Dat shirt dat hij steeds aan had?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)any-shirt-joran.html
AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
Niemand is volmaakt, ook Joran niet. Ik vraag me af wie hem dan een loer zou moeten draaien en hoe diegene dat daar dan ongezien heeft kunnen doen. Niets wijst op zoiets tot nu toe. Wat ik net ook al schreef: verkijk je niet op de grote verschillen tussen Joran op Aruba en Joran in Lima. Deepak en Satish waren er nu niet bij, het slachtoffer lag in een hotel i.p.v. op het strand, Daury en z'n bootje waren er deze keer niet bij, papa kon hem deze keer niet helpen, hij kent Aruba een stuk beter dan Lima en Aruba 's nachts is een stuk minder druk dan Lima in de ochtend.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Tja, geen idee, maar misschien heeft het toch ergens te maken met Holloway. Misschien om daar nog duidelijkheid over te krijgen, of om hem alsnog ervoor te straffen. Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat dit te overduidelijk Joran geweest heeft moeten zijn. Ik bedoel alles leidt te duidelijk naar hem. Ik vind dat eigenlijk niks voor die Joran, hoe raar hij ook mag zijn.
Elke verdachte moet bij aanvang als onschuldig worden beschouwd. Zo werkt een ware rechtsstaat. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Onschuldig?
Er word een meisje dood gevonden op de kamer wat op zijn naam staat.
Er word GHB in de auto van het meisje gevonden waar joran als laatste in heeft gezeten.
Het net rond Joran lijkt zich toch steeds meer te sluiten. Benieuwd met wat voor theorie de Joran-fanclub nu weer aan komt zetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:
AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
Er staat 'een shirt' ik denk dat het een shirt is wat in zijn tas zat.quote:
Ja, maar zij was niet gedrogeerd, zo blijkt nu uit onderzoeken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Onschuldig?
Er word GHB in de auto van het meisje gevonden waar joran als laatste in heeft gezeten.
ehhh volgens mij is iemand waarvan niet bewezen is dat hij schuldig is onschuldig .quote:Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Onschuldig?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:
Net zoals je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij schuldig is, kun je ook niet met zekerheid zeggen dat hij onschuldig is.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
ehhh volgens mij is iemand waarvan niet bewezen is dat hij schuldig is onschuldig .
Tja, dan is het einde verhaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:
dat dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Net zoals je niet met zekerheid kunt zeggen dat hij schuldig is, kun je ook niet met zekerheid zeggen dat hij onschuldig is.
Ik ben niet van de Joran-fanclub, maar ik vind dit soort bewijzen toch zeker niet 100% betrouwbaar, zoveel vertrouwen heb ik niet in de Peruaanse politie.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het net rond Joran lijkt zich toch steeds meer te sluiten. Benieuwd met wat voor theorie de Joran-fanclub nu weer aan komt zetten.
WEEEER een ander verhaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef mazaru het volgende:
Inderdaad weer compleet iets anders dus. Er zijn maar heel kleine snippertjes onbevestigde informatie en die spreken elkaar allemaal tegen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
WEEEER een ander verhaal.
Eerst belt een pokervriend uit onrust, ennu een vriendin en gaat zij geld halen???
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:02 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Onschuldig?
De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
In een rechtsstaat is er echter ook altijd een aanklager, die hem dus als schuldig beschouwt. Het is enkel de rechter die van het vermoeden van onschuld moet uitgaan, anderen mogen best menen of vermoeden dat iemand schuldig is.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Elke verdachte moet bij aanvang als onschuldig worden beschouwd. Zo werkt een ware rechtsstaat. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
Er wordt gerefereerd aan de krant Aja. Dat is niet de meest betrouwbare krant in Peru.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
WEEEER een ander verhaal.
Eerst belt een pokervriend uit onrust, ennu een vriendin en gaat zij geld halen???
Joran kennende had hij dat shirt echt wel even ergens in een prullenbak gedumpt.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er staat 'een shirt' ik denk dat het een shirt is wat in zijn tas zat.
Er is ook bloed aangetroffen in het bad, misschien heeft hij geprobeerd het eruit te wassen.
Krijgen we dat weer. Is er weer eens 'n Nederland in de fout gegaan in een of andere bananenrepubliek en dan gaat het over de zogenaamde onbetrouwbaarheid van de politie aldaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ik ben niet van de Joran-fanclub, maar ik vind dit soort bewijzen toch zeker niet 100% betrouwbaar, zoveel vertrouwen heb ik niet in de Peruaanse politie.
Dat shirt zou dan wel gevonden worden. Waar had hij het moeten dumpen dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:13 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Joran kennende had hij dat shirt echt wel even ergens in een prullenbak gedumpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |