abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:07 #101
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82441139
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:13 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Joran kennende had hij dat shirt echt wel even ergens in een prullenbak gedumpt.
Misschien waren de spetters zo minuscuul dat hij ze niet heeft opgemerkt.
Misschien toch wel een goed idee om te vragen of Dexter mee komt posten hier.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82441142
Nu gaan we de komende 25+ jaar horen over het wel en wee van Joran in de Peruaanse gevangenis! Nog vééééééél meer Joran topics te gaan!!
pi_82441156
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)any-shirt-joran.html

AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
ja dat staat in een plaatselijke krant

Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

of de rechter daar wat mee kan betwijfel ik .

Wat me opvalt is dat Stephany's vader dit zegt :
he has great faith that the police find more evidence on the laptop of Joran van der Sloot

Hij heeft vertrouwen dat ze op die computer wat bewijs vinden en dan vermoed ik dat er niet zo veel ander evidence is .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:29 #104
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82441158
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Qebbel het volgende:
Die bloedvlekken zijn geen keihard bewijs voor moord. Zou ook kunnen dat hij haar dood aangetroffen heeft, naar haar is gaan kijken en toen bloed op zijn shirt heeft gekregen.

Maar kan autopsie niet uitwijzen wat het exacte tijdstip van overlijden was? Of hebben ze dat al vastgesteld? Daarnaast denk ik dat die familie ook wel keiharde bewijzen wil hebben, want ze hebben er niks aan als ze de verkeerde vastzetten en de "werkelijke dader" dan nog vrij rond zou kunnen lopen.
Dat hebben ze al vast gesteld.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:29 #105
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82441160
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Onschuldig?
Er word een meisje dood gevonden op de kamer wat op zijn naam staat.
Er word GHB in de auto van het meisje gevonden waar joran als laatste in heeft gezeten.
En hij was samen met haar op de kamer en de ochtend vertrok hij alleen. Dus hij is de laatste die haar levend heeft gezien

En normale burger overkomt het zijn hele leven niet, maar Joran is niet één keer, maar twee keer(!) betrokken geweest bij een verdachte dood van een jong meisje. Tringeling! Toeval of niet?!?! I don’t think so! Daarnaast wordt hij ook beschuldigd van betrokkenheid van andere vage zaken, zoals afpersing enzo.

Gezien zijn gedrag gedurende al die jaren - pathologisch liegen, een arrogant gebrek aan empathie, egoïstisch en impulsief gedrag, narcistisch en mediageil - begin ik toch te denken dat hij een psychopaat is.

Als dit inderdaad zo is, dan is alles opeens te verklaren en waarom hij niet wat voorzichtiger was.

[ Bericht 2% gewijzigd door SemperSenseo op 07-06-2010 14:26:28 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82441188
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vrienden zeiden al dat hij de laatste tijd vreemd deed en geldproblemen had. Zijn moeder gaf hem ook niks meer.
Het zal een ruzie om geld zijn geweest met fatale afloop. Ik denk dat hij agressief werd door alcohol en/of drugs.

Da's mijn theorie.
Zoiets denk ik ook. In elk geval had hij moord niet gepland. Nadat ze dood bleek te zijn is hij in paniek geraakt en heeft hij niet alle sporen uit kunnen wissen.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 14:16:05 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_82441191
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:

WEEEER een ander verhaal.

Eerst belt een pokervriend uit onrust, ennu een vriendin en gaat zij geld halen???
Dus dat. En die 2 dagen huur tegoed, hij had toch voor 14 dagen vooruit betaald? Hoe lang zat hij al in dat hotel dan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82441215
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Qebbel het volgende:
Die bloedvlekken zijn geen keihard bewijs voor moord. Zou ook kunnen dat hij haar dood aangetroffen heeft, naar haar is gaan kijken en toen bloed op zijn shirt heeft gekregen.

Ja. En toen schrok hij zo dat hij 2000 km gevlucht is ipv naar de politie te stappen. En voor de echte dader sprong de beveiligingscamera zomaar uit.
pi_82441218
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus dat. En die 2 dagen huur tegoed, hij had toch voor 14 dagen vooruit betaald? Hoe lang zat hij al in dat hotel dan?
Hij zat er vanaf 14 mei.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82441291
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook. In elk geval had hij moord niet gepland. Nadat ze dood bleek te zijn is hij in paniek geraakt en heeft hij niet alle sporen uit kunnen wissen.
En je poste net dat hij nu in z'n cel met z'n hoofd tegen de muur bonkt?
Daar zal een cel wel echt kaal zijn en zit je er wel even wat dagen/weken in.

Maar hij lijkt me eerder een type wat thuishoort in een inrichting. Gevalletje TBS ofzo. Maar dat kennen ze daar niet.
pi_82441298
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef johan555 het volgende:

[..]

ja dat staat in een plaatselijke krant

Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

of de rechter daar wat mee kan betwijfel ik .

Wat me opvalt is dat Stephany's vader dit zegt :
he has great faith that the police find more evidence on the laptop of Joran van der Sloot

Hij heeft vertrouwen dat ze op die computer wat bewijs vinden en dan vermoed ik dat er niet zo veel ander evidence is .
In de krant Aja. Die krant is een stuk onbetrouwbaarder dan de Story en de Prive bij elkaar. Wellicht is het waar, dan zal de politie die sporen veilig stellen en dan kan de rechter er zeker wat mee.

Hij zegt 'meer bewijs'. Dat impliceert niet dat er geen bewijs is. Dan zou hij immers hebben gezegd dat hij er vertrouwen in heeft dat ze op de laptop van Joran bewijs vinden.
pi_82441341
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En je poste net dat hij nu in z'n cel met z'n hoofd tegen de muur bonkt?
Daar zal een cel wel echt kaal zijn en zit je er wel even wat dagen/weken in.

Maar hij lijkt me eerder een type wat thuishoort in een inrichting. Gevalletje TBS ofzo. Maar dat kennen ze daar niet.
Klopt, heeft in de cel tegen de muur gebonkt met z'n hoofd. Om hem te kalmeren hebben ze 'm wat klappen gegeven en gezegd dat hij rustig moet zijn.
pi_82441382
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vanaf 14 mei.
pi_82441445
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

In de krant Aja. Die krant is een stuk onbetrouwbaarder dan de Story en de Prive bij elkaar. Wellicht is het waar, dan zal de politie die sporen veilig stellen en dan kan de rechter er zeker wat mee.

Hij zegt 'meer bewijs'. Dat impliceert niet dat er geen bewijs is. Dan zou hij immers hebben gezegd dat hij er vertrouwen in heeft dat ze op de laptop van Joran bewijs vinden.
Wat overigens ook betekend dat het de laptop van Joran is, en niet diegene die Stephany zojuist nieuw had gekocht (want hij was nog niet vies genoeg )
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 14:21:57 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82441496
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Mercer het volgende:
Nu gaan we de komende 25+ jaar horen over het wel en wee van Joran in de Peruaanse gevangenis! Nog vééééééél meer Joran topics te gaan!!

Ik hoop toch ook dat er ooit nog duidelijkheid komt over Natalee eigenlijk
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_82441539
Ik heb begrepen dat Joran van plan was wat rond te reizen in Zuid Amerika

deze boodschap stond enige tijd geleden op z'n FB

May 19 at 1:28pm
Hey Lloran! Ke tal? i think we should also see Peru, there’s no football but an amazing Reggae club i know.. then we can go fuirther down south to see some good football in Argentina and brazil and suc…h.. ok, let me know what you think! xx chauchau
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82441556
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:21 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Wat overigens ook betekend dat het de laptop van Joran is, en niet diegene die Stephany zojuist nieuw had gekocht (want hij was nog niet vies genoeg )
Het is in elk geval een laptop die Joran bij zich had. Onderzoek zal moeten uitwijzen of het zijn laptop is. De laptop van Stephany heb ik niets meer over gelezen.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:23:19 #118
38396 mazaru
pi_82441563
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Mercer het volgende:
Die zal daar echt geen 25 jaar zitten hoor.
Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.
pi_82441572
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, heeft in de cel tegen de muur gebonkt met z'n hoofd. Om hem te kalmeren hebben ze 'm wat klappen gegeven en gezegd dat hij rustig moet zijn.
Bron?
pi_82441590
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef johan555 het volgende:
Ik heb begrepen dat Joran van plan was wat rond te reizen in Zuid Amerika

deze boodschap stond enige tijd geleden op z'n FB

May 19 at 1:28pm
Hey Lloran! Ke tal? i think we should also see Peru, there’s no football but an amazing Reggae club i know.. then we can go fuirther down south to see some good football in Argentina and brazil and suc…h.. ok, let me know what you think! xx chauchau
Op die datum was hij al in Peru....
pi_82441627
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. En toen schrok hij zo dat hij 2000 km gevlucht is ipv naar de politie te stappen. En voor de echte dader sprong de beveiligingscamera zomaar uit.
Misschien dacht hij veilig te zijn in Chili?
pi_82441639
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Bron?
http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1093554.html
pi_82441683
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of er meer bewijs is weet ik niet .
Als er "mogelijk " bewijs zou zijn op z'n laptop had hij die toch wel ergens in zee gegooid ?
Volgens mij had Joran niks te verbergen .
pi_82441736
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Grote kans dat Joran nog met een nieuwe versie op de proppen komt, en daarna weer een nieuwe!
pi_82441772
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef johan555 het volgende:

[..]

Of er meer bewijs is weet ik niet .
Als er "mogelijk " bewijs zou zijn op z'n laptop had hij die toch wel ergens in zee gegooid ?
Volgens mij had Joran niks te verbergen .
Hij kende het slachtoffer pas kort en hij kan nooit heel lang bezig zijn geweest op zijn laptop tussen het moment dat hij Stephany leerde kennen en ze vermoord is. Ik denk persoonlijk niet dat ze op die laptop over deze zaak veel gaan vinden. Maar goed, onderzoek zal dat uit moeten wijzen.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:28:39 #126
38396 mazaru
pi_82441847
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef capricia het volgende:
tvperu
Foei moderator!

Het einde van de TVP
pi_82441914
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Misschien waren de spetters zo minuscuul dat hij ze niet heeft opgemerkt.
Misschien toch wel een goed idee om te vragen of Dexter mee komt posten hier.
Zie de zaak Richard Harteveld. Die had een weekend de tijd om alles weg te poetsen en had nog dingen over het hoofd gezien. Lijkt me sterk dat Joran dan in 'n half uurtje wel alles weg kan werken.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:32:02 #128
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82442018
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef Mercer het volgende:

[..]

Grote kans dat Joran nog met een nieuwe versie op de proppen komt, en daarna weer een nieuwe!
En een nieuwe, en een nieuwe, etc..

Verbaasd mij dat vele hier geen patroon in zijn gedrag ontdekken
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 7 juni 2010 @ 14:32:33 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82442055
tvp
Leef en Laten Leven
  maandag 7 juni 2010 @ 14:33:06 #130
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82442076
Hoe zit het eigenlijk met die spullen van Jaap? Ben benieuwd of daar nog wat uitkomt. En stel dat Joran het gedaan heeft, zouden er dan niet nog meer meisjes vermoord zijn ergens??? Ik bedoel, wie weet wat er nog boven tafel komt? Geen missing chicks in Thailand, ofzo?? Dan is ie misschien wel echt the Dutch Ted Bundy
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:33:40 #131
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82442111
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij kende het slachtoffer pas kort en hij kan nooit heel lang bezig zijn geweest op zijn laptop tussen het moment dat hij Stephany leerde kennen en ze vermoord is. Ik denk persoonlijk niet dat ze op die laptop over deze zaak veel gaan vinden. Maar goed, onderzoek zal dat uit moeten wijzen.
Misschien stond stiekem de ingebouwde cam aan en is alles opgenomen!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juni 2010 @ 14:34:06 #132
862 Arcee
Look closer
pi_82442137
Zo, deze topics gaan hard, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:35:22 #133
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82442205
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tja, dan is het einde verhaal.
Helemaal niet.

Bloed op een t-shirt hoeft niets te betekenen.

En ging het om een shirt dat hij bij zich had of wat nog op de hotel kamer lag?

Hij zal toch niet zo dom zijn om te vluchten en dan t-shirts die onder het bloed zitten bij zich te houden.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 7 juni 2010 @ 14:35:27 #134
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82442215
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:33 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Misschien stond stiekem de ingebouwde cam aan en is alles opgenomen!
Wat een lafaard zeg! Hij had z'n moord al lang op youtube kunnen zetten
pi_82442224
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:33 schreef Qebbel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die spullen van Jaap? Ben benieuwd of daar nog wat uitkomt. En stel dat Joran het gedaan heeft, zouden er dan niet nog meer meisjes vermoord zijn ergens??? Ik bedoel, wie weet wat er nog boven tafel komt? Geen missing chicks in Thailand, ofzo?? Dan is ie misschien wel echt the Dutch Ted Bundy
Ik heb voor het weekend ergens gelezen dat de politie in Thailand wat dossiers nader gaat onderzoeken, maar heb er dit weekend niets meer over gelezen.
pi_82442276
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Helemaal niet.

Bloed op een t-shirt hoeft niets te betekenen.

En ging het om een shirt dat hij bij zich had of wat nog op de hotel kamer lag?

Hij zal toch niet zo dom zijn om te vluchten en dan t-shirts die onder het bloed zitten bij zich te houden.
Al die argumenten van "hij zal toch niet zo dom zijn...". Vrijwel alle moordenaars laten wel een steekje vallen en Joran dus ook.
pi_82442285
quote:

[..]

Iedereen wel denk. Ik ook tenminste.

Heeft Joran nog troefkaarten? In die zin van: stel dat hij ECHT het lichaam van Natalee aanwijst, dat ze hem uitleveren of zo? Nee zeker.
pi_82442378
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Heeft Joran nog troefkaarten? In die zin van: stel dat hij ECHT het lichaam van Natalee aanwijst, dat ze hem uitleveren of zo? Nee zeker.
Ik vermoed wel dat hij zulke uitspraken gaat doen.
pi_82442380
Als je je nu depri voelt, enige wat je hoeft te doen is even aan Joran denken in Peru.
pi_82442398
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al die argumenten van "hij zal toch niet zo dom zijn...". Vrijwel alle moordenaars laten wel een steekje vallen en Joran dus ook.
En vrijwel alle (serie)moordenaars zijn types van wie de meeste mensen zeggen: "Van hem had ik het nou noooit verwacht!"
pi_82442483
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Volgens mij moet hij dat eerst z'n eventuele straf in Peru uitzitten. Denk ook niet dat het lichaam van Natalee terug te vinden is. Als dat ergens begraven zou zijn, dan zou het al wel gevonden zijn. Als het in zee gegooid is, dan weet ook Joran niet waar de resten zich nu ergens bevinden.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:41:02 #142
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82442517
quote:

[..]

Vanaf 14 mei.
Hij had twee weken vooruit betaald dus dat is tot en met 28 Mei en die vrouw vind haar op 3 Juni en zegt dan dat ze nog 2 dagen geld krijgt.

Klopt geen reet van dus.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 7 juni 2010 @ 14:41:15 #143
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82442531
quote:

[..]

Vooral een psychopatische moordenaar, impulsief gedrag enzo en gebrek aan besef van urgentie of om de ernstigheid ervan te kunnen inzien. Enzovoorts, enzovoorts. Leest iemand mijn bijdrages?
pi_82442569
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:38 schreef Felixa het volgende:

[..]

En vrijwel alle (serie)moordenaars zijn types van wie de meeste mensen zeggen: "Van hem had ik het nou noooit verwacht!"
Moeders vinden het altijd "een hele goede jongen" en de buren vinden het altijd een "rustige en onopvallende man".

Niet elke moordenaar ziet er uit als een moordenaar en vrijwel alle moordenaars laten wel een steekje vallen als het gaat om het wegwerken van bewijs. Richard Harteveld was ook geen domme jongen en had 'n weekend de tijd om sporen weg te werken. Is 'm ook niet gelukt. Die moord was tot op de minuut gepland, deze door Joran wsl. niet. Niet raar dus dat hij her en der wat steken heeft laten vallen. Deed hij op Aruba ook al.
pi_82442609
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Hij had twee weken vooruit betaald dus dat is tot en met 28 Mei en die vrouw vind haar op 3 Juni en zegt dan dat ze nog 2 dagen geld krijgt.

Klopt geen reet van dus.
Het kan niet zo zijn dat hij tussentijds een paar dagen huur heeft betaald? Bv op 28 mei betaald voor 2 of 3 dagen?
pi_82442610
quote:
Gerechtelijk onderzoek kan jaren duren

DEN HAAG - Het ministerie van Buitenlandse Zaken geeft een brochure 'Gearresteerd in Peru' uit. Hieronder volgt daaruit een aantal feiten, die naar verwachting van toepassing zijn op de situatie van Joran van der Sloot.

- Na de arrestatie van een verdachte vindt een voorlopig gerechtelijk onderzoek plaats, dat met een verlenging maximaal 36 maanden kan duren. In dat onderzoek wordt bewijs vergaard. Een verdachte heeft het recht om te zwijgen.
- Vrijlating op borgtocht is vrijwel onmogelijk. Buitenlanders worden zelden op borgtocht vrijgelaten, omdat zij dan kunnen vluchten.
- Rechtszaken zijn openbaar. Drie rechters buigen zich over een zaak. Alle drie vellen zij een vonnis. Schuldigverklaring door twee van de drie is voldoende voor een veroordeling en strafoplegging. Zowel de verdachte als de officier van justitie kunnen hoger beroep aantekenen tegen een vonnis.
- De president van Peru kan gratie verlenen. Verzoeken om gratie kan na het uitzitten van een derde van de straf. Gratie wordt alleen in bijzondere omstandigheden verleend, zoals bij ernstige ziekte.
- Gevangenispersoneel spreekt uitsluitend Spaans.
- Een Nederlandse gevangene ontvangt 30 euro per maand van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
- Medische zorg in gevangenissen blijft beperkt tot het hoogst noodzakelijke, de kwaliteit ervan is doorgaans slecht. Tuberculose, hepatitis en andere infectieziekten komen veelvuldig voor.
- Een buitenlandse gedetineerde heeft geen recht op (proef-)verlof.
- De gevangenissen in hoofdstad Lima zitten overvol, wat zorgt voor veel extra spanningen en vervelende situaties.
- Het is niet mogelijk een in Peru opgelegde straf in een Nederlandse gevangenis uit te zitten.
- De brochure geeft in een woordenlijst enkele praktische Spaanse zinnen. Enkele voorbeelden daaruit: „Tengo problemas con mi companero de celda.” (Ik heb problemen met mijn celgenoot.) „Cumplir su condena.” (Zijn straftijd uitzitten.) „Grado de la pena.” (Strafmaat.)
bron
pi_82442629
quote:

[..]

]
Steekje vallen? Ik zie Joran dus echt niet vluchten met een bebloed t-shirt he!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:43:40 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82442652
quote:

[..]

afijn bij de volgende foto's joran onder de blauwe plekken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 7 juni 2010 @ 14:44:06 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82442674
quote:

[..]

same
pi_82442677
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef fokvragen het volgende:

[..]

]
Als hij het in het hotel had laten liggen, dan was het shirt gevonden.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:45:05 #151
38396 mazaru
pi_82442735
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef fokvragen het volgende:

[..]

]
Wel als de spetters zo klein zijn dat hij ze niet heeft gezien.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:45:29 #152
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82442760
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het kan niet zo zijn dat hij tussentijds een paar dagen huur heeft betaald? Bv op 28 mei betaald voor 2 of 3 dagen?
Dan moeten ze dat erbij zetten aangezien dat voor de tijdslijn erg belangrijk is.
pi_82442782
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Maar ze hoeven ook niet heel veel te vinden om er nieuwe verdachte omstandigheden bij te vinden, als hij alleen al dezelfde ochtend heeft lopen googelen "death Stephany Flores" dus voordat er daadwerkelijk bekend was dat ze op de hotelkamer was heeft hij weer iets uit te leggen
  maandag 7 juni 2010 @ 14:45:56 #154
38396 mazaru
pi_82442783
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

afijn bij de volgende foto's joran onder de blauwe plekken
Hoeft niet perse hoor. Je kunt klappen krijgen zonder dat het sporen nalaat.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:46:15 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82442800
quote:
quote:
Yesterday it was learned that he was stunned because it butted against one wall of the elevator that led to the eighth floor of the Dirincri, where it occupies a maximum security cell, guarded by four soldiers who did not lose sight. It was learned that they fear being killed or committing suicide.
Stunned... mag ik dat zien als stun gunnen?
pi_82442836
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dan moeten ze dat erbij zetten aangezien dat voor de tijdslijn erg belangrijk is.
Bel de krant even met het verzoek om dat er bij te zetten.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:47:27 #157
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82442865
Hij had dat t-shirt toch makkelijk ergens onderweg van Peru naar Chili kunnen dumpen, geheel onopvallend bij een toilet, of een stop onderweg, of weet ik veel? Hij heeft wel een heleboel steken laten vallen. Kan me voorstellen dat dat kan gebeuren uit blinde paniek. Soort black out en niet meer normaal na kunnen denken. Misschien nog onder invloed van drugs, etc. Maar aan de andere kant zou je toch zeggen dat je dan juist heel secuur aan't denken slaat en handelt.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:47:34 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82442874
quote:
The Sabbath was made several inquiries at the offices of Homicide and Criminal. There he saw a tattoo on the left chest with the phrase: 'No problem' in Thai language," said one agent.
It was learned that the laptop was found to be delivered to the Division of High Technology for testing. The spokesman added that "to calm him, a police officer patted him and said, 'Ya, quiet, quiet."
pi_82442926
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef Jesine het volgende:

[..]

Maar ze hoeven ook niet heel veel te vinden om er nieuwe verdachte omstandigheden bij te vinden, als hij alleen al dezelfde ochtend heeft lopen googelen "death Stephany Flores" dus voordat er daadwerkelijk bekend was dat ze op de hotelkamer was heeft hij weer iets uit te leggen
Dat is waar, maar volgens mij heeft hij vrij snel z'n spullen gepakt en is hij vertrokken naar Chili. Ik betwijfel of hij onderweg ergens via 'n WiFi-punt heeft zitten internetten.
pi_82442934
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Stunned... mag ik dat zien als stun gunnen?
Kan ook "verbaasd" of "met stomheid geslagen" zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 juni 2010 @ 14:48:50 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82442958
Er staat niet waar dat shirt gevonden is hè? Als dat op de kamer was, zegt het weinig. Als het shirt in Jorans bagage is aangetroffen, dus als hij het bij zich had, is dat veelzeggender. Maar zelfs dan kan hij nog beweren dat hij wat spullen bij elkaar heeft gegraaid in zijn "paniek" om de kamer te verlaten (al moet ik zeggen dat er op de beelden die we kunnen zien weinig sprake lijkt te zijn van paniek als hij vertrekt).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_82442997
Nog even dit
Sommige mensen kunnen zich niet voorstellen dat Joran de moord zou hebben begaan omdat er teveel is achter gelaten in de kamer en omdat hij het meisje toch niet zou vermoorden in zijn eigen hotelkamer.

Tegen diegene die zo denkt wil ik alleen maar zeggen dat men ervan uit gaat dat de moord van tevoren beraamd is, als hij opeens in een woede uitbarst, en haar zo hard slaat dat ze dood is, heeft hij opeens met die omstandigheden te maken, en dan kan je wat mij betreft het hoogste IQ hebben wat er bestaat en superslim zijn, maar ja...dat lichaam van dat meisje ga je echt niet zomaar kwijt raken.
En hoe wil je de kamer schoonmaken, met dat ene kleine zeepje dat naast de wc lag ?? ;-)
pi_82443009
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:47 schreef Qebbel het volgende:
Hij had dat t-shirt toch makkelijk ergens onderweg van Peru naar Chili kunnen dumpen, geheel onopvallend bij een toilet, of een stop onderweg, of weet ik veel? Hij heeft wel een heleboel steken laten vallen. Kan me voorstellen dat dat kan gebeuren uit blinde paniek. Soort black out en niet meer normaal na kunnen denken. Misschien nog onder invloed van drugs, etc. Maar aan de andere kant zou je toch zeggen dat je dan juist heel secuur aan't denken slaat en handelt.
Een shirt krijg je niet zomaar door de WC gespoeld en zeker niet in een Peruaanse WC. Onderweg is het vooral niemandsland eigenlijk en er waren taxichauffeurs bij hem.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:50:15 #164
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82443039
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Rewimo het volgende:
Er staat niet waar dat shirt gevonden is hè? Als dat op de kamer was, zegt het weinig. Als het shirt in Jorans bagage is aangetroffen, dus als hij het bij zich had, is dat veelzeggender. Maar zelfs dan kan hij nog beweren dat hij wat spullen bij elkaar heeft gegraaid in zijn "paniek" om de kamer te verlaten (al moet ik zeggen dat er op de beelden die we kunnen zien weinig sprake lijkt te zijn van paniek als hij vertrekt).
Precies
  maandag 7 juni 2010 @ 14:50:35 #165
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82443057
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef Jesine het volgende:

[..]

Ja, of vluchtroutes naar Chili uitzoeken, of misschien verdragen tussen Chili en Peru, Peru NL, Chili NL, etc. Ik bedoel, hij is niet voor niets naar Chili gegaan, omdat zij wel een uitleveringsverdrag hebben met NL toch? En Peru niet.
pi_82443066
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Rewimo het volgende:
(al moet ik zeggen dat er op de beelden die we kunnen zien weinig sprake lijkt te zijn van paniek als hij vertrekt).
Dat zegt niet zoveel. Er zijn moordenaars die meehelpen met het zoeken naar het dan nog vermiste slachtoffer.
pi_82443069
Aan de ene kant is het "bijna "ongeloofwaardig dat "slimme Joran"nu zulke fouten maakt (als hij inderdaad schuldig is)
Maar we denken allemaal aan Natalie en het hele circus ( de perfecte moord)
Als het uitkomt van Natalie blijkt misschien ook dat het dus ook allemaal zo perfect niet was.
Daar speelde het heel erg mee denk ik dat niemand weet waar ze nu omgebracht is dus je kan geen sporen zoeken, geen lichaam dus ook geen sporen.
En het goed kennen van omgeving, hulp van buitenaf.

Al deze dingen mee gerekent stond hij nu in hele andere omstandigheid.

Het lijkt een moord uit impulsiviteit het waarschijnlijk geen nee kunnen accpeteren ( geld, sex?)
Geplant kan hij dit bijna niet hebben gedaan maar waarom dan presies 5 jr na dato?
Is wel een hele groot???

Het speelt ook wel mee denk ik dat dit soort personen zich allermachtig wanen, bij ons normale zielen niet voor te stellen maar dit soort personen zijn overtuigd van hun eigen "kunnen"
Joran heeft dit meegekregen al die jaren ...ik kom overal mee weg, ik sta boven de wet, ze pakken me niet.

Persoonlijk denk ik dat hij dus niet wist met welk meisje hij van doen had. Ook krijg ik het idee dat hij dus zich niet bewust was van camera's in het hotel.

In z'n zieke geest heeft hij misschien gedacht dat dit in zo'n land gewoon als ...een incident zou worden behandeld.
Dat er niet echt gezocht zou worden naar de moordenaar van dat meisje.

Offffffff het is geplant ( 5 jr na dato)en al het bovenstaande heeft hem doen geloven dat hij er deze keer ook mee weg kwam. onder invloed van drank, drugs, aggresie. Wie weet hoe je dan denkt/voelt.

Het is hoe dan ook heel vreemd dat er presies 5 jr na dato deze jongen in bijna dezelfde omstandigheden zit als 5 jr geleden.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:51:25 #168
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82443110
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Jesine het volgende:
Nog even dit
Sommige mensen kunnen zich niet voorstellen dat Joran de moord zou hebben begaan omdat er teveel is achter gelaten in de kamer en omdat hij het meisje toch niet zou vermoorden in zijn eigen hotelkamer.

Tegen diegene die zo denkt wil ik alleen maar zeggen dat men ervan uit gaat dat de moord van tevoren beraamd is, als hij opeens in een woede uitbarst, en haar zo hard slaat dat ze dood is, heeft hij opeens met die omstandigheden te maken, en dan kan je wat mij betreft het hoogste IQ hebben wat er bestaat en superslim zijn, maar ja...dat lichaam van dat meisje ga je echt niet zomaar kwijt raken.
En hoe wil je de kamer schoonmaken, met dat ene kleine zeepje dat naast de wc lag ?? ;-)
In stukken zagen en in een sporttas meenemen en de kamer goed schoonmaken.

In een bad gooien met zuur waardoor het lijk oplost.

Er is genoeg te bedenken.
pi_82443147
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ja, of vluchtroutes naar Chili uitzoeken, of misschien verdragen tussen Chili en Peru, Peru NL, Chili NL, etc. Ik bedoel, hij is niet voor niets naar Chili gegaan, omdat zij wel een uitleveringsverdrag hebben met NL toch? En Peru niet.
Het is vanuit Lima een van de snelste mogelijkheden om weg te komen uit Peru.
pi_82443158
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is waar, maar volgens mij heeft hij vrij snel z'n spullen gepakt en is hij vertrokken naar Chili. Ik betwijfel of hij onderweg ergens via 'n WiFi-punt heeft zitten internetten.
zijn er geen andere mogelijkheden om te internetten?

P.s. advocaat Bert de Rooij heeft overigens al eerder aangegeven dat hij een e-mail heeft ontvangen van Joran, dat zou zijn gebeurd ten tijde dat Joran op de vlucht was...dus blijkbaar heeft hij wel op de een of andere manier kunnen e-mailen
pi_82443195
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Joran had spullen bij zich om een lijk in stukken te zagen, de kamer goed schoon te maken en hij had zuur hij om het lijk op te lossen? Lijkt me allemaal niet...
  maandag 7 juni 2010 @ 14:52:38 #172
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82443202
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een shirt krijg je niet zomaar door de WC gespoeld en zeker niet in een Peruaanse WC. Onderweg is het vooral niemandsland eigenlijk en er waren taxichauffeurs bij hem.
Ik bedoel ook niet door de wc spoelen . Ik bedoelde dat hij als "smoes" tegen de taxichauffeurs gezegd kan hebben dat hij naar de wc moest en toen ergens daar in een prullenbak dat shirt gegooid had kunnen hebben, of iets in die geest.
pi_82443203
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als hij het in het hotel had laten liggen, dan was het shirt gevonden.
Natuurlijk niet in een hotel laten liggen, maar in de 2000km lange reis is er echt wel een prullenbak langs de weg.
pi_82443215
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Jesine het volgende:

[..]

zijn er geen andere mogelijkheden om te internetten?

P.s. advocaat Bert de Rooij heeft overigens al eerder aangegeven dat hij een e-mail heeft ontvangen van Joran, dat zou zijn gebeurd ten tijde dat Joran op de vlucht was...dus blijkbaar heeft hij wel op de een of andere manier kunnen e-mailen
VIa z'n telefoon zou dat kunnen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 juni 2010 @ 14:53:06 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82443228
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef Halcon het volgende:

Dat zegt niet zoveel. Er zijn moordenaars die meehelpen met het zoeken naar het dan nog vermiste slachtoffer.
Daarom juist, ik vind dat gebrek aan paniek tegen hem spreken. Iemand die onverwacht een lijk in zijn kamer aantreft als ie terugkomt van koffie halen, gaat niet rustig zijn spullen pakken en kalmpjes het hotel verlaten. Iemand die weet dat het lijk er ligt (omdat ie het zelf veroorzaakt heeft?) zou wel zo koel en berekenend kunnen zijn.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:53:06 #176
38396 mazaru
pi_82443229
Het t-shirt dat hij droeg toen hij wegging, was rood. Dan zie je bloedspettertjes ook makkelijk over het hoofd.
pi_82443231
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Jesine het volgende:
Nog even dit

Als hij haar heeft vermoord had hij meer tijd dan die paar uur (hij had rustig tot 's middags de tijd gehad er vanuit gaande dat hij niet wist dat iemand haar miste).
pi_82443267
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Natuurlijk niet in een hotel laten liggen, maar in de 2000km lange reis is er echt wel een prullenbak langs de weg.
Een gringo die een shirt weggooit valt op. Als mensen dat zien is ook de kans groot dat ze dat shirt uit de prullenbak halen...
  maandag 7 juni 2010 @ 14:53:52 #179
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82443272
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Joran had spullen bij zich om een lijk in stukken te zagen, de kamer goed schoon te maken en hij had zuur hij om het lijk op te lossen? Lijkt me allemaal niet...
Boeiend, dan betaal je nog een week de kamer ga je naar een bouwmarkt en heb je dagen de tijd om dat allemaal goed te doen.
pi_82443289
quote:

[..]

ow ja, waar haal je de zaag vandaan???

En dit klinkt misschien wel heel makkelijk, en als een mogelijkheid, maar ja, al had ie een zaag, wie zegt mij dat hij haar zo maar in hakjes kan snijden. Niet als iemand moorden kan, kan die ook vervolgens iemand in stukjes hakken.
Sommige daders zijn nadat ze een slachtoffer hebben omgebracht zelfs niet in staat het slachtoffer meer te zien en doen derhalve vb een doek op het slachtoffer
pi_82443292
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Daarom juist, ik vind dat gebrek aan paniek tegen hem spreken. Iemand die onverwacht een lijk in zijn kamer aantreft als ie terugkomt van koffie halen, gaat niet rustig zijn spullen pakken en kalmpjes het hotel verlaten. Iemand die weet dat het lijk er ligt (omdat ie het zelf veroorzaakt heeft?) zou wel zo koel en berekenend kunnen zijn.
Dat lijkt me dus ook.
pi_82443331
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef mazaru het volgende:
Het t-shirt dat hij droeg toen hij wegging, was rood. Dan zie je bloedspettertjes ook makkelijk over het hoofd.
Wat ik al zei: Richard Harteveld was 'n heel weekend aan het schrobben en poetsen en had nog dingen over het hoofd gezien. Niet raar dat Joran in een kwartiertje dan ook wat dingen over het hoofd heeft gezien.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:55:29 #183
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82443359
quote:

[..]

Ik las laatst dat ze ergens in een hotelkamer een lijk verstopt in de matras van een bed hadden gevonden. Lijk was al een paar weken oud, door de inmense stank zijn ze gaan zoeken en vonden ze haar onder/in de matras . Je zal erop geslapen hebben!
pi_82443374
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Boeiend, dan betaal je nog een week de kamer ga je naar een bouwmarkt en heb je dagen de tijd om dat allemaal goed te doen.
Nog een week klussen met een dode (die wordt gemist) op je hotelkamer of snel wegwezen. Genoeg moordenaars die voor de laatste optie kiezen.
pi_82443392
Topic is niet bij te benen!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:56:23 #186
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82443402
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef Jesine het volgende:

[..]

ow ja, waar haal je de zaag vandaan???

En dit klinkt misschien wel heel makkelijk, en als een mogelijkheid, maar ja, al had ie een zaag, wie zegt mij dat hij haar zo maar in hakjes kan snijden. Niet als iemand moorden kan, kan die ook vervolgens iemand in stukjes hakken.
Sommige daders zijn nadat ze een slachtoffer hebben omgebracht zelfs niet in staat het slachtoffer meer te zien en doen derhalve vb een doek op het slachtoffer
Zoals ik al zei: Als hij een week zijn kamer betaald heeft hij een week om spullen te kopen om alles te laten verdwijnen.

Haar in bad leggen en laten oplossen in zuur hoeft hij er ook niet naar te kijken en spoelt hij later gewoon dat zuur door.

Jullie denken dat er geen zaag gekocht kan worden?
  maandag 7 juni 2010 @ 14:57:04 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82443431
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

sander vreeswijk
pi_82443465
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat ik al zei: Richard Harteveld was 'n heel weekend aan het schrobben en poetsen en had nog dingen over het hoofd gezien. Niet raar dat Joran in een kwartiertje dan ook wat dingen over het hoofd heeft gezien.
Die had zelfs opzettelijk "fouten" gemaakt, zoals kindertekeningen ophangen over bloedsporen op de muur.
pi_82443468
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Als hij een week zijn kamer betaald heeft hij een week om spullen te kopen om alles te laten verdwijnen.

Haar in bad leggen en laten oplossen in zuur hoeft hij er ook niet naar te kijken en spoelt hij later gewoon dat zuur door.

Een week met een dode die wordt gemist of vluchten. Meeste moordenaars kiezen voor het laatste. Ook is het vrij lastig om een kamer zo goed schoon te maken dat er geen enkel spoor meer te vinden is. Daarnaast is hij hoe dan ook, met of zonder lijk, hoofdverdachte nummer een. Als dan mensen aangeven dat hij een zaag, zwaar schoonmaakspul en zuur heeft gekocht, is hij er alsnog bij.
pi_82443505
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

sander vreeswijk
Die inderdaad en bijvoorbeeld Richard Harteveld die tussen het schrobben door bij de supermarkt stond met flyers en gezellig met de schoonfamilie keek naar programma's over de vermissing van zijn vrouw en kinderen.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:58:43 #191
269465 Stiggie
Plankgas
pi_82443518
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82443593
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er een zaag gekocht kan worden, ik denk alleen dat niet iedereen in staat is iemand in stukjes te zagen (al dan niet al overleden)

P.s. mensen, het niveau van dit forum daalt wel tot een dieptepunt als we nu aan het discussieren zijn dat het niet kopen van een zaag bij een bouwmarkt, hem mogelijk geen verdachte meer maakt

P.s. het was wel in de ochtend van 30 mei, een zondag, bouwmarkten zijn ook dicht
pi_82443636
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een week met een dode die wordt gemist of vluchten. Meeste moordenaars kiezen voor het laatste. Ook is het vrij lastig om een kamer zo goed schoon te maken dat er geen enkel spoor meer te vinden is. Daarnaast is hij hoe dan ook, met of zonder lijk, hoofdverdachte nummer een. Als dan mensen aangeven dat hij een zaag, zwaar schoonmaakspul en zuur heeft gekocht, is hij er alsnog bij.
hahaha, inderdaad!
pi_82443642
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Halcon het volgende:

Dat shirt zou dan wel gevonden worden. Waar had hij het moeten dumpen dan?
Je zou denken dat je daar in enkele dagen wel een gelegenheid voor kan vinden...

Laat ik het anders zeggen: als ik iemand vermoord en op de vlucht sla, dan zoek ik toch wel naar een mogelijkheid om kleding met bloedvlekken te vernietigen, of iig zodanig te verstoppen dat ze niet snel gevonden zullen worden.

Sowieso weet ik niet beter dan dat het wel wat langer dan een dagje of twee duurt om DNA te onderzoeken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:02:50 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82443703
quote:
Waarom schudden ze aan hem
pi_82443713
Stel: ik vermoord een meisje op mijn kamer en ik ben door meerdere mensen met dat meisje gezien. Ook staat vast dat voor zo ver bekend ik de laatste ben die met dat meisje is gezien. Ik betaal de kamer een week vooruit en ik ga een zaag, zuur en schoonmaakspul kopen. Vervolgens komt de zoektocht naar dat meisje op gang. Een gringo die in Peru dat soort spullen koopt, dat gebeurt niet vaak. Dat kunnen de verkopers achteraf echt nog wel verklaren als er wat nieuws over de zaak komt. En dat komt er, want men gaat zoeken naar dat meisje en mensen van het hotel en het casino kunnen dan wel verklaren wie er bij haar was. Dan zou Joran er dus alsnog bij geweest zijn. De meeste lijken worden overigens ook gewoon gevonden i.p.v. in zuur opgelost.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:03:39 #197
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82443745
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Jesine het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er een zaag gekocht kan worden, ik denk alleen dat niet iedereen in staat is iemand in stukjes te zagen (al dan niet al overleden)

P.s. mensen, het niveau van dit forum daalt wel tot een dieptepunt als we nu aan het discussieren zijn dat het niet kopen van een zaag bij een bouwmarkt, hem mogelijk geen verdachte meer maakt

P.s. het was wel in de ochtend van 30 mei, een zondag, bouwmarkten zijn ook dicht
Dan wacht je tot maandag

Ik zeg niet dat dit veel makkelijker en slimmer had gekund, maar veel mensen dier veroordelen al iemand door een klein beetje info van de media wat ook nog eens niet altijd klopt en wat elkaar tegen spreekt.
  maandag 7 juni 2010 @ 15:04:01 #198
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82443762
quote:
Vertaal de hele mik of laat deze bijdragen maar zitten wat mij betreft. Beetje interessantdoenerij
pi_82443776
Hoe komen we sowieso bij "in zuur oplossen"?
pi_82443778
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom schudden ze aan hem
Om 'm op te beuren.
"Ah joh, kop op!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: