Wel als de spetters zo klein zijn dat hij ze niet heeft gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef fokvragen het volgende:
[..]
]
Steekje vallen?Ik zie Joran dus echt niet vluchten met een bebloed t-shirt he!
Dan moeten ze dat erbij zetten aangezien dat voor de tijdslijn erg belangrijk is.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn dat hij tussentijds een paar dagen huur heeft betaald? Bv op 28 mei betaald voor 2 of 3 dagen?
Maar ze hoeven ook niet heel veel te vinden om er nieuwe verdachte omstandigheden bij te vinden, als hij alleen al dezelfde ochtend heeft lopen googelen "death Stephany Flores" dus voordat er daadwerkelijk bekend was dat ze op de hotelkamer was heeft hij weer iets uit te leggenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij kende het slachtoffer pas kort en hij kan nooit heel lang bezig zijn geweest op zijn laptop tussen het moment dat hij Stephany leerde kennen en ze vermoord is. Ik denk persoonlijk niet dat ze op die laptop over deze zaak veel gaan vinden. Maar goed, onderzoek zal dat uit moeten wijzen.
Hoeft niet perse hoor. Je kunt klappen krijgen zonder dat het sporen nalaat.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
afijn bij de volgende foto's joran onder de blauwe plekken
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1093554.html
Stunned... mag ik dat zien als stun gunnen?quote:Yesterday it was learned that he was stunned because it butted against one wall of the elevator that led to the eighth floor of the Dirincri, where it occupies a maximum security cell, guarded by four soldiers who did not lose sight. It was learned that they fear being killed or committing suicide.
Bel de krant even met het verzoek om dat er bij te zetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat erbij zetten aangezien dat voor de tijdslijn erg belangrijk is.
quote:The Sabbath was made several inquiries at the offices of Homicide and Criminal. There he saw a tattoo on the left chest with the phrase: 'No problem' in Thai language," said one agent.
It was learned that the laptop was found to be delivered to the Division of High Technology for testing. The spokesman added that "to calm him, a police officer patted him and said, 'Ya, quiet, quiet."
Dat is waar, maar volgens mij heeft hij vrij snel z'n spullen gepakt en is hij vertrokken naar Chili. Ik betwijfel of hij onderweg ergens via 'n WiFi-punt heeft zitten internetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef Jesine het volgende:
[..]
Maar ze hoeven ook niet heel veel te vinden om er nieuwe verdachte omstandigheden bij te vinden, als hij alleen al dezelfde ochtend heeft lopen googelen "death Stephany Flores" dus voordat er daadwerkelijk bekend was dat ze op de hotelkamer was heeft hij weer iets uit te leggen
Kan ook "verbaasd" of "met stomheid geslagen" zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Stunned... mag ik dat zien als stun gunnen?
Een shirt krijg je niet zomaar door de WC gespoeld en zeker niet in een Peruaanse WC. Onderweg is het vooral niemandsland eigenlijk en er waren taxichauffeurs bij hem.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:47 schreef Qebbel het volgende:
Hij had dat t-shirt toch makkelijk ergens onderweg van Peru naar Chili kunnen dumpen, geheel onopvallend bij een toilet, of een stop onderweg, of weet ik veel? Hij heeft wel een heleboel steken laten vallen. Kan me voorstellen dat dat kan gebeuren uit blinde paniek. Soort black out en niet meer normaal na kunnen denken. Misschien nog onder invloed van drugs, etc. Maar aan de andere kant zou je toch zeggen dat je dan juist heel secuur aan't denken slaat en handelt.
Preciesquote:Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Rewimo het volgende:
Er staat niet waar dat shirt gevonden is hè? Als dat op de kamer was, zegt het weinig. Als het shirt in Jorans bagage is aangetroffen, dus als hij het bij zich had, is dat veelzeggender. Maar zelfs dan kan hij nog beweren dat hij wat spullen bij elkaar heeft gegraaid in zijn "paniek" om de kamer te verlaten (al moet ik zeggen dat er op de beelden die we kunnen zien weinig sprake lijkt te zijn van paniek als hij vertrekt).
Ja, of vluchtroutes naar Chili uitzoeken, of misschien verdragen tussen Chili en Peru, Peru NL, Chili NL, etc. Ik bedoel, hij is niet voor niets naar Chili gegaan, omdat zij wel een uitleveringsverdrag hebben met NL toch? En Peru niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef Jesine het volgende:
[..]
Maar ze hoeven ook niet heel veel te vinden om er nieuwe verdachte omstandigheden bij te vinden, als hij alleen al dezelfde ochtend heeft lopen googelen "death Stephany Flores" dus voordat er daadwerkelijk bekend was dat ze op de hotelkamer was heeft hij weer iets uit te leggen
Dat zegt niet zoveel. Er zijn moordenaars die meehelpen met het zoeken naar het dan nog vermiste slachtoffer.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Rewimo het volgende:
(al moet ik zeggen dat er op de beelden die we kunnen zien weinig sprake lijkt te zijn van paniek als hij vertrekt).
In stukken zagen en in een sporttas meenemen en de kamer goed schoonmaken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Jesine het volgende:
Nog even dit
Sommige mensen kunnen zich niet voorstellen dat Joran de moord zou hebben begaan omdat er teveel is achter gelaten in de kamer en omdat hij het meisje toch niet zou vermoorden in zijn eigen hotelkamer.
Tegen diegene die zo denkt wil ik alleen maar zeggen dat men ervan uit gaat dat de moord van tevoren beraamd is, als hij opeens in een woede uitbarst, en haar zo hard slaat dat ze dood is, heeft hij opeens met die omstandigheden te maken, en dan kan je wat mij betreft het hoogste IQ hebben wat er bestaat en superslim zijn, maar ja...dat lichaam van dat meisje ga je echt niet zomaar kwijt raken.
En hoe wil je de kamer schoonmaken, met dat ene kleine zeepje dat naast de wc lag ?? ;-)
Het is vanuit Lima een van de snelste mogelijkheden om weg te komen uit Peru.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, of vluchtroutes naar Chili uitzoeken, of misschien verdragen tussen Chili en Peru, Peru NL, Chili NL, etc. Ik bedoel, hij is niet voor niets naar Chili gegaan, omdat zij wel een uitleveringsverdrag hebben met NL toch? En Peru niet.
zijn er geen andere mogelijkheden om te internetten?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar volgens mij heeft hij vrij snel z'n spullen gepakt en is hij vertrokken naar Chili. Ik betwijfel of hij onderweg ergens via 'n WiFi-punt heeft zitten internetten.
Joran had spullen bij zich om een lijk in stukken te zagen, de kamer goed schoon te maken en hij had zuur hij om het lijk op te lossen? Lijkt me allemaal niet...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
In stukken zagen en in een sporttas meenemen en de kamer goed schoonmaken.
In een bad gooien met zuur waardoor het lijk oplost.
Er is genoeg te bedenken.
Ik bedoel ook niet door de wc spoelenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een shirt krijg je niet zomaar door de WC gespoeld en zeker niet in een Peruaanse WC. Onderweg is het vooral niemandsland eigenlijk en er waren taxichauffeurs bij hem.
Natuurlijk niet in een hotel laten liggen, maar in de 2000km lange reis is er echt wel een prullenbak langs de weg.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij het in het hotel had laten liggen, dan was het shirt gevonden.
VIa z'n telefoon zou dat kunnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Jesine het volgende:
[..]
zijn er geen andere mogelijkheden om te internetten?
P.s. advocaat Bert de Rooij heeft overigens al eerder aangegeven dat hij een e-mail heeft ontvangen van Joran, dat zou zijn gebeurd ten tijde dat Joran op de vlucht was...dus blijkbaar heeft hij wel op de een of andere manier kunnen e-mailen
Daarom juist, ik vind dat gebrek aan paniek tegen hem spreken. Iemand die onverwacht een lijk in zijn kamer aantreft als ie terugkomt van koffie halen, gaat niet rustig zijn spullen pakken en kalmpjes het hotel verlaten. Iemand die weet dat het lijk er ligt (omdat ie het zelf veroorzaakt heeft?) zou wel zo koel en berekenend kunnen zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef Halcon het volgende:
Dat zegt niet zoveel. Er zijn moordenaars die meehelpen met het zoeken naar het dan nog vermiste slachtoffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |