quote:
quote:
Ik dacht ook meteen aan Kuth Jacot!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jeetje, deze overtreft al die vage foto's van de laatste maanden werkelijk in 1 klap![]()
Haar gezicht lijkt op Ruth Jacot zo![]()
De jaren tachtig belde, ze willen Taylor Dane terugquote:
het doet mij meer aan tina turner denken hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Kuth Jacot!
Alleen zou t voor Kut geen onflatteuze foto zijn, met zo een lijf eronder
Precies, jammer hoor, toen was ze een stuk leukerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Beter laat ze haar haar groeien, dit was een stuk beter:
[ afbeelding ]
wtf doet ze zichzelf toch aan????quote:
Sorry?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
Op een afstand dacht ik dat het een leuk plaatje was, maar zo te zien waren haar ogen de flitser voor.
[ afbeelding ]
De mooie ogen die ze eigenlijk heeft, maar die je nooit meer zo ziet.
Die Britt, die heeft de fake lach uitgevonden en verbeterdquote:
quote:
Dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb jaren gedacht dat het Zeta Jones was.
Jouw mond? zeker net een mattie gepijptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef kvd het volgende:
een tvp met Jay-Z, is eerder onsmakelijk dan onflatteus...ik wil niet weten wat er in mijn mond zit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Jouw mond? zeker net een mattie gepijpt
letterlijk z'n ballen in z'n keel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef kvd het volgende:
een tvp met Jay-Z, is eerder onsmakelijk dan onflatteus...ik wil niet weten wat er in zijn mond zit
[ afbeelding ]
laten we het hopen ja,, pff het is sowieso al zo'n lelijke vent om te zienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef sbientje het volgende:
hahah het lijkt me kauwgom. daar hoop ik maar op
Ik vind deze helemaal niet onflatteus!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:24 schreef Enfermera het volgende:
Kirsten Dunst. Rare foto.
[ afbeelding ]
Ze is gelukkig eindelijk weer wat aangekomen en ook die rare blonde haren heeft ze niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |