quote:
quote:
Ik dacht ook meteen aan Kuth Jacot!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jeetje, deze overtreft al die vage foto's van de laatste maanden werkelijk in 1 klap![]()
Haar gezicht lijkt op Ruth Jacot zo![]()
De jaren tachtig belde, ze willen Taylor Dane terugquote:
het doet mij meer aan tina turner denken hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Kuth Jacot!
Alleen zou t voor Kut geen onflatteuze foto zijn, met zo een lijf eronder
Precies, jammer hoor, toen was ze een stuk leukerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Beter laat ze haar haar groeien, dit was een stuk beter:
[ afbeelding ]
wtf doet ze zichzelf toch aan????quote:
Sorry?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
Op een afstand dacht ik dat het een leuk plaatje was, maar zo te zien waren haar ogen de flitser voor.
[ afbeelding ]
De mooie ogen die ze eigenlijk heeft, maar die je nooit meer zo ziet.
Die Britt, die heeft de fake lach uitgevonden en verbeterdquote:
quote:
Dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb jaren gedacht dat het Zeta Jones was.
Jouw mond? zeker net een mattie gepijptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef kvd het volgende:
een tvp met Jay-Z, is eerder onsmakelijk dan onflatteus...ik wil niet weten wat er in mijn mond zit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Jouw mond? zeker net een mattie gepijpt
letterlijk z'n ballen in z'n keel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef kvd het volgende:
een tvp met Jay-Z, is eerder onsmakelijk dan onflatteus...ik wil niet weten wat er in zijn mond zit
[ afbeelding ]
laten we het hopen ja,, pff het is sowieso al zo'n lelijke vent om te zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef sbientje het volgende:
hahah het lijkt me kauwgom. daar hoop ik maar op
Ik vind deze helemaal niet onflatteus!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef Enfermera het volgende:
Kirsten Dunst. Rare foto.
[ afbeelding ]
Ze is gelukkig eindelijk weer wat aangekomen en ook die rare blonde haren heeft ze niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef kvd het volgende:
een tvp met Jay-Z, is eerder onsmakelijk dan onflatteus...ik wil niet weten wat er in zijn mond zit
[ afbeelding ]
Had ook een afbeelding van een kamelenpoot kunnen zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Wel zelfkennis om bij zo'n broekje een shirtje aan te trekken met twee grote lippen erop.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Had ook een afbeelding van een kamelenpoot kunnen zijn
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Klein plaatje helaas: Whitney
[ afbeelding ]
En wat?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Kings het volgende:
Christina Aguilera lijkt met dat haar en die make-up wel een bejaarde die jong probeert te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kan die baard maar niet loslaten hčquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Tja, tja. Ik weet dat het gewoon is dat ze geen makeup op heeft, maartoch.
[ afbeelding ]
Kathy Griffin
Ik vind haar zo op cindy lauper lijken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Kings het volgende:
Christina Aguilera lijkt met dat haar en die make-up wel een bejaarde die jong probeert te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een mooi Moleskine cahier, zo te zien. Stijlvolquote:
quote:
Mariah is zo vaak dik.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.dat kan eeeecht niet. Zo dik?
Hij doet me hier een beetje aan Nichelson denken.quote:
quote:
Er gaan hardnekkige geruchten dat ze zwanger zou zijn, zou die borstpartij wel kunnen verklarenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar nu loopt het toch erg uit de hand pfff , en die tietenkast zeg pfff is gewoon niet meer sexy
ze is 9, wordt in oktober 10 ( http://www.imdb.com/name/nm2405238/ ).quote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
OMG! Zo laat je je dochter toch niet over straat gaan??!?! Hoe oud is dat meisje?
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Er gaan hardnekkige geruchten dat ze zwanger zou zijn, zou die borstpartij wel kunnen verklaren
Ze is zwangerquote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Er gaan hardnekkige geruchten dat ze zwanger zou zijn, zou die borstpartij wel kunnen verklaren
Bron?quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)anger__.html?cid=rssquote:
quote:
Wel als je Geldof heet....quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Tamashii het volgende:
Dat je met zulke tatoeages lingeriemodel mag worden
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef snijboon8 het volgende:
[..]
wat is dat voor etterende snee op haar linker bovenbeen?
Ik vind hem eruit zien als Ronan van Stargate Atlantisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:57 schreef SEMTEX het volgende:
Prutney en lover: Trailertrash!
[ afbeelding ]
Seriously?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Peaches G. heeft nooit een mooi lijf gehad, slap en ongetraind vind ik, ondanks het feit dat ze als lingeriemodel heeft gewerkt...
Hier nog eentje uit die serie:
[ afbeelding ]
Eerdere foto's
[ afbeelding ]
Voor een lingeriemerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm... 'normale vrouw'? Die foto's voor dat lingeriemerk zijn ernstig gefotoshopt...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Seriously?![]()
Eindelijk eens een normale maat model, die wat meer de normale vrouw representeertGelukkig niet zo'n gratenpakhuis
![]()
En die tattoo'sVooral die grote van buik naar dij!
Dan nog is ze gelukkig niet zo'n gratenpakhuis als sommige modellen die je ziet in lingerie. En als normale vrouw, op die foto's daarboven ziet ze er gewoon goed uit vind ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ehm... 'normale vrouw'? Die foto's voor dat lingeriemerk zijn ernstig gefotoshopt...
Dat gezeik altijd over die modellen. De meeste echte lingerie modellen zien er best goed uit hoor. Anders showden ze geen lingerie maar high fashion op de catwalk. Ze ziet er gewoon nog goed uit omdat ze jong is, zo te zien heeft ze weinig met sport dus lang zal het niet meer duren voordat dit voorbij is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan nog is ze gelukkig niet zo'n gratenpakhuis als sommige modellen die je ziet in lingerie. En als normale vrouw, op die foto's daarboven ziet ze er gewoon goed uit vind ik
We wachten nog steeds met smart op jouw illustere foto's, bakvisje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:40 schreef sherezade het volgende:
Snooki is echt zo ordinair , te veel make up, te bruin, te propperig, te kleine kleren, kortom![]()
![]()
![]()
quote:
Normaal ben ik het niet zo vaak eens met sherezade, maar in dit geval moet ik toch wel met haar mening instemmen hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef mandatory het volgende:
[..]
We wachten nog steeds met smart op jouw illustere foto's, bakvisje.
Waarom weet ik ditquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Snooki en een andere kerel The Situation van jersey shore
susan Boyle
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef mandatory het volgende:
[..]
We wachten nog steeds met smart op jouw illustere foto's, bakvisje.
Die is inderdaad in de foto geshopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:40 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Kan ze tegenwoordig ook al boven de grond zweven?
volgens mij springt ze gewoon?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die is inderdaad in de foto geshopt.
Kijk eens naar haar benen? Die rand is véél te scherp. Er is ook geen schaduw of iets.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
volgens mij springt ze gewoon?
of bedoelde je t sarcastisch?
ze staat in de schaduw, dus logisch dat er geen schaduw is..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk eens naar haar benen? Die rand is véél te scherp. Er is ook geen schaduw of iets.
Is gewoon een shop.
Nee, springen zou er anders uitzien. Bovendien geen ingedrukt gras onder haar voeten, maar ook geen grassprietjes tegen haar schoenen aan. Klopt gewoon iets niet aan die fotoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
volgens mij springt ze gewoon?
of bedoelde je t sarcastisch?
T is echt zoooo overduidelijk geshopt.....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze staat in de schaduw, dus logisch dat er geen schaduw is..
Snooki is motherfucking brilliantquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:40 schreef sherezade het volgende:
Snooki is echt zo ordinair , te veel make up, te bruin, te propperig, te kleine kleren, kortom![]()
![]()
![]()
Nou cker weten! Kijk haar lippen danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Een ader sowieso... die huid staat echt strak... misschien is zij ook al aan de botox. Wat wel echt belachelijk zou zijn aangezien ze volgens mij pas 24 is.
Ze word wel steeds dunner,quote:Op zondag 20 juni 2010 18:49 schreef weathergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Tori Spelling bij de presentatie van haar derde boek. Waar is haar lichaam gebleven?
Waar schrijft ze dan over, een bepaald thema of haar leventje zelf?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:49 schreef weathergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Tori Spelling bij de presentatie van haar derde boek. Waar is haar lichaam gebleven?
Je bent wel onder de indruk van die foto geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef Turbomuis het volgende:
Foto gezien in een ander topic, maar wmb behoorlijk dit-topic-waardig: Warren Beatty
[ afbeelding ]
Het laatste haar leventje zelf, huwelijk, kinderen, moederschap, reality tv enzovoortquote:Op maandag 21 juni 2010 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar schrijft ze dan over, een bepaald thema of haar leventje zelf?
Ach ja, tis rustig op m'n werk, dus een foto die in veel topics past is dan heel welkomquote:Op maandag 21 juni 2010 11:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Je bent wel onder de indruk van die foto geloof ik
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Het laatste haar leventje zelf, huwelijk, kinderen, moederschap, reality tv enzovoort
'quote:Op zondag 20 juni 2010 22:12 schreef female81 het volgende:
Christina's vierde of vijfde haarkleur in één jaar. Eventjes afwachten en het valt vanzelf uit, waarna het tijd wordt voor een nieuw experiment... kaal.
[ afbeelding ]
christina wie?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:12 schreef female81 het volgende:
Christina's vierde of vijfde haarkleur in één jaar. Eventjes afwachten en het valt vanzelf uit, waarna het tijd wordt voor een nieuw experiment... kaal.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef kvd het volgende:
Dit gaat maar net goed....Miley Cyrus
Edit --> hij pakt de foto niet, dan maar even de link
http://view.picapp.com/pictures.photo/entertainment/singer-and-actress-miley/image/9170127?term=miley+cyrus&scomp=pis
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap het niet. Die pa van d'r was helemaal overbeschermend toen ze een relatie had met een oudere gast en er brak een rel uit toen ze halfnaakt werd geportretteerd door Annie Leibovitz. Maar dat preutse imago is nu helemaal overboord en ze gaat nu voor de Christina Aguilera-look.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef kvd het volgende:
Het bewijs dat Gaga wat moeite heeft om te lopen op die vreemde laarzen van haar....en het outfitje is nou ook niet echt heel erg mooi ofzo...
[ afbeelding ]
HA!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef kvd het volgende:
Het bewijs dat Gaga wat moeite heeft om te lopen op die vreemde laarzen van haar....en het outfitje is nou ook niet echt heel erg mooi ofzo...
[ afbeelding ]
oei, in het groot ziet het er eigenlijk wel pijnlijk uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef miieejj het volgende:
Een groter plaatje van lady gaga
[ afbeelding ]
Mén, wat doe je jezelf aan, door op het vliegveld zo rond te gaan lopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef miieejj het volgende:
Een groter plaatje van lady gaga
[ afbeelding ]
ik zie er de humor wel van in, moet toch elke keer weer meelachen als ik die beelden zie in combinatie met het gelach van die mannenquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Best wel triest dat ze daar zo om lachen...
"Aandacht, aandacht!! Ik wil aandacht!! Joehoe, kijk naar mij!!"quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mén, wat doe je jezelf aan, door op het vliegveld zo rond te gaan lopen.
Het is wel grappig dat ze twee keer na elkaar valt, maar om daar nu 10 minuten een gierbui om te hebben, neuh...quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Best wel triest dat ze daar zo om lachen...
En dat iedereen dr dan met een boog omheen loopt en dr laat liggen ook hequote:Op donderdag 24 juni 2010 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mén, wat doe je jezelf aan, door op het vliegveld zo rond te gaan lopen.
Al blijft Altijd A-klasse.quote:
Al zouden ze hem fotografisch vastleggen terwijl hij zijn eigen aars likt, dan is het nog steeds meneer Pacino.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
En dat iedereen dr dan met een boog omheen loopt en dr laat liggen ook he
Britney nam van de gelegenheid gebruik:quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Britney nam van de gelegenheid gebruik:
[ afbeelding ]
Het komt meer door hoe ze valt, ik lag ook in een deuk toen ik het net bekeek. Het lijkt wel of ze een of ander vreemd dansje aan het doen is die tweede keerquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat ze twee keer na elkaar valt, maar om daar nu 10 minuten een gierbui om te hebben, neuh...
quote:
oooh ahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Het ging niet om een filmpje van Gaga die valt, maar gewoon om een model dat vallt. Vorige pagina.
goed commentaar als kersverse userquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef LarryBird het volgende:
lady gaga heeft een irritante kutbek.
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:28 schreef rena het volgende:
Niet echt een celebrity in de zin van acteur/zanger/nietsnut, maar wel grappig, Al Gore:
[ afbeelding ]
Wauw.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
janice dickinson
[ afbeelding ]
da's een lip zo te zienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:54 schreef oh-oh het volgende:
Kelis is stoer![]()
en Rihanna en Ruth zijn freaky ja![]()
Zien we nu Rihanna dr lip zitten of is het gewoon een vage vouw door de netpanty
Doet me denken aan...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef miieejj het volgende:
Richard Simmons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie tatoeagequote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Het valt wel mee hoe ze eruit ziet, gewoon een normaal maatje........maar hoe ze het draagt..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:53 schreef conleche het volgende:
Wat een Engels slap figuur heeft die Peaches en wat doet die broek net onder haar hangzakjes? Ik snap dat type topje sws niet. Daar moet je bijna neppers voor hebben wil het niet worden plat- cq naar beneden worden gedrukt.
Voor iemand van rond de 20 vind ik dit uitgezakt. Let wel: ik zeg niet dat ze dik is, maar wel vormeloos, ongetraind en chubby. En het één en ander wordt niet gecamoufleerd door de outfit nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Het valt wel mee hoe ze eruit ziet, gewoon een normaal maatje........maar hoe ze het draagt..
Nou, ik vind dit echt behoorlijk chubby hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit echt behoorlijk chubby hoor.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken haar verder niet, maar is zij niet iemand die met dit "te koop" gaat lopen omdat ze hiervoor 30 kg zwaarder was? Dus voor haar is dit "slank"? Dat zie je nogal vaakZwaar onflatteus, maar omdat Mientje ooit nog dikker was, is dit dan topshape, zogenaamd.
Waarvan de hele familie dan zegt "meiiiiiiiiiid, wat zie je er geweldig uiiiiiiiiiiit"
![]()
Hij heeft een hemdje aan!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:17 schreef conleche het volgende:
[..]
En om er ook een plaatje in te gooien, was deze van Igyy al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
T-bagquote:Op maandag 28 juni 2010 15:24 schreef Kings het volgende:
Matt LeBlanc heeft een beetje teveel gedronken!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:48 schreef Felixa het volgende:
Lijkt wel of de weeën al begonnen zijn bij Alicia.![]()
wat zijn dat voor puntjes bij Campbell? Afgeknipte haarimplantaten ofzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef Mylene het volgende:
Kylie Minoque
[ afbeelding ]
Naomi Campbell
[ afbeelding ]
Het artikel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef kirsten. het volgende:
[..]
wat zijn dat voor puntjes bij Campbell? Afgeknipte haarimplantaten ofzo?
bronquote:Normaal gesproken weet het diva-topmodel dit goed verborgen te houden. Tijdens een modeshoot deze week werd echter pijnlijk duidelijk hoeveel (of beter: hoe weinig) haar Naomi Campbell nog heeft.
Terwijl Naomi op de set van een modeshoot voor ontwerper Dennis Basso was, werden enkele schokkende foto’s van haar haar gemaakt. Normaal gesproken draagt de diva altijd pruiken, hairextensions en merken we er niets van, maar nu was een enorme kale plek op het hoofd van het topmodel te zien.
De kale plekken worden mogelijk veroorzaakt door de hairextensions. Het gewicht van dat haar zou Naomi’s eigen voorgoed beschadigd kunnen hebben.
Er zijn meer sterren die hier last van hebben.
Over celebs als Britney Spears, Paris Hilton en Victoria Beckham werd eerder al beweerd dat ze haarklachten hadden door het dragen van te veel extensions.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verbaast me niks, dat gedoe met dat haar...
En Kylie! Was dat niet voor een clip of?
quote:Kylie Minogue wil zich weer op haar filmcarričre storten. Gisteren werd ze in New York gespot, vol neptatoeages voor de opnames van de film 'Jack and Diane'.
Godzijdank!quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel een parel hoor, dat bekkie zo open
Frankie zei het vroeger al: Relax, don't do it!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
That's what you get for relaxing your hair.
laten we het hopen, volgens mij is ze best een tegenvaller zonder make up.... ze is immers de jongste niet meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Godzijdank!Ik dacht even dat ze egt zo'n buikje had met verlopen hoofd, maar dat hoort natuurlijk allemaal bij de filmrol...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef Mylene het volgende:
Kylie Minoque
[ afbeelding ]
Naomi Campbell
[ afbeelding ]
Kylie zonder make-upquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we het hopen, volgens mij is ze best een tegenvaller zonder make up.... ze is immers de jongste niet meer
Met die buik vind ik niets mis. Alleen van die tattoo's schok ik wel, maar dat is dus nep.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Godzijdank!Ik dacht even dat ze egt zo'n buikje had met verlopen hoofd, maar dat hoort natuurlijk allemaal bij de filmrol...
Wat is er toch met haar gebeurd? In tijden van the OC had zij toch een uitstraling, deed modellenwerk etc. Oke ze is wat dikker geworden, maar is niet schandalig dik ofzo..werd haar uitstraling destijds dan alleen maar bepaald door wat beter zichtbare jukbeenderen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef Kings het volgende:
Mischa Barton met dr 'out of bed' look
[ afbeelding ]
En toch vind ik dit 1 van de minst onflatteuze foto's van Coco. Komt denk ik omdat je hier geen cameltoe ziet ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:28 schreef Kings het volgende:
Tja, wat is hier niet onflatteus aan? Coco's te kleine bikini.... haar nipple slip.... d'r bikinilijn....
[ afbeelding ]
Het is toch sowieso al zo'n lelijk mens! Blegh!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef Kings het volgende:
Mischa Barton met dr 'out of bed' look
[ afbeelding ]
Als je heeeel goed kijkt......quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En toch vind ik dit 1 van de minst onflatteuze foto's van Coco. Komt denk ik omdat je hier geen cameltoe ziet ofzo
Nee nee nee, ik WIL niet heel goed kijken!quote:
is sowieso een lelijk gedrocht met haar paardebekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef Turbomuis het volgende:
Fascinerende vrouw, meestal. Maar hier staat ze toch wel erg op...
[ afbeelding ]
Skin van Skunk Anansie
Vind je? Ik vind het juist wel een tof wijf om te zien. Rauwe uitstraling en ze heeft een geweldig lijf.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
is sowieso een lelijk gedrocht met haar paardebek
Precies, dat. Helemaal mee eens. Maar deze foto is toch wel...eh...sja...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:32 schreef Jurk het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het juist wel een tof wijf om te zien. Rauwe uitstraling en ze heeft een geweldig lijf.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Precies, dat. Helemaal mee eens. Maar deze foto is toch wel...eh...sja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |