abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 14:03:41 #76
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82440570
http://www.nu.nl/buitenla(...)any-shirt-joran.html

AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82440639
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:

AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
Dat shirt dat hij steeds aan had?
pi_82440658
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Tja, geen idee, maar misschien heeft het toch ergens te maken met Holloway. Misschien om daar nog duidelijkheid over te krijgen, of om hem alsnog ervoor te straffen. Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat dit te overduidelijk Joran geweest heeft moeten zijn. Ik bedoel alles leidt te duidelijk naar hem. Ik vind dat eigenlijk niks voor die Joran, hoe raar hij ook mag zijn.
Niemand is volmaakt, ook Joran niet. Ik vraag me af wie hem dan een loer zou moeten draaien en hoe diegene dat daar dan ongezien heeft kunnen doen. Niets wijst op zoiets tot nu toe. Wat ik net ook al schreef: verkijk je niet op de grote verschillen tussen Joran op Aruba en Joran in Lima. Deepak en Satish waren er nu niet bij, het slachtoffer lag in een hotel i.p.v. op het strand, Daury en z'n bootje waren er deze keer niet bij, papa kon hem deze keer niet helpen, hij kent Aruba een stuk beter dan Lima en Aruba 's nachts is een stuk minder druk dan Lima in de ochtend.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 14:05:38 #79
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82440669
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Onschuldig?
Er word een meisje dood gevonden op de kamer wat op zijn naam staat.
Er word GHB in de auto van het meisje gevonden waar joran als laatste in heeft gezeten.
Elke verdachte moet bij aanvang als onschuldig worden beschouwd. Zo werkt een ware rechtsstaat. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82440717
quote:

Het net rond Joran lijkt zich toch steeds meer te sluiten. Benieuwd met wat voor theorie de Joran-fanclub nu weer aan komt zetten.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:06:48 #81
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82440731
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Dat shirt dat hij steeds aan had?
Er staat 'een shirt' ik denk dat het een shirt is wat in zijn tas zat.
Er is ook bloed aangetroffen in het bad, misschien heeft hij geprobeerd het eruit te wassen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 7 juni 2010 @ 14:07:16 #82
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82440756
quote:

[..]

Onschuldig?
Er word GHB in de auto van het meisje gevonden waar joran als laatste in heeft gezeten.
Ja, maar zij was niet gedrogeerd, zo blijkt nu uit onderzoeken.

Andere theorie zou zijn dat ze hem misschien wel doorhad met z'n ghb-drogeer-plannetje en dat ze zich daar tegen heeft verzet met alle gevolgen van dien. Dan is hij dus wel degelijk schuldig, ongelooflijk dom en nog enger dan ik al dacht. Ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat mensen zo zijn, vandaar dat ik lang geloof in mensen hun onschuld. Leker naief
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82440764
quote:

[..]

Onschuldig?
ehhh volgens mij is iemand waarvan niet bewezen is dat hij schuldig is onschuldig .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82440786
quote:

I feel kinda Locrian today
pi_82440814
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef johan555 het volgende:

[..]

ehhh volgens mij is iemand waarvan niet bewezen is dat hij schuldig is onschuldig .
Net zoals je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij schuldig is, kun je ook niet met zekerheid zeggen dat hij onschuldig is.
pi_82440827
quote:

Tja, dan is het einde verhaal.
pi_82440864
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tja, dan is het einde verhaal.
Hij heeft steeds meer uit te leggen in elk geval.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:09:48 #88
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82440875
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Net zoals je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij schuldig is, kun je ook niet met zekerheid zeggen dat hij onschuldig is.
dat dus.
pi_82440892
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het net rond Joran lijkt zich toch steeds meer te sluiten. Benieuwd met wat voor theorie de Joran-fanclub nu weer aan komt zetten.
Ik ben niet van de Joran-fanclub, maar ik vind dit soort bewijzen toch zeker niet 100% betrouwbaar, zoveel vertrouwen heb ik niet in de Peruaanse politie.
Ik ben wel heel erg benieuwd wat Joran hier zelf over gaat verklaren.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:10:33 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82440917
quote:

WEEEER een ander verhaal.

Eerst belt een pokervriend uit onrust, ennu een vriendin en gaat zij geld halen???
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_82440918
Vrienden zeiden al dat hij de laatste tijd vreemd deed en geldproblemen had. Zijn moeder gaf hem ook niks meer.
Het zal een ruzie om geld zijn geweest met fatale afloop. Ik denk dat hij agressief werd door alcohol en/of drugs.

Da's mijn theorie.
  Donald Duck held maandag 7 juni 2010 @ 14:12:47 #92
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82441022
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eerst belt een pokervriend uit onrust, ennu een vriendin en gaat zij geld halen???
Inderdaad weer compleet iets anders dus. Er zijn maar heel kleine snippertjes onbevestigde informatie en die spreken elkaar allemaal tegen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 7 juni 2010 @ 14:12:59 #93
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82441032
quote:

[..]

Onschuldig?
De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
pi_82441057
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Elke verdachte moet bij aanvang als onschuldig worden beschouwd. Zo werkt een ware rechtsstaat. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
In een rechtsstaat is er echter ook altijd een aanklager, die hem dus als schuldig beschouwt. Het is enkel de rechter die van het vermoeden van onschuld moet uitgaan, anderen mogen best menen of vermoeden dat iemand schuldig is.
pi_82441065
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Er wordt gerefereerd aan de krant Aja. Dat is niet de meest betrouwbare krant in Peru.
pi_82441070
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Er staat 'een shirt' ik denk dat het een shirt is wat in zijn tas zat.
Er is ook bloed aangetroffen in het bad, misschien heeft hij geprobeerd het eruit te wassen.
Joran kennende had hij dat shirt echt wel even ergens in een prullenbak gedumpt.
pi_82441100
Ben absoluut geen Joran fan, maar kan nog wel een hypothese verzinnen.

De Ex van het meisje heeft het gedaan, zij moest zo nodig in het nieuws melden, dat ze lesbisch was en zij was jaloers op haar ex-vriendin en het bekend zijn van haar.

Zo zijn meer dingen te verzinnen en krijgen we straks een nieuw aflevering van Midsummer Murders lol
pi_82441114
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef kadeya het volgende:

[..]

Ik ben niet van de Joran-fanclub, maar ik vind dit soort bewijzen toch zeker niet 100% betrouwbaar, zoveel vertrouwen heb ik niet in de Peruaanse politie.
Krijgen we dat weer. Is er weer eens 'n Nederland in de fout gegaan in een of andere bananenrepubliek en dan gaat het over de zogenaamde onbetrouwbaarheid van de politie aldaar.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:14:33 #99
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82441115
Die bloedvlekken zijn geen keihard bewijs voor moord. Zou ook kunnen dat hij haar dood aangetroffen heeft, naar haar is gaan kijken en toen bloed op zijn shirt heeft gekregen.

Maar kan autopsie niet uitwijzen wat het exacte tijdstip van overlijden was? Of hebben ze dat al vastgesteld? Daarnaast denk ik dat die familie ook wel keiharde bewijzen wil hebben, want ze hebben er niks aan als ze de verkeerde vastzetten en de "werkelijke dader" dan nog vrij rond zou kunnen lopen.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82441138
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:13 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Joran kennende had hij dat shirt echt wel even ergens in een prullenbak gedumpt.
Dat shirt zou dan wel gevonden worden. Waar had hij het moeten dumpen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')