Als hij haar heeft vermoord had hij meer tijd dan die paar uur (hij had rustig tot 's middags de tijd gehad er vanuit gaande dat hij niet wist dat iemand haar miste).quote:Op maandag 7 juni 2010 14:49 schreef Jesine het volgende:
Nog even dit
Sommige mensen kunnen zich niet voorstellen dat Joran de moord zou hebben begaan omdat er teveel is achter gelaten in de kamer en omdat hij het meisje toch niet zou vermoorden in zijn eigen hotelkamer.
Tegen diegene die zo denkt wil ik alleen maar zeggen dat men ervan uit gaat dat de moord van tevoren beraamd is, als hij opeens in een woede uitbarst, en haar zo hard slaat dat ze dood is, heeft hij opeens met die omstandigheden te maken, en dan kan je wat mij betreft het hoogste IQ hebben wat er bestaat en superslim zijn, maar ja...dat lichaam van dat meisje ga je echt niet zomaar kwijt raken.
En hoe wil je de kamer schoonmaken, met dat ene kleine zeepje dat naast de wc lag ?? ;-)
Een gringo die een shirt weggooit valt op. Als mensen dat zien is ook de kans groot dat ze dat shirt uit de prullenbak halen...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet in een hotel laten liggen, maar in de 2000km lange reis is er echt wel een prullenbak langs de weg.
Boeiend, dan betaal je nog een week de kamer ga je naar een bouwmarkt en heb je dagen de tijd om dat allemaal goed te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Joran had spullen bij zich om een lijk in stukken te zagen, de kamer goed schoon te maken en hij had zuur hij om het lijk op te lossen? Lijkt me allemaal niet...
ow ja, waar haal je de zaag vandaan???quote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
In stukken zagen en in een sporttas meenemen en de kamer goed schoonmaken.
In een bad gooien met zuur waardoor het lijk oplost.
Er is genoeg te bedenken.
Dat lijkt me dus ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarom juist, ik vind dat gebrek aan paniek tegen hem spreken. Iemand die onverwacht een lijk in zijn kamer aantreft als ie terugkomt van koffie halen, gaat niet rustig zijn spullen pakken en kalmpjes het hotel verlaten. Iemand die weet dat het lijk er ligt (omdat ie het zelf veroorzaakt heeft?) zou wel zo koel en berekenend kunnen zijn.
Wat ik al zei: Richard Harteveld was 'n heel weekend aan het schrobben en poetsen en had nog dingen over het hoofd gezien. Niet raar dat Joran in een kwartiertje dan ook wat dingen over het hoofd heeft gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef mazaru het volgende:
Het t-shirt dat hij droeg toen hij wegging, was rood. Dan zie je bloedspettertjes ook makkelijk over het hoofd.
Ik las laatst dat ze ergens in een hotelkamer een lijk verstopt in de matras van een bed hadden gevonden. Lijk was al een paar weken oud, door de inmense stank zijn ze gaan zoeken en vonden ze haar onder/in de matrasquote:Op maandag 7 juni 2010 14:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
In stukken zagen en in een sporttas meenemen en de kamer goed schoonmaken.
In een bad gooien met zuur waardoor het lijk oplost.
Er is genoeg te bedenken.
Nog een week klussen met een dode (die wordt gemist) op je hotelkamer of snel wegwezen. Genoeg moordenaars die voor de laatste optie kiezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Boeiend, dan betaal je nog een week de kamer ga je naar een bouwmarkt en heb je dagen de tijd om dat allemaal goed te doen.
Zoals ik al zei: Als hij een week zijn kamer betaald heeft hij een week om spullen te kopen om alles te laten verdwijnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef Jesine het volgende:
[..]
ow ja, waar haal je de zaag vandaan???
En dit klinkt misschien wel heel makkelijk, en als een mogelijkheid, maar ja, al had ie een zaag, wie zegt mij dat hij haar zo maar in hakjes kan snijden. Niet als iemand moorden kan, kan die ook vervolgens iemand in stukjes hakken.
Sommige daders zijn nadat ze een slachtoffer hebben omgebracht zelfs niet in staat het slachtoffer meer te zien en doen derhalve vb een doek op het slachtoffer
sander vreeswijkquote:Op maandag 7 juni 2010 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Er zijn moordenaars die meehelpen met het zoeken naar het dan nog vermiste slachtoffer.
Die had zelfs opzettelijk "fouten" gemaakt, zoals kindertekeningen ophangen over bloedsporen op de muur.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat ik al zei: Richard Harteveld was 'n heel weekend aan het schrobben en poetsen en had nog dingen over het hoofd gezien. Niet raar dat Joran in een kwartiertje dan ook wat dingen over het hoofd heeft gezien.
Een week met een dode die wordt gemist of vluchten. Meeste moordenaars kiezen voor het laatste. Ook is het vrij lastig om een kamer zo goed schoon te maken dat er geen enkel spoor meer te vinden is. Daarnaast is hij hoe dan ook, met of zonder lijk, hoofdverdachte nummer een. Als dan mensen aangeven dat hij een zaag, zwaar schoonmaakspul en zuur heeft gekocht, is hij er alsnog bij.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Als hij een week zijn kamer betaald heeft hij een week om spullen te kopen om alles te laten verdwijnen.
Haar in bad leggen en laten oplossen in zuur hoeft hij er ook niet naar te kijken en spoelt hij later gewoon dat zuur door.
Jullie denken dat er geen zaag gekocht kan worden?
Die inderdaad en bijvoorbeeld Richard Harteveld die tussen het schrobben door bij de supermarkt stond met flyers en gezellig met de schoonfamilie keek naar programma's over de vermissing van zijn vrouw en kinderen.quote:
Ik denk wel dat er een zaag gekocht kan worden, ik denk alleen dat niet iedereen in staat is iemand in stukjes te zagen (al dan niet al overleden)quote:Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Als hij een week zijn kamer betaald heeft hij een week om spullen te kopen om alles te laten verdwijnen.
Haar in bad leggen en laten oplossen in zuur hoeft hij er ook niet naar te kijken en spoelt hij later gewoon dat zuur door.
Jullie denken dat er geen zaag gekocht kan worden?
hahaha, inderdaad!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een week met een dode die wordt gemist of vluchten. Meeste moordenaars kiezen voor het laatste. Ook is het vrij lastig om een kamer zo goed schoon te maken dat er geen enkel spoor meer te vinden is. Daarnaast is hij hoe dan ook, met of zonder lijk, hoofdverdachte nummer een. Als dan mensen aangeven dat hij een zaag, zwaar schoonmaakspul en zuur heeft gekocht, is hij er alsnog bij.
Je zou denken dat je daar in enkele dagen wel een gelegenheid voor kan vinden...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Halcon het volgende:
Dat shirt zou dan wel gevonden worden. Waar had hij het moeten dumpen dan?
Waarom schudden ze aan hemquote:Op maandag 7 juni 2010 14:58 schreef Stiggie het volgende:
Dan wacht je tot maandagquote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Jesine het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een zaag gekocht kan worden, ik denk alleen dat niet iedereen in staat is iemand in stukjes te zagen (al dan niet al overleden)
P.s. mensen, het niveau van dit forum daalt wel tot een dieptepunt als we nu aan het discussieren zijn dat het niet kopen van een zaag bij een bouwmarkt, hem mogelijk geen verdachte meer maakt
P.s. het was wel in de ochtend van 30 mei, een zondag, bouwmarkten zijn ook dicht
Vertaal de hele mik of laat deze bijdragen maar zitten wat mij betreft. Beetje interessantdoenerijquote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef Halcon het volgende:
http://www.larepublica.pe(...)node/270827/todos/13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |