quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap het niet. Die pa van d'r was helemaal overbeschermend toen ze een relatie had met een oudere gast en er brak een rel uit toen ze halfnaakt werd geportretteerd door Annie Leibovitz. Maar dat preutse imago is nu helemaal overboord en ze gaat nu voor de Christina Aguilera-look.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef kvd het volgende:
Het bewijs dat Gaga wat moeite heeft om te lopen op die vreemde laarzen van haar....en het outfitje is nou ook niet echt heel erg mooi ofzo...
[ afbeelding ]
HA!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef kvd het volgende:
Het bewijs dat Gaga wat moeite heeft om te lopen op die vreemde laarzen van haar....en het outfitje is nou ook niet echt heel erg mooi ofzo...
[ afbeelding ]
oei, in het groot ziet het er eigenlijk wel pijnlijk uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef miieejj het volgende:
Een groter plaatje van lady gaga
[ afbeelding ]
Mén, wat doe je jezelf aan, door op het vliegveld zo rond te gaan lopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef miieejj het volgende:
Een groter plaatje van lady gaga
[ afbeelding ]
ik zie er de humor wel van in, moet toch elke keer weer meelachen als ik die beelden zie in combinatie met het gelach van die mannenquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Best wel triest dat ze daar zo om lachen...
"Aandacht, aandacht!! Ik wil aandacht!! Joehoe, kijk naar mij!!"quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mén, wat doe je jezelf aan, door op het vliegveld zo rond te gaan lopen.
Het is wel grappig dat ze twee keer na elkaar valt, maar om daar nu 10 minuten een gierbui om te hebben, neuh...quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Best wel triest dat ze daar zo om lachen...
En dat iedereen dr dan met een boog omheen loopt en dr laat liggen ook hequote:Op donderdag 24 juni 2010 08:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mén, wat doe je jezelf aan, door op het vliegveld zo rond te gaan lopen.
Al blijft Altijd A-klasse.quote:
Al zouden ze hem fotografisch vastleggen terwijl hij zijn eigen aars likt, dan is het nog steeds meneer Pacino.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
En dat iedereen dr dan met een boog omheen loopt en dr laat liggen ook he
Britney nam van de gelegenheid gebruik:quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |