abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:07 #101
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82441139
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:13 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Joran kennende had hij dat shirt echt wel even ergens in een prullenbak gedumpt.
Misschien waren de spetters zo minuscuul dat hij ze niet heeft opgemerkt.
Misschien toch wel een goed idee om te vragen of Dexter mee komt posten hier.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82441142
Nu gaan we de komende 25+ jaar horen over het wel en wee van Joran in de Peruaanse gevangenis! Nog vééééééél meer Joran topics te gaan!!
pi_82441156
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)any-shirt-joran.html

AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
ja dat staat in een plaatselijke krant

Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

of de rechter daar wat mee kan betwijfel ik .

Wat me opvalt is dat Stephany's vader dit zegt :
he has great faith that the police find more evidence on the laptop of Joran van der Sloot

Hij heeft vertrouwen dat ze op die computer wat bewijs vinden en dan vermoed ik dat er niet zo veel ander evidence is .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:29 #104
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82441158
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Qebbel het volgende:
Die bloedvlekken zijn geen keihard bewijs voor moord. Zou ook kunnen dat hij haar dood aangetroffen heeft, naar haar is gaan kijken en toen bloed op zijn shirt heeft gekregen.

Maar kan autopsie niet uitwijzen wat het exacte tijdstip van overlijden was? Of hebben ze dat al vastgesteld? Daarnaast denk ik dat die familie ook wel keiharde bewijzen wil hebben, want ze hebben er niks aan als ze de verkeerde vastzetten en de "werkelijke dader" dan nog vrij rond zou kunnen lopen.
Dat hebben ze al vast gesteld.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:15:29 #105
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82441160
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Onschuldig?
Er word een meisje dood gevonden op de kamer wat op zijn naam staat.
Er word GHB in de auto van het meisje gevonden waar joran als laatste in heeft gezeten.
En hij was samen met haar op de kamer en de ochtend vertrok hij alleen. Dus hij is de laatste die haar levend heeft gezien

En normale burger overkomt het zijn hele leven niet, maar Joran is niet één keer, maar twee keer(!) betrokken geweest bij een verdachte dood van een jong meisje. Tringeling! Toeval of niet?!?! I don’t think so! Daarnaast wordt hij ook beschuldigd van betrokkenheid van andere vage zaken, zoals afpersing enzo.

Gezien zijn gedrag gedurende al die jaren - pathologisch liegen, een arrogant gebrek aan empathie, egoïstisch en impulsief gedrag, narcistisch en mediageil - begin ik toch te denken dat hij een psychopaat is.

Als dit inderdaad zo is, dan is alles opeens te verklaren en waarom hij niet wat voorzichtiger was.

[ Bericht 2% gewijzigd door SemperSenseo op 07-06-2010 14:26:28 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82441188
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vrienden zeiden al dat hij de laatste tijd vreemd deed en geldproblemen had. Zijn moeder gaf hem ook niks meer.
Het zal een ruzie om geld zijn geweest met fatale afloop. Ik denk dat hij agressief werd door alcohol en/of drugs.

Da's mijn theorie.
Zoiets denk ik ook. In elk geval had hij moord niet gepland. Nadat ze dood bleek te zijn is hij in paniek geraakt en heeft hij niet alle sporen uit kunnen wissen.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 14:16:05 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_82441191
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:

WEEEER een ander verhaal.

Eerst belt een pokervriend uit onrust, ennu een vriendin en gaat zij geld halen???
Dus dat. En die 2 dagen huur tegoed, hij had toch voor 14 dagen vooruit betaald? Hoe lang zat hij al in dat hotel dan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82441215
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Qebbel het volgende:
Die bloedvlekken zijn geen keihard bewijs voor moord. Zou ook kunnen dat hij haar dood aangetroffen heeft, naar haar is gaan kijken en toen bloed op zijn shirt heeft gekregen.

Ja. En toen schrok hij zo dat hij 2000 km gevlucht is ipv naar de politie te stappen. En voor de echte dader sprong de beveiligingscamera zomaar uit.
pi_82441218
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus dat. En die 2 dagen huur tegoed, hij had toch voor 14 dagen vooruit betaald? Hoe lang zat hij al in dat hotel dan?
Hij zat er vanaf 14 mei.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82441291
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook. In elk geval had hij moord niet gepland. Nadat ze dood bleek te zijn is hij in paniek geraakt en heeft hij niet alle sporen uit kunnen wissen.
En je poste net dat hij nu in z'n cel met z'n hoofd tegen de muur bonkt?
Daar zal een cel wel echt kaal zijn en zit je er wel even wat dagen/weken in.

Maar hij lijkt me eerder een type wat thuishoort in een inrichting. Gevalletje TBS ofzo. Maar dat kennen ze daar niet.
pi_82441298
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef johan555 het volgende:

[..]

ja dat staat in een plaatselijke krant

Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

of de rechter daar wat mee kan betwijfel ik .

Wat me opvalt is dat Stephany's vader dit zegt :
he has great faith that the police find more evidence on the laptop of Joran van der Sloot

Hij heeft vertrouwen dat ze op die computer wat bewijs vinden en dan vermoed ik dat er niet zo veel ander evidence is .
In de krant Aja. Die krant is een stuk onbetrouwbaarder dan de Story en de Prive bij elkaar. Wellicht is het waar, dan zal de politie die sporen veilig stellen en dan kan de rechter er zeker wat mee.

Hij zegt 'meer bewijs'. Dat impliceert niet dat er geen bewijs is. Dan zou hij immers hebben gezegd dat hij er vertrouwen in heeft dat ze op de laptop van Joran bewijs vinden.
pi_82441341
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En je poste net dat hij nu in z'n cel met z'n hoofd tegen de muur bonkt?
Daar zal een cel wel echt kaal zijn en zit je er wel even wat dagen/weken in.

Maar hij lijkt me eerder een type wat thuishoort in een inrichting. Gevalletje TBS ofzo. Maar dat kennen ze daar niet.
Klopt, heeft in de cel tegen de muur gebonkt met z'n hoofd. Om hem te kalmeren hebben ze 'm wat klappen gegeven en gezegd dat hij rustig moet zijn.
pi_82441382
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vanaf 14 mei.
pi_82441445
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

In de krant Aja. Die krant is een stuk onbetrouwbaarder dan de Story en de Prive bij elkaar. Wellicht is het waar, dan zal de politie die sporen veilig stellen en dan kan de rechter er zeker wat mee.

Hij zegt 'meer bewijs'. Dat impliceert niet dat er geen bewijs is. Dan zou hij immers hebben gezegd dat hij er vertrouwen in heeft dat ze op de laptop van Joran bewijs vinden.
Wat overigens ook betekend dat het de laptop van Joran is, en niet diegene die Stephany zojuist nieuw had gekocht (want hij was nog niet vies genoeg )
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 14:21:57 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82441496
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Mercer het volgende:
Nu gaan we de komende 25+ jaar horen over het wel en wee van Joran in de Peruaanse gevangenis! Nog vééééééél meer Joran topics te gaan!!

Ik hoop toch ook dat er ooit nog duidelijkheid komt over Natalee eigenlijk
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_82441539
Ik heb begrepen dat Joran van plan was wat rond te reizen in Zuid Amerika

deze boodschap stond enige tijd geleden op z'n FB

May 19 at 1:28pm
Hey Lloran! Ke tal? i think we should also see Peru, there’s no football but an amazing Reggae club i know.. then we can go fuirther down south to see some good football in Argentina and brazil and suc…h.. ok, let me know what you think! xx chauchau
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82441556
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:21 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Wat overigens ook betekend dat het de laptop van Joran is, en niet diegene die Stephany zojuist nieuw had gekocht (want hij was nog niet vies genoeg )
Het is in elk geval een laptop die Joran bij zich had. Onderzoek zal moeten uitwijzen of het zijn laptop is. De laptop van Stephany heb ik niets meer over gelezen.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:23:19 #118
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82441563
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Mercer het volgende:
Die zal daar echt geen 25 jaar zitten hoor.
Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82441572
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, heeft in de cel tegen de muur gebonkt met z'n hoofd. Om hem te kalmeren hebben ze 'm wat klappen gegeven en gezegd dat hij rustig moet zijn.
Bron?
pi_82441590
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef johan555 het volgende:
Ik heb begrepen dat Joran van plan was wat rond te reizen in Zuid Amerika

deze boodschap stond enige tijd geleden op z'n FB

May 19 at 1:28pm
Hey Lloran! Ke tal? i think we should also see Peru, there’s no football but an amazing Reggae club i know.. then we can go fuirther down south to see some good football in Argentina and brazil and suc…h.. ok, let me know what you think! xx chauchau
Op die datum was hij al in Peru....
pi_82441627
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. En toen schrok hij zo dat hij 2000 km gevlucht is ipv naar de politie te stappen. En voor de echte dader sprong de beveiligingscamera zomaar uit.
Misschien dacht hij veilig te zijn in Chili?
pi_82441639
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Bron?
http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1093554.html
pi_82441683
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of er meer bewijs is weet ik niet .
Als er "mogelijk " bewijs zou zijn op z'n laptop had hij die toch wel ergens in zee gegooid ?
Volgens mij had Joran niks te verbergen .
pi_82441736
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoop toch ook dat er ooit nog duidelijkheid komt over Natalee eigenlijk
Grote kans dat Joran nog met een nieuwe versie op de proppen komt, en daarna weer een nieuwe!
pi_82441772
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef johan555 het volgende:

[..]

Of er meer bewijs is weet ik niet .
Als er "mogelijk " bewijs zou zijn op z'n laptop had hij die toch wel ergens in zee gegooid ?
Volgens mij had Joran niks te verbergen .
Hij kende het slachtoffer pas kort en hij kan nooit heel lang bezig zijn geweest op zijn laptop tussen het moment dat hij Stephany leerde kennen en ze vermoord is. Ik denk persoonlijk niet dat ze op die laptop over deze zaak veel gaan vinden. Maar goed, onderzoek zal dat uit moeten wijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')