quote:
Wel als je Geldof heet....quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef Tamashii het volgende:
Dat je met zulke tatoeages lingeriemodel mag worden
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef snijboon8 het volgende:
[..]
wat is dat voor etterende snee op haar linker bovenbeen?
Ik vind hem eruit zien als Ronan van Stargate Atlantisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:57 schreef SEMTEX het volgende:
Prutney en lover: Trailertrash!
[ afbeelding ]
Seriously?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Peaches G. heeft nooit een mooi lijf gehad, slap en ongetraind vind ik, ondanks het feit dat ze als lingeriemodel heeft gewerkt...
Hier nog eentje uit die serie:
[ afbeelding ]
Eerdere foto's
[ afbeelding ]
Voor een lingeriemerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm... 'normale vrouw'? Die foto's voor dat lingeriemerk zijn ernstig gefotoshopt...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Seriously?![]()
Eindelijk eens een normale maat model, die wat meer de normale vrouw representeertGelukkig niet zo'n gratenpakhuis
![]()
En die tattoo'sVooral die grote van buik naar dij!
Dan nog is ze gelukkig niet zo'n gratenpakhuis als sommige modellen die je ziet in lingerie. En als normale vrouw, op die foto's daarboven ziet ze er gewoon goed uit vind ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:55 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ehm... 'normale vrouw'? Die foto's voor dat lingeriemerk zijn ernstig gefotoshopt...
Dat gezeik altijd over die modellen. De meeste echte lingerie modellen zien er best goed uit hoor. Anders showden ze geen lingerie maar high fashion op de catwalk. Ze ziet er gewoon nog goed uit omdat ze jong is, zo te zien heeft ze weinig met sport dus lang zal het niet meer duren voordat dit voorbij is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan nog is ze gelukkig niet zo'n gratenpakhuis als sommige modellen die je ziet in lingerie. En als normale vrouw, op die foto's daarboven ziet ze er gewoon goed uit vind ik
We wachten nog steeds met smart op jouw illustere foto's, bakvisje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:40 schreef sherezade het volgende:
Snooki is echt zo ordinair , te veel make up, te bruin, te propperig, te kleine kleren, kortom![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |