14.gif!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:
Hot guys![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja en safesearch aan zetten met deze zoektermen, anders krijg je anale mannenseks
Da's google's manier van straffenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:
Hot guys![]()
*knip*
O ja en safesearch aan zetten met deze zoektermen, anders krijg je anale mannenseks
Drankii!!quote:
Van mij mogen blote vrouwen ook gewoon hier gepost worden. Dat jij nou alleen blote mannen wil zien wil niet zeggen dat de rest zijn blote vrouwen maar in KPD moet posten...quote:
Hé niet zo hè, ik heb het halve weekend naar jullie moeten kijken... mag ik best een paar mooie mannen plaatsen om af te kickenquote:
Die laatste regel heeft je geredquote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hé niet zo hè, ik heb het halve weekend naar jullie moeten kijken... mag ik best een paar mooie mannen plaatsen om af te kicken
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hé niet zo hè, ik heb het halve weekend naar jullie moeten kijken... mag ik best een paar mooie mannen plaatsen om af te kicken
quote:
Ohja, da's waarquote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen foto's van jou borsthaar, laat haar nou maar.
Pas nou op, straks post hij die nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ritse, dat zou je niet doorvertellenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat noem ik nou een lekkere unit!quote:
Frankii: Beter bekend als Drankii. Is de muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen. Hij gebruikt daarbij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef Frankii het volgende:
Nou gooi me dan maar in de OP, ik blijf hier wel plakken.
Frankii - Poits held
Wel kut, in de nieuwe lay-out zie ik alleen de achterkantquote:
Toegevoegdquote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Frankii: Beter bekend als Drankii. Is de muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen. Hij gebruikt daarbij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Frankii: Beter bekend als Drankii. Is de muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen. Hij gebruikt daarbij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |