abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 14:03:41 #76
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82440570
http://www.nu.nl/buitenla(...)any-shirt-joran.html

AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82440639
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:

AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
Dat shirt dat hij steeds aan had?
pi_82440658
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Tja, geen idee, maar misschien heeft het toch ergens te maken met Holloway. Misschien om daar nog duidelijkheid over te krijgen, of om hem alsnog ervoor te straffen. Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat dit te overduidelijk Joran geweest heeft moeten zijn. Ik bedoel alles leidt te duidelijk naar hem. Ik vind dat eigenlijk niks voor die Joran, hoe raar hij ook mag zijn.
Niemand is volmaakt, ook Joran niet. Ik vraag me af wie hem dan een loer zou moeten draaien en hoe diegene dat daar dan ongezien heeft kunnen doen. Niets wijst op zoiets tot nu toe. Wat ik net ook al schreef: verkijk je niet op de grote verschillen tussen Joran op Aruba en Joran in Lima. Deepak en Satish waren er nu niet bij, het slachtoffer lag in een hotel i.p.v. op het strand, Daury en z'n bootje waren er deze keer niet bij, papa kon hem deze keer niet helpen, hij kent Aruba een stuk beter dan Lima en Aruba 's nachts is een stuk minder druk dan Lima in de ochtend.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 14:05:38 #79
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82440669
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Onschuldig?
Er word een meisje dood gevonden op de kamer wat op zijn naam staat.
Er word GHB in de auto van het meisje gevonden waar joran als laatste in heeft gezeten.
Elke verdachte moet bij aanvang als onschuldig worden beschouwd. Zo werkt een ware rechtsstaat. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82440717
quote:

Het net rond Joran lijkt zich toch steeds meer te sluiten. Benieuwd met wat voor theorie de Joran-fanclub nu weer aan komt zetten.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:06:48 #81
38396 mazaru
pi_82440731
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Dat shirt dat hij steeds aan had?
Er staat 'een shirt' ik denk dat het een shirt is wat in zijn tas zat.
Er is ook bloed aangetroffen in het bad, misschien heeft hij geprobeerd het eruit te wassen.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:07:16 #82
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82440756
quote:

[..]

Onschuldig?
Er word GHB in de auto van het meisje gevonden waar joran als laatste in heeft gezeten.
Ja, maar zij was niet gedrogeerd, zo blijkt nu uit onderzoeken.

Andere theorie zou zijn dat ze hem misschien wel doorhad met z'n ghb-drogeer-plannetje en dat ze zich daar tegen heeft verzet met alle gevolgen van dien. Dan is hij dus wel degelijk schuldig, ongelooflijk dom en nog enger dan ik al dacht. Ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat mensen zo zijn, vandaar dat ik lang geloof in mensen hun onschuld. Leker naief
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82440764
quote:

[..]

Onschuldig?
ehhh volgens mij is iemand waarvan niet bewezen is dat hij schuldig is onschuldig .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82440786
quote:

I feel kinda Locrian today
pi_82440814
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef johan555 het volgende:

[..]

ehhh volgens mij is iemand waarvan niet bewezen is dat hij schuldig is onschuldig .
Net zoals je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij schuldig is, kun je ook niet met zekerheid zeggen dat hij onschuldig is.
pi_82440827
quote:

Tja, dan is het einde verhaal.
pi_82440864
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hij heeft steeds meer uit te leggen in elk geval.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:09:48 #88
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82440875
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Net zoals je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij schuldig is, kun je ook niet met zekerheid zeggen dat hij onschuldig is.
dat dus.
pi_82440892
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het net rond Joran lijkt zich toch steeds meer te sluiten. Benieuwd met wat voor theorie de Joran-fanclub nu weer aan komt zetten.
Ik ben niet van de Joran-fanclub, maar ik vind dit soort bewijzen toch zeker niet 100% betrouwbaar, zoveel vertrouwen heb ik niet in de Peruaanse politie.
Ik ben wel heel erg benieuwd wat Joran hier zelf over gaat verklaren.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:10:33 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82440917
quote:

WEEEER een ander verhaal.

Eerst belt een pokervriend uit onrust, ennu een vriendin en gaat zij geld halen???
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_82440918
Vrienden zeiden al dat hij de laatste tijd vreemd deed en geldproblemen had. Zijn moeder gaf hem ook niks meer.
Het zal een ruzie om geld zijn geweest met fatale afloop. Ik denk dat hij agressief werd door alcohol en/of drugs.

Da's mijn theorie.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 14:12:47 #92
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82441022
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eerst belt een pokervriend uit onrust, ennu een vriendin en gaat zij geld halen???
Inderdaad weer compleet iets anders dus. Er zijn maar heel kleine snippertjes onbevestigde informatie en die spreken elkaar allemaal tegen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 7 juni 2010 @ 14:12:59 #93
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82441032
quote:

[..]

Onschuldig?
De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
pi_82441057
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Elke verdachte moet bij aanvang als onschuldig worden beschouwd. Zo werkt een ware rechtsstaat. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
In een rechtsstaat is er echter ook altijd een aanklager, die hem dus als schuldig beschouwt. Het is enkel de rechter die van het vermoeden van onschuld moet uitgaan, anderen mogen best menen of vermoeden dat iemand schuldig is.
pi_82441065
quote:

[..]

Er wordt gerefereerd aan de krant Aja. Dat is niet de meest betrouwbare krant in Peru.
pi_82441070
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Er staat 'een shirt' ik denk dat het een shirt is wat in zijn tas zat.
Er is ook bloed aangetroffen in het bad, misschien heeft hij geprobeerd het eruit te wassen.
Joran kennende had hij dat shirt echt wel even ergens in een prullenbak gedumpt.
pi_82441100
Ben absoluut geen Joran fan, maar kan nog wel een hypothese verzinnen.

De Ex van het meisje heeft het gedaan, zij moest zo nodig in het nieuws melden, dat ze lesbisch was en zij was jaloers op haar ex-vriendin en het bekend zijn van haar.

Zo zijn meer dingen te verzinnen en krijgen we straks een nieuw aflevering van Midsummer Murders lol
pi_82441114
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef kadeya het volgende:

[..]

Ik ben niet van de Joran-fanclub, maar ik vind dit soort bewijzen toch zeker niet 100% betrouwbaar, zoveel vertrouwen heb ik niet in de Peruaanse politie.
Krijgen we dat weer. Is er weer eens 'n Nederland in de fout gegaan in een of andere bananenrepubliek en dan gaat het over de zogenaamde onbetrouwbaarheid van de politie aldaar.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:14:33 #99
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82441115
Die bloedvlekken zijn geen keihard bewijs voor moord. Zou ook kunnen dat hij haar dood aangetroffen heeft, naar haar is gaan kijken en toen bloed op zijn shirt heeft gekregen.

Maar kan autopsie niet uitwijzen wat het exacte tijdstip van overlijden was? Of hebben ze dat al vastgesteld? Daarnaast denk ik dat die familie ook wel keiharde bewijzen wil hebben, want ze hebben er niks aan als ze de verkeerde vastzetten en de "werkelijke dader" dan nog vrij rond zou kunnen lopen.
pi_82441138
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:13 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Joran kennende had hij dat shirt echt wel even ergens in een prullenbak gedumpt.
Dat shirt zou dan wel gevonden worden. Waar had hij het moeten dumpen dan?
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:07 #101
38396 mazaru
pi_82441139
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:13 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Misschien waren de spetters zo minuscuul dat hij ze niet heeft opgemerkt.
Misschien toch wel een goed idee om te vragen of Dexter mee komt posten hier.
pi_82441142
Nu gaan we de komende 25+ jaar horen over het wel en wee van Joran in de Peruaanse gevangenis! Nog vééééééél meer Joran topics te gaan!!
pi_82441156
quote:

ja dat staat in een plaatselijke krant

Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

of de rechter daar wat mee kan betwijfel ik .

Wat me opvalt is dat Stephany's vader dit zegt :
he has great faith that the police find more evidence on the laptop of Joran van der Sloot

Hij heeft vertrouwen dat ze op die computer wat bewijs vinden en dan vermoed ik dat er niet zo veel ander evidence is .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:29 #104
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82441158
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Qebbel het volgende:
Die bloedvlekken zijn geen keihard bewijs voor moord. Zou ook kunnen dat hij haar dood aangetroffen heeft, naar haar is gaan kijken en toen bloed op zijn shirt heeft gekregen.

Maar kan autopsie niet uitwijzen wat het exacte tijdstip van overlijden was? Of hebben ze dat al vastgesteld? Daarnaast denk ik dat die familie ook wel keiharde bewijzen wil hebben, want ze hebben er niks aan als ze de verkeerde vastzetten en de "werkelijke dader" dan nog vrij rond zou kunnen lopen.
Dat hebben ze al vast gesteld.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:29 #105
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82441160
quote:

[..]

Onschuldig?
En hij was samen met haar op de kamer en de ochtend vertrok hij alleen. Dus hij is de laatste die haar levend heeft gezien

En normale burger overkomt het zijn hele leven niet, maar Joran is niet één keer, maar twee keer(!) betrokken geweest bij een verdachte dood van een jong meisje. Tringeling! Toeval of niet?!?! I don’t think so! Daarnaast wordt hij ook beschuldigd van betrokkenheid van andere vage zaken, zoals afpersing enzo.

Gezien zijn gedrag gedurende al die jaren - pathologisch liegen, een arrogant gebrek aan empathie, egoïstisch en impulsief gedrag, narcistisch en mediageil - begin ik toch te denken dat hij een psychopaat is.

Als dit inderdaad zo is, dan is alles opeens te verklaren en waarom hij niet wat voorzichtiger was.

[ Bericht 2% gewijzigd door SemperSenseo op 07-06-2010 14:26:28 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82441188
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vrienden zeiden al dat hij de laatste tijd vreemd deed en geldproblemen had. Zijn moeder gaf hem ook niks meer.
Het zal een ruzie om geld zijn geweest met fatale afloop. Ik denk dat hij agressief werd door alcohol en/of drugs.

Da's mijn theorie.
Zoiets denk ik ook. In elk geval had hij moord niet gepland. Nadat ze dood bleek te zijn is hij in paniek geraakt en heeft hij niet alle sporen uit kunnen wissen.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 14:16:05 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_82441191
quote:

Dus dat. En die 2 dagen huur tegoed, hij had toch voor 14 dagen vooruit betaald? Hoe lang zat hij al in dat hotel dan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82441215
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Qebbel het volgende:

Ja. En toen schrok hij zo dat hij 2000 km gevlucht is ipv naar de politie te stappen. En voor de echte dader sprong de beveiligingscamera zomaar uit.
pi_82441218
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus dat. En die 2 dagen huur tegoed, hij had toch voor 14 dagen vooruit betaald? Hoe lang zat hij al in dat hotel dan?
Hij zat er vanaf 14 mei.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82441291
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook. In elk geval had hij moord niet gepland. Nadat ze dood bleek te zijn is hij in paniek geraakt en heeft hij niet alle sporen uit kunnen wissen.
En je poste net dat hij nu in z'n cel met z'n hoofd tegen de muur bonkt?
Daar zal een cel wel echt kaal zijn en zit je er wel even wat dagen/weken in.

Maar hij lijkt me eerder een type wat thuishoort in een inrichting. Gevalletje TBS ofzo. Maar dat kennen ze daar niet.
pi_82441298
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef johan555 het volgende:

[..]

ja dat staat in een plaatselijke krant

Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

of de rechter daar wat mee kan betwijfel ik .

Wat me opvalt is dat Stephany's vader dit zegt :
he has great faith that the police find more evidence on the laptop of Joran van der Sloot

Hij heeft vertrouwen dat ze op die computer wat bewijs vinden en dan vermoed ik dat er niet zo veel ander evidence is .
In de krant Aja. Die krant is een stuk onbetrouwbaarder dan de Story en de Prive bij elkaar. Wellicht is het waar, dan zal de politie die sporen veilig stellen en dan kan de rechter er zeker wat mee.

Hij zegt 'meer bewijs'. Dat impliceert niet dat er geen bewijs is. Dan zou hij immers hebben gezegd dat hij er vertrouwen in heeft dat ze op de laptop van Joran bewijs vinden.
pi_82441341
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En je poste net dat hij nu in z'n cel met z'n hoofd tegen de muur bonkt?
Daar zal een cel wel echt kaal zijn en zit je er wel even wat dagen/weken in.

Maar hij lijkt me eerder een type wat thuishoort in een inrichting. Gevalletje TBS ofzo. Maar dat kennen ze daar niet.
Klopt, heeft in de cel tegen de muur gebonkt met z'n hoofd. Om hem te kalmeren hebben ze 'm wat klappen gegeven en gezegd dat hij rustig moet zijn.
pi_82441382
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vanaf 14 mei.
pi_82441445
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

In de krant Aja. Die krant is een stuk onbetrouwbaarder dan de Story en de Prive bij elkaar. Wellicht is het waar, dan zal de politie die sporen veilig stellen en dan kan de rechter er zeker wat mee.

Hij zegt 'meer bewijs'. Dat impliceert niet dat er geen bewijs is. Dan zou hij immers hebben gezegd dat hij er vertrouwen in heeft dat ze op de laptop van Joran bewijs vinden.
Wat overigens ook betekend dat het de laptop van Joran is, en niet diegene die Stephany zojuist nieuw had gekocht (want hij was nog niet vies genoeg )
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 14:21:57 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82441496
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Mercer het volgende:
Nu gaan we de komende 25+ jaar horen over het wel en wee van Joran in de Peruaanse gevangenis! Nog vééééééél meer Joran topics te gaan!!

Ik hoop toch ook dat er ooit nog duidelijkheid komt over Natalee eigenlijk
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_82441539
Ik heb begrepen dat Joran van plan was wat rond te reizen in Zuid Amerika

deze boodschap stond enige tijd geleden op z'n FB

May 19 at 1:28pm
Hey Lloran! Ke tal? i think we should also see Peru, there’s no football but an amazing Reggae club i know.. then we can go fuirther down south to see some good football in Argentina and brazil and suc…h.. ok, let me know what you think! xx chauchau
pi_82441556
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:21 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Wat overigens ook betekend dat het de laptop van Joran is, en niet diegene die Stephany zojuist nieuw had gekocht (want hij was nog niet vies genoeg )
Het is in elk geval een laptop die Joran bij zich had. Onderzoek zal moeten uitwijzen of het zijn laptop is. De laptop van Stephany heb ik niets meer over gelezen.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:23:19 #118
38396 mazaru
pi_82441563
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Mercer het volgende:
Die zal daar echt geen 25 jaar zitten hoor.
Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.
pi_82441572
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, heeft in de cel tegen de muur gebonkt met z'n hoofd. Om hem te kalmeren hebben ze 'm wat klappen gegeven en gezegd dat hij rustig moet zijn.
Bron?
pi_82441590
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef johan555 het volgende:
Ik heb begrepen dat Joran van plan was wat rond te reizen in Zuid Amerika

deze boodschap stond enige tijd geleden op z'n FB

May 19 at 1:28pm
Hey Lloran! Ke tal? i think we should also see Peru, there’s no football but an amazing Reggae club i know.. then we can go fuirther down south to see some good football in Argentina and brazil and suc…h.. ok, let me know what you think! xx chauchau
Op die datum was hij al in Peru....
pi_82441627
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. En toen schrok hij zo dat hij 2000 km gevlucht is ipv naar de politie te stappen. En voor de echte dader sprong de beveiligingscamera zomaar uit.
Misschien dacht hij veilig te zijn in Chili?
pi_82441639
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Bron?
http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1093554.html
pi_82441683
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of er meer bewijs is weet ik niet .
Als er "mogelijk " bewijs zou zijn op z'n laptop had hij die toch wel ergens in zee gegooid ?
Volgens mij had Joran niks te verbergen .
pi_82441736
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Grote kans dat Joran nog met een nieuwe versie op de proppen komt, en daarna weer een nieuwe!
pi_82441772
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef johan555 het volgende:

[..]

Of er meer bewijs is weet ik niet .
Als er "mogelijk " bewijs zou zijn op z'n laptop had hij die toch wel ergens in zee gegooid ?
Volgens mij had Joran niks te verbergen .
Hij kende het slachtoffer pas kort en hij kan nooit heel lang bezig zijn geweest op zijn laptop tussen het moment dat hij Stephany leerde kennen en ze vermoord is. Ik denk persoonlijk niet dat ze op die laptop over deze zaak veel gaan vinden. Maar goed, onderzoek zal dat uit moeten wijzen.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:28:39 #126
38396 mazaru
pi_82441847
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef capricia het volgende:
tvperu
Foei moderator!

Het einde van de TVP
pi_82441914
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Misschien waren de spetters zo minuscuul dat hij ze niet heeft opgemerkt.
Misschien toch wel een goed idee om te vragen of Dexter mee komt posten hier.
Zie de zaak Richard Harteveld. Die had een weekend de tijd om alles weg te poetsen en had nog dingen over het hoofd gezien. Lijkt me sterk dat Joran dan in 'n half uurtje wel alles weg kan werken.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:32:02 #128
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82442018
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef Mercer het volgende:

[..]

Grote kans dat Joran nog met een nieuwe versie op de proppen komt, en daarna weer een nieuwe!
En een nieuwe, en een nieuwe, etc..

Verbaasd mij dat vele hier geen patroon in zijn gedrag ontdekken
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 7 juni 2010 @ 14:32:33 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82442055
tvp
Leef en Laten Leven
  maandag 7 juni 2010 @ 14:33:06 #130
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82442076
Hoe zit het eigenlijk met die spullen van Jaap? Ben benieuwd of daar nog wat uitkomt. En stel dat Joran het gedaan heeft, zouden er dan niet nog meer meisjes vermoord zijn ergens??? Ik bedoel, wie weet wat er nog boven tafel komt? Geen missing chicks in Thailand, ofzo?? Dan is ie misschien wel echt the Dutch Ted Bundy
  maandag 7 juni 2010 @ 14:33:40 #131
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82442111
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij kende het slachtoffer pas kort en hij kan nooit heel lang bezig zijn geweest op zijn laptop tussen het moment dat hij Stephany leerde kennen en ze vermoord is. Ik denk persoonlijk niet dat ze op die laptop over deze zaak veel gaan vinden. Maar goed, onderzoek zal dat uit moeten wijzen.
Misschien stond stiekem de ingebouwde cam aan en is alles opgenomen!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juni 2010 @ 14:34:06 #132
862 Arcee
Look closer
pi_82442137
Zo, deze topics gaan hard, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:35:22 #133
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82442205
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Helemaal niet.

Bloed op een t-shirt hoeft niets te betekenen.

En ging het om een shirt dat hij bij zich had of wat nog op de hotel kamer lag?

Hij zal toch niet zo dom zijn om te vluchten en dan t-shirts die onder het bloed zitten bij zich te houden.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 7 juni 2010 @ 14:35:27 #134
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82442215
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:33 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Misschien stond stiekem de ingebouwde cam aan en is alles opgenomen!
Wat een lafaard zeg! Hij had z'n moord al lang op youtube kunnen zetten
pi_82442224
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:33 schreef Qebbel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die spullen van Jaap? Ben benieuwd of daar nog wat uitkomt. En stel dat Joran het gedaan heeft, zouden er dan niet nog meer meisjes vermoord zijn ergens??? Ik bedoel, wie weet wat er nog boven tafel komt? Geen missing chicks in Thailand, ofzo?? Dan is ie misschien wel echt the Dutch Ted Bundy
Ik heb voor het weekend ergens gelezen dat de politie in Thailand wat dossiers nader gaat onderzoeken, maar heb er dit weekend niets meer over gelezen.
pi_82442276
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Helemaal niet.

Bloed op een t-shirt hoeft niets te betekenen.

En ging het om een shirt dat hij bij zich had of wat nog op de hotel kamer lag?

Hij zal toch niet zo dom zijn om te vluchten en dan t-shirts die onder het bloed zitten bij zich te houden.
Al die argumenten van "hij zal toch niet zo dom zijn...". Vrijwel alle moordenaars laten wel een steekje vallen en Joran dus ook.
pi_82442285
quote:

[..]

Iedereen wel denk. Ik ook tenminste.

Heeft Joran nog troefkaarten? In die zin van: stel dat hij ECHT het lichaam van Natalee aanwijst, dat ze hem uitleveren of zo? Nee zeker.
pi_82442378
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Heeft Joran nog troefkaarten? In die zin van: stel dat hij ECHT het lichaam van Natalee aanwijst, dat ze hem uitleveren of zo? Nee zeker.
Ik vermoed wel dat hij zulke uitspraken gaat doen.
pi_82442380
Als je je nu depri voelt, enige wat je hoeft te doen is even aan Joran denken in Peru.
pi_82442398
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al die argumenten van "hij zal toch niet zo dom zijn...". Vrijwel alle moordenaars laten wel een steekje vallen en Joran dus ook.
En vrijwel alle (serie)moordenaars zijn types van wie de meeste mensen zeggen: "Van hem had ik het nou noooit verwacht!"
pi_82442483
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Volgens mij moet hij dat eerst z'n eventuele straf in Peru uitzitten. Denk ook niet dat het lichaam van Natalee terug te vinden is. Als dat ergens begraven zou zijn, dan zou het al wel gevonden zijn. Als het in zee gegooid is, dan weet ook Joran niet waar de resten zich nu ergens bevinden.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:41:02 #142
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82442517
quote:

[..]

Vanaf 14 mei.
Hij had twee weken vooruit betaald dus dat is tot en met 28 Mei en die vrouw vind haar op 3 Juni en zegt dan dat ze nog 2 dagen geld krijgt.

Klopt geen reet van dus.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 7 juni 2010 @ 14:41:15 #143
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82442531
quote:

[..]

Vooral een psychopatische moordenaar, impulsief gedrag enzo en gebrek aan besef van urgentie of om de ernstigheid ervan te kunnen inzien. Enzovoorts, enzovoorts. Leest iemand mijn bijdrages?
pi_82442569
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:38 schreef Felixa het volgende:

[..]

En vrijwel alle (serie)moordenaars zijn types van wie de meeste mensen zeggen: "Van hem had ik het nou noooit verwacht!"
Moeders vinden het altijd "een hele goede jongen" en de buren vinden het altijd een "rustige en onopvallende man".

Niet elke moordenaar ziet er uit als een moordenaar en vrijwel alle moordenaars laten wel een steekje vallen als het gaat om het wegwerken van bewijs. Richard Harteveld was ook geen domme jongen en had 'n weekend de tijd om sporen weg te werken. Is 'm ook niet gelukt. Die moord was tot op de minuut gepland, deze door Joran wsl. niet. Niet raar dus dat hij her en der wat steken heeft laten vallen. Deed hij op Aruba ook al.
pi_82442609
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Hij had twee weken vooruit betaald dus dat is tot en met 28 Mei en die vrouw vind haar op 3 Juni en zegt dan dat ze nog 2 dagen geld krijgt.

Klopt geen reet van dus.
Het kan niet zo zijn dat hij tussentijds een paar dagen huur heeft betaald? Bv op 28 mei betaald voor 2 of 3 dagen?
pi_82442610
quote:
Gerechtelijk onderzoek kan jaren duren

DEN HAAG - Het ministerie van Buitenlandse Zaken geeft een brochure 'Gearresteerd in Peru' uit. Hieronder volgt daaruit een aantal feiten, die naar verwachting van toepassing zijn op de situatie van Joran van der Sloot.

- Na de arrestatie van een verdachte vindt een voorlopig gerechtelijk onderzoek plaats, dat met een verlenging maximaal 36 maanden kan duren. In dat onderzoek wordt bewijs vergaard. Een verdachte heeft het recht om te zwijgen.
- Vrijlating op borgtocht is vrijwel onmogelijk. Buitenlanders worden zelden op borgtocht vrijgelaten, omdat zij dan kunnen vluchten.
- Rechtszaken zijn openbaar. Drie rechters buigen zich over een zaak. Alle drie vellen zij een vonnis. Schuldigverklaring door twee van de drie is voldoende voor een veroordeling en strafoplegging. Zowel de verdachte als de officier van justitie kunnen hoger beroep aantekenen tegen een vonnis.
- De president van Peru kan gratie verlenen. Verzoeken om gratie kan na het uitzitten van een derde van de straf. Gratie wordt alleen in bijzondere omstandigheden verleend, zoals bij ernstige ziekte.
- Gevangenispersoneel spreekt uitsluitend Spaans.
- Een Nederlandse gevangene ontvangt 30 euro per maand van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
- Medische zorg in gevangenissen blijft beperkt tot het hoogst noodzakelijke, de kwaliteit ervan is doorgaans slecht. Tuberculose, hepatitis en andere infectieziekten komen veelvuldig voor.
- Een buitenlandse gedetineerde heeft geen recht op (proef-)verlof.
- De gevangenissen in hoofdstad Lima zitten overvol, wat zorgt voor veel extra spanningen en vervelende situaties.
- Het is niet mogelijk een in Peru opgelegde straf in een Nederlandse gevangenis uit te zitten.
- De brochure geeft in een woordenlijst enkele praktische Spaanse zinnen. Enkele voorbeelden daaruit: „Tengo problemas con mi companero de celda.” (Ik heb problemen met mijn celgenoot.) „Cumplir su condena.” (Zijn straftijd uitzitten.) „Grado de la pena.” (Strafmaat.)
bron
pi_82442629
quote:

[..]

]
Steekje vallen? Ik zie Joran dus echt niet vluchten met een bebloed t-shirt he!
  maandag 7 juni 2010 @ 14:43:40 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82442652
quote:

[..]

afijn bij de volgende foto's joran onder de blauwe plekken
  maandag 7 juni 2010 @ 14:44:06 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82442674
quote:

[..]

same
pi_82442677
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef fokvragen het volgende:

[..]

]
Steekje vallen? Ik zie Joran dus echt niet vluchten met een bebloed t-shirt he!
Als hij het in het hotel had laten liggen, dan was het shirt gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')