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82446513
pi_82446523
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:52 schreef Tain het volgende:
Binnenkort mijn HTC Desire binnen Geen zin meer om te wachten voor een QWERTY telefoon met Android
[ afbeelding ]
He, die krijg ik morgen binnen.
pi_82446536
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Bij schilderen toch niet Nebo Of je had wel van die vakjes met letters toen altijd
[..]

Gamer_V was het!
De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben.
pi_82446545
quote:
[ afbeelding ]
Strak
pi_82446556
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

naaper !
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82446615
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Tain het volgende:

[..]

naaper !
Beter goed gejat, dan een iPhone bij T-Mobile.
pi_82446648
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Rossdale het volgende:

Prachtig
pi_82446665
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

T-Mobile
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82446755
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef Tain het volgende:

[..]

T-Mobile
Daarom.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:00:12 #109
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82446822
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

allemaal nog de vodafone aanbieding?
pi_82446858
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

allemaal nog de vodafone aanbieding?
Wat was de aanbieding dan? Die 50% het eerste jaar?
pi_82446889
quote:
[ afbeelding ]
Ik krijg hem deze week ook, al gaat ie waarschijnlijk meteen de deur uit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_82446906
Ik zit wat van die challenges in SSF IV te doen. Mijn god, willen ze soms dat ik mijn arcadestick verkracht?
pi_82446948
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ik zit wat van die challenges in SSF IV te doen. Mijn god, willen ze soms dat ik mijn arcadestick verkracht?
Verdomme Pheno, daar is de ingang op de stick niet voor bedoeld!
pi_82446955
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat? Ik? Beest?
pi_82447023
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Verdomme Pheno, daar is de ingang op de stick niet voor bedoeld!
Niet? Wel lekkere forcefeedback! En ik zou C. Viper wel doen!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:03:48 #116
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82447027
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat was de aanbieding dan? Die 50% het eerste jaar?
Ja, tenminste dat is degene waar ik nog over nagedacht heb. Jij die aanbieding genomen of wat anders?Maar wil toch even kijken naar de nieuwe iPhone.

Ik ben een beetje HTC Sense moe
pi_82447113
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ja, tenminste dat is degene waar ik nog over negedacht heb. Maar wil toch even kijken naar de nieuwe iPhone.

Dat heb ik met iPhone. Zeker nu T-Mobile nog steeds een baggernetwerk heeft. EN ik geen honderden euros ga uitgeven voor een telefoon om daarna nog een sim + internet-only erbij te doen
  maandag 7 juni 2010 @ 16:07:29 #118
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82447231
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat heb ik met iPhone. Zeker nu T-Mobile nog steeds een baggernetwerk heeft. EN ik geen honderden euros ga uitgeven voor een telefoon om daarna nog een sim + internet-only erbij te doen
ik heb goede hoop dat vodafone de iPhone ook gaat verkopen, maar die Desire is zeker ook een mooi ding.

Daarom baalde ik ook dat die actie van Vodafone nu voorbij is, was een mooie aanbieding.

Vanavond iig meer nieuws van apple
pi_82447317
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

ik heb goede hoop dat vodafone de iPhone ook gaat verkopen, maar die Desire is zeker ook een mooi ding.

Daarom baalde ik ook dat die actie van Vodafone nu voorbij is, was een mooie aanbieding.

Oh, ik denk niet dat T-Mobile hun exclusive nu laten aflopen, die gaan ze nog even cashen.
pi_82447322
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

Had ik inderdaad maar naar mijzelf geluisterd...
pi_82447365
Ik had vorige week eerst een N97 mini, maar die deed zijn naam iets te veel eer aan, dus geruild voor een Desire. Dus ik val net nog onder die actie
pi_82447486
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef Pheno het volgende:
Ik had vorige week eerst een N97 mini, maar die deed zijn naam iets te veel eer aan, dus geruild voor een Desire. Dus ik val net nog onder die actie
Damn goede ruil
  maandag 7 juni 2010 @ 16:12:55 #123
111656 Poit
12-08-12
pi_82447512

TEEEVEEPEEEJ!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  maandag 7 juni 2010 @ 16:13:00 #124
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82447518
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh, ik denk niet dat T-Mobile hun exclusive nu laten aflopen, die gaan ze nog even cashen.
Hopen mag altijd

http://www.mobielnieuwsne(...)e-koop-via-t-mobile/

Misschien dat hier nog enigzins iets van klopt
pi_82447561
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Damn goede ruil
Mja, ik twijfelde, want zo'n qwerty leek me makkelijk. maar zoomen e.d. was als een kipgezicht: je moet er om lachen, maar zoenen, ho maar.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:14:15 #127
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82447595
leuke pics maar zit op mijn werk
pi_82447618
Die gefotosoepte Jennifer Aniston had van mij dan weer niet gehoeven Poitje, maar toffe post!
pi_82447621
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Hopen mag altijd

http://www.mobielnieuwsne(...)e-koop-via-t-mobile/

Misschien dat hier nog enigzins iets van klopt
Ik heb nog een week inruilmogelijkheid, dus dan zou ik het nog kunnen
pi_82447654
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mja, ik twijfelde, want zo'n qwerty leek me makkelijk. maar zoomen e.d. was als een kipgezicht: je moet er om lachen, maar zoenen, ho maar.
Tja Symbian is niet zo geweldig meer, ben nog steeds erg blij met m'n N900 met qwerty, maar een chille Android telefoon lijkt me ook wel wat
  maandag 7 juni 2010 @ 16:16:56 #131
111656 Poit
12-08-12
pi_82447750
quote:
Weet niet wat het is maar met jou altijd!
pi_82447787
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dan installeer je toch een andere interface?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:19:03 #133
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_82447877
Van wie is die kipgezicht kloon. .
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 7 juni 2010 @ 16:20:51 #134
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_82448008
pi_82448069
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:19 schreef RitseB het volgende:
Van wie is die kipgezicht kloon. .
Niet van mij, echt!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:22:51 #137
182714 RitseB
pi_82448121
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef Nebo het volgende:

[..]

Niet van mij, echt!

Foei!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:23:56 #138
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82448189
Poitje zag ik je nu Heidi posten uit The Hills? fucking lekkere barbiepop, maar volgens mij wel echt te dom om te poepen..!
pi_82448274
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Poitje zag ik je nu Heidi posten uit The Hills? fucking lekkere barbiepop, maar volgens mij wel echt te dom om te poepen..!
Des te waarschijnlijker dat ze ook bereid is om dat als ingang te gebruiken
  maandag 7 juni 2010 @ 16:26:43 #140
182714 RitseB
pi_82448373
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nice
pi_82448379
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef Poit het volgende:

[..]

Weet niet wat het is maar met jou altijd!
2 maanden durend festival in Oekraïne, is een eigen land met president, ministers enzo, en gewoon keihad raven met topless chicks en mafialui
  maandag 7 juni 2010 @ 16:28:21 #142
111656 Poit
12-08-12
pi_82448483
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:
google search: "hot babe"
Random copy paste.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

2 maanden durend festival in Oekraïne, is een eigen land met president, ministers enzo, en gewoon keihad raven met topless chicks en mafialui
Duidelijk! Ik ga mee!
pi_82448520
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Nebo het volgende:

[..]

1+1=2
pi_82448539
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Hmm afgelopen ook aan de telefoon daar over gehad, en
het zag er niet uit dat ze bij Vodafone te koop zullen zijn
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb nog een week inruilmogelijkheid, dus dan zou ik het nog kunnen
Uhm.. Wie zegt dat ie meteen in NL verkocht gaat worden?
pi_82448646
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

Uhm.. Wie zegt dat ie meteen in NL verkocht gaat worden?
Ik vind dat d elanden die geen iPad kregen nu eens als eerste aan de beurt mogen zijn
  maandag 7 juni 2010 @ 16:32:18 #146
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82448722
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm afgelopen ook aan de telefoon daar over gehad, en
het zag er niet uit dat ze bij Vodafone te koop zullen zijn
[..]

Ik hoor geluiden wel en geluiden van niet

Dus duimen maar dat het wel zo is en anders maar weer wat anders uitzoeken of toch afwachten hoe T-mobile de problemen oplost.
pi_82448735
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vind dat d elanden die geen iPad kregen nu eens als eerste aan de beurt mogen zijn
Ja die krijgen we in Juli, dus om dan meteen ook maar de 4G erbij te doen? Denk niet dat ze dat doen
pi_82448813
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ik hoor geluiden wel en geluiden van niet

Dus duimen maar dat het wel zo is en anders maar weer wat anders uitzoeken of toch afwachten hoe T-mobile de problemen oplost.
Ja dan probeer ik de desire terug te sturen, maar dat zal vast niet meer lukken :/.
Ach anders sluit iemand hier maar een abo af, al merk steeds vaker dat mensen 2 abo's hebben
pi_82448828
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja die krijgen we in Juli, dus om dan meteen ook maar de 4G erbij te doen? Denk niet dat ze dat doen
*gaat Steve bellen.
pi_82449053
Hot guys

O ja en safesearch aan zetten met deze zoektermen, anders krijg je anale mannenseks
pi_82449120
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:
Hot guys

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O ja en safesearch aan zetten met deze zoektermen, anders krijg je anale mannenseks
14.gif!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:39:20 #152
111656 Poit
12-08-12
pi_82449133
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:
Hot guys
*knip*

Da's google's manier van straffen
  maandag 7 juni 2010 @ 16:40:19 #153
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82449180
GAM SC NSFW
pi_82449342
Vrouwen -> KPD
Mannen -> Ga zo door.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:44:38 #155
111656 Poit
12-08-12
pi_82449402
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Frankii het volgende:
Vrouwen -> KPD
Mannen -> Ga zo door.
Drankii!!
Je bent wel m'n held geworden hoor.. Beetje m'n hart laten smelten met Wonderwall
pi_82449557
quote:
Vrouwen -> KPD
Mannen -> Ga zo door.
Van mij mogen blote vrouwen ook gewoon hier gepost worden. Dat jij nou alleen blote mannen wil zien wil niet zeggen dat de rest zijn blote vrouwen maar in KPD moet posten...
pi_82449601
quote:
Vrouwen -> KPD
Mannen -> Ga zo door.
Hé niet zo hè, ik heb het halve weekend naar jullie moeten kijken... mag ik best een paar mooie mannen plaatsen om af te kicken
pi_82449699
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hé niet zo hè, ik heb het halve weekend naar jullie moeten kijken... mag ik best een paar mooie mannen plaatsen om af te kicken
Die laatste regel heeft je gered
  maandag 7 juni 2010 @ 16:51:20 #159
111656 Poit
12-08-12
pi_82449764
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

maandag 7 juni 2010 @ 16:54:05 #160
182714 RitseB
pi_82449913
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon geen foto's van jou borsthaar, laat haar nou maar.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:55:39 #161
111656 Poit
12-08-12
pi_82450004
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ohja, da's waar
pi_82450040
quote:

[..]

Pas nou op, straks post hij die nog.
pi_82450122
Nou gooi me dan maar in de OP, ik blijf hier wel plakken.

Frankii - Poits held

maandag 7 juni 2010 @ 16:58:02 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82450143

pi_82450390
Teringggggg, wat een grote foto
  maandag 7 juni 2010 @ 17:04:48 #166
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82450517

pi_82450541

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82450673
quote:

[..]

Ritse, dat zou je niet doorvertellen En stiekem heb ik liever 20 borstharen in de hand dan 1000 op het web
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

Dat noem ik nou een lekkere unit!
  maandag 7 juni 2010 @ 17:08:58 #169
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82450716
Haha wat de hell zit daar voor vaag man/wijf/unit?

pi_82450790
  maandag 7 juni 2010 @ 17:12:21 #171
111656 Poit
12-08-12
pi_82450872
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef Frankii het volgende:
Nou gooi me dan maar in de OP, ik blijf hier wel plakken.

Frankii - Poits held

Frankii: Beter bekend als Drankii. Is de muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen. Hij gebruikt daarbij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis.
pi_82450959
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Teringggggg, wat een grote foto
Wel kut, in de nieuwe lay-out zie ik alleen de achterkant Even terugschakelen
  maandag 7 juni 2010 @ 17:14:19 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82450979
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Poit het volgende:

[..]

Frankii: Beter bekend als Drankii. Is de muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen. Hij gebruikt daarbij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis.
Toegevoegd
  maandag 7 juni 2010 @ 17:14:22 #174
182714 RitseB
pi_82450985
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Poit het volgende:

[..]

+ spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes
pi_82451005
Oh, nu doet ie het wel.
pi_82451010
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 7 juni 2010 @ 17:15:04 #177
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82451020
Jongens, de Experia box van mn bovenbuurvrouw heeft het al zwaar genoeg, dr hoeven niet foto's van meerdere MB's overheen gestuurd te worden, wie weet hou ik dan namelijk wel langer dan 10 minuten een internetverbinding...!
pi_82451106
  maandag 7 juni 2010 @ 17:17:05 #179
182714 RitseB
pi_82451116
Volgend gooi ik er wel af
pi_82451140
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef RitseB het volgende:
Volgend gooi ik er wel af
Wat?
pi_82451144
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef RitseB het volgende:

[..]

+ spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes
Genant? Het viel echt reuze mee hoor
  maandag 7 juni 2010 @ 17:18:00 #182
182714 RitseB
pi_82451168
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Wat?

JA JIJ OOK ED.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:18:12 #183
182714 RitseB
pi_82451177
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Frankii het volgende:

[..]

Nee
pi_82451279
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef RitseB het volgende:

[..]

Nee
Heeft je zusje er nog wat over gezegd later?
pi_82451293
quote:

[..]

Nee
Ik wil het denk ik niet weten. heeft hij Wonderwall met zijn gitaar in gruntstijl gedaan.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:20:39 #186
111656 Poit
12-08-12
pi_82451303
quote:

[..]

Ik vond het ook wel meevallen.. Doodnormale voicemail.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:21:04 #187
182714 RitseB
pi_82451327
Ik ga zo even vragen wat ze er van vond.
pi_82451338
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Heeft je zusje er nog wat over gezegd later?
Ze heeft et niet eens afgeluisterd. Ik ben blijkbaar nog geen belminuut waard.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:22:35 #189
111656 Poit
12-08-12
pi_82451398
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ze heeft et niet eens afgeluisterd. Ik ben blijkbaar nog geen belminuut waard.
Daar heeft ze dan ook wel een punt
pi_82451435
quote:

[..]

JA JIJ OOK ED.
Ik hep nix gedan.

Ik ga wel voor altijd weg!
  maandag 7 juni 2010 @ 17:23:40 #191
182714 RitseB
pi_82451446
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik hep nix gedan.

Bluf.
pi_82451459
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel meevallen.. Doodnormale voicemail.
Ik vond het ook wel meevallen... in mijn carriere als vrouw heb ik wel raardere voicemails/telefoontjes/smsjes gehad...

Maar ja, de jongedame is nog niet zo oud natuurlijk
  maandag 7 juni 2010 @ 17:25:21 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82451531
Het glas water over jezelf heengooien vond ik erger dan de voicemail hoor
  maandag 7 juni 2010 @ 17:28:30 #194
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82451694
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
duidelijk geval van Drankii!
pi_82451884
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar dat vond ze zelf ook grappig, en alleen jullie snapte wat ik er mee bedoelde
  maandag 7 juni 2010 @ 17:32:18 #196
270524 Flodder450
pi_82451888
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik hep nix gedan.

bluf
  maandag 7 juni 2010 @ 17:33:10 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82451942
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

bluf
Als jij nou gewoon eens optyft
pi_82451973
quote:

[..]

Het ging ongeveer zo (heb hem net teruggeluisterd): Heeeeeeey Floortjeeeeeee! en dan met een enge stem nog een keer Heeeeeeeey Floortjeeeeeeeeee! Kom je vanavond thuis slapen? Ik ben die jongen die naast die jongen met de kip op het gezicht zat! Manisch gelach op de achtergrond. Hoeruuuuuuuuuh! van Poit. Ik wens je nog een vele avond! IN DE KONT! Tevens van Poit en daarna herhaal je het zelf nog eens een keer. IN DE KONT!

Valt dat mee?
  maandag 7 juni 2010 @ 17:34:34 #199
270524 Flodder450
pi_82452003
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon eens optyft
als jullie Aq en mijn posts nou eens gewoon negeren dan was dr GVD nog aan toe helemaal niks loos geweest
  maandag 7 juni 2010 @ 17:34:38 #200
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82452007
Hou je een beetje in Flodder en Rossdale
pi_82452017
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:16 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je haar toch water over haar heen laten gooien?
  maandag 7 juni 2010 @ 17:35:56 #202
111656 Poit
12-08-12
pi_82452083
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het ging ongeveer zo (heb hem net teruggeluisterd): Heeeeeeey Floortjeeeeeee! en dan met een enge stem nog een keer Heeeeeeeey Floortjeeeeeeeeee! Kom je vanavond thuis slapen? Ik ben die jongen die naast die jongen met de kip op het gezicht zat! Manisch gelach op de achtergrond. Hoeruuuuuuuuuh! van Poit. Ik wens je nog een vele avond! IN DE KONT! Tevens van Poit en daarna herhaal je het zelf nog eens een keer. IN DE KONT!

Valt dat mee?
Dat is gewoon een voicemail der koningen!!!!
pi_82452120
quote:

[..]

Ik wel!
pi_82452134
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat is gewoon een voicemail der koningen!!!!
Dat zal ik zeer zeker niet ontkennen
  maandag 7 juni 2010 @ 17:37:35 #205
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82452155
pi_82452158
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:

[..]

Valt dat mee?
Klinkt als een goede samenvatting van de avond
  maandag 7 juni 2010 @ 17:38:22 #207
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82452191
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

als jullie Aq en mijn posts nou eens gewoon negeren dan was dr GVD nog aan toe helemaal niks loos geweest
Als wij jullie hadden genegeerd hadden jullie moeders abortus gepleegd?
  maandag 7 juni 2010 @ 17:39:32 #208
111656 Poit
12-08-12
pi_82452245
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik wel!
[ afbeelding ]
Ik had toch een andere foto verwacht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:39:53 #209
270524 Flodder450
pi_82452263
Gamebabe heft dus flink de beest uitgehangen?
  maandag 7 juni 2010 @ 17:40:12 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82452275
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik had toch een andere foto verwacht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto van je moeder toch?
SPOILER
  maandag 7 juni 2010 @ 17:40:42 #211
111656 Poit
12-08-12
pi_82452293
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Foto van je moeder toch?
SPOILER
SPOILER
pi_82452315
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Poit het volgende:

[..]
SPOILER
Jonguh waarom heb jij je zusje verborgen gehouden!
  maandag 7 juni 2010 @ 17:43:12 #213
306133 Kipgezicht
Playt je zusje!
pi_82452405
Hoorde ik daar zusjes?
pi_82452468
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef Kipgezicht het volgende:
Hoorde ik daar zusjes?
HappyFace!
  maandag 7 juni 2010 @ 17:45:19 #215
270524 Flodder450
  maandag 7 juni 2010 @ 17:45:43 #216
111656 Poit
12-08-12
pi_82452525
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jonguh waarom heb jij je zusje verborgen gehouden!
Ik wil jou niet als m'n zwager
pi_82452655
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:45 schreef Poit het volgende:

[..]

Oooooow ik snap hem
pi_82452722
Zusjes?
  maandag 7 juni 2010 @ 17:51:01 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82452770

In opdracht van Morph
  maandag 7 juni 2010 @ 17:51:18 #220
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82452779
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:45 schreef Poit het volgende:

[..]

Wie wel
  maandag 7 juni 2010 @ 17:51:30 #221
111656 Poit
12-08-12
pi_82452792
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

In opdracht van Morph
Of d'r broekje is te klein of d'r landingsbaan te groot
  maandag 7 juni 2010 @ 17:52:44 #222
270524 Flodder450
pi_82452839
quote:
[ afbeelding ]

In opdracht van Morph
Grasbaan alert
pi_82452906
quote:
[ afbeelding ]

In opdracht van Morph
Ik vind dat ze niet zo'n leuk koppie heeft eigenlijk
  maandag 7 juni 2010 @ 17:54:09 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82452909
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Poit het volgende:

[..]

Of d'r broekje is te klein of d'r landingsbaan te groot
Gewoon een string met pruik
pi_82452928
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wie wel
Is dit een dis van AQ? Wordt ik nou gedist door AQ?
SPOILER
  maandag 7 juni 2010 @ 17:55:29 #226
111656 Poit
12-08-12
pi_82452973
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:54 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik vind dat ze niet zo'n leuk koppie heeft eigenlijk
QFT Al lost een piemel in d'r mond wel heel veel op
Maarja, dat is natuurlijk voor elke vrouw zo
pi_82453026
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef Poit het volgende:

[..]

pi_82453172
Mijn buurmeisje gaat me leren Waveboarden nu, je weet wel, die nieuwe rage

(geen flauwe grappen over jonge meisjes )
  maandag 7 juni 2010 @ 18:00:05 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82453177
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leeft die ook nog
  maandag 7 juni 2010 @ 18:01:49 #230
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82453242
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef Nebo het volgende:
Mijn buurmeisje gaat me leren Waveboarden nu, je weet wel, die nieuwe rage

(geen flauwe grappen over jonge meisjes )
Verschrikkelijk die dingen

Als je in de auto zit zie je al die gastjes als een malle over het fietspad heen ''schudden''
pi_82453285
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Doe eens een beetje vrouwvriendelijk, anders moet ik je straffen
  maandag 7 juni 2010 @ 18:04:31 #232
258885 Solique
I Kill You !
pi_82453341
Zo, ook weer thuis gearriveerd.
Moet tegenwoordig wel gvd in een andere straat parkeren omdat het in mijn eigen straat stampvol staat.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:08:32 #233
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82453483
Terwijl ik in Zeeland was wisten mijn vriendelijk eindelijk eens een zooitje topless chicks te regelen. Moest dat nou net in dat ene weekend dat ik weg was
  maandag 7 juni 2010 @ 18:16:02 #234
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82453737
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef Solique het volgende:
Zo, ook weer thuis gearriveerd.
Moet tegenwoordig wel gvd in een andere straat parkeren omdat het in mijn eigen straat stampvol staat.
kut is dat
  maandag 7 juni 2010 @ 18:20:56 #235
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82453963
Net voor het eerst in maaaaanden weer es mn gitaar opgepikt, ik was geïnspireerd door Frankii!
pi_82454075
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst in maaaaanden weer es mn gitaar opgepikt, ik was geïnspireerd door Frankii!
Zaten er al dode muizen in?
  maandag 7 juni 2010 @ 18:25:36 #237
111656 Poit
12-08-12
pi_82454201
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Gamer_Vlodder Kipgezicht met ei het volgende:
Terwijl ik in Zeeland was wisten mijn vriendelijk eindelijk eens een zooitje topless chicks te regelen. Moest dat nou net in dat ene weekend dat ik weg was
Daar ben je veel te jong voor!
  maandag 7 juni 2010 @ 18:27:59 #238
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82454324
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef Poit het volgende:

[..]

Daar ben je veel te jong voor!
  maandag 7 juni 2010 @ 18:29:01 #239
182714 RitseB
pi_82454369
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

EN je hebt daar voor te veel eten op je gezicht gemiddeld.
pi_82454482
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
pi_82454525
Nebo, upload anders dat filmpje effe als niemand er herkenbaar op staat.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:32:10 #242
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82454530
Jullie zijn gemeen
pi_82454684
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:32 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie zijn gemeen
Ik zal een liedje voor je zingen:

pi_82454961
YABBADOO!
pi_82455124
Flodder zit op 4chan. En wat ik daar zie is vies.
pi_82455201
Ik heb 2 enorme muggenbulten

hihi
pi_82455225

maandag 7 juni 2010 @ 18:44:51 #248
270524 Flodder450
pi_82455245
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder zit op 4chan. En wat ik daar zie is vies.
ik heb Ed getraumatiseerd
pi_82455266
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ik zal een liedje voor je zingen:

Wat heb ik allemaal nog meer gemist?
pi_82455440
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb 2 enorme muggenbulten

hihi
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Een stuk of 8 muggenbulten en een hoop gezelligheid
pi_82455471
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

Een stuk of 8 muggenbulten en een hoop gezelligheid
  maandag 7 juni 2010 @ 19:01:15 #252
270524 Flodder450
pi_82456359
  maandag 7 juni 2010 @ 19:05:51 #253
111656 Poit
12-08-12
pi_82456691
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Mij natuurlijk!!
pi_82456919
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Poit het volgende:

[..]

Mij natuurlijk!!
  maandag 7 juni 2010 @ 19:10:52 #255
182714 RitseB
pi_82457071
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Echt jammer dat je er niet was doed, het was rete gezellig.
pi_82457271
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:

[..]

Druk druk druk Volgende keer weer!

Morgenochtend naar school, daarna meteen de auto in naar 013, 's nachts weer terug, de volgende morgen weer vroeg naar school, tot 5 uur
pi_82457472
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:

[..]

QFT
  maandag 7 juni 2010 @ 19:16:42 #258
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_82457495
FIFA 11 krijgt verbeteringen, en wat voor een verbeteringen:

-"We'll have the opportunity to record our own songs of hobbies for each of the teams in the game when he jumps to the stadium to score a goal or when we are losing or winning.

-"The new FIFA will give us the option to choose our own songs to listen inside the game when we are navigating through the menus.

-The gameplay has greatly improved with respect to FIFA 10, correcting several errors that had the previous version and listening to users.

"It has increased the difficulty of executing many of the previous game simple passes such as the typical pass called by many" ping pong ", which allowed us to easily create a scoring opportunity without thinking of passes performed as would a player in real life, now make long passes, the hole, etc ... will be more complicated.

"He copied and penalty system created for FIFA World Cup South Africa 2010, which includes a new behavior of the porters.

Je ziet het geen belangrijke verbeteringen
  maandag 7 juni 2010 @ 19:17:37 #259
270524 Flodder450
pi_82457556
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:

-"We'll have the opportunity to record our own songs of hobbies for each of the teams in the game when he jumps to the stadium to score a goal or when we are losing or winning.

-"The new FIFA will give us the option to choose our own songs to listen inside the game when we are navigating through the menus.

-The gameplay has greatly improved with respect to FIFA 10, correcting several errors that had the previous version and listening to users.

"It has increased the difficulty of executing many of the previous game simple passes such as the typical pass called by many" ping pong ", which allowed us to easily create a scoring opportunity without thinking of passes performed as would a player in real life, now make long passes, the hole, etc ... will be more complicated.

"He copied and penalty system created for FIFA World Cup South Africa 2010, which includes a new behavior of the porters.

FIFA serie _!
pi_82457562
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:

Ga toch weg met je PES.
pi_82457591
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

FIFA serie _!
Leg eens uit waarom, of kan je dat ook niet?
pi_82457912
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Frankii het volgende:

[..]

QFT
QFT QFT
pi_82457941
Jammer dat je er niet was Lenny.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:24:32 #264
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82458018
Mn rechten zijn weg
pi_82458024
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Mn rechten zijn weg
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:24:47 #266
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82458034
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Nebo het volgende:

[..]

QFT QFT
²
  maandag 7 juni 2010 @ 19:25:05 #267
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82458055
quote:
Mn rechten zijn weg
Welkom bij het plebs
  maandag 7 juni 2010 @ 19:28:27 #268
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_82458316
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

FIFA serie _!

Idd
  maandag 7 juni 2010 @ 19:29:04 #269
182714 RitseB
pi_82458366
quote:
Mn rechten zijn weg

Ja, je vroeg er zelfs om.
pi_82458436
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Idd
Jij bent een Pesser?
  maandag 7 juni 2010 @ 19:31:02 #271
258885 Solique
I Kill You !
pi_82458533
quote:
Mn rechten zijn weg
Welkom bij het voetvolk
pi_82458782
quote:
Mn rechten zijn weg
Eerst roddeltopic over je is al geopend!
  maandag 7 juni 2010 @ 19:35:53 #273
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82458948
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ja, je vroeg er zelfs om.
Betekent niet dat het geen pijn doet

Maargoed, ff kijken wat voor prijsvragen er zijn
  maandag 7 juni 2010 @ 19:36:06 #274
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82458963
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef Nebo het volgende:

[..]

Eerst roddeltopic over je is al geopend!
Ik ben toch echt hetero!
pi_82459264
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
Jammer dat je er niet was Lenny.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:40:06 #276
270524 Flodder450
pi_82459301
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Jij bent een Pesser?
BACKFIRE
  maandag 7 juni 2010 @ 19:40:30 #277
182714 RitseB
pi_82459334
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

BACKFIRE

Jij bent pas een backfire voor je moeder.
pi_82459417
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik ben toch echt hetero!
Het topic denkt er heel anders over! Één voordeel, je topic loopt nog harder dan die ene van KIPGEZICHT!
pi_82459475
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jij bent pas een backfire voor je moeder.
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!
  maandag 7 juni 2010 @ 19:42:31 #280
182714 RitseB
pi_82459507
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Nebo het volgende:

[..]

maandag 7 juni 2010 @ 19:42:48 #281
270524 Flodder450
pi_82459534
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ze heeft zichzelf gebaart?
pi_82459569
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

BACKFIRE
Probeer eens verwoorden waarom je zo negatief bent over FIFA. Probeer het eens, ik daag je uit.

Rotkind.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:45:28 #283
270524 Flodder450
pi_82459769
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Probeer eens verwoorden waarom je zo negatief bent over FIFA. Probeer het eens, ik daag je uit.

Rotkind.
FIFA:
ik vindt eigenlijk geen ene ruk aan het spel,
elk fucking jaar komt het weer uit
zonder enige verbeteringen in de gameplay WHAT-SO-EVER
het is eigenlijk gewoon niet mijn "spel"
ik vindt de gameplay BEHOORLIJK repetief,er zit geen afwisseling in

overhypte voetbal simulatie
  maandag 7 juni 2010 @ 19:46:57 #284
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
  maandag 7 juni 2010 @ 19:47:18 #285
187674 Sigmund666
pi_82459930
Ik vindt

Terug naar 1-MAVOIVBO, daarna weer proberen.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:50:01 #286
111656 Poit
12-08-12
pi_82460147
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

FIFA:

maandag 7 juni 2010 @ 19:50:09 #287
270524 Flodder450
pi_82460161
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
PES FTW
PES
geniaal

met 1 player 2 teams besturen

steeds de bal in eigen doel trappen en dat op de laatste minuut naar t andere team overstapen

wedstrijden winnen met 30-0
  maandag 7 juni 2010 @ 19:50:25 #288
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82460183
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

FIFA:

Je hebt voor een deel gelijk Fleuder maar voetbal kun je nu eenmaal niet veranderen.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:51:04 #289
270524 Flodder450
pi_82460237
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je hebt voor een deel gelijk Fleuder maar voetbal kun je nu eenmaal niet veranderen.
veranderen niet
uitroeien wel
  maandag 7 juni 2010 @ 19:51:32 #290
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82460283
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die reactie helpt niet echt Poit!
  maandag 7 juni 2010 @ 19:51:54 #291
187674 Sigmund666
pi_82460308
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

PES
geniaal

met 1 player 2 teams besturen

steeds de bal in eigen doel trappen en dat op de laatste minuut naar t andere team overstapen

wedstrijden winnen met 30-0
Er was een impressie dat je weinig vrienden had, nu heb je dat extra bevestigd
  maandag 7 juni 2010 @ 19:52:42 #292
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82460353
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

veranderen niet
uitroeien wel
Dat slaat nergens op. Laat iedereen spelen wat die zelf wil. Ik speel graag forza maar daarvan lijkt ook elk deel op het vorige
  maandag 7 juni 2010 @ 19:55:37 #293
270524 Flodder450
pi_82460552
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. Laat iedereen spelen wat die zelf wil. Ik speel graag forza maar daarvan lijkt ook elk deel op het vorige
Weet ik

maar ik heb niets met voetbal

nooit leuk gevonden met de gymles op school
pi_82460857
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Weet ik

maar ik heb niets met voetbal

nooit leuk gevonden met de gymles op school
Je werd altijd als laatste gekozen?
  maandag 7 juni 2010 @ 20:00:43 #295
187674 Sigmund666
pi_82460919
Fucking care gast. Ik heb ook een schijthekel aan RTS en RPG-games, maar iedereen die ze speelt vind het leuk. Laat mensen eens in hun waarde
(Dit klinkt best hypocriet he? )
  maandag 7 juni 2010 @ 20:01:33 #296
270524 Flodder450
pi_82460982
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef Frankii het volgende:

[..]

Je werd altijd als laatste gekozen?
nee

dat niet nee

maar ik had dr gewoon niks mee
  maandag 7 juni 2010 @ 20:02:01 #297
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82461014
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking care gast. Ik heb ook een schijthekel aan RTS en RPG-games, maar iedereen die ze speelt vind het leuk. Laat mensen eens in hun waarde
Hekel aan RPG's

Borderlands is toch ook een soort RPG?
pi_82461050
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Borderlands is stiekem best een RPG, dusseeeee
  maandag 7 juni 2010 @ 20:02:54 #299
270524 Flodder450
pi_82461076
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hekel aan RPG's

Borderlands is toch ook een soort RPG?
Jrpgs met ongelofelijk veel FMV vindt ik ook niet zo leuk

Zelda darintegen
  maandag 7 juni 2010 @ 20:03:49 #300
187674 Sigmund666
pi_82461126
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Borderlands is stiekem best een RPG, dusseeeee
Maar het is een FPSG
(En dat maakt het baziger en leuker dan de gemiddelde RPG-game waar je 10,000 uur spells, potions en dat soort shit vinden
  maandag 7 juni 2010 @ 20:04:02 #301
270524 Flodder450
pi_82461146
boem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')